Partyflock

Forumonderwerp · 912790

Waarschuw beheerder
Een passagier eist een schadevergoeding omdat hij wegens zijn lichaamsgeur uit een vliegtuig was gezet. Hij moest op Hawaï het toestel verlaten omdat een passagier naast hem over een penetrante zweetlucht had geklaagd.

De man eist in hoger beroep 2200 euro van de luchtvaartmaatschappij. Een lagere rechtbank had de klacht afgewezen omdat de maatschappij in zijn voorwaarden het vervoer van mensen met extreme lichaamsgeur nadrukkelijk uitsluit. Volgens de man stonk hij door de tropische hitte niet meer dan de andere reizigers.

Het hoger beroep dient woensdag bij het gerechtshof in Düsseldorf.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 14:22:
Een lagere rechtbank had de klacht afgewezen omdat de maatschappij in zijn voorwaarden het vervoer van mensen met extreme lichaamsgeur nadrukkelijk uitsluit.

(Y)
Waarschuw beheerder
Haha, best wel lullig. Maar ook wel terecht. Vers zweet stinkt niet zoals hier eerder al werd gezegd. Behalve die van voeten dan. Had die zich maar moeten wassen. Niet fijn om een paar uur langs een stinkende vent te zitten in het vliegtuig, lijkt me ;p.

Waarschuw beheerder
Het was zeker een kraker.
Waarschuw beheerder
Dooooopppp :cheer:

Waarschuw beheerder
Brrrrrrrrrrrrrrright :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brightie op maandag 13 november 2006 om 20:06:
[Brightie] Het is idd wel smerig ja, maar er zijn schijnbaar mensen die er echt niks aan kunnen doen.
Zelfs de beste deo's kunnen de geur niet dekken...:s

Dan moet iemand maar beter voor zichzelf zorgen (Y)

Waarschuw beheerder
belachelijk dat hij daarom uit het vliegtuig word gezet vind ik. vind het wel smerig ja als iemand naast je zo stinkt :P

Waarschuw beheerder
Het vliegtuig uitzetten vind ik echt te ver gaan. Spuit hem dan gewoon even helemaal onder de deo of zo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 13:52:
Het vliegtuig uitzetten vind ik echt te ver gaan.

mee eens

Waarschuw beheerder
Het vliegtuig uitzetten vind ik echt te ver gaan. Spuit hem dan gewoon even helemaal onder de deo of zo.

vind ik ook

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 14:40:
verrassend reactie idd

verrassend he :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

Net of dat de lucht van een vieze oude sweetgeur verdoezeldt.
Ik heb een keer 9 uur lang naast een stinkvent in het vliegtuig gezeten.:s
9 uur vliegen is al geen pretje maar op die manier is het helemaal klote dus ik zeg het vliegtuig uitzetten :yes:
Snap niet dat sommige mensen het zo ver laten komen dat ze zo gaan stinken.:no:
Waarschuw beheerder
Sommige mensen stinken nou eenmaal wat meer dan de ander. kan genetisch zijn maar kan ook cultureel bepaald zijn. Denk bv aan wat men eet.

10 uur lang in de spruitjeslucht is dodelijker dan zenuwgas.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van okdan op maandag 13 november 2006 om 15:17:
als je zweet ga je je toch even douchen of opfrissen.

gaat ook zeer makkelijk in een vliegtuig idd, ff lkkr in de jacuzzi jezelf wassen:vaag:

Waarschuw beheerder
:roflol: