1 volger · 27688x bekeken
Volgens mij kick jij op dat gevoel ..
Ach ja, ik kick op dat gevoel, jij op 14-jarige meisjes..Wie is er nu erger
Vandaar dat je al zoveel mannen hebt gehad...
Daarom zeg ik het ook mop
*vangt wat op met emmertje*
enne wat heb je der mee gedaan??
(permanent verbannen)
sureeee.. ben je erbij geweest dan?? nee dus ..probeer jij nou maar weer eens een schaapje voor jezelf te vinden he, je bent een beetje frusti aan't worden
ik weet meer dan je denkt
laatste aanpassing
ik weet meer dan je denkt
Tuulk feestkneus
je kind..
jij hebt inderdaad al heel wat gozers gehad
Ja hoor 1 iemand na mijn ex waar ik 19 jaar lang bij ben geweest boehoehoe dat zijn er echt heeeeeeel veeeel ja
Je weet echt zoveeeeeeeeeeeeel
ik heb zelfs nog een foto van je dochter .. heb ik van iemand gekregen XD
Mooi is ze he..zo moeder zo dochter
pffff, wat een ramp, he?
Hij is een idd een natuurramp
Echt een vervelend mannetje,weet alles over iedereen dus maar heeft wel ze vriendenlijst vol met gemiddeld 14-jarige dat is pas zielig
onze feestkneus
Dat is ie ook, eigenlijk moeten we hem gewoon links laten liggen ook, is de lol er snel vanaf
Werken ging weer snel vannacht
Da's altijd wel prettig ja
nu nog ff een biertje en dan me nest maar in,denk ik
Zou ik nou ff niet aan moeten denken een biertje
Dat is ie ook, eigenlijk moeten we hem gewoon links laten liggen ook, is de lol er snel vanaf
Tja maar tis gewoon zo moeilijk niet te reageren
Zou ik nou ff niet aan moeten denken een biertje maar goed jij zit in een ander ritme natuurlijk
Precies een beetje andere ritme ja,maar goed heb er nu twee op en stort helemaal in
Tja maar tis gewoon zo moeilijk niet te reageren
Dat klopt, maar eigenlijk heeft ie daar alleen maar plezier in, en ja wat we hem niet gunnen is een feestje
Precies een beetje andere ritme ja,maar goed heb er nu twee op en stort helemaal in
Wordt dus hoog tijd voor je dat je lekker je bedje induikt
Dat klopt, maar eigenlijk heeft ie daar alleen maar plezier in, en ja wat we hem niet gunnen is een feestjedus dan maar links laten liggen
Precies hoe moeilijk het ook is,gewoon negeren die gast
Wordt dus hoog tijd voor je dat je lekker je bedje induikt
Ja eigelijk wel maar ze komen voor de verwarming vandaag,alleen in de ochtend ken je dat.En als ik nu ga slapen
laatste aanpassing
Precies hoe moeilijk het ook is,gewoon negeren die gast
Af en toe een steek onder water moet kunnen dat wel,
Ja eigelijk wel maar ze komen voor de verwarming vandaag,alleen in de ochtend ken je dat
O ja da's ook zo leuk of ze zeggen tussen 10 en 17
En als ik nu ga slapen word ik niet meer wakker denk ik
Dat geloof ik best ja
ik scheet meer dan je denkt . ik hebt inderdaad al heel wat gozers gehad.. zelfs me kind..ik heb nog best wel wat gasten gehad. ik heb zelfs nog een foto van me varken .. heb ik van iemand gekregen XD
hoi pedo
laatste aanpassing
Af en toe een steek onder water moet kunnen dat wel,
Ja precies zoiets ja maar wel uitkijken voor een ban hé
O ja da's ook zo leuk of ze zeggen tussen 10 en 17 ken je goffer de hele dag gaan zitten wachten
Ja dat is het lullige er aan de voorkant staat in de ochtend en de achterkant staat tussen 09.00 en 17.00
Dat geloof ik best ja
En ik wil zo graag
laatste aanpassing
Tuurlijk , ik wil altijd je zijn
true love
Het fladdert er hier weer behoorlijk op los
Ja precies zoiets ja maar wel uitkijken voor een ban hé jij
Uitspraak van SAWMAN aka Feestman700 op dinsdag 23 juni 2009 om 00:02:
ik scheet meer dan je denkt . ik hebt inderdaad al heel wat gozers gehad.. zelfs me kind..ik heb nog best wel wat gasten gehad. ik heb zelfs nog een foto van me varken .. heb ik van iemand gekregen XD
En ik wil zo graag
ahhhhhh
Uitspraak van *Richard op dinsdag 23 juni 2009 om 09:23:
Die is echt goed past goed bij hem
Uitspraak van *Richard op dinsdag 23 juni 2009 om 09:23:
nu niet meer