| Betreft: | evenement: Masters of Hardcore, zaterdag 10 februari 2007 om 22:00 |
Uitspraak van [D]edemsvaart84 op zondag 28 januari 2007 om 22:42:Als er maar niet van die Junkies bij je gaan bedelen
Uitspraak van ""Gabbersteeltje"" op zondag 28 januari 2007 om 21:33:BIER BIER BIER BIER daar kom ik de hele nacht mee door voor mij geen drugs
eerst 4 keer het woord bier met caps en daarna zeggen 'geen drugs voor mij'...
MOH trekt alleen maar randdebielen en kleuters aan.
Uitspraak van [D]edemsvaart84 op vrijdag 26 januari 2007 om 22:27:Zak hondenkoekjes meenemen,
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 17:33:TRIEST FIGUUR
Duss....
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 19:09:Junkies.
Wordt genoeg drugs gebruikt maar als ze half slenterend naar je toekomen en amper een woord uit kunnen spreken ben je toch niet helemaal lekker bezig
zn honde leren ook voedsel wijgeren dus daar heb je nix aan hahaha die honde worde niet voor niks getraint
Helemaal voor niks hondenkoekjes gekocht, rot beesten
Aan de andere kant wel weer goed, als je die beesten zo voor de gek kan houden is ook wel weer suf
Zo was het vorig jaar ook heb ik gehoord
Vorig jaar geen hond gezien..zal wel weer zo'n loos bericht zijn
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 19:09:eerst 4 keer het woord bier met caps en daarna zeggen 'geen drugs voor mij'... Denk eens na man. Achterlijke hypocriet.
idd bier = drugs
Uitspraak van [D]edemsvaart84 op zondag 28 januari 2007 om 22:42:Als er maar niet van die Junkies bij je gaan bedelen om een txc pilletje..wat ze nog amper uit kunnen spreken
VRE-SE-LIJK dat gebeurt mij echt te vaak denk ik dat ze ff gezellig komen babbelen en dan na 1 minuut heb je niet nog wat .Dat zijn de ergste
VRE-SE-LIJK dat gebeurt mij echt te vaak denk ik dat ze ff gezellig komen babbelen en dan na 1 minuut heb je niet nog wat .Dat zijn de ergste
dan kan je toch gewoon nee zeggen of is dat te moeielijk
waar maak jij je zorgen om boh ej laat die mense ze zn vaag dan weet je wel hahaha
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 januari 2007 om 12:16:wat een triest forum..
He bah, ga toch weg dom, ordinair en lelijk wijf.
ik ga naar masters en neem mee: geld gsm pep en pilluh
ik ga naar masters en neem mee: geld gsm pep en pilluh
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 januari 2007 om 12:16:wat een triest forum..
Blijf dan weg
Nog iets meer dan een weekje
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 januari 2007 om 22:11:ik heb die zooi niet nodig!!!
gezelligheid kan ik zonder hulpmiddelen gebruiken
das veel stoerder
Egt iets voor iemand die geen drugs gebruikt om te denken dat mensen drugs gebruiken omdat het stoer is.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 februari 2007 om 18:03:Egt iets voor iemand die geen drugs gebruikt om te denken dat mensen drugs gebruiken omdat het stoer is.
Inderdaad. Weer zo'n domme uitspraak van iemand die er niets van af weet.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 februari 2007 om 18:03:Uitspraak van..::Nathalie::..
op dinsdag 30 januari 2007 om 22:11:
ik heb die zooi niet nodig!!!
das veel stoerder
Egt iets voor iemand die geen drugs gebruikt om te denken dat mensen drugs gebruiken omdat het stoer is.
Coke en Pillen
ach ja ieder voor zich .... Ik gebruik het niet maar dat moet iedereen zelf weten ...... wie ben ik om te zeggen dat het slecht is en dat je het btr niet moet doen.... dus laat iedreen lkkr doen waar gij zelf zin in hebben en hou gewoon je bekkie dicht over anderen .....
Uitspraak van The HarderStyles Freak! op maandag 5 februari 2007 om 11:33:het beleid zou streng worde hoor
Het beleid is altijd streng
hmmm zelfde drugs als altijd...
oe mag ik ook stoer zijn (stoer woord zeg trouwens dat STOER).
Ik gebruik drugs omdat ik het lekker vind en omdat het feest er nog leuker op wordt...
Niet omdat het stoer is...
De meeste mensen op dit forum zijn volgens mij voorbij de "stoerheid fase".
Kan je zulke zielige berichtjes niet ergens anders plaatsen? Of is dat niet stoer?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 januari 2007 om 22:11:ik heb die zooi niet nodig!!!
das veel stoerder
Ik gebruik drugs omdat ik het lekker vind en omdat het feest er nog leuker op wordt...
Kan je zulke zielige berichtjes niet ergens anders plaatsen? Of is dat niet stoer?
Uitspraak van J's - addicted to bass! op maandag 5 februari 2007 om 13:55:hmmm zelfde drugs als altijd...
Uitspraak van..::Nathalie::..
op dinsdag 30 januari 2007 om 22:11:
ik heb die zooi niet nodig!!!
das veel stoerder
Helemaal mee eens.
ik ga voor de rolexjes...
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 februari 2007 om 18:33:wat een kansloos topic weer
Ckr een hekel aan chemicaliën
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 6 februari 2007 om 13:31:Nou sinds ik heroine geprobeerd heb wil ik niets anders meer. Dus dat gaat hem ook worden op masters!
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 februari 2007 om 19:33:weet er meer dan genoeg van af. zijn maar al te veel mense om me heen die het gebruike. en ja. echt alleen maar om erbij te hore. zo zijn ze begonne
Stoer ben jij zeg.

![[D]edemsvaart84](/images/user/367391_3212279.jpg)