2 volgers · 42494x bekeken
tsja...en anders idd nog de fiets, en mocht je fiets het niet meer doen dan heel misschien met een bivakmuts op in die 20vt of g60 gaan rijden..maar dan alleen als het echt Kutweer is 
en mocht je fiets het niet meer doen dan heel misschien met een bivakmuts op in die 20vt of g60 gaan rijden..maar dan alleen als het echt Kutweer is
Met kutweer kan je beter niet in zo'n auto gaan rijden, dan kom je je vermogen niet kwijt, het zijn geen Honda's he
Met kutweer kan je beter niet in zo'n auto gaan rijden, dan kom je je vermogen niet kwijt, het zijn geen Honda's he Deze auto's hebben WEL koppel
of geen torsen LSD .. el cheapo's
okay even lekker makkelijk copy/paste gedaan :
Torsen, means "torque-sensing", was invented by an American company calls Gleason Corporation. Its slip-limiting ability is implemented by cleverly using worm gears / worm wheel pair. This pair has a special characteristic: driving torque can be transfered from worm wheel to worm gear, but not reverse. Otherwise, they will be locked up. It is such characteristic that limit slip.
Torsen, means "torque-sensing", was invented by an American company calls Gleason Corporation. Its slip-limiting ability is implemented by cleverly using worm gears / worm wheel pair. This pair has a special characteristic: driving torque can be transfered from worm wheel to worm gear, but not reverse. Otherwise, they will be locked up. It is such characteristic that limit slip.
nouja, mijn accord wel iig 
voor de rest heb ik er geen verstand van
voor de rest heb ik er geen verstand van
das ist true 
het scheelt zeker veel, goede upgrade ! heb zelfs in regen goede grip, en onderstuur wat was dat ook alweer ? *grin*
het scheelt zeker veel, goede upgrade ! heb zelfs in regen goede grip, en onderstuur wat was dat ook alweer ? *grin*
yup, als je andere blok straks af en met compressor is zekers
maar het is zekers de moeite waard
ben benieuwd iig
vooruit, ben toch in winterslaap
Uitspraak van Florianop zondag 24 december 2006 om 08:54:
misschien een parelmoer
origineel
het is de laaste tyd moeilijk om origineel te zijn he
laatste aanpassing
voor al die jappe blokjes (Mitsubishi, Honda, Toyota, Nissan, Mazda, Daihatsu ben ik ze nog niet tegengekomen
, en Subaru heeft ze al standaard op de Impreza GTT) zijn wel turbo's te krijgen van HKS al dan niet van n ander merk.. dat zie je bij europese merken niet gauw tegenkomen...
laatste aanpassing
voor al die jappe blokjes (Mitsubishi, Honda, Toyota, Nissan, Mazda, Daihatsu ben ik ze nog niet tegengekomen , en Subaru heeft ze al standaard op de Impreza GTT) zijn wel turbo's te krijgen van HKS al dan niet van n ander merk.. dat zie je bij europese merken niet gauw tegenkomen
ja, ik heb er weleens een paar gezien.
waarom zullen die er niet zijn dan ?
begrijp je vraag niet helemaal, dacht je echt dat ???
waarom zullen die er niet zijn dan ?
begrijp je vraag niet helemaal, dacht je echt dat ???
zijn er ook vrouwen met honda's?
ja, me ex
Ahaaa.. bitches met ballen ! 
Nou mijn auto is total los..
Dus er komt nu zeker weten een Honda Civic aan.
Wat eigenlijk ook mijn 1e keuze was.
Heel misschien een CRX als ik een goeie vind
dit iswel een goeie rex
http://auto.marktplaats.nl/honda/65069164-zwarte-honda-crx-ed9.html?return=eJwdytEKgzAMheF3EfRu1rTOaUWGvklQoWK1xWbMbezdl%2B4mfP8hqEF%2FFl20QcP1ppMw4zGa1hB5LcTq%2FLznGx4reYtIId%2BtwAe5SxDG7ROKEaDMDW32ftoOsil05FLVQ6oGy6dv%2FpJxgjKSmO%2FFR55xLaGoZKwXl2pUXdVc65NrPPhjcGFhy8x3Mmm%2FPwuUNBQ%3D&df=1&fta=eNpFkktuHDEMRO%2BihdfiVyKFOYvRyATBIB144HbsSQzfPfq0lI0APRRFFYubq38enj38ft2f37f9COVwNQ%2BP%2FQJP1%2BPy9uJQdnCrJzoAl%2F3N%2F97uZX84METFsv9xMsqay88P%2F%2Fb6KC%2FHzfHpfsH2GHu4bz%2B%2Bh1JZvZKH27V22Zyif948lt5eJTEnoyaDEykiJbRZ2VBOnIQ7olkY1UC5IV4qZGRtSKbK1AS6Sk%2BUkGJt0FA6EZslso7yfEuTiOaGbCFlxf48xMUkK0pn8J%2FBWQrTQLUYM8XOpoMslpGgs9OCKCRjHkyWLqPkMaJpgjJmsqFLS4dJcPRdNiQC6Pjz9IFRlQD7fOMaCpNJ74Erh5RZaeSwguD6QRy1KwkCizB0MwplJLXBVhZCcsaD00fGpKLjveUDEUV7GpjXTtTvSZ8f2mJQR1N7fB1eN%2FfX9nhuG1eX7NrzRw%2FbR1vF6CGc9%2Fd1%2F%2FoHP%2Bi7XQ%3D%3D
Dus er komt nu zeker weten een Honda Civic aan.

![[BJ] scully](/images/user/52961_2461542.jpg)

![BlaZe [ JM ]](/images/user/100245_3758840.jpg)