Partyflock

Forumonderwerp · 913615

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Dat paardrijden geen sport is, staat hier niet ter discussie. Want op de rug van een ander gaan zitten en moeilijk kijken is geen sport, simpel om het feit dat in dat geval vele Nederlanders topsporters genoemd zouden kunnen worden.
Maar wat is het dan dat elk weekend weer duizenden puberige paardenmeisjes met laarzen en zweep naar den manege afreizen? Is het omdat zij niet Breezah genoeg zijn en dus verbannen zijn van activiteiten in de Rotterdamse garageboxen? Of is het het het tweevoudig amsterdammertje dat de hengst in dezen tussen zijn hoefjes draagt, wat paardrijkutjes wijd doet openen? Is het niet zo dat dat de droom van elk paardenmeisje is: Voorover gebogen over een parcoushindernis genomen worden door een Snuitje?

Ik ben vertwijfeld en vraag dus logischerwijs: Wie weet meer over dit fenomeen???
laatste aanpassing

Uitspraak van Linda-X- B) op vrijdag 17 november 2006 om 10:07:
Wie weet meer over dit fenomeen???

Ik niet :)
:roflol:

:lol:
Whahaha, ik denk dat veel mannen iig dit weten te waarderen.. (Y)8)

Whaha :roflol: :roflol:

:no: en dat wou ik graag zo houden 8)
laatste aanpassing

Ken het paardenwereldje als mijn broekzak maar wat jij opnoemt zijn manege mutsen en die bevinden zich bijna niet in het wedstrijd circuit van de KNHS.
Paardrijdsters zijn allen sadomasochistische huppelkutjes B)

Uitspraak van Ed ter Bak op vrijdag 17 november 2006 om 10:15:
Whahaha, ik denk dat veel mannen iig dit weten te waarderen

idd, :respect:
Dat paardrijden geen sport is, staat hier niet ter discussie.

Dat vind ik dus ook, een paard is eten, geen vervoermiddel.
Je gaat toch ook niet op een varken naar je werk? (Y)
Of is het het het tweevoudig amsterdammertje dat de hengst in dezen tussen zijn hoefjes draagt, wat paardrijkutjes wijd doet openen

8)
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 17 november 2006 om 10:17:
Ken het paardenwereldje als mijn broekzak maar wat jij opnoemt zijn manege mutsen en die bevinden zich bijna niet in het wedstrijd circuit van de KNHS.

en als ik jou zo bekijk val je onder de mutsen categorie?
Uitspraak van ~ Sissy ~ :sadrose: op vrijdag 17 november 2006 om 10:23:
en als ik jou zo bekijk val je onder de mutsen categorie?

Slimme meid (Y)
Uitspraak van Trinity³ op vrijdag 17 november 2006 om 10:18:
Je gaat toch ook niet op een varken naar je werk

Mooie gek! hahaha!
Ìk rij ook al vanaf mijn 4e paard...Maar wat ben ik anders dan de rest??

Benieuwd hoe lang t nu weer duurt voordat er hier t woord frikadel of paardenrookvlees valt :/
Trinity³ jij doet niet mee :[

Uitspraak van bonaparte op vrijdag 17 november 2006 om 10:17:
KNHS

how, niet te moeilijke dingen gaan noemen... dat snappen die simpele zieltjes hier allemaal niet.. :)
ze weten geloof ik nog net dat een paard 4 benen (benen ja !!) heeft en hinikt..

Mooie woorden (Y)

Dat paardrijden geen sport is, staat hier niet ter discussie. Want op de rug van een ander gaan zitten en moeilijk kijken is geen sport, simpel om het feit dat in dat geval vele Nederlanders topsporters genoemd zouden kunnen worden.

Ga jij het gevecht met 600 kilo paard maar eens aan om zn voetjes precies zo neer te zetten zoals jij dat wil ;) Dan praten we verder.

Verder ben ik t met je eens dat van die manegekutjes met paardenbehang aan hun muren en een penny agenda een beetje te veel van het goede zijn, maar kom op, die zijn gemiddeld 12...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 10:34:
die zijn gemiddeld 12...

maar dat zijn makkelijke slachtoffers, die zeggen niks terug, en daar kun je t wel van winnen ;)

snap dat nou :X
Ga jij het gevecht met 600 kilo paard maar eens aan om zn voetjes precies zo neer te zetten zoals jij dat wil Dan praten we verder.

Omdat ze het zelf niet aankunnen meppen ze zo'n beest maar met een zweep ... ik vind het net zoiets als voetbal waarbij je je handen mag gebruiken :vaag:
laatste aanpassing
maar kom op, die zijn gemiddeld 12...

De gemiddelde breezersnol ook, dus dit argument is verworpen.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 10:31:
Benieuwd hoe lang t nu weer duurt voordat er hier t woord frikadel of paardenrookvlees valt

Ik ga dan ook voor zuurvlees, het liefst van het veulen, dat is het lekkerst! Het enige waar zo'n paardending goed voor is!

Uitspraak van Gus Klabanus op vrijdag 17 november 2006 om 10:37:
Omdat ze het zelf niet aankunnen meppen ze zo'n beest maar met een zweep

Die zitten er tussen ja, maar er zijn er ook genoeg die m alleen gebruiken als t nodig is ;). Kreeg jij nooit op je donder als je stout was ? Foei tegen een paard zeggen heeft geen zin, en een ruk aan de teugels doet zo'n beestje 20 keer meer pijn dan een tikje ;). Tuurlijk zijn er uitzonderingen die zo'n beest zo ongeveer martelen, maar dat heet gewoon dierenmishandeling.

Uitspraak van Linda-X- B) op vrijdag 17 november 2006 om 10:37:
De gemiddelde breezersnol ook, dus dit argument is verworpen.

Ok ok u heeft gelijk ;)
Verder ben ik t met je eens dat van die manegekutjes met paardenbehang aan hun muren en een penny agenda een beetje te veel van het goede zijn, maar kom op, die zijn gemiddeld 12...

Ik ben blij dat ik onder een penny deken heb geslapen, en een hele mooie paarden agenda heb gehad....

Ik ben niet zoals de gemiddelde 12-jarige ontmaagd onder de V&D...En stiekem wezen drinken en roken...

Nee ik stond braaf paardjes te poetsen...en ik mag alleen maar hopen dat mijn kinderen ook zo worden...
Trinity³ jij doet niet mee :[

Godver :/

frikadel of paardenrookvlees

Ik heb het altijd over zuurvlees :honger:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 10:39:
Benieuwd hoe lang t nu weer duurt voordat er hier t woord frikadel of paardenrookvlees valt

Ik ga dan ook voor zuurvlees, het liefst van het veulen, dat is het lekkerst! Het enige waar zo'n paardending goed voor is!

Dat is ook altijd zo nutteloos :D Ik vind die beesten ook lief, maar ik lust wel een paardenbiefstukje hoor :jaja: Belachelijk als ik daar onderscheid in zou maken :D Zonder vlees is mijn avondmaal niet compleet, of dat nou van een koe een varken of een paard komt :jaja:
Uitspraak van Envy(k) op vrijdag 17 november 2006 om 10:41:
Nee ik stond braaf paardjes te poetsen...en ik mag alleen maar hopen dat mijn kinderen ook zo worden...

Je zult vast veel gepest zijn op school :aai:
Uitspraak van Trinity³ op vrijdag 17 november 2006 om 10:43:
Je zult vast veel gepest zijn op school

Waar baseer je dat op?
Dat quote ik toch? :/

Ik ben blij dat ik onder een penny deken heb geslapen, en een hele mooie paarden agenda heb gehad....

Ik ben niet zoals de gemiddelde 12-jarige ontmaagd onder de V&D...En stiekem wezen drinken en roken...

Als je even gebruik had gemaakt van je vaardigheid tot begrijpend lezen dan zie je dat ik het ook heb over meisjes van 12...Of slaap je nog steeds onder je geliefde deken ?
Zo niet, wat zeur je dan ? Dat je dat gedaan heb toen je 12 was ja moet jij weten, je was tenslotte 12...
Ik bedoel waarom denk je dat dan??
en ik mag alleen maar hopen dat mijn kinderen ook zo worden...

Hoezo, jij ziet een ondergang van Nederland wel zitten?? :/
Uitspraak van Envy(k) op vrijdag 17 november 2006 om 10:48:
Ik bedoel waarom denk je dat dan??

Toen iedereen aan zijn ontwikkeling tot volwassene bezig was stond jij die biefstukken te borstelen,
da's niet zo best voor je rep doed B)

jij had je handen vol aan die lange paardenlul (y)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 10:46:
Zo niet, wat zeur je dan ? Dat je dat gedaan heb toen je 12 was ja moet jij weten, je was tenslotte 12...

Ik had het er ook over TOEN ik 12 was...Ik onderbouw alleen wat je zegt en geef mijn mening daarover...

:| wat een ongelooflijk dom topic..
en trouwens: de hardste schreeuwers zijn meestal nog de ergste ook (Y)
dus hoe heet jou paard? en hoevaak gaat jou paardekutje daar lekker van open staan?? :/
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 10:54:
dus hoe heet jou paard? en hoevaak gaat jou paardekutje daar lekker van open staan??

Snuitje, maar hij is homosexueel :'(

En nu weer optiefen (Y)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 10:54:
dus hoe heet jou paard

Ik ga mijn volgende paar Nikki dopen :yes: vind het wel een toepasselijke naam :lief:
Uitspraak van Gus Klabanus op vrijdag 17 november 2006 om 10:37:
Omdat ze het zelf niet aankunnen meppen ze zo'n beest maar met een zweep ... ik vind het net zoiets als voetbal waarbij je je handen mag gebruiken

Als je goed kunt rijden rijd je met je benen en heb je eigenlijk je handen niet eens nodig.
Uitspraak van Gus Klabanus op vrijdag 17 november 2006 om 10:57:
Ik ga mijn volgende paar Nikki dopen :yes: vind het wel een toepasselijke naam

Beter koop je dan een schaap (Y)

Uitspraak van Trinity³ op vrijdag 17 november 2006 om 10:58:
Beter koop je dan een schaap (Y)

zo'n schaap dat door mohammed en youssef reeds flink uitgewoond is!

Uitspraak van Linda-X- B) op vrijdag 17 november 2006 om 10:57:
En nu weer optiefen

:o best een grote mond voor zo'n onbelangrijk meisje :/

Uitspraak van Gus Klabanus op vrijdag 17 november 2006 om 10:57:
Ik ga mijn volgende paar Nikki dopen vind het wel een toepasselijke naam

ja toch? je ken erop rijden wanneer je wil :kwijl:
beest zal nooit weigeren met zo'n naam
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 11:00:
ja toch? je ken erop rijden wanneer je wil
beest zal nooit weigeren met zo'n naam

Dan zal het vast een 'koopje' worden :lol:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 11:00:
best een grote mond voor zo'n onbelangrijk meisje

Best een mooie kop, voor een kerel (Y)

Uitspraak van Linda-X- B) op vrijdag 17 november 2006 om 11:12:
Best een mooie kop, voor een kerel

:| moest je zolang nadenken over zo'n flut-antwoord? :D
ik heb tenminste niet zo'n vies wit uitgerekt hoofd.
de vacuumpomp zit zeker nog ergens verstopt onder je haar 8)

:woop:
Wordt het tóch nog gezellig :D

*pakt popcorn*