Partyflock

Forumonderwerp · 912649
1893x bekeken
Artiest {SHOWLIST artist 83443, 61150}
Waarschuw beheerder
Werken hier op PF ook mensen met Nieuwsgroepen (aka Usenet)?
Dat is het beste download systeem wat der bestaat!
Op dit moment hebik een payserver van SMSUsenet (aan te raden!)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gebruik zelf nooit deamon tools

maar download eens alcohol 120% (zoek ff op alcohol op binsearch ;))
is net zoiets als deamon tools

en probeer dan de image te branden, lukt bij mij altijd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BASS op vrijdag 9 februari 2007 om 23:34:
gebruik zelf nooit deamon tools

maar download eens alcohol 120% (zoek ff op alcohol op binsearch )
is net zoiets als deamon tools

en probeer dan de image te branden, lukt bij mij altijdlaatste aanpassing 9 februari 2007 23:35

Geprobeerd , kom 3 mb tekort op de dvd :(
Waarschuw beheerder
misschien lukt het om 'm met deamon tools of alcohol helemaal uit te pakken op je hardeschijf en dan met dvdshrink te verkleinen en dan alsnog te branden?

succes ermee in ieder geval ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BASS op vrijdag 9 februari 2007 om 23:52:
misschien lukt het om 'm met deamon tools of alcohol helemaal uit te pakken op je hardeschijf en dan met dvdshrink te verkleinen en dan alsnog te branden?

succes ermee in ieder geval

zet hem wel op een double layer , ben ik van alles af :p
Waarschuw beheerder
kan ook ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BASS op zaterdag 10 februari 2007 om 00:12:
kan ook

Met deel 2 van de Dirty harry classics met IMGburn gebrand , alle foutmeldingen genegeerd , en dan lukt het wel :D
De film houd bij de aftiteling dan bij de helft op maar daar kan ik wel mee leven :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..::D:.. op vrijdag 9 februari 2007 om 23:29:
Probleempje : Heb Dirty harry gedownload , als ik hem mount met daemon tools werkt ie perfect .

Ik krijg hem alleen niet op dvd ,image is 4,37 gig dvd's die ik gebruik zijn : Philips DVD+r 4,7 gig.
Wat is het probleem ?

Brand de film maar met DvdShrink, dan lukt het ;) Gebruik dit zelf ook voor mn films.
Waarschuw beheerder
Bestaat er ook een programma dat je diverse films in wachtrij kunt zetten en dat deze gecontroleerd en uitgepakt worden. Zal makkelijk zijn als je 10films moet uitpakken..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wesley_18 op zaterdag 10 februari 2007 om 10:36:
Brand de film maar met DvdShrink, dan lukt het Gebruik dit zelf ook voor mn films.

Dat wou ook niet , het bestand was te groot voor de dvd en dan wil Shrink niet branden net zoals Alcohol & nero die spugen de dvd weer uit.
IMGburn brand wel gewoon als het bestand te groot is , hele film staat er gewoon op (Y) gewoon de foutmelding negeren en klaar is kees.
laatste aanpassing
Artiest Razer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wesley_18 op zaterdag 10 februari 2007 om 10:36:
Uitspraak van Piet poede op vrijdag 9 februari 2007 om 23:29:
Probleempje : Heb Dirty harry gedownload , als ik hem mount met daemon tools werkt ie perfect .

Ik krijg hem alleen niet op dvd ,image is 4,37 gig dvd's die ik gebruik zijn : Philips DVD+r 4,7 gig.
Wat is het probleem ?

Brand de film maar met DvdShrink, dan lukt het Gebruik dit zelf ook voor mn films.

Gewoon nero gebruiken, werkt goed.
Image branden en hoppa
Waarschuw beheerder
met welke programma kan je het beste avi of mpeg omzetten naar dvd files?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Razer.NL op maandag 12 februari 2007 om 13:36:
Gewoon nero gebruiken, werkt goed.
Image branden en hoppa

Nero spuugt dvd's uit als het er niet op past , IMGburn geeft een waarschuwing die je kan negeren :)

sinds vandaag overgestapt op Chello Extreme downloaden @ 1,5 mb/s , donderdag komen ze een nieuwe modem brengen en dan is de aangeboden '20mbps' haalbaar :D

[img]http://www2.speedyshare.com/data/653473423/2094590/97786124/download.jpg[/img]

Nu word downloaden pas leuk ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..::D:.. op maandag 12 februari 2007 om 23:30:
Nero spuugt dvd's uit als het er niet op past , IMGburn geeft een waarschuwing die je kan negeren

Overburn ;)..
Heel vreemd dat het erniet oppast, nog nooit gehad met een dvd van usenet ( alleen dvd9 maar dat is logisch 8) )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Razer.NL op maandag 12 februari 2007 om 23:35:
Overburn ..
Heel vreemd dat het erniet oppast, nog nooit gehad met een dvd van usenet ( alleen dvd9 maar dat is logisch )

Ik ook niet maar alle Dirty harry delen waren 4,37 gig .. en dat was bij alle 5 net 3/4 mb teveel :(
Maar goed het is opgelost en ze werken allemaal :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..::D:.. op maandag 12 februari 2007 om 23:41:
Ik ook niet maar alle Dirty harry delen waren 4,37 gig .. en dat was bij alle 5 net 3/4 mb teveel
Maar goed het is opgelost en ze werken allemaal

Top (y)

Probeer de volgende keer overburn optie eens ;) werkt goed
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ_Team op maandag 12 februari 2007 om 23:27:
e

winaviconverter makelijk en snel ik hem zelf gelijk laten branden als je dat wild