Partyflock

Forumonderwerp · 910105

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
ik heb een topic geopent bedoelt als felicitatie voor de geboorte van mijn neefje, helaas is er die ene dame,
zij is er van overtuigt dat alle jonge moeders nergens eindigen geen opleiding hebben en steunen op de overheid

ik persoonlijk weet dat dat helemaal niet zo hoeft te zijn voor meer info lees https://partyflock.nl/topic/909853

graag jullie reactie
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 31 oktober 2006 om 11:57:
Kut blagen mij ook niet gezien :D

Behalve als je er 1 met mij maakt. Mijn kinderen rulen de pan uit :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 11:57:
Behalve als je er 1 met mij maakt. Mijn kinderen rulen de pan uit

Dat is dan ook wel weer waar :9

Wanneer beginnen we? Jij bent al aardig op leeftijd enz :lol:
Waarschuw beheerder
Trailer trash.
Waarschuw beheerder
Ik ga Stoeipoes en Chrisje tegelijk bezwangeren :yes: :kwijl:

Krijgt Poesj dan eindelijk haar geliefde Spaanse Baby ;)

ps. Chrisje = :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 11:48:
maar goed waarom kunnen mensen niet gewoon hun eigen mening geven zonder een ander te beledigen dat vind ik pas zwaar triest

(y) Idd. Maar wel leuk om te lezen! De topicopenster wordt voor van alles en nog wat uitgemaakt. Maar waarop is dat gebaseerd?
Ze zou bijv. aandachtsgeil zijn en iemand zijn die zich alles persoonlijk aantrekt. Maar als ik die reacties zo lees, vind ik daar eerder uit spreken dat hier een flink aantal mensen aandachtsgeil is en dat een hoop mensen zich erg persoonlijk aangevallen voelen aan de manier waarop ze reageren 8).

Iemand nog een aaitje nodig over zijn bolletje?
Waarschuw beheerder
haha is ie nog steeds open ;P

Uitspraak van Pebbles op dinsdag 31 oktober 2006 om 12:21:
Iemand nog een aaitje nodig over zijn bolletje?

Als je tog bezig bent :$
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van COÑO op dinsdag 31 oktober 2006 om 12:16:
Ik ga Stoeipoes en Chrisje tegelijk bezwangeren

Krijgt Poesj dan eindelijk haar geliefde Spaanse Baby

Mmm yess eindelijk (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pebbles op dinsdag 31 oktober 2006 om 12:21:
Idd. Maar wel leuk om te lezen! De topicopenster wordt voor van alles en nog wat uitgemaakt. Maar waarop is dat gebaseerd?
Ze zou bijv. aandachtsgeil zijn en iemand zijn die zich alles persoonlijk aantrekt. Maar als ik die reacties zo lees, vind ik daar eerder uit spreken dat hier een flink aantal mensen aandachtsgeil is en dat een hoop mensen zich erg persoonlijk aangevallen voelen aan de manier waarop ze reageren .

Je hebt helemaal gelijk hoor, ik lig er echt onwijs wakker van als de mensen mij hier voor alles en nog wat uitschelden en mij helemaal niet aardig vinden.... :(

:looser:
Waarschuw beheerder
Ze zouden zulke jonge moeders, zonder fatsoenlijke opleiding, eigenlijk elke uitkering moeten ontzeggen. Ons belasting geld kan heel wat beter besteed worden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 12:25:
Je hebt helemaal gelijk hoor, ik lig er echt onwijs wakker van als de mensen mij hier voor alles en nog wat uitschelden en mij helemaal niet aardig vinden....

Sukkel :D ;p

Uitspraak van GMX op dinsdag 31 oktober 2006 om 12:25:
Ze zouden zulke jonge moeders, zonder fatsoenlijke opleiding, eigenlijk elke uitkering moeten ontzeggen. Ons belasting geld kan heel wat beter besteed worden.

Laat ze maar hun lichaam verhuren :D
Waarschuw beheerder
maar goed dat jullie nog geen kinders hebben, kinders
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PARRUK op dinsdag 31 oktober 2006 om 12:29:
maar goed dat jullie nog geen kinders hebben, kinders

Idd thank god for that :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op dinsdag 31 oktober 2006 om 12:25:
Ze zouden zulke jonge moeders, zonder fatsoenlijke opleiding, eigenlijk elke uitkering moeten ontzeggen. Ons belasting geld kan heel wat beter besteed worden

van mij mag het ik heb het nog nooit nodig gehad maar aan de andere kant kan het iedereen gebeuren dat ie ze baan kwijt raakt

overigens denk ik dat er meer oudere moeders zonder baan zijn dan jonge moeders

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 31 oktober 2006 om 12:28:
Sukkel :D :P

Nou niet zo naar tegen mij, ik leef voor Partyflock, kan echt niet meer zonder, vind het echt belangrijk wat de mensen hier vinden en dan met name van mij en ik deel ongevraagd persoonlijke informatie met jullie.... :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 31 oktober 2006 om 12:29:
Idd thank god for that :cheer:

idd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 12:30:
van mij mag het ik heb het nog nooit nodig gehad maar aan de andere kant kan het iedereen gebeuren dat ie ze baan kwijt raakt

Alleen is de kans om daarna weer aan het werk te komen een stuk groter als je een opleiding hebt gedaan.

overigens denk ik dat er meer oudere moeders zonder baan zijn dan jonge moeders

Duh, er zijn (gelukkig) ook veel meer oudere moeders. Overigens gaat het mij niet zo zeer om de leeftijd, maar meer om het doen van een opleiding en je zelf en je kind een kans geven in de maatschappij.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op dinsdag 31 oktober 2006 om 12:34:
Duh, er zijn (gelukkig) ook veel meer oudere moeders. Overigens gaat het mij niet zo zeer om de leeftijd, maar meer om het doen van een opleiding en je zelf en je kind een kans geven in de maatschappij.

maar dat kan toch ook als je jong bent ik heb ook gewoon een vak opleiding ik ben 24 en heb 3 kinderen en gewoon een goede baan en ik kan voor mijn kinderen zorgen zonder dat ze iets te kort komen
ik ben er van overtuigd dat ik daar niet de enige in ben
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
eeeh, dit lijkt me niet echt topic waardig