Partyflock

Forumonderwerp · 914590
Artiest Xavi
Welke programma is volgens jullie het beste?

Waar komt het beste geluid uit?

Waarom vinden jullie dat?

Welk programma werkt het makkelijkst?

Waar is het beste resultaat mee te halen??

Ik ben erg benieuwd.. hoezo het ene programma beter is als het ander..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 11:10:
Is fruity wel handig in combinatie met hardware?

Ja waarom niet , ff met de midi om leren gaan dan kan er vrij veel :)
Je wilt alleen maar erg pro overkomen
Dus ik neem t je ook niet kwalijk hoor gefrustreerd PC jongetje

ja gefrustreerd ja :jaja:!! inderdaad dat zal het zijn maar ik heb niet gezegd dat ik de waarheid in pacht heb, de pro wil uithangen en ik heb ook niet gezegd dat het ene programma beter is dan de andere.

Maar leg mij maar eens uit waarom Fruity slechter is???? ROARIC

ik heb gezegd dat IK het prettigste werk met cubase sx.
en dat mensen die met fruity werken daar vooral mee door moeten gaan!! daarmee doe ik toch niks af aan fruity, of wel?

verder vind ik het ook wel grappig dat jullie blijkbaar beter weten wat ik in mijn studio heb staan dan ik?!?
Heb ik het over hardware gehad in dit topic?

maar er word over het programmatuur verhaal wel een leuke discusie gevoerd in dit topic: https://partyflock.nl/topic/907583
laatste aanpassing
Gezien het feit dat je met hardware werkt is dat ook begrijpelijk. Daar lijkt Cubase het meeste op. Tis ook standaardkost voor producer opleidingen enzo.

als of jij inhoudelijk weet wat er in zo'n opleiding gegeven word!?!? misschien wel leuk voor je dan kunnen ze je daar nogeens uitleggen hoe het nou wel zit met vinyl en het masteren daarvan. ;)
https://partyflock.nl/topic/907583

klopt hoor dat die track niet goed kwa klank was dus daar zijn we het overeens! iets niet helemaal goed gegaan bij het uploaden of het omzetten naar mp3 denk ik?!?

Uitspraak van Xavi! op dinsdag 21 november 2006 om 22:31:
Welke programma is volgens jullie het beste?

Waar komt het beste geluid uit?

Waarom vinden jullie dat?

Welk programma werkt het makkelijkst?

Waar is het beste resultaat mee te halen??

Ik ben erg benieuwd.. hoezo het ene programma beter is als het ander..

Iedereen moet het ook allemaal voor zichzelf uitvissen. Het is wel lachen om elkaar ervaringen te vertellen maar daar moet het dan ook bij blijven.