3 volgers · 47584x bekeken
ehmmmm en wat bedoel je ermee???
hij is idd eerst van Marcel geweest, ik heb er een andere voorbumper op laten
zetten en de rechterspatbord is opnieuw mee gespoten....
uitlijnen, 2 nieuwe voorbandjes,
stickers aan de zijkanten eraf!
maar hij staat weer te koop
aangezien ik 1 april 12 mnd weg ga naar Aruba
ga ik er nu niet meer geld instoppe!
hij is idd eerst van Marcel geweest, ik heb er een andere voorbumper op laten
zetten en de rechterspatbord is opnieuw mee gespoten....
uitlijnen, 2 nieuwe voorbandjes,
stickers aan de zijkanten eraf!
maar hij staat weer te koop
ga ik er nu niet meer geld instoppe!
Hey freaks!
leuk knutselproject voor jullie .
http://link.marktplaats.nl/302847732
leuk knutselproject voor jullie .
Zit veeeeel teveel werk aan, wat een brik.
donateur
Zit veeeeel teveel werk aan, wat een brik.
Wou dood nog niet gevonden worden in die Herman Brood auto.
ik vind hem wel een beetje wat weghebben van die van jou! jij mist alleen nog z'n turbo stickert!
Ik heb deze auto zelf in real life gezien jongen en dat was niet best....
Wat jij met deze opmerkingen wilt bereiken weet ik niet, gelukkig weet ik dat veel mensen me auto gelukkig wel waarderen...
Kom die turbosticker maar snel plakken jongen!
Beetje hypocriet. Denk dat de meningen over die van jou ook aardig verdeeld zijn..
Edit: Maar uit je knipoog leid ik af dat je dat eigenlijk zelf ook wel weet.
Meningen mogen verdeeld zijn, is alleen maar goed...
Ieder zijn eigen stijl he...
'Ons' project schiet maar niet op ivm chronisch geldgebrek, wagen is van de week wéér geschorst en staat op stalling....het betreft hier een ED9( [ 88'er] uit Monaco afkomstig, met ongeveer 80K op de teller, airco én alles electrisch.....schijnt hier in NL zéér weinig voor te komen die combinatie, de reden dat hij niet weggedaan wordt....
De lak is zeer slecht [ verkleerd, Monaco is zonnig, Rood besmettelijk als de pest ] en 1 wielkast is bijna doorgerot....
Smekken met plamuur is geen optie, dus plaatwerker gezocht, net als een spuiter en iemand die hem motorisch kan onderhouden [ apk enzo ]
Plannen liggen er om of een B20 in te kiepen of het bestaande D16A9 blok met de nodige modificaties [ oa een JR Supercharcher met 16psi enn uiteraard de rest van de benodigde aanpassingen! ] uit te breiden.....de wagen blijft overigens optisch volledig orgineel tenzij er een [ zeer moeilijk verkrijgbare!] orginele Mugen bodykit te regelen valt....er rijdt in NL 1 wagen rond [ een witte ] die de orginele kit heeft op een Japanse Import CRX....helaas zijn er overal alleen maar imitaties te vinden...
We hopen dit jaar wat te kunnen ondernemen, maar zoals je weet kost het aardig wat knaken om die wens in vervulling te laten gaan...
De lak is zeer slecht [ verkleerd, Monaco is zonnig, Rood besmettelijk als de pest ] en 1 wielkast is bijna doorgerot....
Smekken met plamuur is geen optie, dus plaatwerker gezocht, net als een spuiter en iemand die hem motorisch kan onderhouden [ apk enzo ]
Plannen liggen er om of een B20 in te kiepen of het bestaande D16A9 blok met de nodige modificaties [ oa een JR Supercharcher met 16psi enn uiteraard de rest van de benodigde aanpassingen! ] uit te breiden.....de wagen blijft overigens optisch volledig orgineel tenzij er een [ zeer moeilijk verkrijgbare!] orginele Mugen bodykit te regelen valt....er rijdt in NL 1 wagen rond [ een witte ] die de orginele kit heeft op een Japanse Import CRX....helaas zijn er overal alleen maar imitaties te vinden...
We hopen dit jaar wat te kunnen ondernemen, maar zoals je weet kost het aardig wat knaken om die wens in vervulling te laten gaan...
Weet nog wel een andere kit,
Xenon lipkit.. unieker dan Mugen en minstens zo rice,
Ziet er ook wel grappig uit, voorkeur gaat alleen uit naar de Mugen...eigenlijk...jammer alleen dat de kit incompleet is, je mist dan de sideskirts...
? Cabrio met airco zijn er ook zat in die trant maar d16a9 superchargen ? En b20 waarom ?? Of wordt dat een zelfbouw b20 ?
b20 stock heb je weinig an, maar weet niet of ie standaardblok wil of niet.. ik zou dan als geld een issue is, dat is het bij mij wel altijd dan b18c4 met bak boosten ipv b20 met dunnere wanden..nouja kan wel lopen raden maar hoor het zelf wel van Danm hier denk 
idd wel ARKO... alle ramen kunnen open
Zet jij je voorruit maar ff openg jaaaaaaa!
Cabrio met airco zijn er ook zat in die trant
Ook van het type CRX ED9 rijdend in Nederland?
b20 stock heb je weinig an, maar weet niet of ie standaardblok wil of niet.. ik zou dan als geld een issue is, dat is het bij mij wel altijd dan b18c4 met bak boosten ipv b20 met dunnere wanden..nouja kan wel lopen raden maar hoor het zelf wel van Danm hier denk
er wordt inderdaad getwijfeld tussen de B18 [ Integra ] en de B20 [Civic Vtec]......mja, tijd zal het leren...moet nog veel geinvesteerd worden...
Stond verleden jaar op CPZ een Civic met B20 en de hele reut eraan met 390 paarden, 0-100 in 4 tot 4,5 seconde, afhankelijk van rubber en weg-omstandigheden...
Ohja, in mijn album staan 2 fotos van een Enzo, daarachter staat de rex toen ie nog reed, met dubbele EPS einddemper er nog onder....[ voor de geintresseerden!]
Overigens, die EPS had een hele dikke sound, té dik eigenlijk...
beetje op toeren houden in een tunnel en edereen ziet je voor een dikke sportbak aan...
alleen EPS schijnt niet te kunnen centreren, wát een zeik om dat ding mooi onder de wagen te krijgen...
Overigens, die EPS had een hele dikke sound, té dik eigenlijk...
als je hele auto zwart is en je stoelen ook nog van zwart leer zijn dan is airco wel verekte handig
Kijk, laat ik dat nou juist hebben. Heb ook airco in de auto en die laat ik erin, erg fijn überhaupt. Heb zelf ook arko en daarbij nog een dakraam, maar met een hittegolf op de snelweg met alle ramen open is echt geen pretje, dan liever alles dicht en de airco aan. Ook handig bij beslagen ramen trouwens.
In twente heet het trouwens ARKL....Alle Ramen Kunnen Los.
donateur
In twente heet het trouwens ARKL....Alle Ramen Kunnen Los.
Klopt

![[img width=679 height=453]https://album.partyflock.nl/74561775.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/74561775.jpg)