Partyflock

Forumonderwerp · 912186
Betreft: evenement: Flockers, zaterdag 24 februari 2007 om 21:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij was deze er nog niet!

Partyflock viert 5-jarig bestaan met uniek dancefestival in Gelredome

Partyflock startte 5 jaar geleden voor de lol. In het weekend feesten en doordeweeks met gelijkgestemden lekker ouwehoeren en kritisch kijken naar de dancescene. In vijf jaar is de essentie niet veranderd, de omvang van Partyflock wel! Maar liefst 958.000 unieke IP-adressen weten maandelijks hun gang naar partyflock.nl te vinden.

Het zou niet gepast zijn ons vijfjarig jubileum zomaar voorbij te laten gaan met alleen een nieuwsberichtje op de front waarbij jullie als leden ons van harte feliciteren. Voor ons is dit het moment om als virtuele gemeenschap voor één keer echt LIVE te gaan.

Daarom geven we een historisch feest, waar iedereen zijn Partyflockprofiel een gezicht kan geven: Flockers!

We konden natuurlijk niet de lokale feesttent afhuren, dus we doen het des Flocks: Groot! Op 24 februari 2007 zal van negen uur ’s avonds tot zeven uur ’s morgens het Gelredome in Arnhem het toneel zijn voor een super indoor dancefestival met meerdere muziekstijlen en area’s onder één dak!

Omdat we uiteraard wel een event van formaat neer willen zetten hebben we hulptroepen aan laten rukken: The Matrixx en Q-dance gaan ons helpen om er een spektakel van te maken dat jullie zal doen wensen dat Flock wekelijks wat te vieren heeft!

De voorverkoop begint 18 november en voor die tijd zullen jullie het spannende plan, dat we met The Matrixx en Q-dance hebben bedacht, kunnen lezen hier op Partyflock.

Dit kan natuurlijk niet fout :cheer:
En vast een mooie line-up, veel DJ's hebben toch ook veel aan flock gehad dus dat worden vriendenprijsjes :P

Goed, ik heb er zin an! :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Dat ksn je wel aan toch? :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op zaterdag 11 november 2006 om 15:21:
Dat ksn je wel aan toch? :P

Ik betwijfel het ;)
Waarschuw beheerder
ik ben bang dat wanneer ik ga, iedereen die ik ooit gepst hebt op het forum mij gaan zoeken.

:bloos: Chris_26
Waarschuw beheerder
donateur
Dit word echt wel een leuk feestje denk ik :jaja:

Sowieso word het wel iets unieks :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik wil best gaan, maar wacht toch nog ff de line up af! Als ze echt zoveel zalen willen gaan maken (voor elke genoemde stijl 1) dan is het gewoon Indoor DefQon!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wedge op zaterdag 11 november 2006 om 19:05:
Als ze echt zoveel zalen willen gaan maken (voor elke genoemde stijl 1)

zal vast niet..
ik denk 2 (of 3)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wedge op zaterdag 11 november 2006 om 19:05:
Indoor DefQon

dat is er al:
InQontrol

;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van japperd op zaterdag 11 november 2006 om 17:49:
Dit word echt wel een leuk feestje denk ik

Eerst zien dan geloven
Waarschuw beheerder
Ik hoef niet op de line - up te wachten, ik weet gewoon cker dat dit een top feessie gaat worden, vooral als Qdance hieraan meewerkt :D..

Zal ervoor zorgen dat ik ook van de partij ben 24 februari :D

Waarschuw beheerder
jeuj
Waarschuw beheerder
line up ???

Waarschuw beheerder
nou en ???
Waarschuw beheerder
het enigste feest waar vooraf de line-up niks uitmaakt is pandemonium (L) :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GabberPinda4Life op zaterdag 11 november 2006 om 15:21:
Straks is het gelredome nog te klein moeten we verhuizen naar de ArenaO:)

Aub niet zeg. Arena is lekker dichtbij voor mij maar ik vind het een ontzettende (n) locatie. Dan maar eventjes reizen.

Ben ook wel benieuwd naar de line up maar aangezien Q erbij betrokken is maak ik me daar eigenlijk niet zoveel zorgen om.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gus Klabanus op vrijdag 10 november 2006 om 08:52:
Ben benieuwd hoe ze meerdere area's in het Gelredome willen gaan realiseren

indeling maken met behulp van struiken en tuinhekjes (Y)

Waarschuw beheerder
whe

Waarschuw beheerder
(y) nobel initiatief,
maar ikzelf blijf zeer zkr thuis, aangezien partyflock erg is verpauperd qua niveau van het gros vd leden
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 november 2006 om 08:03:
en er komen verschillende area's

Welke area's kun je nou in Gelredome plaatsen? Een main en een vip... tenminste, ik neem aan dat de bak niet opgedeeld gaat worden, want dan kun je net zo goed een veel goedkoper zalencomplex nemen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:)
gaat leuk feestje worden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 november 2006 om 03:30:
Welke area's kun je nou in Gelredome plaatsen? Een main en een vip... tenminste, ik neem aan dat de bak niet opgedeeld gaat worden, want dan kun je net zo goed een veel goedkoper zalencomplex nemen...

Een medewerker van partyflock vertelde het,
dus dan zal het wel zo zijn he ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zaterdag 11 november 2006 om 21:45:
Aub niet zeg. Arena is lekker dichtbij voor mij maar ik vind het een ontzettende locatie. Dan maar eventjes reizen.

En waarom dan??? Ik vind het wel een bruute locatie:respect:

Waarschuw beheerder
Ben echt benieuwd hoe ze dat gaan doen.. :)

Wel lekker dichtbij, dus ideaal !
Waarschuw beheerder
donateur
Moet je op de goede plek gaan staan :P

Volgend Jubileum dus geluid en grootte belangrijk..
Dat wordt dus de Arena, HMH, Pepsi Stage en congreszaaltjes in de Arena erbij O:) :D
Waarschuw beheerder
En vast een mooie line-up, veel DJ's hebben toch ook veel aan flock gehad dus dat worden vriendenprijsjes

De helft van de artiesten draaien toch al onder het label van Q-Dance.

Commercieel gezien een hele goede set!:yes: Qua feest verwacht ik er niet erg veel van. De aankleding zal Qlimax ook zeker niet gaan overtreffen.

Ik zie dit feest meer als een 'collectors item' het is toch iets speciaals omdat het in samenwerking is met Partyflock, iets wat je meer daarom niet wilt missen.

Toch jammer dat er maar 2 partijen echt véél beter van zullen worden en dat is Q-Dance en The Matrixx!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 12 november 2006 om 15:13:
Moet je op de goede plek gaan staan

Ben 3x naar Sensation geweest en heb alle 3 de keren op meerdere plekken gestaan. Op alle plekken was het geluid even (n). Aan de korte kant was het nog wel het ergst want daar weerkaatste de muziek tegen de muur. :vaag:

Volgend Jubileum dus geluid en grootte belangrijk..
Dat wordt dus de Arena, HMH, Pepsi Stage en congreszaaltjes in de Arena erbij

We houden het nu gewoon bij het Gelredome. :[

Waarschuw beheerder
hep er zin in :woopwoop:
het is idd gewoon leuk om naar toe te gaan, ongeacht de line up, dat maakt me op zich ook niet zoveel uit, het is gewoon super dat er een feestje is ter ere van Partyflock, en dus sowieso 99,9% een member is van pf!!!!!!!!!!!!!
En omdat Q dance 1 van de organisatoren is mogen we er wel vanuitgaan dat het met de line up wel goed komt hoor
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Moet gewoon een gekkenhuis worden :D

Soort van Q-dance event.. Aangezien ze meehelpen, dus zal wel goed geregeld worden allemaal.. ! wie weet ben ik aanwezig!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 november 2006 om 15:16:
het is gewoon super dat er een feestje is ter ere van Partyflock

kijk, jij snapt het (Y)

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 november 2006 om 03:30:
Welke area's kun je nou in Gelredome plaatsen?

We gaan gewoon 20 zeecontainers neerzetten :yes:

geintjuh :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De ArenA is geen brute locatie :no:

Het Gelredome is beter (Y)

-Verduisterd dak (Y) Geen zonlicht er doorheen wanneer het licht wordt/nog licht is etc.
-In de ArenA wordt de 2e ring toch niet gebruikt, die blijven altijd leeg
-Tribunes Gelredome worden wel allemaal gebruikt (behalve achter de DJ booth natuurlijk), is wat kleiner, dus gezelliger!

ArenA is ook niet bruut met voetbalwedstrijden :rot:

Waarschuw beheerder
donateur
Dat wordt dus de Arena, HMH, Pepsi Stage en congreszaaltjes in de Arena erbij O:) :D

Je loopt je een breuk dan.. Tis niet zo dat je de halve marathon moet lopen om op tijd bij een set te staan :nee:

8)

Ik ben voor het Gelredome (Y) Ben er 1 keer geweest met Tiësto in Concert, maar is heel goed te doen hoor :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 november 2006 om 16:15:
Ben er 1 keer geweest met Tiësto in Concert

Ik 2x TIC en 3x QQlimax B)

:respect:
Waarschuw beheerder
Als dr maar geen delen van de tribune worden afgesloten...

bij Luna, the one man show, was dat echt een ramp..
een half uur wachten voordat je de trap opgelopen was omdat nog 1000 andere diezelfde trap op moesten..
Waarschuw beheerder
Don't worry.. dit raakt wel uitverkocht B)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van QQ op zondag 12 november 2006 om 16:21:
Ik 2x TIC en 3x QQlimax B)

2x Vitesse-RBC geldt zeker niet O:)
En 1x Spice Girls in concert :$

:roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maarre dat wordt dus blijkbaar wel snel kaartjes scoren, want er komen iedere dag meer mensjes bij die er naar toe willen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 november 2006 om 16:38:
En 1x Spice Girls in concert :$

OMG

Waarschuw beheerder
donateur
cindy
spice girls
hahaha

kzal nummertje voor je aanvragen in de bar :p

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 november 2006 om 16:55:
maarre dat wordt dus blijkbaar wel snel kaartjes scoren, want er komen iedere dag meer mensjes bij die er naar toe willen

Veel wannabees, anders hoor je er niet bij
Waarschuw beheerder
:respect: slimme zet zeg partyflock kan t niet betalen ..de matrixx wilde dit al langer maar kan t niet alleen ,en Q dance een gegarandeerde winstpakker ..maar t belangrijkste :bounce:wij een n Top avond:P:P ...:bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
ik ook :)

(nee, ook de Pf medewerkers weten het nog niet :O )
Waarschuw beheerder
Ben erg benieuwd. Ik hou van een hele hoop muziekstijlen. Ben benieuwd of ik begin tot eind goed zal vinden met verschillende stijlen op 1 avond.

Dit is wel de ultieme kans voor de ultieme opbouw voor liefhebbers voor vele house-stijlen.

Mischien wel het begin van een nieuw concept binnen de party-scene :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JohnnyD op zondag 12 november 2006 om 22:37:
slimme zet zeg partyflock kan t niet betalen ..de matrixx wilde dit al langer maar kan t niet alleen ,en Q dance een gegarandeerde winstpakker

juist b)

Uitspraak van actief op zondag 12 november 2006 om 23:43:
ben benieuwd wat de line-up wordt

Wanneer word die eigenlijk bekend? DarkSkyWise dat moet je wel wetenO:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 03:34:
DarkSkyWise dat moet je wel weten

dat vind ik ook :yes: maar ja, ik weet ook niet alles :'(

tenslotte ben ik slechts een eenvoudige agendamedewerker en fotograaf (en admin in English, Dieren en Gezondheid)

hm, eigenlijk doe ik best wel veel hier.... IK WIL HET WEEHEETEEEN!! *spingt op en neer*

euh... ik denk: vrij snel... weekje of twee? (<< dit is een wilde gok hoor :) )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
grappig ... denk ik :D