Partyflock

Forumonderwerp · 913329
Het logo van de Amerikaanse restaurantketen Kentucky Fried Chicken is sinds vandaag net als de Chinese Muur met het blote oog vanuit de ruimte waar te nemen. In de woestijn van de Amerikaanse staat Nevada bouwde KFC aan een gigantisch logo van "Colonel Sanders", de oprichter van KFC.

KFC is de eerste merknaam die vanuit de ruimte te zien is en daarmee tevens de eerste reclamecampagne die eventueel ook door toevallig passerende buitenaardse wezens is waar te nemen. Gregg Dedrick, de directeur van KFC, stelde in een verklaring dat KFC vereerd zou zijn als buitenaardse wezens voor KFC kiezen bij een bezoek aan planeet Aarde.

Het logo bestaat uit 65000 gekleurde tegels van elk ongeveer 33 centimeter breed en lang welke net als een puzzel naast elkaar gelegd zijn. De lokatie van het logo is ook opvallend: Colonel Sanders is namelijk te zien in de buurt van het beruchte "Area 51", een geheime militaire basis die vaak in verband wordt gebracht met UFO's en buitenaardse wezens.

Gregg Didrick verklaarde in ieder geval: "Als we vandaag bericht krijgen uit de ruimte dat het logo te zien was, of het nu van astronauten is of van buitenaardse wezens, sturen we een bestelling van onze beroemde kipmaaltijd naar boven."

http://frontpage.fok.nl/nieuws/70482

slaughterhouse workers kill birds by slamming them against the wall and stomping on them.

Pff konden wel van die mongolen zijn uit die aziatische landen, voor iedereen die zich de beruchte bont-film kan herinneren

Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 13:01:
Haha vervelend voor de kippen, maar goed dat ze aan het eind van het verhaal verlost worden uit hun lijden

:lol:

Uitspraak van Dopatha op donderdag 16 november 2006 om 00:18:
sturen we een bestelling van onze beroemde kipmaaltijd naar boven."

laten ze eerst eens de prijs omlaag gooie, tis wel fucking lekker (hot & spicy) maar tis niet goedkoop ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 november 2006 om 14:25:
nerd!

wat loop jij toch overal stoer te praten hier, met je nerd en je :looser:

Volgens mij ben jij een heel boos jongetje
Uitspraak van Busty. op donderdag 16 november 2006 om 11:39:
damn das echt n hele slimme reclame :yes:
zitten paar slimme jongens bij KFC

IDD

Kentucky.. Lang geleden dat ik me laatste bucket ó chicken heb gegeten.. (L)

Binnenkort maar weer is.. ;)

Ik ga ook maar weer eens van de week.
Heb sowieso een hekel aan kippen, dus hoe meer ik er weg eet in mijn leven hoe beter.