Partyflock

Forumonderwerp · 914300
1461x bekeken

Waarschuw beheerder
Wat vind je van vrouwen die naar de eerst keer meteen plat gaan zelfs als ze nog een vriend hebben!!!
wat vind je van haar???

Waarschuw beheerder
ik vind het extra geil als ze een vriend heeft!!!:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 00:52:
ik vind het extra geil als ze een vriend heeft!!!

:yes:

Waarschuw beheerder
ik ga al 2 jaar vreemd heb al twee jaar met mijn lieve schatje en heb nog steeds mijn naam niet verteld :P nee gekheid:) ik zou me vent nooit belazeren hij heeft een hartje van goud en ik vertrouw m voor 100% hij is gewoon mijn allesje:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 19:16:
Wat vind je van vrouwen die naar de eerst keer meteen plat gaan zelfs als ze nog een vriend hebben!!!
wat vind je van haar???

Mijn ervaring is dat 9 van de 10 vrouwen voor de bijl gaan, en als het niet na de eerste keer, dan is het de keer erop. En ze sluiten altijd af met die o zo domme zin: ik ga normaal nooit zo snel met een jongen naar bed. :/ Yeah right...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op woensdag 17 januari 2007 om 02:48:
Mijn ervaring is dat 9 van de 10 vrouwen voor de bijl gaan, en als het niet na de eerste keer, dan is het de keer erop. En ze sluiten altijd af met die o zo domme zin: ik ga normaal nooit zo snel met een jongen naar bed. :/ Yeah right...

Of het verhaal van....de eerste keer gelijk naar bed gaan.

Nee zo ben ik niet hoor.......nee maar wel de 2e of 3e date erna...

Nou meid jij bent echt anders 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 13:19:
Het is gewoon niet zo simpel om te kunnen zeggen dat iemand een slet is meestal spelen er veel meer dingen een rol bij het gedrag van die persoon, veel meer dieper liggende betekenissen.

Ik denk altijd oordeel niet over iemand er kunnen dingen zijn in die persoon waar jij geen flauw benul van hebt of die jij niet eens kan vatten

helemaal mee eens.
stel dat iemand nou bijv. echt seksverslaafd is, dan kan die gene er niets aan doen dat ze zo is, pas als het al in een ver gevorderd stadium is realiseren ze pas het probleem, dus je weet nooit wat er achter zit, dus kan je niet oordelen en bovendien ben je zelf ook niet zonder fouten, zij het op andere vlakken, maar dat ter zake

Waarschuw beheerder
Mij zou het egt niet lukken met een andere... Zo ben ik niet... Tis mijn vriendje/mijn vriendin en dat is meer dan zat.