Partyflock

Forumonderwerp · 910487
Waarschuw beheerder
Merk je veranderingen in je lijf waarvan je soms wel eens denkt dat komt door drugsgebruik???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schaapherder op dinsdag 7 november 2006 om 19:04:
wat is dat nnu weer voor opmerking? Gebruik al 11 jaar regelmatig verschillende drugs... Heb tot nu toe nog nergens last van en functioneer prima. Zou kunnen dat ik over twintig jaar er last van krijg, maar je bent echt niet zomaar verslaafd

ik zou zeggen gebruik eens een jaar niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pluk378 op dinsdag 7 november 2006 om 20:29:
ik zou zeggen gebruik eens een jaar niet

waarom zou ik??? Ik zeg toch net dat ik er geen last van heb, en mijn omgeving ook niet...
Dat er mensen zijn die niet met drugs om kunnen gaan is niet mijn probleem.

Waarschuw beheerder
Waarschijnlijk klachten neurologische en psychische aard. Denk aan slaapproblemen,depressie eventueel psychose als je echt pech heb.

Waarschuw beheerder
ligt eraan hoeveel j egebruikt natuurlijk als je 2x pe jaar padje af gaat 5 pillen slikt wat speed en coke is wat anders als 52x of 104 keer per jaar...

2x per jaar hou je echt wwel je hele leven vol zonder klachten misschien af en toe weekje slecht slapen en wat problemen van hierboven maar komt echt wel goed

als je vrijdag en zaterdags altyd doet ruim 100 keer per jaar dan ga ej zeker kapot maar ligt ook aan hoe of wat of je slaap blabla hoeveel je kan best oud worden met die shit geloof ik (F)
Waarschuw beheerder
Gebruik een jaartje of 12 pep/coke/xtc. Maar alleen in het weekend en soms sla ik ook een weekend over. Maar echt totaal nergens last van ofzo. Zo lang je tussendoor je lichaam de tijd geeft om weer te herstellen is er niks aan de hand.
Ik heb ook niet het idee dat het slecht voor je tanden is want ik heb een perfect gebit en nog nooit een gaatje gehad.