Uitspraak van Simon Stokvis op vrijdag 3 november 2006 om 22:06:Doorslikken
dus als je meisie het in jouw mond spuugt,slik jij het door?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 22:09:dus als je meisie het in jouw mond spuugt,slik jij het door?
Nee dan zit t al in dr maag
Uitspraak van Simon Stokvis op vrijdag 3 november 2006 om 22:11:Nee dan zit t al in dr maag
was een vraag...slik jij als ze jouw zaad (
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 22:12:was een vraag...slik jij als ze jouw zaad ( Linda-X- ) in jouw mond spuugt?
vrouwen hebben hun eigen belevingswereld dat weet je toch......
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 22:18:vrouwen hebben hun eigen belevingswereld dat weet je toch......
ik ook hoor
terwijl ik het las dacht ik ook meer aan een roggel/rochel
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 22:12:was een vraag...slik jij als ze jouw zaad ( Linda-X- ) in jouw mond spuugt?
Nee tuurlijk niet denk jij dan
Uitspraak van Simon Stokvis op vrijdag 3 november 2006 om 22:21:Nee tuurlijk niet denk jij dan
dus liefde is geen doorslikken...anders deed jij het ook wel
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 22:23:dus liefde is geen doorslikken...anders deed jij het ook wel
Ja liefde van de vrouwelijke kant dan he
Wat een onrealistisch beeld dit
Waarom zou ik DieHakkers zaad in vredesnaam in mijn mond hebben???
nee,dat was bedoeld omdat jij weer kwam met je rochel...dus zette ik er ff duidelijk bij dat het om zaad ging
vandaar die
Uitspraak van Simon Stokvis op vrijdag 3 november 2006 om 22:23:Ja liefde van de vrouwelijke kant dan he
chicken...liefde komt van 2 kanten he
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 22:30:nee,dat was bedoeld omdat jij weer kwam met je rochel...dus zette ik er ff duidelijk bij dat het om zaad ging
vandaar die naar jou toe
Je hebt een wildcard, dus ik zie dit door de vingers
Uitspraak van Simon Stokvis op vrijdag 3 november 2006 om 22:23:Ja liefde van de vrouwelijke kant dan he
Je moeder koopt je kleren ook nog???
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 22:30:chicken...liefde komt van 2 kanten he
Precies
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 22:30:chicken...liefde komt van 2 kanten he
nie altijd hur......
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 22:35:liefde is er wel...alleen van 1 kant...en das niet genoeg
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 22:35:liefde is er wel...alleen van 1 kant...en das niet genoeg
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 22:36:![]()
is niet bij mij het geval hoor...maar das toch een algemeen feit
Uitspraak van Simon Stokvis op vrijdag 3 november 2006 om 22:37:Was t maar zo
Niet alles zo serieus opvatten he
Ik ben ten alle tijden bloedserieus
Kleine Conza's??? Kweenie of dat bevolkingstechnisch nou een bevordelijk plan is
denk ik wel
Partyflock en met name het forum is een verzameling van integere, serieuze, filosofische mensen, daar kan je niet luchtig over doen vind ik
pcies!!
Uitspraak van Simon Stokvis op vrijdag 3 november 2006 om 22:40:Daar heb je gelijk in
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 22:41:pcies!!
I know