Partyflock

Forumonderwerp · 912950
Waarschuw beheerder
donateur
DJ contest & Djparty OPZNGRONINGS
[img width=730 height=421]http://www.djpassout.com/images/Gronings-groen.jpg[/img]

OPZNGRONINGS organiseert op woensdagavond 27 december in Simplon Groningen een dj contest voor beginnende hardstyle/jump en hardcore DJ’s uit Provincie Groningen. Voor zowel de hardstyle/jump als voor hardcore zijn elk 8 plaatsen beschikbaar. Er zal dus een voorselectie plaatsvinden. De 2 winnaars mogen draaien op het nieuwjaarsfeest Kikkuh! 2007 in de Martini Plaza. www.partyflock.nl/party/76395.html

Op de contest wordt de Hardstyle zaal door MC da Syndrome gehost, de Hardcore zaal zal gehost worden door Da Mouth Of Madness. Als de contest afgelopen is zal er nog door Marcus D en D-noize in de hardcore zaal gedraaid worden. In de hardstyle zaal zal er door Pass-Out en da Pauli worden gedraaid.

Je kan meedoen aan de contest door een demo te sturen naar Postbus 1532, 9701 BM Groningen. De inschrijvingen moeten op woensdag 20 december uiterlijk binnen zijn. Vrijdag 22 december wordt er met de deelnemers contact opgenomen.

De demo moet er als volgt uit komen zien:

-Maximaal 30 minuten (als de demo langer duurt wordt de demo gewoon uitgezet)
-De demo mag via een (werkende) internet link aangeboden worden of naar het bovenstaande adres verstuurd worden. (Zorg wel dat de demo op 20december UITERLIJK binnen is)
-Zet er een tracklist bij

De volgende informatie moet erbij:

-Naam
-Adres
-DJ Naam
-Telefoonnummer
-email adres
-indien beschikbaar een partyflock profiel

De contest ziet er als volgt uit:

-Elke dj heeft 30 minuten de tijd om de jury te overtuigen van zijn of haar draaikunsten.
-Er zijn 2 draaitafels van technics, 2 cdj1000mk2 en een pioneer djm600 beschikbaar
-Er wordt gekeken naar: -Platenkeus -Opbouw -Techniek -Performance -Orginaliteit

check voor meer info vanaf 1 december op www.opzngronings.nl
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marije:honger: op woensdag 27 december 2006 om 13:48:
hm:/

:jaja::D:D :respect:

Waarschuw beheerder
Peter Of Marije... Please bel even ... Als jullie dit lezen.. of jorien.. aaaaaaaah

Waarschuw beheerder
Laat maar.. dit word hem niet :nee:

Veel plezier allen!!
Waarschuw beheerder
donateur
vanav ook maar ff kijken..ben benieuwd..ik heb er wel zin in ff stampuhh..morgen tog vrij :D
Artiest Dnice
Waarschuw beheerder
okeeeeeee.........ben er om 8 uur!!!!geen idee wat ik bij me heb zo....dat zien we dan wel weer!!

Waarschuw beheerder
yeahhhh.. was wel even grappig!!!

(y)

Artiest Crazy N
Waarschuw beheerder
zeker!! nu lekker slapen...
vet.. alleen jmmr dat ik als eerste moest.. dat er toen nog niet zo veel mensen waren..
Waarschuw beheerder
lekker feestje goed gedraait waneer weer zoon feestje en langer draaien jammer niet gewonnen
Waarschuw beheerder
wat ging het draaien k****...sorry jongens en meiden natuurlijk!!
Waarschuw beheerder
donateur
Bedankt mensen!!!
Werkzaam bij The Energy Events
Artiest {SHOWLIST artist 31356, 10116}
Waarschuw beheerder
was geslaagd org bedankt (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 december 2006 om 02:54:
vet.. alleen jmmr dat ik als eerste moest.. dat er toen nog niet zo veel mensen waren..

:aai:
Artiest {SHOWLIST artist 27900, 47423}
Waarschuw beheerder
Was gaaf feestje! :D heb me zeer vermaakt :D:D
Waarschuw beheerder
Ik zag dat er terwijl ik aan het draaien was een paar keer een foto genomen werd; van wie zijn de foto's, en waar kan ik die zien?
Waarschuw beheerder
Mn kameraad heeft die foto's.. zal ze binnenkort ff in mn album zetten :) k PM je dr wel ff over nog