....ik heb geen F*cking vooroordelen!
wat moet ik van homo's vinden dan?
wat kun je van een hele groep mensen vinden als je er maar een paar kent?
viel ie dat maar eens, met een steen om zn strot of zo
lul niet zo dom, je hoeft ze toch zelf niet te hebben?
je kan toch wel een vooroordeel van andere mensen over homo's opnoemen
Als je beweert dat homo's van die gezellige mensen zijn is dat ook een vooroordeel...
Maar je hebt homo's die gewoon op moeten zouten die smerig zijn, van die parkeerplaats flikkers.
Hele slimme opmerkingmaar daar wordt meestal een mening op gevormd, kijk maar naar de media
maar je moet het ook niet overdrijven, dit is toch puur voor de lol??? Ik kan ook wel een topic openen over wat de vooroordelen zijn over kale Molukkers maar dan blijf je bezig.....
idd dat wel... had ik eigenlijk nog niet aan gedacht,
Meestal zijn dat van die sneaky homo's die een vrouw en kinderen thuis hebben en iedereen van het homobos neukt en naar huis gaat Dat soort mensen haat ik!
Jongen hier uit mn dorp zn pa die was er ook zo 1 en die heeft zn vrouw besmet en nu is ie overleden
Ben je kaal dan?
Ik heb wel een vooroordeel over molukkers
Ze hebben een grote bek
Tenminste, die kleine hier naast me op mijn werk
(en jij ook ja Kenny)
Meestal zijn dat van die sneaky homo's die een vrouw en kinderen thuis hebben en iedereen van het homobos neukt en naar huis gaat Dat soort mensen haat ik!