Partyflock

Forumonderwerp · 911585

Mensen,

De game is zojuist gereleased in Amerika en mensen zijn al razend blij erover.
Hij krijgt op meerdere sites al een cijfer hoger als een 9.

Gears of War blends tactical action with survival horror and thrusts gamers into a deep and harrowing story of humankind's epic battle for survival against the Locust Horde, a nightmarish race of creatures that surface from the bowels of the planet. Lead war hero Marcus Fenix and his fire team as they face the onslaught of merciless warrior fiends. A revolutionary tactical combat system and breathtaking, high-definition visuals from the Unreal Engine 3 immerse you in a horrifying story of war and survival. A.I. teammates are indiscernable from human players. Voice recognition and real-time lip synching heighten the experience. The battlefield is a lethal place. To survive, suppress your enemy with blindfire, take cover in interactive environments, or use weapons and teammates to outwit your foes.

Overzicht sites:
http://www.gamerankings.com/htmlpages4/928234.asp

Hier komt hij volgende week uit de 17de :P
Uitspraak van actief op zondag 19 november 2006 om 23:51:
Ja toen ik de sniper had was ie ook meteen verslagen..
Heb ik daar bijna 2 uur zitten proberen met een half leeg machine geweer, 4 granaten en 1 pijl&boog..

nee, in verband met je monster ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 10:40:
is het trouwens niet een idee om met wat flockers, GoW online te spelen??? met een man of 8 dus...

lijkt me wel :)
ff een private server doen, dat kan toch ?
iig, ik ben nu eerst werken, en dan ben ik er vanaaf weer.

Uitspraak van Yuri_Ehv op zondag 19 november 2006 om 23:59:
ik huo niet so van kiddiekeems

Je typt anders wel als een Kiddie in een te strakke onderbroek.. :S

:loser:
laatste aanpassing
Ik heb ff uitgezocht nog hoe dat werkt met die servers,

Iemand fixt gewoon een private server en die nodigd iedereen uit, dus je moet iedereen zn gamertag hebben ;)

die zal ik voor de gelegenheid maar eens even droppen dan;)
T Megalomaniac

Mijn Gamertag: Harry Rasing

Heb momenteel wel niet zoveel tijd ivm stage en werken, maar als ik kan speel ik graag wat potjes mee! :)
vriendjesverzoeken :)

de reclame is erg goed(Y)

ziet er daar erg goed grafisch uit,
zelfde als in het spel?;)
Artiest AXN
Damnn die insane mode ... kom nog geeneens uit de gevangenis :lol:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 19:38:
zelfde als in het spel?

nee is een ander spel

Morgenavond uur of 8 9 met wat flockers GoW spelen???
ik ben voor;)
Ik kan rond half 10 ofzo... maar ga denk wel ranked matches doen. Dus mochten mensen zin daarin hebben laat dat hier weten.

Krijg je een voicemessage van me welke room je moet vinden. Doe dan potjes tot de 10 of als men het wilt tot de 19. Kan je een beetje je kills omhoog krikken met alle gadgets.

Als men wilt weten hoeveel kills je gemaakt hebt en hoevaak je gekilled bent en gewonnen en verloren hebt, dan moet je naar leaderboards gaan en druk volgens mij A en daarna X of ook misschien A. Je moet ff kijken en dan komt er een scherm tevoorschijn met al je stats. Staat er ook bij hoeveel headshots je hebt en hoeveel grenadetags etc... handig om bij te houden voor je achievements.

Maar die stats gelden alleen voor rankedmatches. Playermatches worden geen stats bijgehouden, daarom doe ik die liever niet.

Uitspraak van St33lo op woensdag 22 november 2006 om 10:45:
Je moet ff kijken en dan komt er een scherm tevoorschijn met al je stats. Staat er ook bij hoeveel headshots je hebt en hoeveel grenadetags etc... handig om bij te houden voor je achievements.

Heb ik dus gedaan, maar bij mij staat nog steeds alles op -- :S
Terwijl ik al verschillende Ranked matches heb afgerond..

Ochja zal wel goedkomen, zijn nu toch nog bezig met het uispelen op Insane!! :P
laatste aanpassing
ben nu ook bezig met co-op & insane, tering... geen doorkomen aan :P toch act 4 alweer, maar goed :)
laatste aanpassing

Uitspraak van Tha! op woensdag 22 november 2006 om 12:31:
ben nu ook bezig met co-op & insane, tering... geen doorkomen aan

Vind het opzich allemaal wel meevalen, maar toch zitten we nu een beetje vast, namelijk einde Act 2 waar je met die wagen moete rijden, irritant ongedierte in de lucht krijgt ons steeds te pakken.. :S

De normale levels zijn goed te doen, eigenlijk perfect goed zo die moeilijkheid! :D
de kryl is HEEL irritant, takke vogels ;)
in het licht blijven he bij die vogels.

ik doe die co-op op me tv met ze 2en dus splitscreen, je mist daardoor wel ff een stuk van het veld, dus minder overzicht, denk dat dat het pittig maakt.
in je 1tje valt het wel mee idd

Uitspraak van Tha! op woensdag 22 november 2006 om 15:13:
in het licht blijven he bij die vogels.

Maar dat stuk waar je met die auto moet rijden (einde Act2) is eigenlijk geen licht, daar moet je die vogels maar zien af te schieten, wat niet altijd evengoed wil lukken helaas.. :S

Uitspraak van Tha! op woensdag 22 november 2006 om 15:13:
ik doe die co-op op me tv met ze 2en dus splitscreen

Hebben ook eerst in splitscreen gespeeld, vond het zicht nog redelijk goed, en heb ook maar een 27inch scherm. ;)

Nu gelukkig co-op via Live spelen, heerlijk gewoon!
Trouwens nog nooit zoveel game-invites gehad zoals nu het geval is met Gears! :D
nee oke, met die dikke tank moet je idd die lichtstraal gebruiken.
in andere levels, die gas tankjes kapot schieten steeds.

ik vond het op me tv gewoon minder overzichtelijk... singleplayer blijft beter te zien
laatste aanpassing
Uitspraak van Tha! op woensdag 22 november 2006 om 16:14:
singleplayer blijft beter te zien

duh

coop moet je ook niet op een split screen spelen, moet je via live doen...
ja.... prima.
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 16:33:
coop moet je ook niet op een split screen spelen, moet je via live doen...

:jaja: :P

goed: graphics, muziek/geluid

slecht: ééntonig, te chaotisch, te donker, multiplayer levels veeeeeeels te klein, al met al ik vind t zeker niet de hype waard (N)

ik had r meer van verwacht :(
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 22:38:
ééntonig, te chaotisch, te donker, multiplayer levels veeeeeeels te klein, al met al ik vind t zeker niet de hype waard

Eentonig:S, vind m redelijk divers, van flanken tot survival horror...
Chaotisch:S, verwacht je gestructureerde oorlog?
Te donker?, gamma correctie, brightness etc....
multiplayer levels te klein... Wil je mekaar Helemaal niet meer kunnen vinden ?
en de hype....

Beter toch :) lekker gamen met zn allen
laatste aanpassing

Uitspraak van >BOELIE< op woensdag 22 november 2006 om 23:24:
Eentonig

qua beweging, bijna altijd is er wel zo'n stenen muurtje waar je achter kan schuilen :/, en dan zitten die locust "altijd" voor je, en ze bewegen ook voorspelbaar, eerst schieten ze, dan ff niet, dan schieten, dan springen ze over dat muurtje heen. voorspelbaar en dus eentonig wat dat betreft.

Chaotisch

graphics zijn zeker wel vet, maar ik vind t iets té chaotisch, ook bv t menu, tis zeker dynamisch maar ik ga er bijna scheel van kijken :vaag:

Te donker?, gamma correctie, brightness etc....

instellingen staan goed op me tv ;), alle levels vind k te donker.

multiplayer levels te klein... Wil je mekaar Helemaal niet meer kunnen vinden ?

vergelijk t bv met GRAW, die velden zijn groot, je hebt veel vrijheid en je komt elkaar vaak zat tegen. de multi-player levels van dit spel zijn gewoon klein, en daarbij komt weer kijken dat je weer zo om t hoekje moet gaan zitten om dekking te zoek etc. wat ik weer eentonig vind :)

kijk, dr zijn echt wel veel mensen die t een geweldige game vinden, maar ik ben daar niet 1 van, smaken verschillen.... gelukkig maar :9 haha
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 november 2006 om 09:59:
graphics zijn zeker wel vet, maar ik vind t iets té chaotisch, ook bv t menu, tis zeker dynamisch maar ik ga er bijna scheel van kijken

Hoort bij heel de horror genre die ze uit willen stralen.

instellingen staan goed op me tv , alle levels vind k te donker.

Denk dat jij de Nintendo Wii moet aanschaffen en moet wachten op Mario Galaxy :P. Maar goed donker hoort bij de sfeer die ze uit willen stralen. Te licht komt het effect niet goed over.

vergelijk t bv met GRAW, die velden zijn groot, je hebt veel vrijheid en je komt elkaar vaak zat tegen. de multi-player levels van dit spel zijn gewoon klein, en daarbij komt weer kijken dat je weer zo om t hoekje moet gaan zitten om dekking te zoek etc. wat ik weer eentonig vind

Heb GRAW voor vaderland online gespeeld en ooit levels met 4 tegen 4 gedaan? Geen tering aan, omdat levels daar te groot voor waren. Voor die ene haven met boten etc... kan je never met 4 doen en het leuk houden. Plus GRAW gaat tot 16 spelers en daar worden heel veel potjes voor gemaakt, vooral bij de grotere levels.

GOW is voornamelijk 4 tegen 4, daar ga je geen knetter grote speelvelden voor maken. Het moet snel, tactisch zijn met goede schuilplaatsen etc... MP Maps zijn zo geniaal. Dus grote is in mijn ogen perfect anders wordt het echt saai.

Als voorbeeld als er nog maar 2 spelers over zijn en in sommige levels zoeken ze elkaar een paar minuten. Moet je nagaan als de levels groter zijn. No Way dus gewoon hele goede zet.

kijk, dr zijn echt wel veel mensen die t een geweldige game vinden, maar ik ben daar niet 1 van, smaken verschillen.... gelukkig maar haha

Denk dat je dit alleen al hoefde te zeggen, want wat je voor de rest zegt klopt gewoon niet. Er is zo goed nagedacht bij dit spel. Ik wil hem niet helemaal de hemel in prijzen, maar punten die jij neerzet hoort gewoon zo bij GOW. Of het eentonig is ben ik het je wel mee eens. Single Player op Hardcore is heel simpel. Insane geen zin om te doen, omdat ik het niet voor herhaling vatbaar vind. MP daarentegen is wel heel vet!

Uitspraak van St33lo op donderdag 23 november 2006 om 10:20:
Of het eentonig is ben ik het je wel mee eens. Single Player op Hardcore is heel simpel. Insane geen zin om te doen, omdat ik het niet voor herhaling vatbaar vind

psies. en dat is gelijk t grootste punt wat k jammer vind :(
en t verhaal pakte me totaal niet (k heb tot act 4 co-op gspeeld)

Uitspraak van St33lo op donderdag 23 november 2006 om 10:20:
MP daarentegen is wel heel vet!

waarschijnlijk vind jij quake (dat genre zeg maar) ook leuk?
t heeft mij iig nooit gelegen.

tactical shooters vind k leuker :9
charly s

jij hebt deze game totaal niet begrepen. :[
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 november 2006 om 10:30:
waarschijnlijk vind jij quake (dat genre zeg maar) ook leuk?
t heeft mij iig nooit gelegen.

tactical shooters vind k leuker

Quake 3 wel online gespeeld, maar vind dat totaal niks meer. Gears of War heeft gewoon "iets". Ik denk alleen dat ik me veel meer ga vermaken met Rainbow Six: Vegas online. Heb alleen die demo nog niet gespeeld. Maar als het een beetje eraan toe gaat als bij GRAW zal dit de bom worden alleen dan firstperson shooter + achter muren schuilen. GOW met grotere levels, meer spelers en realistische wapens en mensen.

En GOW "kan" tactical zijn, alleen dan moet je wel de juiste team hebben en tegen een andere kicke team waar je samen communiceer en ga flanken, blind firing etc.. om je tegenstanders op de verkeerde been te zetten. Maar zulke potjes komen niet vaak voor.

Gears of War blijf ik online doen tot ik de meeste achievements heb behalve de 10.000 kills, want dan ben ik wel een half jaar bezig en dan ben ik alweer bezig met Halo3 :P
laatste aanpassing

qua beweging, bijna altijd is er wel zo'n stenen muurtje waar je achter kan schuilen

Ik vind dat juist heerlijk, steeds maar weer achter zo'n muurtje (of ander object) cover nemen! :D
Doet me veel denken aan de keren dat we met vrienden zijn gaan paintballen, dat ging vrijwel hetzelfde... :P

Daarom vind ik de multiplayer ook geweldig, ook al zijn het redelijk kleine maps, maar wel met veel cover mogelijkheden!
Bij gemiddelde online-shooter rent/springt iedereen maar achter elkaar aan door vaak te grote levels, waardoor al snel 'campers' de gameplay verpesten, vind ik.
Het moet snel, tactisch zijn met goede schuilplaatsen etc...

Juist! :jaja:

Voormij voldoet het spel dus wel volledig aan de 'hype' gelukkig! :D

Hebben nu dan ook bijna Insane uitgespeelt (co-op), en in totaal heb ik het dan 3x uitgespeelt, wil natuurlijk wel alle Achievements met Dom halen he... ;)
Wat betreft de eentonigheid, ik vind dat juist helemaal niet, omdat de actie je gewoon steeds op het puntje van de stoel houd! Dat is bij vele andere shooters wel anders, die vind ik juist vaak te snel 'saai' worden, omdat je daar vaak hele stukken moet lopen, zonder er ook maar iets gebeurd..

Maargoed iedereen het zijne, anders hadden we misschien maar 1 type game gehad nu.. ;)
laatste aanpassing

Uitspraak van St33lo op donderdag 23 november 2006 om 11:13:
Gears of War blijf ik online doen tot ik de meeste achievements heb behalve de 10.000 kills

Dat zeker, maar 10.000 kills is inderdaad erg veel, want zijn nog meer topgames op 360 die ik ook wil spelen ;)
Maar ben toch al aardig wat mensen tegen gekomen met 950 Gamerscore bij Gears, die denk ik ook wel redelijk snel die 10.000 kills binnen hebben..

instellingen staan goed op me tv , alle levels vind k te donker

nou blijkbaar niet vriend... ik vond de levels echt niet donker, op wat voor tv speel je?

Uitspraak van actief op donderdag 23 november 2006 om 11:36:
Dat zeker, maar 10.000 kills is inderdaad erg veel, want zijn nog meer topgames op 360 die ik ook wil spelen

wat vind je leuk om te spelen?

Mijn lijst

1. Gears of War
2. Dead or alive 4 Online :P
3. UMK3 :P
Wat een gruwelijke game, ARGHH! Ik heb er gisteren mee mogen stoeien, maar ik moet echt zo snel mogelijk een 360 hebben, whehehe!!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 november 2006 om 12:37:
nou blijkbaar niet vriend... ik vond de levels echt niet donker, op wat voor tv speel je?

ik bedoel qua sfeer, is opzich niet erg, maar "elk" level is zo, en dat is teveel van t goeie ;)
Uitspraak van actief op donderdag 23 november 2006 om 11:33:
Doet me veel denken aan de keren dat we met vrienden zijn gaan paintballen, dat ging vrijwel hetzelfde...

lijkt het PRECIES op
Uitspraak van actief op donderdag 23 november 2006 om 11:33:
ik vind dat juist helemaal niet, omdat de actie je gewoon steeds op het puntje van de stoel houd! Dat is bij vele andere shooters wel anders, die vind ik juist vaak te snel 'saai' worden, omdat je daar vaak hele stukken moet lopen, zonder er ook maar iets gebeurd..

inderdaad, en als charly zonodig geflanked moet worden...
speel dan online ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 november 2006 om 12:49:
wat vind je leuk om te spelen?

Mijn lijst op het moment:

1) Gears of War
2) Death Rising
3) Project Gotham Racing 3 (wacht met smart op Forza 2)

En natuurlijk altijd ff de nodige potjes PES 6 ertussendoor.. ;)

hebben julle GRAW al gespeeld? ik vind dat spel echt veel vetter als GOW. Je kan wel klakkeloos gaan scheiten maar dat schiet soms weinig op, daar moet (kan) je ook je tactiek bepalen, sommige gaan sniperen, anderen gaan gewoon met een ak-47 loos, sommige mappen zijn groot, sommige weer wat kleiner, voor ieder wat wils dus... dat spreekt me veel meer aan dan GOW :9

ok nu weer ontopic ;) hehe
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 november 2006 om 14:48:
hebben julle GRAW al gespeeld?

Ik heb GRAW wel ff gespeeld als demo ja, maar het is mij allemaal net iets te serieus. En op de een of andere manier sprak het me gewoon niet echt aan. Terwijl ik toch ook wel graag Battlefield 2 speel.. :)

Misschien dat ik hem anders binnenkort toch nog eens ff ga spelen, om een betere vergelijking te kunnen maken. (Y)

Maar gooi mij maar gelijk in een gevecht zonder al teveel tactisch gebeuren enzo, dat vind ik toch altijd nog het leukst.
laatste aanpassing
klakkeloos gaan scheiten maar dat schiet soms weinig op

ook hier heb je weinig van begrepen,
gast stop met de vergelijking van GOW & GRAW dat kan je namelijk niet doen, ze hanteren beide een totaal andere aanpak van het genre.

GOW is super, als het je niet ligt prima, maar kom niet met het argument dat GRAW beter zou zijn, want je kan die niet naast elkaar houden.

Multiplayer levels in GOW zijn zo klein omdat er dan continu actie is, en dat is er ook.
GRAW kan je soms 16 minuten rondlopen, en dan zie je niemand, en ziet niemand jou omdat ze stakkige liggen te campen met ze allen
laatste aanpassing

Uitspraak van Tha! op donderdag 23 november 2006 om 15:28:
ze hanteren beide een totaal andere aanpak van het genre.

klopt.

maar kom niet met het argument dat GRAW beter zou zijn

dat zeg k niet, k zeg alleenmaar dat k m toffer vind dan GOW.smaken verschillen :)

Multiplayer levels in GOW zijn zo klein omdat er dan continu actie is, en dat is er ook.

en dat trekt mij niet, er zit dan voor mij te weinig variatie in.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 november 2006 om 15:39:
er zit dan voor mij te weinig variatie in.

Weet niet precies wat je met variatie bedoelt, in welk opzicht?

Want als ik eens alle Acts na ga vind ik het level design toch zeker genoeg variatie hebben. Gevechten indoor/ outdoor, grote ruimtes/kleine ruimtes, veel/weinig hoogte verschillen, plaatsen waar jij aanvalt of juist aangevallen word..

En zo kan ik nog wel wat varianten opnoemen eerlijk gezegt. :)

Uitspraak van actief op donderdag 23 november 2006 om 16:10:
Gevechten indoor/ outdoor, grote ruimtes/kleine ruimtes, veel/weinig hoogte verschillen, plaatsen waar jij aanvalt of juist aangevallen word..

klopt, maar steeds is er weer dat ding "stenen- muurtje of hoekje" waar je achter kan schuilen... en dat is me al snel gaan vervelen. :)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 november 2006 om 16:52:
klopt, maar steeds is er weer dat ding "stenen- muurtje of hoekje" waar je achter kan schuilen... en dat is me al snel gaan vervelen.

jij schuilt achter een kolom lucht zeker....

Uitspraak van >BOELIE< op donderdag 23 november 2006 om 19:11:
jij schuilt achter een kolom lucht zeker....

perslucht

Zojuist Insane uitgespeeld!! :D:D
pfff ik speel op casual, en ben pas bij dat regen level.
heb er moeite zat mee hoor hahaha

Ik heb vorige week Insane uitgespeeld, echt een vet spel :P
Multiplayer is ook vet man, echt een van de beste MP spellen die ik heb gespeeld, nooit gedacht dat ik dat over een shooter op een console zou zeggen :P