Partyflock

Forumonderwerp · 911563

Waarschuw beheerder
Gisteren gestopt met roken... Nu vet last van m'n keel en moet hoesten als een gek!! Waardoor iedereen zegt "Je moet stoppen met roken" :[ :[ :frusty:

Pfff hoop niet dat dat te lang gaat duren.. dan maar weer aan de :smoke:

Nog meer mense die deze bijverschijnselen kennen??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 november 2006 om 10:28:
Nu vet last van m'n keel en moet hoesten als een gek!

ben nu 6 weken gestopt maar hier heb ik gelukkig geen last van gehad

Waarschuw beheerder
ben nu al tijd gestopt ,en ja hoesten had ik ook tijdje,gaat
vanzelf over ,nu geen last meer van
Waarschuw beheerder
Ben nu sinds juli 2005 gestopt en heb zelfs niet gerookt in tijden dat ik zwaar aan het party-en was.
Op Nature One was geloof ik 2 weken gestopt samen met mijn vriendin, aangezien zo'n beetje mijn hele vriendengroep rookt had ik het wel zwaar. Maar tegenwoordig zelfs als ik helemaal lam ben, geen behoefte. 1 x had ik trek toen ik me zwaar liep te vervelen.
Zo lang je koppie erbij houdt en niet gaat denken over hoe lekker zo'n sigaret ook alweer was, is er niks aan het handje. Heb je het gevoel dat je iets mist tussen je vingers, koop wat zoethout bij de drogist en hou het stokkie tussen je vingers. Het helpt meen ik serieus. En als je het lekker vind is het helemaal mooi.
Voor allen die willen stoppen, het enige wat je nodig hebt is een sterke wil. De gedachte dat je jezelf 4 eurie per dag bespaard is mooi meegenomen, maar dat geef je toch weer aan iets anders uit!

Waarschuw beheerder
roken stinktttttttt..dus goed dat mensen stoppen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dat hoesten komt omdat je je keel niet meer teert en daarom komt nu alle baffes omhoog, duurt maar ffies.
had er ook last van
Waarschuw beheerder
Plots ruik je de dingen weer zoals ze zijn en het eten smaakt intenser dan tijdens het roken.

Roken (n) geen enkel voordeel behalve een bek als een asbak
Blowen (y)stoned, chill, zoetig.

Waarschuw beheerder
YEAH al een week gestopt. :cheer: Hoesten blijft :frusty: Wordt nu wel moeilijker! :S

Waarschuw beheerder
donateur
Nu vet last van m'n keel en moet hoesten als een gek!!

raar, ben niet eens gestopt en ik heb het ook 8)

Waardoor iedereen zegt "Je moet stoppen met roken"

die klerezooi blijft nog wel ff in je lijf en het hoesten wordt in eerste instantie erger :yes:
ben 3 jaar gestopt geweest en wil het weer gaan doen :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 09:50:
ben 3 jaar gestopt geweest en wil het weer gaan doen

succes!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op zondag 12 november 2006 om 17:21:
dat hoesten komt omdat je je keel niet meer teert en daarom komt nu alle baffes omhoog, duurt maar ffies.
had er ook last van

Ga nu mijn 3e dag in, maar heb nog geen last van hoesten oid.

Waarschuw beheerder
Heb ik gelukkig geen last van gehad nu al fijn 5 maanden gestopt :D
Waarschuw beheerder
Rook nu ongeveer 14 maanden niet, en ga het never nooit weer doen. Ik vind het zo verschrikkelijk stinken/ heb asma, dus vraag me niet waarom ik dan ooit uberhaubt begonnen ben :rot: maar ik voel me zoveel fitter!!

En vriendjelief was er verschrikkelijk blij mee !!:D