laatste aanpassing
| Betreft: | evenement: Multigroove, zaterdag 10 maart 2007 om 23:30 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Heb vandaag net heerlijk cdtje van Parkzicht gekocht
Kaartje binnen
want nu kan ik altijd nog komen
Kaartje binnen
Dit wordt gekkenhuis
bende en ellende
Is dat die cd met dat ellelange gelul van die mc er doorheen?
Heb vandaag net heerlijk cdtje van Parkzicht gekocht
Echt een supervet concept waar andere organisaties nog een puntje aan kunnen zuigen. Paradiso krijg je niet zo maar
zoals bijvoorbeeld van B2S met de Park party
ff biertje doen he tukker
Behalve D2E dat terugkeerde in de Vechtsebanen, zijn er verder geen voorbeelden meer volgens mij. Rest van de ouwe namen keert terug op locaties waar het nooit gehouden is.
Komt vooral ook omdat de meeste locaties al onder de slopershamer zijn geweest of niet meer geschikt zijn voor ruige feestjes.
Wel vreemd.....ik zie op de site van pardiso zelf helemaal nix staan...........
Hmm vraagje... worden er ook kaarten aan de deur verkocht?
ja worden kaarten aan de deur verkocht maar zou als ik jou was gewoon halen denk dat het druk gaat worden
Daar zou ik dus zeker niet op rekenen!
Laatste kaarten vliegen de deur uit via Ticket Service ® : 0900 300 1250 (45 cpm), de 151 grotere postkantoren, de 100 grotere Free Record Shops, de 33 GWK-Travelex stationskantoren, de 11 grotere VVV kantoren of www.ticketservice.nl.
ja worden kaarten aan de deur verkocht maar zou als ik jou was gewoon halen denk dat het druk gaat worden
Daar zou ik dus zeker niet op rekenen!
waar zou ik niet op rekenen ?
denk dat ie doelt op het eerste gedeelte van je zin, dus dat je er beter niet op kunt rekenen dat er kaarten aan de deur worden verkocht...
Laatste kaarten vliegen de deur uit via Ticket Service ® : 0900 300 1250 (45 cpm), de 151 grotere postkantoren, de 100 grotere Free Record Shops, de 33 GWK-Travelex stationskantoren, de 11 grotere VVV kantoren of www.ticketservice.nl.
Als je terug bent van je werkvakantie spreken we het e.e.a wel even goed door.
We bellen nog even over de meeting place ouwe gabber