Partyflock

Forumonderwerp · 911541

Waarschuw beheerder
Een vriendin van me heeft een jongen leren kennen, super leuke gozer heel lief en meneer was zogenaamd helemaal in love..

En dan komt ze erachter dat ie gewoon al een vriendin heeft..

En de bekende smoes was natuurlijk: Het gaat niet zo goed tussen ons en ik ga bij haar weg blablabla alleen duurt eeuwen voor hij het zogenaamd tegen haar durft te zeggen ...

Wat moet je hier nou mee???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 november 2006 om 12:43:
of nog leuker, samenwoont

hahahahaa... yep.... :lol:
Erg leuk.....

Waarschuw beheerder
Je gaat hem toch niet proberen te krijgen, dan ben je erg laag..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 november 2006 om 15:06:

(Y)

Waarschuw beheerder
Ja zoals veel trieste mensen hier, die dat toch proberen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 november 2006 om 15:11:
Ja zoals veel trieste mensen hier,

Ach ja, de wereld zit er vol van. Wie goed doet goed ontmoet dus iedereen krijgt wat ie verdient hoor op een dag ;)
Waarschuw beheerder
Alles kan kapot

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 november 2006 om 01:43:
Het gaat niet zo goed tussen ons en ik ga bij haar weg blablabla alleen duurt eeuwen voor hij het zogenaamd tegen haar durft te zeggen ...

dan op zoek gaan naar een vent die wel weet wat ie wil.
althans dat zou ik doen

je jat geen vent van een ander
als hij zelf besluit om bij dr weg te gaan is het wat anders
maar die keus is aan HEM en niet aan mij in dat geval.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 november 2006 om 17:21:

Juist.. Dan ben je laag

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 november 2006 om 17:21:

:jaja:

Hoe ik het zelf zie is dat je op het moment dat je überhaupt er open voor staat om iemand anders te ontmoeten, je relatie toch niet goed zit.
Maar dan moet bij de persoon die in die relatie zit, de jongen in dit geval, wel een lichtje gaan branden dat er iets niet meer klopt en dat hij zelf zijn heil buiten de relatie om aan het zoeken is.
Hoe dan ook... aangezien we het hier over mannen hebben... hebben ze dit niet gauw genoeg door.. en proberen sommige van hen toch van twee walletjes te eten.
Maar als je met een oprecht persoon te maken hebt, waar jij uiteindelijk evt een relatie mee zou willen hebben en niet met iemand die alleen maar erop uit is to get laid... zal dit lampje hopelijk wel gaan branden en hij zal vraagtekens achter zijn relatie zetten.
Maar hoe dan ook. De keus is aan HEM inderdaad. Want hij zit in die relatie en hij heeft unfinished business en niet jij ;)

Ik vind het zelf geen goed idee om hem dan hiermee te gaan helpen, door hem van iemand af te jatten... want what goes around comes around. En je komt jezelf wel tegen op de momenten dat je er het moeilijkst mee zal hebben. Want je bent als individu niet alleen op de wereld, wil je echt een ander meisje op die manier kwetsen?
En wat heb je aan die jongen als hij zich zomaar "weg laat jatten"? Hoeveel vertrouwen heb je dan zelf in hem, stel dat hij dan in een relatie met jou zou zitten?

En als het echt van twee kanten komt, en het echt meer is dan alleen tijdelijke aantrekkingskracht, komt hij uit zichzelf naar je toe. Je hoeft hem dan niet van iemand te jatten. En bouw je ook geen slechte karma voor jezelf noch voor hem noch voor de vriendin.
What's meant to be will be. En als hij niet genoeg guts heeft om jou te kiezen, en eruit te stappen indien hij echt iets voor je voelt... en het zekere voor het onzekere kiest.. dat is dan helaas zijn probleem. Want hij moet het doen en niet jij ;)

All you can do is be yourself ;) en als het voor jou ook meer is, dan alleen het feit dat hij zo aantrekkelijk is juist omdat je hem niet kan krijgen... dan komt het vanzelf goed. Misschien gaat het wel wat langer duren dan je hoopt, maar houd het vertrouwen.
En onderzoek je eigen verdriet, jaloezie en gevoel... want die zitten er wel. Zaten er bij mij ook ;)
Ik kon opeens niet hetgeen krijgen wat ik wilde, omdat hij een vriendin heeft. En tuurlijk was eerst groen van jaloezie... vooral ook omdat ik haar helemaal niet bij hem vond passen. Maar there is always more than meets the eye.
En je weet niet wat er tussen die twee speelt.
In mijn geval ging het echt niet alleen om de fysieke aantrekkingskracht of iets oppervlakkigs, ik heb echt gevoelens voor die jongen ook al hebben we geen relatie.
Maar dat is het juist, if you love someone set them free and if they come back to you, you will know that it's for real ;) laat hem de keus maken. Want dan kan het hij jou ook nooit kwalijk nemen als ie later misschien niet zo blij is met zijn keus. Want je weet het nooit.
Sterkte meid!
Just cut your losses for now, en geniet van je leven zoals het is. Want de timing is obviously not right ;) en als het echt iets hoort te worden, hoef je het echt niet te forceren ;) gun het de tijd :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 00:03:
Hoe ik het zelf zie is dat je op het moment dat je überhaupt er open voor staat om iemand anders te ontmoeten, je relatie toch niet goed zit.
Maar dan moet bij de persoon die in die relatie zit, de jongen in dit geval, wel een lichtje gaan branden dat er iets niet meer klopt en dat hij zelf zijn heil buiten de relatie om aan het zoeken is.
Hoe dan ook... aangezien we het hier over mannen hebben... hebben ze dit niet gauw genoeg door.. en proberen sommige van hen toch van twee walletjes te eten.
Maar als je met een oprecht persoon te maken hebt, waar jij uiteindelijk evt een relatie mee zou willen hebben en niet met iemand die alleen maar erop uit is to get laid... zal dit lampje hopelijk wel gaan branden en hij zal vraagtekens achter zijn relatie zetten.
Maar hoe dan ook. De keus is aan HEM inderdaad. Want hij zit in die relatie en hij heeft unfinished business en niet jij

Ik vind het zelf geen goed idee om hem dan hiermee te gaan helpen, door hem van iemand af te jatten... want what goes around comes around. En je komt jezelf wel tegen op de momenten dat je er het moeilijkst mee zal hebben. Want je bent als individu niet alleen op de wereld, wil je echt een ander meisje op die manier kwetsen?
En wat heb je aan die jongen als hij zich zomaar "weg laat jatten"? Hoeveel vertrouwen heb je dan zelf in hem, stel dat hij dan in een relatie met jou zou zitten?

En als het echt van twee kanten komt, en het echt meer is dan alleen tijdelijke aantrekkingskracht, komt hij uit zichzelf naar je toe. Je hoeft hem dan niet van iemand te jatten. En bouw je ook geen slechte karma voor jezelf noch voor hem noch voor de vriendin.
What's meant to be will be. En als hij niet genoeg guts heeft om jou te kiezen, en eruit te stappen indien hij echt iets voor je voelt... en het zekere voor het onzekere kiest.. dat is dan helaas zijn probleem. Want hij moet het doen en niet jij

All you can do is be yourself en als het voor jou ook meer is, dan alleen het feit dat hij zo aantrekkelijk is juist omdat je hem niet kan krijgen... dan komt het vanzelf goed. Misschien gaat het wel wat langer duren dan je hoopt, maar houd het vertrouwen.
En onderzoek je eigen verdriet, jaloezie en gevoel... want die zitten er wel. Zaten er bij mij ook
Ik kon opeens niet hetgeen krijgen wat ik wilde, omdat hij een vriendin heeft. En tuurlijk was eerst groen van jaloezie... vooral ook omdat ik haar helemaal niet bij hem vond passen. Maar there is always more than meets the eye.
En je weet niet wat er tussen die twee speelt.
In mijn geval ging het echt niet alleen om de fysieke aantrekkingskracht of iets oppervlakkigs, ik heb echt gevoelens voor die jongen ook al hebben we geen relatie.
Maar dat is het juist, if you love someone set them free and if they come back to you, you will know that it's for real laat hem de keus maken. Want dan kan het hij jou ook nooit kwalijk nemen als ie later misschien niet zo blij is met zijn keus. Want je weet het nooit.
Sterkte meid!
Just cut your losses for now, en geniet van je leven zoals het is. Want de timing is obviously not right en als het echt iets hoort te worden, hoef je het echt niet te forceren gun het de tijd

Volgende pagina?:D

Waarschuw beheerder
Je hebt wel gelijk..

Waarschuw beheerder

Is misschien niet zo leuk, vooral omdat het bij mij in ieder geval (en bij vrouwen in het algemeen ;)) toch wel voorkomt dat we dingen wel wat eerder doorhebben dan de man in kwestie ;)
Dit zelfde gevoel als ik bij deze jongen heb, had ik bij mijn eerste vaste relatie ook. Ik had t door toen ik hem de eerste keer zag that he was going to be my boyfriend :D maar het duurde maandenlang daarna voordat ik hem überhaupt weer een keer tegenkwam ;) maar ja, daarna hebben we wel 3.5 jaar een relatie gehad. En het was geweldig ;) :D until it had run its course ;)
En ja, some things are just worth waiting for en als het voor jou tenminste wel "echt" is en wat meer, dan wil je toch ook weten of het voor hem ook dat is.
And if the boy doesn't love you, you've got nothing to lose. Ook al ben je net zo gek op hem op dit moment and same goes for women.

Je kan iets forceren en het ergens op uit laten draaien. Maar je kan echt heel veel geld erop inleggen dat het mis gaat sooner or later. Als de persoon er niet uit zijn of haar vrije wil naar jou toe gekomen is, zal die dat echt op een gegeven moment beseffen en dan is het meestal ook het einde.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 november 2006 om 15:08:
bezette mensen moet je van afblijve

ben ik het helemaal met je eens
Waarschuw beheerder
Ik zou hem voor de keuze stellen:
Of hij dumpt haar meteen en kiest voor een relatie met mij
Of hij blijft bij haar maar dan wil ik hem nooit meer zien.

Ik zie niet in waarom je fout bezig bent als je in een situatie als deze de jongen probeert te krijgen waar je verlieft op bent
De relatie gaat toch niet goed tussen die twee?
Hij vind jou toch leuk?
Hij twijfelt toch of hij het uit moet maken?

Nou, ik zou hem dus gewoon voor de keus stellen zoals ik al zei. Ik hou niet van stiekem gedoe, dus wil dat hij ook eerlijk is tegen zijn vriendin.
Je moet jezelf de moeite waard vinden dat je precies hetgene krijgt wat je wilt.

Als ik ooit de jongen of man van mijn dromen tegen kom dan zal ik hoe dan ook proberen te zorgen dat hij van mij wordt, ook al is hij bezet, zelfs al is hij getrouwd (behalve in een huwelijk met kinderen)

Dus als je vriendin die jongen nu verder met rust laat kan dat 2 dingen betekenen:
1: Of ze is niet echt verlieft op hem.
2: Of ze gunt zich zelf gewoon niet wat ze eigenlijk het liefste wil.
Waarschuw beheerder

je gaat toch niet je eigen geluk aan de kant zetten voor een ander. dan vind ik je pas laag.

sorry het is mij ook wel is overkomen dat iemand er met mijn partner van door ging helaas.
maar daarin tegen als ik iemand helemaal te gek vind zal ik er alles aan doen om diegene bij zijn partner weg te krijgen:yes: alles in het leven draaid om eigen belang. als ik iets wil zal ik het krijgen ook. dat heet nou je dromen nastreven.

Waarschuw beheerder
komt vaker voor dan je denkt :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 17:43:
bezette mensen moet je van afblijve

:jaja:

Waarschuw beheerder
k zal het met rust laten als hij je echt leuk vindt komt ie wel naar je toe(ga niet stoken in relatie!!!) en anders hield ie dr gewoon aan het lijntje, om iets achter de hand te houden zeg maar.

Waarschuw beheerder
donateur
Je komt erachter dat die leuke gozer bezet is !!?

Relaties zijn er om kapot te maken B)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op woensdag 15 november 2006 om 19:30:
Relaties zijn er om kapot te maken

Idd, alles kan kapot en echte liefde kent geen grenzen.. :D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 19:26:
k zal het met rust laten als hij je echt leuk vindt komt ie wel naar je toe(ga niet stoken in relatie!!!) en anders hield ie dr gewoon aan het lijntje, om iets achter de hand te houden zeg maar.

Idd, je bent wel een enorme loser als je geen keuzes durft te maken :looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 november 2006 om 01:43:
Wat moet je hier nou mee???

Zo'n jong is het niet waard :no: get over it en vind een jongen die wel eerlijk is.

Waarschuw beheerder
jullie hebben allemaal helemaal gelijk...
en de mensen die vinden dat het laag is om een jongen af te pakken jullie hebben ook cker gelijk alleen hier doet de jongen het zelf en laat haar denken dat zij het voor hem is :) Ik heb haar deze dingen allemaal laten lezen en ze gaat er gewoon lekker mee door met hem dus ik heb nu zo iets ze moet het zelf maar weten ze komt er wel achter ...

WIE NIET LUISTEREN WIL MOET MAAR VOELEN !!!
Waarschuw beheerder
ik heb nu opeens een deja vu :x wijven doen etzelfde :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 november 2006 om 10:05:
WIE NIET LUISTEREN WIL MOET MAAR VOELEN !!!

Yep ;) want anders geloven ze je sowieso niet ;)

En nog een opmerking over het jezelf niet waard genoeg vinden om hetgeen te krijgen wat je graag wil hebben:
Fair enough, dat speelt soms mee. En vooral dat je dus de strijd liever uit de weg loopt, dan er voor gaan.
Kan het geval zijn. Maar dat moet persoon voor zichzelf uitmaken of dat het geval is of niet.
Want ook al speelt het misschien mee, deal with it first. En daar hoor bij ook kijken waarom jij in de eerste instantie bent gevallen op iemand die bezet is?
Het is niet zo zwart wit, ;) om te gaan stoken alleen maar omdat je dan denkt dat je jezelf wel hetgeen gunt wat je graag wil. Als we het over die boeg willen gooien dan';)
De vraag is waarom je jezelf niet gemakkelijkere omstandigheden gunt, what makes you feel attracted to some one who is obviously emotionally unavailable?
En misschien het belangrijkste: waarom wil je datgene wat je niet kan krijgen?
En als je het "echt" wil en het "echte" liefde is, waarom is er haast bij geboden? Waar komt that sense of urgency vandaan?
Is het niet zo dat je weet dat het eigenlijk een jongen is, die toch niet van jou zal zijn, ook al heb je hem misschien "weggejat" en dat je daarom de drang hebt om er wel achter te gaan?
Echte liefde is zonder voorwaarden and if you love some one let them go. Je hebt die bevestiging niet nodig dat ze ook echt van jou houden, dat weet je gewoon. Er is geen onzekerheid, drang om dingen op te schieten. Je accepteert de persoon zoals hij of zij ook is, en waar die ook is en mét wie die ook is. Want je weet dat ie bij jou hoort, and it doesn't make you miserable to see them with some one else!
Why? Because you know that they need the experience en je gunt ze ook de kans om te leren, hun eigen keuzes te maken, te groeien zonder jou en eventueel naar je terug te komen als zij dat willen. Niet omdat jij drang uitoefent!
Gehechtheid is een ego-based condition. En heeft niets met echte liefde te maken. Maar zit nog steeds in de dualiteit van het "love you - hate you"-spectrum.
If it makes u miserable als die persoon niet bij je is, kan je er zeker van zijn dat het om gehechtheid gaat. En stel je voor dat ze je verlaten? - hou je nog steeds van de persoon of haat je hem/haar?
Of houd je gewoon van hem als ie hetgeen doet wat jij wil? En aan je voorwaarden en wensen voldoet?
Nou... ego... geen liefde ;)
Heb je de behoefte om aan ze vast te klampen zodat je weet dat ze bij je blijven? of bij je willen zijn?
Heb je de behoefte om jezelf leuker voor te doen zodat ze van je zullen houden? Etc?
Dan is er geen liefde?
Houd dat gewoon in de gaten, want liefde heeft geen tegenpool.. het is er gewoon en het is constant ;)
The rest is commentary and will only make you miserable in the end ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oh No op donderdag 16 november 2006 om 10:16:
ik heb nu opeens een deja vu wijven doen etzelfde

ummzzz tja....:P
Waarschuw beheerder
lekker laten lopen die gozer. Krijg je alleen maar gezeik mee. Laat dat kind lekker iemand voor zichzelf zoeken. Hij is bezet maar zit in een sleur, wil ffies wat anders en kan zijn pik niet in zijn broek houden. Als zij zich daardoor laat verleiden, moet ze zich goed realiseren dat de kans 90% is dat ie haar keihard op haar hart trapt na afloop, want dan heeft ie wat anders gehad en is de sleur uit zijn relatie.

Gaat trouwens niet alleen over mannen hoor, meiden zijn ook heel goed in dat spelletje!

Waarschuw beheerder
Komt me zeer bekend voor :[

De kans dat hij bij zn meissie weg gaat acht ik heel klein :yes:
Het blijft vaak alleen bij woorden maar van de daden komt niks terecht... :no:
Als hij echt zo gek op haar zou zijn dan was de keus snel gemaakt lijkt me.... maar hij houdt haar nu alleen maar aan het lijntje met mooie woorden en beloftes.. :/

En stel dat het wel wat zou worden... waarschijnlijk flikt ie hetzelfde bij haar na een tijdje... heb je helemaal niks aan (n)

Iemand gaat of 100% voor jou of helemaal niet! ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zou er niet mer achteraan gaan.
Hij is al oneerlijk geweest, dus al zal ook vast wel bij zn vriendin blijven.

Waarschuw beheerder
Is dit nog van toepassing? Of heeft de betreffende persoon al een relatie met die gast? Of niet?