Partyflock

Forumonderwerp · 914724
Dance Valley 2007 nog maar één dag

Gepubliceerd op 21 november 2006, 17:10
Laatst bijgewerkt op 21 november 2006, 18:07

velsen-zuid -
Het vorig jaar nog tweedaagse festival Dance Valley wordt in 2007 op één dag gehouden. Volgens Brian Bout, van Dance Valley-organisator UDC, is het meerdaagse festival bezweken onder de druk van de politiek en de overdaad aan regelgeving. ,,We gaan daarom terug naar het oude concept van een dag.''

Bout spreekt tegen dat de organisatie van Dance Valley zich niet aan de regels houdt, zoals bleek uit een evaluatie van de gemeente Velsen.

Bout: ,,De vergunningsvoorwaarden zijn streng, maar wij houden ons daaraan. De politieke druk en de overdaad aan regels maken het evenwel onmogelijk een meerdaags festival te houden. Ook de druk van bedrijven en omwonenden wordt steeds groter. We betalen dit jaar tienduizenden euro's schadevergoeding aan bedrijven die omzet hebben misgelopen.''

Dance Valley wordt altijd gehouden in Velsen-Zuid, recreatiegebied Spaarnwoude

en dan de reagties van de mensen die bij mijn in de velserbroek woonen ( licht naast spaarnwoude)
wij hebben last van de muziek dit en dat er staan auto's in de straat en dan na dv krijg je een brief thuis wilt U dit teken en in lever want we willen dv weg hebben hier FUCK die mensen dv hoort in spaarnwoude op de heuvel en cor ricarda en brain en crew udc blijf zo door gaan de komende 5 jaar in het weekend van 14 julie

Uitspraak van B@®®¥ op woensdag 22 november 2006 om 17:52:
Dance Valley 2007 nog maar één dag

gelukkig wel , wat 'n K#T feest vond ik dat:rot:
wel jammer het weekend was best gaaf 2 keer maar de 2e keer was wel en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel stuk minder dan de 1e keer!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 18:45:
Is ja tegelijk met Sensation Black...

van dancevalley zo door naar de ArenA (Y)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 01:33:
inderdaad, gewoon zoals het hoort

een vakantie van een dag :lief:

Het vorig jaar nog tweedaagse festival Dance Valley wordt in 2007 op één dag gehouden. Volgens Brian Bout, van Dance Valley-organisator UDC, is het meerdaagse festival bezweken onder de druk van de politiek en de overdaad aan regelgeving. ,,We gaan daarom terug naar het oude concept van een dag.''

:lol: :lol: Laat mij niet lachen! :lol: :lol:

Het is bezweken aan de geldzucht van UDC waardoor ze het feest verkrachten hebben!

Gelukkig gewoon weer het concept zoals het was. Hulde. Nu kan ik ook weer gaan. :cheer:
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 17:56:
het wordt dus een
Uitspraak van IDC op woensdag 22 november 2006 om 17:52:
Bout

feestje

:respect:

Volgens Brian Bout, van Dance Valley-organisator UDC, is het meerdaagse festival bezweken onder de druk van de politiek en de overdaad aan regelgeving.

Het feest had nooit deze organisatie moeten hebben.

Een organisatie die een Impulz indoor omdoopt tot DV Winter-edition wat exact hetzelfde feest was, zelfde locatie, zelfde prijs, maar een andere naam, alleen omdat het niet goed genoeg meer liep, een organisatie die met HQ groot is geworden en bij de opkomst van hardstyle die muziek ineens maar laat draaien op hardhouse-stage.. en zo zijn er wel meer voorbeelden.

UDC, ze kunnen er beter mee stoppen (Y)

Ik vind het drie keer nix.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2007 om 12:26:
UDC, ze kunnen er beter mee stoppen

:lol: :yes:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2007 om 12:26:
Het feest had nooit deze organisatie moeten hebben.

Een organisatie die een Impulz indoor omdoopt tot DV Winter-edition wat exact hetzelfde feest was, zelfde locatie, zelfde prijs, maar een andere naam, alleen omdat het niet goed genoeg meer liep, een organisatie die met HQ groot is geworden en bij de opkomst van hardstyle die muziek ineens maar laat draaien op hardhouse-stage.. en zo zijn er wel meer voorbeelden.

UDC, ze kunnen er beter mee stoppen

Ik vind het drie keer nix.

Daarin ben ik het wel gedeeltelijk met je eens. Maar bedenk wel dat bij UDC de line up altijd om te smullen was, iets wat ik van ID&T niet kan zeggen. Maar idd bij het organiseren en promoten van feesten laten ze nogal wat steken vallen. Daarbij is HQ op dit moment gewoon dood en logisch dat ze een andere weg inslaan door het geven van Ground Zero i.p.v Impulz. Van Dance Valley moeten ze het hebben en ik vond het doodzonde hoe ze dat vorig jaar verkracht hadden. Dus beter dat ze terug gaan naar 1 dag dance valley zoals die altijd gegeven is.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 18:45:
Is ja tegelijk met Sensation Black...

ga je toch overdag naar dv en savonds afteren bij sensation(Y)
Door omstandigheden te koop.
2 e-tickets dance Valley 2007 voor 120 euro (goedkoper dan ik heb aangeschaft).
Evt te ruilen voor kaartjes voor Extrema 2007.

Ik hoor het wel wie er is geintereseerd.

Greetzz The Essencelaatste

te triest dat de politiek en gemeentes weer lastig liggen te doen...
waarom kunnen die feesten als Pinkpop, Lowlands etc. dan wel? en waarom Dance Valley niet meerdere dagen
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 mei 2007 om 19:17:
waarom kunnen die feesten als Pinkpop, Lowlands etc. dan wel? en waarom Dance Valley niet meerdere dagen

Omdat het alleen maar uitschot, tuig van de richel en duivelsgebroed is dat naar die housefeesten gaat. :dood:
Althans, dat is het beeld in NL.
laatste aanpassing
van wat ik hoorde stelde de camping van DV ook niet veel voor
je mocht niet eens eigen eten en drinken meenemen? :vaag:

UDC heeft ook gewoon geen ervaring met meerdaags festivals

DV is en blijft voor mij een 1 daags festival. Mini vakantie van één dag. Zo heb ik het van '99 t/m '04 meegemaakt
ik ben der vorigjaar geweest voor het 1st.het was een geweldige

Festival. The Prodigy En Carl Cox Schit ik wil der niet eens aan denken krijg nu al kippenvel..:P

65 euro is het zeker waard .
Kaarten zijn binnen en wat heb ik er zin in....

HQ here I come.... ;-)
damn wat heb ik hier dikke vette zin in! :$ :yes:

Wat is eigenlijk de theme van dit jaar? (A)
Circus knuppel!:p

Uitspraak van Roelio op woensdag 20 juni 2007 om 12:36:
Circus knuppel!

even voor de intellectuelen onder ons, ik bedoel dus de themesong :P