Partyflock

Forumonderwerp · 912869
4630x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
heyy

ik heb paar dagen terug een tongpiercing laten zetten maar nu krijg ik er ineens een grote witte ?!?! :vaag: bult omheen/voor

iemand ervaring mee ofzo of enig idee wat het kan zijn

ben namelijk de komende dagen nog niet in de gelegenheid om naar me piercer te gaan dus misschien dat iemand hier iets weet wat ik er tegen kan doen ofzo...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daantjuhhhh :bounce: op maandag 13 november 2006 om 22:59:
Mij werd verteld juist niet te spoelen met listerine, omdat je tong daar wit van word..
Maar in plaats daarvan te spoelen met zout water!

Ach, iedereen zegt wat anders.
Ik heb het met Listerine gedaan en het werkte perfect.
Heb niet eens een dikke tong gehad.

Als het iets zeer begon te doen omdat er iets eten in de wond zat, direct spoelen met listerine en ik had nergens last meer van.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 23:06:
Ik heb het met Listerine gedaan en het werkte perfect

(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daantjuhhhh :bounce: op maandag 13 november 2006 om 22:59:
Mij werd verteld juist niet te spoelen met listerine, omdat je tong daar wit van word..

je tong wordt niet wit van lysterine, dat is Bocasan waa je tong van verkleurd....

maar ontopic, ik denk dat het smegma van je vriend aan je piercing is blijven kleven (Y)

Waarschuw beheerder
heb ook gespoeld met zout water had nergens last van
en idd goed je tandenpoetsen en je tong
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op maandag 13 november 2006 om 21:44:
heb je verhoging en toevallig lichte drukkende hoofdpijn

nee gelukkig niet !!

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 22:58:
Hoeveel heb je er eigenlijk in je tong, 5 ofzo?

ja maar dat heeft er verder niks mee te maken want met de rest is niks aan de hand en ze zitten echt niet op een propje ofzo

mja ben vanmorgen op gestaan en het is al een heeeeeeeeel klein beetje beter nog wel onwijs gevoelig..maar morgen kan ik terecht bij me piercer gelukkig
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Terror :[ op maandag 13 november 2006 om 21:06:
heb m sinds vrijdag en de listerine is niet aa nte slapen hoor ik heb ervaring met tongpiercings en nooit geen probleem gehad en nu ineens en ik spoel echt heel veel !

Misschien is dat wel het idee? Het is ook niet goed om 'om de vijf minuten' te spoelen...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Terror :[ op dinsdag 14 november 2006 om 07:20:
maar morgen kan ik terecht bij me piercer gelukkig

suc6!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 23:06:
Ach, iedereen zegt wat anders.
Ik heb het met Listerine gedaan en het werkte perfect.

idd heb bij mn eerste waterstofperoxide gebruikt maar dat is ranzig joh :/ dan toch beter listerine..

Waarschuw beheerder
is normaal, gewoon goed ontsmette en veel ijs eten..
anders duurd het wat langer voor het weg is getrokke

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op maandag 13 november 2006 om 21:01:
of enig idee wat het kan zijn

niks ernstig, alleen valt straks je tong er voor een gedeelte af O:)
Heyy meissie ik zou je piercing er zeker niet uit halen dan blijft de ontsteking erin zitten en kan het alleen maar erger worden. Het moet vanzelf overgaan, een vriendin van mij had precies hetzelfde met dr tongpiercing en ik ook met mijn piercing onder me lip maar ging ook over :yes:

Succes (f)
Waarschuw beheerder
heeft mijn nichtje ook gehad meen ik, gewoon goed blijven verzorgen en dan gaat het vanzelf weg:yes:

en als het echt extreem word kun je t beste langs je piercer of huisarts gaan, die kunnen je meer vertellen dan de mensen op dit forum;)
Waarschuw beheerder
k zie trouwens dat je er al 2 of 3 in je tong hebt, dan weet je toch wel hoe je er mee om moet gaan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jefferson: Raver ofwat...B) op dinsdag 14 november 2006 om 14:45:
k zie trouwens dat je er al 2 of 3 in je tong hebt, dan weet je toch wel hoe je er mee om moet gaan?

dit is de 6de B)

nja daarom is het zo raar,omdat het der nog nooit eerder overkomen is..

Waarschuw beheerder
:o nee gelukkig had ik dat niet
Waarschuw beheerder
k zie trouwens dat je er al 2 of 3 in je tong hebt, dan weet je toch wel hoe je er mee om moet gaan?laatste aanpassing 14 november 2006 14:46

weet ze ook wel.
kan iedereen toch opeens overkomen dat je zoiets raars krijgt.

Waarschuw beheerder
ik vindt een navelpiercing echt vet!! maar mag het jammer genoeg niet van mijn ouders maar wacht maar tot ik het huis ben haha:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik moet eerst nog mijn pijngrens gaan verhogen wil ik een piercing!
Waarschuw beheerder
dat is een puistje niet aan krabben want anders komt het nooit meer goed met je tong
Waarschuw beheerder
donateur

Uitspraak van Sabjuh:woep: op dinsdag 14 november 2006 om 16:01:
dit is de 6de

nja daarom is het zo raar,omdat het der nog nooit eerder overkomen is..

Uitspraak van !! * Chellie O:) op dinsdag 14 november 2006 om 16:12:
weet ze ook wel.
kan iedereen toch opeens overkomen dat je zoiets raars krijgt

idd heb t nog nooit mee gemaakt :|

goh hoef zelf niet eens meer te praten :9

Waarschuw beheerder
goed je tong poetsen en probeer minder listerine te gebruiken daar kreeg ik het van namelijk
Waarschuw beheerder
nouja, als t je eerste tongpiercing was zou k begrijpen dat je ff denkt van wtf:| maar je hebt er al meer dan genoeg dus dan weet je ook wel dat je t beste ff naar de piercingzaak kunt gaan :)

maaruh, 6?:O waar laat je die:P k heb er 2 en vind al dat er geen plaats meer is

Waarschuw beheerder
ik ben te schijterig om een tongpiercing te nemen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op maandag 13 november 2006 om 21:01:
ik heb paar dagen terug een tongpiercing laten zetten maar nu krijg ik er ineens een grote witte ?!?! bult omheen/voor

iemand ervaring mee ofzo of enig idee wat het kan zijn

ben namelijk de komende dagen nog niet in de gelegenheid om naar me piercer te gaan dus misschien dat iemand hier iets weet wat ik er tegen kan doen ofzo...

kan een irritatie knobbel zijn, ik zou wel idd me piercer effe bellen, maar verder gewoon tong zoveel mogelijk met rust laten.

eventueel kun je spoelen met afgekookt water en wat zout er in doen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jefferson: Raver ofwat...B) op dinsdag 14 november 2006 om 22:06:
dan genoeg dus dan weet je ook wel dat je t beste ff naar de piercingzaak kunt gaan

zoals ik al zei kon ik niet gaan, maar heb nu ff een gaatje gevonden dat ze langer open blijft en op mij wacht vanavond.

Uitspraak van Jefferson: Raver ofwat...B) op dinsdag 14 november 2006 om 22:06:
k heb er 2 en vind al dat er geen plaats meer

heeeeeeeeleeee grote lap ;)

Waarschuw beheerder
Het kan van alles zijn hoor..

Kan "wild groeiend" vlees zijn.. vriend van
me heeft dat aan de onderkant (maargoed die heeft zijn piercing
al jaren, en is idd wild groeiend vlees)..

Het kan ook een ophoping zijn van je speeksel
klieren, wat vanzelf weg gaat...

Of idd een ontsteking.. Ff in de gaten houden dus..

Maar kan je je piercer niet eens bellen dan??

Of misschien niet steriel??
Gebruikt ze wel een ultrasoon/trilbad?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sabjuh:woep: op woensdag 15 november 2006 om 21:32:
en en en??

ging er heen tot een uur ervoor zat er nog een bultje wel veel minder maar sta ik daar ik vertellen van dit en dat dus steek me tong uit zegt ze waar dan :vaag: ik zo ja zie je t niet :/

was die pleuris bult weg :vaag: en hij is nu nog steeds weg wel vaag maar gelukkig maar

ze heb ook beetje in me tong geknepen en kwam geen snot uit ofzo en ze vond juist dat hij goed aan het genezen was..

de mogelijke oorzaak wat zei kon bedenken van dat ik m zo voel is omdat hij best ver naar voren zit en ik m dus constant voel tijdens praten enzo want een gewone zit in het midden en voel je niet als je praat deze zit ver naar voren op me tong dus tijdens t praten voel ik t constant en omdat t natuurlijk nieuw is zou dat t kunnen zijn.

mja ik moest t nog ff aan kijken en adners gewoon terug komen en dan haalt zem eruit.
Uitspraak van actief op woensdag 15 november 2006 om 21:14:
Maar kan je je piercer niet eens bellen dan??

ben al geweest maar kan en mag niet bellen op me werk.

Of misschien niet steriel??

altijd

Gebruikt ze wel een ultrasoon/trilbad?

yup
Waarschuw beheerder
kan je geen foto plaatsen ik ben heel erg
benieuwd hoe dat eruit ziet dan met zoveel:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Terror :[ op donderdag 16 november 2006 om 07:26:
ging er heen tot een uur ervoor zat er nog een bultje wel veel minder maar sta ik daar ik vertellen van dit en dat dus steek me tong uit zegt ze waar dan :vaag: ik zo ja zie je t niet :/

was die pleuris bult weg :vaag: en hij is nu nog steeds weg wel vaag maar gelukkig maar

ze heb ook beetje in me tong geknepen en kwam geen snot uit ofzo en ze vond juist dat hij goed aan het genezen was..

de mogelijke oorzaak wat zei kon bedenken van dat ik m zo voel is omdat hij best ver naar voren zit en ik m dus constant voel tijdens praten enzo want een gewone zit in het midden en voel je niet als je praat deze zit ver naar voren op me tong dus tijdens t praten voel ik t constant en omdat t natuurlijk nieuw is zou dat t kunnen zijn.

mja ik moest t nog ff aan kijken en adners gewoon terug komen en dan haalt zem eruit.

nou gelukkig maar :)