zijn er nog gespierde jongens aanwezig?!!
.. wel knap dat leeghoofden die discipline hebben dan...
laat ze lekker lullen gab..die jaloerse ectootjes weten niet beter
sja...ach, afgelopen weekend ook weer s wezen stappen. khad niet eens een een superstrak truitej aan ofzo..maar JEZUS!!!! wat een jaloerse kutblikken krijg je wel niet van mensen om je heen!!! je kon het gewoon voelen!
hehehe...
Was ik maar gespierd, dan zou ik ook meisjes krijgen
ik merk juist vaak dat meiskes het niet leuk vinden krijg in de discotheek vaker van gasten een compliment van (wat een beer en dat soort dingen) dan dat het meisjes opleverd!
en voor de grappenmakers dit heeft niks met mijn geaardheid te maken wand dat is gewoon hetro!!!!!
Het zijn meestal die enorme luie mensen ( Faal kippen ) die geen innerlijke discipline en doorzettingsvermogen besckikken die vervolgens niet in staat zijn om dat luie kadaver in beweging te brengen laat staan te gaan trainen die denegerend praten over diegene die wel instaat is om regelmatig en consequent te trainen ( Heb ik het niet eens over je voeding ).Bovendien als iemand een ander vanwege zijn postuur/uiterlijk kan beoordelen hoeveel inhoud die heeft dan moet de desbetreffende persoon zich gaan afvragen hoeveel inhoud hij/zij zelf wel of niet bezit.Niet echt veel volgens mij.Heren trek je er niks van aan en train lekker door.
Het zijn meestal die enorme luie mensen ( Faal kippen ) die geen innerlijke discipline en doorzettingsvermogen besckikken die vervolgens niet in staat zijn om dat luie kadaver in beweging te brengen laat staan te gaan trainen die denegerend praten over diegene die wel instaat is om regelmatig en consequent te trainen ( Heb ik het niet eens over je voeding ).Bovendien als iemand een ander vanwege zijn postuur/uiterlijk kan beoordelen hoeveel inhoud die heeft dan moet de desbetreffende persoon zich gaan afvragen hoeveel inhoud hij/zij zelf wel of niet bezit.Niet echt veel volgens mij.Heren trek je er niks van aan en train lekker door.
Respect
maar niet alles
Ik hou niet echt van die opgeblazen mannetjes
Ik hou niet echt van die opgeblazen mannetjes
Ik hou niet echt van die vrouwtjes, met zon kindje weetjewel.
gespierd hoeft niet perse opgeblazen te zijn
kijk maar naar die vechtsporters
(goddelijke lichamen)
maja smaken verschillen helaatste aanpassing 5 december 2006 21:03
Respect
Opschepper....zo groot ben je niet
Je bedoelt afgetrainde leeghoofden?
zijn er nog gespierde jongens aanwezig?!!