Partyflock

Forumonderwerp · 911529

Buzzin' - 100% Jump
Vrijdag 1 December

Bozzini
Kerkrade

Open: 22.30 - 05.00
Entree: 10 Euro

Line-up:

Ruthless
Dark-E
Yves
Dr. Rude
Pita

Hosted by:

MC Chucky
laatste aanpassing door een beheerder

zwarte K- swiss kom je toch wel mee binnen of niet ?

ongeveer zoiets

zo, wij gaan ook, heb echt zin in goeie jump :D

ik neem aan van wel, dat je met die k-swiss binnenkomt.. witte nikes classics dan? wel toch?
Je kwam gewoon op je nikes binnen, ze maakten vanavond een uitzondering. O:)
was leuk!
laatste aanpassing
de nieuwe flyer/poster van 05.01 is vrij onleesbaar :P
Artiest Crosswire
vond m ook eigenlijk een beetje onder de maat...:P

Zow dat was n lekker feessie! Heeeeel veel ouwe bekenden gezien. Heb nu gruwelijk pijn aan me voeten en me knie vant stampen oew oewww. Top (y) sfeer!

Wat was dit een ruig avondje zeg!!!!
Artiest Triax
Was echt een goed feestje (y) heb me erg vermaakt :D
volgende benk erbij :D

ik ook ;)

Goed geamuseerd gister, echt een hele vette tent geworden, dik geluid en alles.. was zeker geslaagd !
5 Januari gaan we er weer een feestje van maken :D
"The Man from the Planet X" was 3x gedraaid las ik net.

Verwend noem ik dat. :D :bier:
Goed feestje :) Volgende keer weer erbij
zeker en vast gezellig en supervette club die Bozzini :respect: op naar 5 januari '07

toppie avond :bounce: voor herhaling vatbaar :D :P mah uhm k wil dr ook wel es draaien :P whehe :bounce:

Op naar 5 januari idd :D

See ya all @ BOZZINI :D
Was echt een super avondje.. thnx voor de mensen die me verjaardag echt leuk hebben gemaakt (K)

Hier trouwens alvast de volgende editie.. hij is al toegevoegd aan de agenda van PF maar staat al bijna een week op goedkeuring te wachten heb ik begrepen..

https://vip.partyflock.nl/topic/916308
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 00:19:
Hier trouwens alvast de volgende editie.. hij is al toegevoegd aan de agenda van PF maar staat al bijna een week op goedkeuring te wachten heb ik begrepen..

Diegene die het op pflock heeft gezet moet gewoon even op het envelopje klikken en vragen waarom het zo lang duurt :)

Is al lang gebeurd maar toen kwam de mededeling van Marja dat je gewoon op je beurt moet wachten.
misschien een donatie doen ?

Het is al gefixt zo te zien.. op naar de volgende editie dus :D
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 12:49:
Is al lang gebeurd maar toen kwam de mededeling van Marja dat je gewoon op je beurt moet wachten.

Haha ja die mededeling van haar ken ik wel...... Het kost geen week om een feest even te valideren :Z Elke andere medewerker zal het feest gewoon toevoegen zonder moeilijk te doen :)
jah maar Marja is dan ook niet elke medewerkster he :D dat is gewoon fucking marja :D