Partyflock

Forumonderwerp · 910526

hallo ik heb weer een nieuwe track gemaakt hij is alleen nog niet egt af, maar dat maakt niet uit want the great one zal probere om deze week extra aandacht eraan te geven!

dead!

laatste aanpassing
tog jammer dat ie dood is

yeah =)

update komt vd week wel!

hehe:d
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 19:46:
niet mee eens, heb je al monitors? anders hebik niks aan je review

lekker kort door de bocht.
ookal heb ik geen moitors, dan nog hoort ie op mijn speakers ook goed te klinken, dat doen andere nummers ook.

het maakt mij niet uit, ik geef alleeen een review, meer niet, zie wat je er mee doet.

Uitspraak van !no definition op vrijdag 3 november 2006 om 20:37:
lekker kort door de bocht.
ookal heb ik geen moitors, dan nog hoort ie op mijn speakers ook goed te klinken, dat doen andere nummers ook.

het maakt mij niet uit, ik geef alleeen een review, meer niet, zie wat je er mee doet.

ik snap je probleem niet hoor, van mij mag je alles zegge wat je wilt, maar ik geef er ook antwoord op hoe ik wil anders ken je maar beters niks meer type hier:)
wtf?? :S

wat is er nu weer een probleem, naja het zal wel.

omdat ik zeg dat ik hem dofjes over vind komen, begin jij over monitoren, alsof een nummer alleen maar goed kan klinken op monitoren, dat is het enige wat ikj zeg meer niet, en als jij anders niks met mijn review kan, nou okee prima.

verder geen probleem.

Uitspraak van !no definition op vrijdag 3 november 2006 om 20:42:

dude:) kijk goed...er staat...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 19:46:
:P

weet ik, maar van die monitoren meent hij serieus, en ben ik het niet helemaal met hem eens.

track is wel lekker freaky :jaja:
kick is wel goed distorted :)
ik zou er idd ook niet veel meer percussie in gooien want dat bepaalt te veel de sfeer.

Ook wel een lekkere break (Y)
cool deuntje ook wel :lol:
die srtings komen soms wel wat schel op me over.
en van mij mag je ook wel wat meer met de kick freaken
send mij die track gek :D
Leuke track , normaal mijn stijl niet echt dit maar ik kan dit echt wel waarderen. Vooral je break vind ik zeer netjes gedaan! De uitwerking van de melodie is zeer origineel gedaan. Af en toe klinken inderdaad je strings net iets te schel naar mijn mening.De bassdrums die je 05:13 gebruikt vind ik er wel wat raar in klinken maar mss is het net dat wat de track nog anders maakt. Leuke track!

Uitspraak van !no definition op vrijdag 3 november 2006 om 20:42:
wtf?? :S

omdat ik zeg dat ik hem dofjes over vind komen, begin jij over monitoren, alsof een nummer alleen maar goed kan klinken op monitoren, dat is het enige wat ikj zeg meer niet, en als jij anders niks met mijn review kan, nou okee prima.

verder geen probleem.

nogmaals..

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 20:39:
ik snap je probleem niet hoor, van mij mag je alles zegge wat je wilt, maar ik geef er ook antwoord op hoe ik wil anders ken je maar beters niks meer type hier:)