Heb de plaatjes even verwijderd aangezien die het niet meer doen. Als je het envelopje van het bericht aanklikt en een linkje van de plaatjes geeft voegen we ze weer toe.
laatste aanpassing door een beheerder
| Betreft: | evenement: Ground Zero Festival, zaterdag 7 juli 2007 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
is er trouwens al bekend wie de auto heeft gewonnen???
gaat denk ik op mysteryland 97 lijken
als ik mn schoen dan terug vind, niks aan de hand
Check vooral de video Damn ziet dr echt vet uit al!
02:30 - 03:30: Mad Dog
02:30 - 03:30: Mark N
02:30 - 03:30: Tommyknocker
Volgens mij mag dat nog niet. Zijn ze als het goed is nog aan het testen. Weet het niet 100% zeker hoor!!
ook de tunnel of terror is weer aanwezig zoals 10 jaa geleden MysteryLand '97
Nou een aantal politiekorpsen zijn het aan het testen,
maar die moeten jou eerst vragen of je bereid bent om daar aan mee te doen..
Ja maar als je de sneltest weigert krijg je gewoon de standaard bloedtest die ze al jaren doen als ze je verdenken van drugs achter het stuur...
Want strafbaar is het al lang, alleen zijn ze de sneltesten aan het uittesten.
dan zullen ze veel bloed afnemen vanav
Daarbij lijkt het me ook niet dat politie Voorst veel politie en artsen achter de hand heeft om zoveel bloedproeven te doen
Hij krijgt hem écht pas na half jaar terug + 600 boete + dezelfde cursus als alcohol van 800 euro
Ik zie Ground Zero eigenlijk ook als DE echte opvolger van Mysteryland, niet dat happydepeppy gebeuren in die bloementuin van nu...
Mwah zal wel meevallen