Partyflock

Forumonderwerp · 909853

Waarschuw beheerder
SILVANO
[img width=500 height=375 cacheid=000d167900259e9191c6d5f91a01a1af59]http://www.mijnalbum.nl/Foto=GJTOAQK3[/img]
mijn kleine zusje is mamma geworden, tut gefelicteerd hij is onwijs mooi, roberto ik ben trots op je hhvvjullie
[img width=500 height=375 cacheid=000d167a00259e9894dbfa981a01a1af59]http://www.mijnalbum.nl/Foto=GWSSBGWG[/img]
[img width=500 height=375 cacheid=000d167b00259e9b808076ec1a01a1af59]http://www.mijnalbum.nl/Foto=LVUZEIIF[/img]

mijn zusje d'r flock
https://partyflock.nl/user/346896
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Onwijs gefeliciteerd:cheer:.

En geniet ervan nu eens tante te zijn b)

Waarschuw beheerder
donateur
Gefeli! heeft ie ook een naam?

Waarschuw beheerder
ja dat is inderdaad na 3 keer mamma te zijn geworden weer eens wat anders nou ik kan je vertellen ik ben echt super trots (K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:|

Cil en Roberto Gefeliciteerd met jullie kleine aanwinst :D
Silvano mooie naam.. beetje van cil en de o van berto :lol:

En jij natuurlijk ook gefeliciteerd met Tante worden :cheer:
word ook tante binnekort

Sil en Berto ik kom jullie wel tegen joh in de stad ofzo

Geniet er van (L)

KUS voor jullie

Van Debbie en Ydo
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:lief:

Wat een mooi kindje...

:cheer: Gefeliciteerd :cheer:
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd (F)

Waarschuw beheerder
ahhhh wat een snoepieeeeee :)

van harte gefeliciteerd!!!!!

Waarschuw beheerder
boeiend...
Waarschuw beheerder
19 jaar... er jong om moeder te worden :s

Maar goed, hij ziet er erg schattig uit, en gefeliciteerd dan maar (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chrisje op maandag 30 oktober 2006 om 10:43:
19 jaar... er jong

tegenwoordig hebben ze met 16de al kind dus dit valt toch wel beejte meee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 10:32:
kneus!

OW sorry dat je geen "humor" kent (F)

Waarschuw beheerder
even voor alle trieste figuren hou je negatieve commentaar lekkah voor je het kindje is 6 weken te vroeg geboren en hier op deze foto's is ie net een uurtje oud.
ik mag hopen dat de gene met slecht commentaar een zwaar mislukt kind krijgen oja en Nemrah King of Core jij bent nou ook niet bepaalt moeders mooiste he neukfout

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 11:08:
ik mag hopen dat de gene met slecht commentaar een zwaar mislukt kind krijgen oja en Nemrah King of Core jij bent nou ook niet bepaalt moeders mooiste he neukfout

Tsssss.

Waarschuw beheerder
en nou weer ff gezellig
Waarschuw beheerder

Ik hoop dat je je kindje deze taal bespaard? Gut gut, doe maar rustig. Je bent nu moeder, een beetje fatsoen en volwassen gedrag mag wel he? (Y)

Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd!!!!:D
Waarschuw beheerder
van harte gefeliciteerd (F)(F)

Uitspraak van actief op maandag 30 oktober 2006 om 10:56:
OW sorry dat je geen "humor" kent

beetje rare humor....kijken als er zo over je moeder word gesproken ;)

Uitspraak van Chrisje op maandag 30 oktober 2006 om 11:25:
Ik hoop dat je je kindje deze taal bespaard?

ja natuurlijk omdat je moeder bent geworden..mag je niks meer zeggen..jezus als je intressant wil doen, zeg dan iets snuggers... ;)

Uitspraak van Chrisje op maandag 30 oktober 2006 om 10:43:
19 jaar... er jong om moeder te worden

ALTIJD dat gezeik over leeftijd..blijkbaar is ze er aan toe..
wees een keer blij voor iemand..vanplaats dat gezeik altijd

meid ik wens je et aller beste toe (F) en hoop dat je heeel gelukkig word met je kindje (K)

Waarschuw beheerder
kijk aan jou hebben we wat thnx (K)(K)(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nance!!! op maandag 30 oktober 2006 om 11:40:
ja natuurlijk omdat je moeder bent geworden..mag je niks meer zeggen..

Als je moeder bent moet je je wel een beetje volwassen gaan gedragen ja, en haar taalgebruik en reactie getuigt hier zeg maar niet van.... :/

Uitspraak van Nance!!! op maandag 30 oktober 2006 om 11:40:
jezus als je [/v]intressant[/v] wil doen, zeg dan iets snuggers...

Iets snuggers? Hmmmm oké...... Interessant schrijf je zo....

ALTIJD dat gezeik over leeftijd..blijkbaar is ze er aan toe..
wees een keer blij voor iemand..vanplaats dat gezeik altijd

Oh-kijk: nog een jongen moeder in spé :D
Ik zeik niet. Ik verkondig mijn mening. Ik vind 19 jaar te jong om een kind te krijgen. Waarschijnlijk heeft ze alleen maar een flut of geen opleiding, en als ze door haar vriend ooit in de steek word gelaten zal ze toch echt op eigen benen moeten staan. Hoe kan dit zonder enig respectabele opleiding en een kind? :)

Hoe dan ook, ze zal er vast erg gelukkig mee zijn. (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chrisje op maandag 30 oktober 2006 om 11:46:
vriend ooit in de steek word gelaten zal ze toch echt op eigen benen moeten staan.

ppff whahah dus met je 50ste ken je niet door je man in de steek gelaten worden!! als als als als ik een pik had gehad had ik een jongen geweest!!!

Waarschijnlijk heeft ze alleen maar een flut of geen opleiding

joh ??? en dat weet jij door??? omdat je jong ben ken je geen goeie baan hebben?? jezus!!

trieste figuren hou je negatieve commentaar

dus als je moeder ben mag je dat niet zeggen??
als je moeder ben moet je juist je kindje BESCHERMEN!!!
maar aardig gek dan..dat ik op me eigen naam een KOOPHUIS heb..met een flut op geen opleiding..denk is na voordat je iets zeg!!
je weet niet hoe zij leef..dus daar moet je niet over oordelen

Waarschuw beheerder
Als je moeder bent moet je je wel een beetje volwassen gaan gedragen ja, en haar taalgebruik en reactie getuigt hier zeg maar niet van....

zeg ik het tegen me kinderen dan
Oh-kijk: nog een jonge moeder in spé
Ik zeik niet. Ik verkondig mijn mening. Ik vind 19 jaar te jonge om een kind te krijgen. Waarschijnlijk heeft ze alleen maar een flut of geen opleiding, en als ze door haar vriend ooit in de steek word gelaten zal ze toch echt op eigen benen moeten staan. Hoe kan dit zonder enig respectabele opleiding en een kind?

Hoe dan ook, ze zal er vast erg gelukkig mee zijn. laatste aanpassing 30 oktober 2006 11:48

ik was op me 18de voor het eerst moeder en niet meer bij zijn vader ik red me nog steeds prima en niet iedereen hoeft jou mening te delen toch dat jij nou eerst een carriere wilt opbouwen en er op je 35ste wilt achter komen dat je misschien wel helemaal nooit geen kinderen meer kunt krijgen of tog een kind krijgen en het op zijn 16de achter moeten laten omdat je dood gaat of ziek wordt tja is ook leuk misschien vooral voor je kind hai hai
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat was wel de bedoeling maar ja sommige mensen moeten het geluk voor anderen verstoren lieve berichtje zijn altijd welkom groetjes(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nance!!! op maandag 30 oktober 2006 om 11:52:
dus met je 50ste ken je niet door je man in de steek gelaten worden!!

Tuurlijk wel. Maar tegen die tijd zal je al wat meer opgebouwd hebben, een eigen huis, een carriere, wat meer geld op de bank.... stabiliteit :)

joh ??? en dat weet jij door??? omdat je jong ben ken je geen goeie baan hebben?? jezus!!

Supervisor op de kaasafdeling van de ALbert Heijn is geen goede baan nee.... Maar vertel dan maar. WAt doe jij voor de kost? :)

dus als je moeder ben mag je dat niet zeggen??

Ik vind dat je als moeder zijnde het goede voorbeeld moet geven. :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 11:54:
ik was op me 18de voor het eerst moeder en niet meer bij zijn vader ik red me nog steeds prima

Respect (Y)

Maar goed, hoe doe jij dat dan? Heb jij een fulltime baan of ben je een zogenaamde 'steuntrekker' of klop je bij je ouders aan? Dit is geen aanval, ben er gewoon benieuwd naar :)

Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op maandag 30 oktober 2006 om 11:57:
wat is het hier gesjellig

Kopje thee? :)
Waarschuw beheerder
ik zal er ook niks meer over zeggen...
;) ik hoop iedere geval dat ze heeeeeeeel gelukkig word...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chrisje op maandag 30 oktober 2006 om 12:02:
WAt doe jij voor de kost?

tandarts assistent... ;)

huis, een carriere, wat meer geld op de bank

een huis heb ik..geld heb ik ook op me bank..??
me vriend werk ook!!
maar nu zit ik lkkr thuis van me zwangerschap te genieten...

Ik vind dat je als moeder zijnde het goede voorbeeld moet geven.

ze scheld niet ze geef ook haar mening dus?? dat doe jij toch ook..
je ken iemand ook geluk wensen vanplaats gaan zitten zeuren over leeftijd..zal ze nodig hebben net na een bevalling ;)
en ow ja ik ken ook iemand die heeft met de 32 ste een kindje gekregen en is van der man af..en kindje is niet eens 1 dus dat heeft niks met leeftijd te maken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nance!!! op maandag 30 oktober 2006 om 12:07:
geld heb ik ook op me bank..??

wil je ook nog weten hoeveel we verdienen??

Waarschuw beheerder
Respect

Maar goed, hoe doe jij dat dan? Heb jij een fulltime baan of ben je een zogenaamde 'steuntrekker' of klop je bij je ouders aan? Dit is geen aanval, ben er gewoon benieuwd naar

ik ben kapster (bedrijfsleider) ik heb gewoon mijn opleiding afgemaakt en ja ik werk ook nog gewoon en ik heb ook een eigen koophuis dus tja het kan duidelijk wel en nee ik heb nog nooit bij iemand aan hoeven kloppen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nance!!! op maandag 30 oktober 2006 om 12:03:
ik zal er ook niks meer over zeggen...

Echt in elk topic over zwanger zijn en bevallingen etc zie ik jou tegen iedereen janken die het niet met een ander eens is

Zoek eens een leven ofzo? Of ga lekker sokjes breien :roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tandarts assistent...

Niks mis mee (Y)

ze scheld niet

Niet helemaal waar... Lees maar 'ns terug :)

je ken iemand ook geluk wensen vanplaats gaan zitten zeuren over leeftijd..

Ook hierover zeg ik, lees 'ns terug... Ik heb haar geluk gewenst. :)

Uitspraak van Nance!!! op maandag 30 oktober 2006 om 12:08:
wil je ook nog weten hoeveel we verdienen??

Nee hoor, ik geloof dat je het allemaal prima voor elkaar hebt. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 12:11:
nee ik heb nog nooit bij iemand aan hoeven kloppen

altijd die voor oordelen...
ach ik was 15 had ik me diploma.. ;) daarna ken je gewoon een opleiding er achter aan volgen...dus ik weet niet wat mensen altijd denken dat je geen diploma's of wat dan ook heb...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 30 oktober 2006 om 12:12:
Of ga lekker sokjes breien

ben ik net klaar mee ;)
ja omdat dit toevallig een topic is dat er iemand de mooiste dag van de leven heeft mee gemaakt.waarom mag iemand niet gelukkig zijn???? altijd dat gezeur over leeftijd..al ben je 16 dan kan je et nog zo goed doen als iemand van 30!!
en die mensen van 30 zijn juist die uitkering trekkers.. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nance!!! op maandag 30 oktober 2006 om 12:13:
diploma..

Je mavo/have diploma beschouw ik niet als diploma :nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 09:45:
SILVANO

wel een mooie naam

Uitspraak van Chrisje op maandag 30 oktober 2006 om 12:16:
Je mavo/have diploma beschouw ik niet als diploma

ach ja gelukkig heb ik ook gewoon me papiertjes voor tandarts assistente..en daarnaast certificaat voor mondhygieniste .. dus ik heb niks te klagen... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nance!!! op maandag 30 oktober 2006 om 12:15:
ben ik net klaar mee
ja omdat dit toevallig een topic is dat er iemand de mooiste dag van de leven heeft mee gemaakt.waarom mag iemand niet gelukkig zijn???? altijd dat gezeur over leeftijd..al ben je 16 dan kan je et nog zo goed doen als iemand van 30!!
en die mensen van 30 zijn juist die uitkering trekkers..

Whaha als je 16 bent verdien je geen moer in tegenstelling tot iemand van 30 die dan waarschijnlijk al diploma's hebben en ook al hebben ze die niet verdienen ze alsnog meer.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chrisje op maandag 30 oktober 2006 om 12:16:
Je mavo/have diploma beschouw ik niet als diploma

heel toevallig heb ik gewoon atheneum gedaan en ben daarna kapster geworden puur omdat ik het leuk vind

Waarschuw beheerder
ik ben op m'n 19e moeder geworden en ondanks dat ik nu niet meer zonder mijn kleine kan, zal ik het nooit jonge meiden aanraden.
de meesten denken er veel te rooskleurig over vind ik.
tuurlijk krijg je er veel voor terug, maar je levert er ook heel veel voor in, zeker op jonge leeftijd.

maar wens haar veel geluk hoor ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 30 oktober 2006 om 12:20:
Whaha als je 16 bent verdien je geen moer in tegenstelling tot iemand van 30 die dan waarschijnlijk al diploma's hebben en ook al hebben ze die niet verdienen ze alsnog meer.

ow nou sorry ik ken iemand die 44 is en die minder als ik heb ;)
en als je een vriend heb ... heb je dus 2 inkomens...
maar zo slecht verdien ik niet anders had ik geen huis OP ME EIGEN NAAM kunnen kopen .... ;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 12:21:
heel toevallig heb ik gewoon atheneum gedaan en ben daarna kapster geworden puur omdat ik het leuk vind

iedereen kies voor ze eigen beroep..slecht betaald/ goed betaald als je het maar naar je zinnetje heb op je werk :)
ik vind het een wonder dat je een kindje mag krijgen..dat krijg je niet zomaar... ;)

Waarschuw beheerder
maar goed ik had dit geopent als een felicitatie lijst voor mijn zus en zwager en mijn neefje heel jammer dat sommigen het moeten verstoren. ik ben zelf jong moeder 3 keer al en ik heb er nog nooit spijt van gehad en ik red me nog steeds prima

bij deze wil ik vragen of iedereen het negatieve commentaar voor zich wil houden en iedereen in zijn waarde wil laten alvast bedankt
Waarschuw beheerder
nou vertel het geboorte verhaaltje...hoe het gegaan is :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 12:21:

Ik geloof je meteen.... Maar als je het niet eens bent met het feit dat veel jonge moeders steuntrekkers of alleenstaand zijn, en het erg moeilijk hebben, vaak in achterstandsbuurten wonen, etc.... dan zit er een steekje bij je los :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 12:23:
de meesten denken er veel te rooskleurig over vind ik.

Inderdaad :) Maar vaak word er enorm op papa en mama of de overheid geleund, dat is zo jammer (N)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 12:26:
maar goed ik had dit geopent als een felicitatie lijst voor mijn zus en zwager en mijn neefje heel jammer dat sommigen het moeten verstoren. ik ben zelf jong moeder 3 keer al en ik heb er nog nooit spijt van gehad en ik red me nog steeds prima

bij deze wil ik vragen of iedereen het negatieve commentaar voor zich wil houden en iedereen in zijn waarde wil laten alvast bedankt

nog maar een keertje dan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op maandag 30 oktober 2006 om 12:23:
ekker met een beetje eetpapier aan de onderkant

en dan dopen in je kopje thee met heleboel suiker :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 12:26:

is moeillijk omdat het een openbaar forum is en ieder zijn/haar mening mag geven!!!

Waarschuw beheerder
silvano is geboren op 24 oktober 6 weken te vroeg hij weegt 2865 gram en is 47 cm lang een behoorlijke knul dus als alles mee zit mag ie as woensdag al naar huis
nou zussie ik duim voor je hele dikke (K) tante vanessa
Waarschuw beheerder
gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerddddddddddd :cheer:

(F)(F)(F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 12:30:
47 cm

vind et idd groot voor 6 weekjes te vroeg...maar ik duim mee hoor...dat je lkkr thuis van je kindje mag genieten ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 12:30:
6 weken te vroeg

Weten ze waarom hij te vroeg is geboren?

Waarschuw beheerder
geen idee
Waarschuw beheerder
voor de rest is het toch wel helemaal gezond???

Waarschuw beheerder
hij is helemaal in orde hij hoeft zelfs niet in de couveusse of onder een lamp dus dat is super
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 12:38:
niet in de couveusse

das helemaal beter (Y)
hopen dat hij snel naar huis mag!!

Waarschuw beheerder
idd daar had ik hem ook voor geopent
Waarschuw beheerder
en pappa is ook trots???

Waarschuw beheerder
ja onwijs ze zijn zo blij maar ja wat wil je met zo'n mooie knul die het zo onwijs goed doet
Waarschuw beheerder
idd!!
wel vervelend dat hij nog in het ziekenhuis lig...
maar komt vanzelf wel weer goed...
sterkte (F)

Waarschuw beheerder
:roflol:

Bedankt voor de 2 onnodige waarschuwingen mensen :respect:

Ik zla maar verder mn mond houden :D

Suc6 met de kleine (Y) (F)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd (F)
Ik vind het echt een super mooi ventje (L)
Echt een schatje hoor (Y)
En hopen dat hij snel naar huis mag :D
Fijn dat alles goed gaat! :)

Wens jullie heel veel geluk toe(K)
Waarschuw beheerder
Toch mooi.... Net even je profiel doorgekeken, en al mijn vooroordelen zijn weer gevoed. Je heet Vanessa, je bent kapster, je zoon heeft een gouden oorbel en je vriend heeft een mat in z'n nek hangen waar je u tegen zegt... :D

Ik vind het prachtig allemaal (Y) :D

Veel geluk iedereen. Ik ben ervandoor (f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chrisje op maandag 30 oktober 2006 om 13:24:
Toch mooi.... Net even je profiel doorgekeken, en al mijn vooroordelen zijn weer gevoed. Je heet Vanessa, je bent kapster, je zoon heeft een gouden oorbel en je vriend heeft een mat in z'n nek hangen waar je u tegen zegt...

Ik vind het prachtig allemaal

ik zie het probleem niet echt hoor, we werken allebei mijn zoon vind het leuk zo'n oorbel en mijn vriend vindt het mooi om een mat te dragen we blijven tenslotte hagenezen maar goed het zal wel heel erg fout zijn dan als jij dat zegt
Waarschuw beheerder
wat een gezeik zeg allemaal hier :gaap:

lekker boeiend hoe je de kost verdient als je kind maar genoeg liefde krijgt.. maar dat komt bij deze kleine helemaal goed (y) weet k zeker!

trouwens hoorde van een bekende dat silvano 1500 gram woog :S leek me onwaarschijnlijk, maar t tegen deel is bewezen las ik hierboven gelukkig :flower:

Waarschuw beheerder
Lekker laten lullen allemaal :jaja:

Nes, ben super trots op je hoe je het allemaal doet met hans! Huisje, beessies, mannetje en 3 super kids waar ik helemaal verliefd op ben (L) Als brad 18 is gaat hij trouwen met me :P hahah

En cilla, gefeliciteerd met je zoontje! Geniet er lekker van. En Roberto, heerlijk om te zien die trots in je blik toen je vertelde over je kleine vent!!! Het is jullie echt gegund!!!

Dikke (K)(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het maak me allemaal niet uit wat jullie te zeggen hebben over mij omdat ik zo jong ben ik ben er trots op en chrisje hou jij je woorden voor je want je kent mij niet dus oordeel ook niet over mij ja ik ben jong maar ben wel bereid om voor mijn zoontje te zorgen en daar heb ik geen opleiding voor nodig om een goede moeder te zijn dus:D
en iedereen bedankt voor de leuke berichtjes :D

Waarschuw beheerder
ja toggggggggggggggggggg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) Cillatjeuh is mama (L) op maandag 30 oktober 2006 om 23:03:
daar heb ik geen opleiding voor nodig om een goede moeder te zijn dus

En mocht je ooit alleen komen te staan, heerlijk van onze belastingcenten gaan genieten zeker? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chrisje op dinsdag 31 oktober 2006 om 07:55:
En mocht je ooit alleen komen te staan, heerlijk van onze belastingcenten gaan genieten zeker?

ken jij je bek nou niet eens een keertje houden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 08:06:
ken jij je bek nou niet eens een keertje houden

Neuh, ik blijf nog even... Gezellig hier :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) Cillatjeuh is mama (L) op maandag 30 oktober 2006 om 23:03:
daar heb ik geen opleiding voor nodig om een goede moeder te zijn dus

een goede moeder zijn is meer dan alleen liefde geven hoor ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 08:27:
een goede moeder zijn is meer dan alleen liefde geven hoor

heb je gelijk in maar ik weet ook zeker dat als ze bang was geweest dat ze het niet zou redden dat ze geen kindje genomen had en ik weet ook dat ze na haar zwangerschapsverlof de verpleging weer in gaat en dan kun je intern opgeleid worden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 08:27:
een goede moeder zijn is meer dan alleen liefde geven hoor

Inderdaad... Jij was ook vroeg moeder en zal het wel weten toch? :) Vaak kan je dat alleen achteraf zeggen :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 08:29:
e verpleging weer in gaa

En wie zorgt er dan voor haar kind? Die word zeker ergens bij opa en oma gedumpt? :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 08:29:
weet ook zeker dat als ze bang was geweest dat ze het niet zou redden dat ze geen kindje genomen had

ik snap dat je dat zegt, maar er zijn heel veel dingen wat je vantevoren allemaal niet ziet aankomen die kunnen gebeuren.

Uitspraak van Chrisje op dinsdag 31 oktober 2006 om 08:30:
Jij was ook vroeg moeder en zal het wel weten toch? Vaak kan je dat alleen achteraf zeggen

klopt ja :yes:
daarom zeg ik ook dat ik het nooit aan jonge meiden zal aanraden.

maar hoop dat het allemaal zal gaan zoals ze hoopt ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chrisje op dinsdag 31 oktober 2006 om 08:31:
En wie zorgt er dan voor haar kind? Die word zeker ergens bij opa en oma gedumpt?

uhhhmmmmm oppas, creche en wat is er mis met opa en oma er zijn ook mensen die over de 30 zijn en d'r kinderen de hele week door bij opa en oma brengen of de hele week op de creche doen omdat de carrierre belangrijker is lekker leuk voor je kinderen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 08:33:
ik snap dat je dat zegt, maar er zijn heel veel dingen wat je vantevoren allemaal niet ziet aankomen die kunnen gebeuren.

kan gebeuren ja maar kan dat niet als je 30 bent ik ben ook al 6 jaar moeder en ik heb nog nooit van een uitkering hoeven te leven,
maar ik ken ook iemand die is 38 4 kinderen had een eigen bedrijf en dat is failliet gegaan nou gellof me dan kom je en niet meer aan de bak en je heb geen inkomen meer dus wat heeft dat met leeftijd te maken

Waarschuw beheerder
maar chrisje nog even dit
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 13:34:
jij bent wel goed in mensen in een hokje plaatsen he punt 1 wat is er mis met de naam vanessa punt 2 als mijn vriend een mat mooi vind wat is jouw probleem daar dan tegen tja we blijven hagenezen, punt 3 we werken allebei, punt 4 ik heb een koophuis punt 5 ik vind kapster gewoon een mooi beroep, punt 6 waarschijnlijk ben ik hoger opgeleid als jou (atheneum) moet ik nog door gaan ????????
oja en wat is er mis met de oorbel van mijn zoon?

graag een reactie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 08:39:
jij bent wel goed in mensen in een hokje plaatsen he

Dank je (Y)

wat is er mis met de naam vanessa

Ik vind het ordinair... Bepaalde types hebben deze naam... Ja, ik plaats je in een hokje :D

als mijn vriend een mat mooi vind wat is jouw probleem

Heb nooit gezegd dat ik er een probleem mee heb :d Ik vind het oerlelijk en ordinair, maar aan de andere kant weer prachtig in combinatie met je zoon's gouden oorbel en jouw naam :D (Y)

k heb een koophuis

Meid, wat heerlijk om op die leeftijd al helemaal gebonden te zijn met een kind en een koophuis... Heb je geen dromen? Wil je niet reizen, etc? :/

waarschijnlijk ben ik hoger opgeleid als jou (atheneum)

:/

Atheneum is middelbare school...... Nee, jij bent niet hoger opgeleid dan ik en zal dat nooit maar dan ook nooit zijn :D

oja en wat is er mis met de oorbel van mijn zoon?

Ordinair (N)
Waarschuw beheerder
waarschijnlijk ben ik hoger opgeleid als jou (atheneum)

Oh en trouwens...... het is:

dan jij

:x

Als je Atheneum hebt gedaan hoor je dat wel te weten toch? :D

Waarschuw beheerder
nou vertel eens dan wat heb jij gedaan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 08:38:
kan gebeuren ja maar kan dat niet als je 30 bent

dat kan ja. maar met een opleiding heb je toch echt wel meer kans dan zonder.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 08:38:
ik ben ook al 6 jaar moeder en ik heb nog nooit van een uitkering hoeven te leven

petje af (y)

wat betreft de leeftijd gaat het ook echt niet alleen om het werkgedeelte hoor. maar ik denk dat dit een eindeloze discussie kan worden ;)

ik weet gewoon hoe het is daarom geef ik mijn mening. maar zoals ik al zei
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 08:33:
maar hoop dat het allemaal zal gaan zoals ze hoopt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 08:46:
petje af

wat betreft de leeftijd gaat het ook echt niet alleen om het werkgedeelte hoor. maar ik denk dat dit een eindeloze discussie kan worden

ik weet gewoon hoe het is daarom geef ik mijn mening. maar zoals ik al zei

daar is ook niks mis mee maar jij laat anderen tenminste wel in hun waarde dat kunnen van chrisje niet zeggen zij vind duidelijk dat mensen die jong zijn en kinderen hebben allemaal ordinair zijn en steuntrekkers zijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chrisje op dinsdag 31 oktober 2006 om 08:44:
Ordinair

moet jij nou echt nog wat zeggen met je grote nep zilveren oorringen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 08:53:
moet jij nou echt nog wat zeggen met je grote nep zilveren oorringen

Die staan anders geweldig bij m'n suede instappertjes :D

Ik ordinair, nee meid..... verre van :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 08:50:
dat mensen die jong zijn en kinderen hebben allemaal ordinair zijn en steuntrekkers zijn

ordinair ben en was ik zeker niet.
maar het is wel een feit dat de MEESTE jonge moeders wel een uitkering hebben.
je ziet steeds meer jonge meiden die om de verkeerde redenen een kind nemen en vervolgens opa en/of oma voor de opvoeding laten opdraaien enz.
niet iedereen doet dat, ik had die optie niet eens, maar bij de meerderheid gaat het wel zo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chrisje op dinsdag 31 oktober 2006 om 08:55:
Die staan anders geweldig bij m'n suede instappertjes

Ik ordinair, nee meid..... verre van

ieder z'n eigen mening toch ik vind jou heel ordinair en super asociaal je beklaagd je op anderen je stopt mensen in een hokje en je hebt totaal geen respect voor anderen
tja ik vind mensen die een heel hoge eigendunk hebben nou eenmaal heel ordinair en asociaal
;) niet om je aan te vallen hoor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 08:58:
ordinair ben en was ik zeker niet.
maar het is wel een feit dat de MEESTE jonge moeders wel een uitkering hebben.
je ziet steeds meer jonge meiden die om de verkeerde redenen een kind nemen en vervolgens opa en/of oma voor de opvoeding laten opdraaien enz.
niet iedereen doet dat, ik had die optie niet eens, maar bij de meerderheid gaat het wel zo.

klopt maar inderdaad niet bij iedereen maar overtuig chrisje daar maar eens van

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 09:02:
klopt maar inderdaad niet bij iedereen maar overtuig chrisje daar maar eens van

je hoeft toch niemand te overtuigen.
iedereen heeft een mening en soms is het het beste om het erover eens te zijn dat je het niet eens bent ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 09:18:
je hoeft toch niemand te overtuigen.
iedereen heeft een mening en soms is het het beste om het erover eens te zijn dat je het niet eens bent

ja klopt maar ze hoeft mij en mijn familie ook niet te beledigen
Waarschuw beheerder
mogge
wat is het weer gesjellig :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat Chrisje gewoon bedoelt dat we als vrouwen nu zoveel meer kansen en vrijheid krijgen dan vroeger, dat het zonde is om je zo jong al te binden. Ik ken verschillende meisjes die jong mama zijn geworden, en het is idd een feit dat ze meestal niet meer gaan werken, de relatie raakt ook vaak uit, en daar zitten ze dan...
Langs de andere kant ken ik er ook wel bij wie het allemaal prima gaat, maar eerlijk, die waren allemaal ouder dan 23.

Ik heb ook naar jullie profiel gekeken, en eerlijk, jullie zien der wel goede ouders uit, heel schattig jongetje trouwens :D Maar je kan het niet vermijden dat sommige mensen altijd zulke vooroordelen zullen hebben. Ik hoop dat jullie extra je best doen om te bewijzen dat het wel op een goede manier kan.

En vooral: gefeliciteerd!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: nachtpoppetje :cheer: op dinsdag 31 oktober 2006 om 10:17:
Ik denk dat Chrisje gewoon bedoelt dat we als vrouwen nu zoveel meer kansen en vrijheid krijgen dan vroeger, dat het zonde is om je zo jong al te binden. Ik ken verschillende meisjes die jong mama zijn geworden, en het is idd een feit dat ze meestal niet meer gaan werken, de relatie raakt ook vaak uit, en daar zitten ze dan...
Langs de andere kant ken ik er ook wel bij wie het allemaal prima gaat, maar eerlijk, die waren allemaal ouder dan 23.

Ik heb ook naar jullie profiel gekeken, en eerlijk, jullie zien der wel goede ouders uit, heel schattig jongetje trouwens Maar je kan het niet vermijden dat sommige mensen altijd zulke vooroordelen zullen hebben. Ik hoop dat jullie extra je best doen om te bewijzen dat het wel op een goede manier kan.

En vooral: gefeliciteerd!

dankjewel (K)

Waarschuw beheerder
19 jaar!
Niet een beetje tejong voor een kind!?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 10:34:
19 jaar!

18 niet een beetje te jong voor een hond :/
Waarschuw beheerder
zielige stakkers (Y)

Waarschuw beheerder
En mocht je ooit alleen komen te staan, heerlijk van onze belastingcenten gaan genieten zeker?

Wat is dat voor trieste opmerking. Ze hebben een kindje gekregen, wie heeft het er nu over alleen te komen staan.
Snap niet dat mensen altijd zo negatief doen over jonge moeders.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 10:34:
19 jaar!

Sommige mensen zijn nou eenmaal eerder volwassen, vind niet dat je daar als buitenstaander over kan oordelen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 11:00:
Wat is dat voor trieste opmerking. Ze hebben een kindje gekregen, wie heeft het er nu over alleen te komen staan.
Snap niet dat mensen altijd zo negatief doen over jonge moeders.

Sommige mensen zijn nou eenmaal eerder volwassen, vind niet dat je daar als buitenstaander over kan oordelen.

dank u zie ook mijn andere topic

Waarschuw beheerder
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op dinsdag 31 oktober 2006 om 10:38:
18 niet een beetje te jong voor een hond

:lol:
Jij bent grappig!

Dat is indd zo maar het is ook een vraag!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 11:02:
Dat is indd zo maar het is ook een vraag!

Ja blijkbaar is ze niet te jong voor een kind, anders had ze er ook niet voor gekozen he (F)

Waarschuw beheerder
Ongelukjes kan toch!?
Waarschuw beheerder
volgens mij denk jij da alles ongelukjes zijn ofnie!

Zoek een eigen leven en laat da meissie met rust.

DIE IS BLIJ MET DR KINDJE!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 11:06:
Ongelukjes kan toch!?

Dat denken mensen nogal vlug bij jonge moeders, maar de tijden zijn veranderd er zijn tegenwoordig heel veel mensen die kiezen om jong moeder te zijn (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 11:20:
Dat denken mensen nogal vlug bij jonge moeders, maar de tijden zijn veranderd er zijn tegenwoordig heel veel mensen die kiezen om jong moeder te zijn

precies ik heb er nu 3 en ik geniet er elke seconde van de dag van en ik heb er nog nooit een seconde spijt van gehad
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :banana: Yvon :banana: op dinsdag 31 oktober 2006 om 11:10:
Zoek een eigen leven en laat da meissie met rust

Indd.. heel veel geluk met je kindje (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 11:21:
precies ik heb er nu 3 en ik geniet er elke seconde van de dag van en ik heb er nog nooit een seconde spijt van gehad

Ja ik was ook 19 toen mijn dochtertje geboren werd.
En precies hetzelfde, nog geen seconde spijt van die keuze gehad. En natuurlijk is het niet altijd even makkelijk. Maar dat is voor oudere moeders ook niet. Je kan een kind echt niet minder goed opvoeden omdat je toevallig jong moeder bent.

Waarschuw beheerder
precies

Waarschuw beheerder
Mama Nessa, heb net je foto's is zitten te bekijken.
Wat een schatjes heb je (L)

2 mooie meisjes :yes:

Waarschuw beheerder
dank jewel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 11:34:
Mama Nessa, heb net je foto's is zitten te bekijken.
Wat een schatjes heb je

2 mooie meisjes

jij heb ook een scheet van een meid hoe oud is ze

Waarschuw beheerder
waarom denken mensen altijd dat als je jong moeder bent dat je dan automatisch je partner je verlaat :/ beetje krom dit want dat ligt het echt niet aan je zoon/dochter maar aan de mentaliteit van je partner. ik heb gelukkig mijn partner nog maar soms is het beter voor het kind als ouders uit elkaar gaan maar dit is ook zo bij "volwassen" mensen

laat je niet gek maken iedereen staat toch altijd klaar met zijn mening zolang je maar doet wat goed voelt voor jezelf en je kinderen zit je goed toch

Waarschuw beheerder
donateur
Hee..nog een tweelingmama :flower:

Jeetje meis, wat een buik!!! Gelukkig kwam het bij mij niet zo ver ;)

Maarre...gefeliciteerd met je neefje ;)

Groetjes van iemand die wel lekker profiteerd van jullie belastingcenten ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, ik heb dit verhaal helemaal gelezen :yes:
Als allereerste: Proficiat met de kleine :flower:
En heel veel sterkte, want met 'n vroeggeborene moet je altijd voorzichtig zijn en ten tweede: Chrisje, wat kun je toch 'n arrogante trut zijn :[
Dat je je mening geeft is prima, maar op zo'n, soms wel, vernederende manier, gaat net iets te ver!!!
Nergens staat, dat je 'n bepaalde leeftijd moet hebben om kinderen te krijgen.
Bij de ene is dat 16 en bij de andere is 35...boeit niet.
Het gaat erom hoe je kind opgroeit of liefde krijgt.
Soms zijn de baby's beter af bij jonge ouders dan bij oudere.
En sommige kiezen heel bewust voor geen kinderen, omdat ze aan hun carriere willen werken.
En wie zegt dat je 'n topbaan en 'n topsalaris moet hebben om aan kinderen te beginnen???
Flauwekul allemaal!!!
Laat de mensen in hun eigenwaarde, die de keuze maken om kinderen te krijgen, 'n eigenschap die jij mist!!!

Waarschuw beheerder
nou laat ze maar lekker zeiken allemaal als jij gelukkig bent en je geeft je kind genoeg liefde is er niks aan de hand!!!!

en voor iedereen die hier op haar loopt te zeiken kijk naar je eigen leven en zorg er zelf maar voor dat je nooit in een uitkering komt want het kan iedereen over komen!!

ga lekker een eigen leven zoeken en laat mamma nessa haar in haar eigen waarde houden!!!

Waarschuw beheerder
eindelijk mensen die het wel snappen dank u
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan maar een aantal dingen zeggen, ten eerste en het belangrijkste, beide ouders van harte gefeliciteerd en veel plezier en geluk toegewenst met jullie mooie lieve dochtertjes (f)

en ten tweede, laat die droptrut van een Chrisje toch gewoon zwammen...ze plant hier zeer onnodige, onfatsoenlijke, vooral domme en inhoudsloze opmerkingen neer, waar je eigenlijk niet op moet reageren...laat haar lekker provoceren en reageer er niet op, dan houdt ze vanzelf wel op....

Voor Chrisje...Als jouw wereld draait om het feit anderen te kleineren of af te zeiken, zou je eens in de spiegel moeten kijken en jezelf eens onder de loep leggen..zal niet prettig zijn, ik kan het me indenken, maar geef niet op...misschien kan het nog goed komen...succes (f)

Maar boven alles dusssss........:cheer: feest geblazen, want er zijn 2 mooie meiden geboren :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Gefeliciteerd met de kleine spruit :cheer: :D
De mijne komt in feb :lief:

Kinderen krijgen, is niet aan leeftijd of topbaan gebonden :no:

Mensen die dat blijven zeggen / denken zijn gewoon triest 8)
Waarschuw beheerder
Dan hek een vraagie he..

als iemand 19 is is ze te jong wanneer ben je dan te oud!??

Iedereen leert van moederschap ookal ben je 48 dan is ut nog zwaar want je weet nooit wat je te w88tuh staat.

DUS CHRISJE.. SHUT THE FAK UP!!

..... AMEN .....

Waarschuw beheerder
Meid, wat heerlijk om op die leeftijd al helemaal gebonden te zijn met een kind en een koophuis... Heb je geen dromen? Wil je niet reizen, etc?

Tja, daar ga je de fout in he.

Niet iedereen heeft dezelfde wensen en dromen. De een wil inderdaad eerst reizen, wat van de wereld zien en genieten, de ander interesseert dat niet zo en koopt liever een huis en heeft al moedergevoelens.

In plaats van wat dom op dat meisje in te hakken en haar af te kraken kun je beter leren te begrijpen dat nu eenmaal niet iedereen zo is als jou. Ze is negentien en geen zestien ofzo, en van welke leeftijd je ook bent je hebt nooit de zekerheid dat het nooit fout kan gaan.
Bovendien is op je 19de een huis kopen helemaal niet dom, kan een goede investering zijn. (y)

Leven en laten leven dus.

Alleen zou ik niet speciaal een topic openen over m'n pasgeboren kindje, krijg je nu eenmaal dom commentaar van. Misschien beter in je eigen profiel vrmelden ofzo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 12:24:
Alleen zou ik niet speciaal een topic openen over m'n pasgeboren kindje, krijg je nu eenmaal dom commentaar van. Misschien beter in je eigen profiel vrmelden ofzo.

ik heb het voor mijn zusje geopend als felicitatie
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 12:24:

Ik vind het pas erg, dat je niet gewoon iets kunt openen in blijdschap, zonder allerlei onzin te hoeven ontvangen van die ongeloveloze dipshits op de wereld en hier op PF....laat de mensen toch in Godsnaam in hun waarde en bekijk je eigen leven..vriendschappen zijn er om anderen te bekritiseren, daar zou je het van moeten kunnen hebben en boven alles aan moeten kunnen nemen, maar van wildvreemden??
Die kennen je niet, weten niets over je, dussssss...waar bemoeien ze zich mee?!?!

Mensen die anderen niets gunnen, ondanks hun onbegrip blijkbaar of het zichzelf niet in anderen kunnen verplaatsen, vind ik maar zielig en zijn ondoordacht bezig...ze zijn eigenlijk de moeite niet waard..maar goed..ok deze mensen hebben hulp nodig...ga het zoeken en misschien komt eht nog wel goed...nogmaals succes (f)

Waarschuw beheerder
Tja weet het, maar verwacht niet anders op een forum als partyflock. :/
Waarschuw beheerder

Uitspraak van Chrisje op dinsdag 31 oktober 2006 om 08:31:
En wie zorgt er dan voor haar kind? Die word zeker ergens bij opa en oma gedumpt?

weet je nou trouwens wel wat je lult???
eerst zeuren over jonge ouders die van jou belastingcentjes genieten...en dan als ze wel werken zeker bij opa en oma gooien???
wat is er nou wel goed..je probeert iemand belachelijk te maken?? wat moet ze nou doen dan?? want werken is niet goed?? maar ook niet van uitkering leven???

MEID GEFELICITEERD...lekker genieten....

Meid, wat heerlijk om op die leeftijd al helemaal gebonden te zijn met een kind en een koophuis... Heb je geen dromen? Wil je niet reizen, etc?

omdat je een koophuis heb kan je niet reizen???
jezus!!

Waarschuw beheerder
jeetje wat een gezeur.
maar goed,gefelicieteerd met je neefje.

ik zou dr niet aan moeten denken nu al kiddo;s :S komt over 5 jaar ofzo wel, we moeten eerst zelf leven en nog veel leuke dingen doen etc.etc. :jaja:

en tja chrisje, dat matje van die vriend, die oorbel van dat zoontje, ik vind het ook ordi, niet onze styl blijkbaar, maar als hun dat nou leuk vinden en er gelukkig mee zijn moeten ze dat vooral doen toch :D
Waarschuw beheerder
wat is er ordi aan een matje en oorbel?
ik vind het ordi als wijfen met truitjes lopen waar de tieten er van uit pleuren!
ik vind het ook wel erg belangrijk dat die dingen in een geboorte topic erbij gehaald worden .....
ieder is blij met ze eigen ding..
ik vind het een mooi ventje..
en weet cker dat het kindje genoeg liefde, aandacht enz zou krijgen!!

Waarschuw beheerder
ach joh laat maar lullen ieder ze eigen smaak ik ben ook van mening dat kleding je ordinair kan maken maar dat is ieder voor zich met silvano komt het wel goed en met mijn kleintjes ook

voor iedereen die nog wat te zeiken heeft ik zou zeggen kijk naar je zelf en laat anderen in hun waarde en respecteer hun keuzes!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 12:38:
Tja weet het, maar verwacht niet anders op een forum als partyflock. :/

Ja ik weet er alles van, maar blijft toch jammer en onnodig, sommige zullen nooit volwassen worden...maja...kennie alles hebben hé ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Little Jesz op dinsdag 31 oktober 2006 om 13:39:
sommige zullen nooit volwassen worden...maja...kennie alles hebben hé

tja dat heb je op pf nou eenmaal, mensen gaan altijd wel offtopic, maarja de topicopener verwijst ook in haar andere topic naar chrisje, stap daar dan ook overheen ;)
heeft ook nix met kiddo;s te maken :no:
Waarschuw beheerder
ja, omdat ze niet wil dat hier gezeurd word..mischien daarom..
en pfff ik vind dat zo dom ja tis eenmaal pf..dus mag je iedereen afkraken..meestal zijn die mensen die op internet iedereen zitten af te kraken..vroeger erg gepest..en hebben thuis niks te zeggen..en doen het dan maar op pf vind het echt triest..dat je niet zonder commentaar iemand kan feliciteren :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 14:03:
stap daar dan ook overheen

Ja idd.."de pot verwijt de ketel..", zeggen ze wel eens :/ ;)
Ach ja...nogmaals kennie alles hebben hé :p haha ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nance!!! op dinsdag 31 oktober 2006 om 12:49:
eerst zeuren over jonge ouders die van jou belastingcentjes genieten...en dan als ze wel werken zeker bij opa en oma gooien???
wat is er nou wel goed..je probeert iemand belachelijk te maken?? wat moet ze nou doen dan?? want werken is niet goed?? maar ook niet van uitkering leven???

ik heb hier nog steeds geen antwoord op gehad, en ben ook erg benieuwd wat ze er op te zeggen heeft...
maar goed..
dat mensen zo willen zeuren doen ze dat lkkr..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Little Jesz op dinsdag 31 oktober 2006 om 14:23:
Ja idd.."de pot verwijt de ketel..", zeggen ze wel eens

sorry hoor maar ik geef alleen mn mening over de topic, ik zeik verder niemand af, achja je hebt eenmaal van die mensen die andere mensen meteen aan moeten vallen he ;)
Waarschuw beheerder
ik val jou ook niet aan maar chrisje!
lees mijn stuk tekst hier boven!
chrisje heeft ook een mening? maar 2??
die totaal verschillend zijn
dan denk ik heh? je heb eerst commentaar dat jongeren moeders van uitkering leven, wat niet goed is..
en dan als ze wel werken heb je commentaar dat kind zeker naar oma gaat?
dus nu vraag ik mezelf af..wat moet je nu wel doen?

Waarschuw beheerder
ow ik weet het al, dit is de jonge moeder topic, en die denken in alles gelijk te hebben :frusty:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nance!!! op dinsdag 31 oktober 2006 om 15:20:
ik val jou ook niet aan maar chrisje!
lees mijn stuk tekst hier boven!
chrisje heeft ook een mening? maar 2??
die totaal verschillend zijn
dan denk ik heh? je heb eerst commentaar dat jongeren moeders van uitkering leven, wat niet goed is..
en dan als ze wel werken heb je commentaar dat kind zeker naar oma gaat?
dus nu vraag ik mezelf af..wat moet je nu wel doen?

ik had het ook tegen littlejesz ;)

tja beetje vaag commentaar. is denk niet leeftijd gebonden of je je kind bij oma zet of op de creche, en uitkeringtrekkende mama's tja... ze zullen wel een reden hebben...
Waarschuw beheerder
nou ik weet niet met wat ik gelijk zou moeten hebben???
wat ik boven typ zijn chrisje der woorden!!
en ik vraag nu wat nu wel goed is? van een uitkering leven of werken? want in chrisje der ogen issut allebei niet goed.
en wat mensen over mij denken intresseert me niks..
maar oke in wat moet ik gelijk hebben dan???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nance!!! op dinsdag 31 oktober 2006 om 15:26:
en ik vraag nu wat nu wel goed is? van een uitkering leven of werken? want in chrisje der ogen issut allebei niet goed.
en wat mensen over mij denken intresseert me niks..
maar oke in wat moet ik gelijk hebben dan???

Als ik jou was zou ik me niet zo druk maken. (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :banana: Yvon :banana: op dinsdag 31 oktober 2006 om 11:10:
volgens mij denk jij da alles ongelukjes zijn ofnie!

Zoek een eigen leven en laat da meissie met rust.

DIE IS BLIJ MET DR KINDJE!!

Nou nou op je tenen getrapt of niet!

Ik bedoel er niks verkeerds mee vind het leuk voor de!
Maar het is toch normaal dat mensen dan wat vragen stellen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 15:31:
Als ik jou was zou ik me niet zo druk maken

maak ik me druk dan, ik lach sommige mensen alleen uit..omdat ze geen antwoord meer weten op me vragen ;)
ze willen iemand de grond in trappen..en hebben daar door 20 meningen.. ;) ik maak me niet druk om pf hoor..zit me tijd alleen een beetje vol te maken...tv kijken is ook zo saai heh heel de dag ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 15:32:
Maar het is toch normaal dat mensen dan wat vragen stellen!

een vraag stellen is iets anders over iemand oordelen die je niet ken ;)

Waarschuw beheerder
Dit is geen oordelen wat ik deed!
Gewoon wat vragen!
Waarschuw beheerder
als je ziet dat iemand al een vraag gesteld heeft of 19 niet erg jong is waarom moet je het nog een x vragen??
en als je het niet gezien heb, heb je het topic niet door gelezen..

Artiest Mono
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nance!!! op dinsdag 31 oktober 2006 om 14:23:
ja, omdat ze niet wil dat hier gezeurd word..mischien daarom..
en pfff ik vind dat zo dom ja tis eenmaal pf..dus mag je iedereen afkraken..meestal zijn die mensen die op internet iedereen zitten af te kraken..vroeger erg gepest..en hebben thuis niks te zeggen..en doen het dan maar op pf vind het echt triest..dat je niet zonder commentaar iemand kan feliciteren

Tja, als je een topic opent kan je nu eenmaal de ongezouten mening van mensen verwachtten, en wanneer je al langer op Partyflock zit, kan je weten dat mensen daar nogal dankbaar (mis-)/(ge-)bruik van maken.
Wanneer je dit gegeven in acht neemt, snap je dat de manier hoe je hiermee omgaat het verschil maakt of kan maken.

Dit heeft dus vrij weinig te maken met mensen die een slechte jeugd of thuissituatie hebben gehad in mijn ogen en ik snap de toegevoegde waarde van deze opmerking ook niet, gezien dit niet het mensen in hun waarde laten is, iets waar bepaalde mensen zich hier zo onwijs aan hebben lopen storen.

Uitspraak van Nance!!! op dinsdag 31 oktober 2006 om 15:26:

Wat ik denk dat bedoelt wordt, is dat veel mensen de verplichtingen die het opvoeden van een kind met zich meebrengt onderschatten. Gezien de ouders toch rolmodel zijn, is het belangrijk dat er ook goede voorbeelden gegeven worden. Een kind heeft aandacht en een stabiele thuissituatie nodig, en werk kan hier een belemmerende factor in zijn. Dat veel mensen dan ervoor kiezen om een uitkering te nemen, juich ik niet toe, gezien dat a niet het goede voorbeeld is, en b mensen hun geestelijke status en eigenwaarde doorgaans geen goed doet en een depri moeder heeft zo'n kind natuurlijk helemaal niets aan. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat tussen deze 2 uitersten geen grijs gebied van mogelijkheden zit. Echter sluit ik me er wel bij aan dat alleen een uitkering of alleen een fulltime baan, niet goed is. Maarja bij gebrek aan mogelijkheden moet je wat natuurlijk........
Waarschuw beheerder
en denk je dat alleen jongeren mensen een ongelukje maken???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 31 oktober 2006 om 15:37:
Wat ik denk dat bedoelt wordt,

ja maar als je iemand nie ken moet je daar dus niet over oordelen...
ik bedoel ik ga dalijk part time s'avonds werken
en me vriend full time over dags
dus hoef mij kind ni na opa& oma of naar een chreche..
en hoef ik niet van een uitkering te leven ;)
als je iemand zijn leef situatie niet weet ken je daar neit over oordelen vind ik!!
hoeveel ouwere mensen leven van een uitkering en hebben kinderen??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nance!!! op dinsdag 31 oktober 2006 om 15:37:
en denk je dat alleen jongeren mensen een ongelukje maken???

dat komt bij verschillende leeftijden voor ;)

alleen ik zou het op deze leeftijd weg laten halen omdat ik nog veel dingen gepland heb te doen voordat ik daaraan wil beginnen. ieder zn keuzes betreft dat onderwerp.

sjo... en het ging over het feliciteren van het neefje en kijk is wat voor discussies daaruit komen :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nance!!! op dinsdag 31 oktober 2006 om 15:41:
ja maar als je iemand nie ken moet je daar dus niet over oordelen...

Doe ik dat dan???

Uitspraak van Nance!!! op dinsdag 31 oktober 2006 om 15:41:
hoeveel ouwere mensen leven van een uitkering en hebben kinderen??

Ben er relatief weinig tegengekomen in de 4 jaar dat ik bij het GAK gewerkt heb.......

En het is allemaal niets persoonlijks hoor, gewoon algemeen :flower:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 11:20:
Dat denken mensen nogal vlug bij jonge moeders, maar de tijden zijn veranderd er zijn tegenwoordig heel veel mensen die kiezen om jong moeder te zijn

ik vind het raar dat mensen dat denken...
ik vind het zo wie zo al raar dat het een "ongelukje" word genoemd...zeg dan ongepland.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 31 oktober 2006 om 15:46:
Doe ik dat dan???

nee, chrisje die doet dat!! als je terug lees snap je mischien wel wat ik bedoel...
nou, als ik naar mijn omgeving kijk..hebben echt heel veel oudere een uitkering...wat mij dus echt totaal niet boeit..als hun van een uitkering willen leven doen ze dat..hun komen centjes te kort..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 15:42:
alleen ik zou het op deze leeftijd weg laten halen omdat ik nog veel dingen gepland heb te doen voordat ik daaraan wil beginnen

en er zijn ook mensen TEGEN abortus ;)
weet je..mijn nicht is nu 32 en der dochtertje 12 zij heeft verlede jaar een hersenbloeding gehad waardoor ze niet meer voor haar kind kan zorgen!! als zij nou tot de 25ste gew8 had..had haar kindje dus heeel weinig van haar meegemaakt..er kan altijd iets in het leven gebeuren..je kan je eigen leven niet bepalen...

Waarschuw beheerder
ouwe mensen krijgen een pensioen ;)
en het zal je verbazen hoeveel jongen mensen niet werken, en eigenlijk nix doen beetje uitkering trekken, veel schulden maken, nog per ongeluk zwanger worden, hopeloos, kom er genoeg tegen via mn werk :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 15:50:
ouwe mensen krijgen een pensioen

ik versta oudere ook onder de 30..die krijgen geen pensioen!

en het zal je verbazen hoeveel jongen mensen niet werken,

hoeveel oudere werken er niet??? dat jullie je daar zo druk over kunnen maken ;)

kom er genoeg

en omdta jij er genoeg tegen kom op je werk..wil niet zeggen dat silvano der moeder van een uitkering leef en geen werk heeft!! niet iedereen is hetzelfde...
en het zal je verbazen hoeveel jongen mensen niet werken, en eigenlijk nix doen beetje uitkering trekken, veel schulden maken, nog per ongeluk zwanger worden, hopeloos, kom er genoeg tegen via mn werk

dat is helaas waar...wel jammer dat op een gegeven moment iedereen dan over 1 kamp gehaald word wanr er zijn er ook weer genoeg die dit niet doen en wel een uitkering hebben.
Waarschuw beheerder
ppff ow ja hoeveel oudere mensen zitten dna in de schuldsanering ;) als je niet veel verdien, kan je ook niet snel schulden maken wan krijg je ergens nog niet eens een lening ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nance!!! op dinsdag 31 oktober 2006 om 15:50:
en er zijn ook mensen TEGEN abortus
weet je..mijn nicht is nu 32 en der dochtertje 12 zij heeft verlede jaar een hersenbloeding gehad waardoor ze niet meer voor haar kind kan zorgen!! als zij nou tot de 25ste gew8 had..had haar kindje dus heeel weinig van haar meegemaakt..er kan altijd iets in het leven gebeuren..je kan je eigen leven niet bepalen...

dit is zo niet relevant.
dus je zegt eigenlijk dat ik nu kinderen moet nemen op jonge leeftijd want je weet maar nooit wat er nog kan gebeuren.
als we allemaal zo gaan denken :P
Waarschuw beheerder
alleen ik zou het op deze leeftijd weg laten halen omdat ik nog veel dingen gepland heb te doen voordat ik daaraan wil beginnen. ieder zn keuzes betreft dat onderwerp

Vind je dat zelf ook niet nogal gemeen om te zeggen over iemand die net een kindje heeft gekregen. Daar kwets je mensen heel erg mee. Ik vind het ook vervelend als mensen over mijn zwangerschap zeggen dat het een ongeluk was, het was ongepland. Maar mijn kindje is geen ongelukje, was een hele bewuste keuze en dat geld voor de meeste mensen die jong kinderen krijgen.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 15:54:
dus je zegt eigenlijk dat ik nu kinderen moet nemen op jonge leeftijd want je weet maar nooit wat er nog kan gebeuren

nee dat zegt ze niet...ze bedoeld uit te leggen dat jonge mensen ook gepland eem kindje kunnen krijgen :)
Waarschuw beheerder
dit is zo niet relevant.
dus je zegt eigenlijk dat ik nu kinderen moet nemen op jonge leeftijd want je weet

nee dat zeg ik niet..ik bedoel er mee te zeggen pppppff
dat er ook OUDERE MENSEN ZIJN DIE NIET VOOR DER KIND KUNNEN ZORGEN ;)
want er word hier geroepen dat jongere niet voor kinderen kunnen zorgen..omdat ze geen huis/uitkering blabla hebben.. ;)
alleen ik zou het op deze leeftijd weg laten halen omdat ik nog veel dingen gepland heb te doen voordat ik daaraan wil beginnen.

jij zal dus beschermd moet vrijen !!! ;)
Waarschuw beheerder
ik zou jou heeeeeel graag uit willen leggen waarom ik ZO JONG ben en aan kindjes begin..maar dat gaat niet iedereen iets aan!! door sommige omstandigheden heb je geen andere keus, en als je een kinderwens heb jong of niet dan neem je ook gewoon een kindje ;)

Waarschuw beheerder
dit is zo niet relevant.
dus je zegt eigenlijk dat ik nu kinderen moet nemen op jonge leeftijd want je weet maar nooit wat er nog kan gebeuren.
als we allemaal zo gaan denken

Nee, ze zegt dat het jong krijgen van een kind niet alleen maar nadelen kan hebben maar ook voordelen, en achteraf zeker in het geval van haar nicht.

En dat is ook zo. Voordeel van later aan kinderen beginnen is dat je eerst carriere kan maken en sparen en kind en jezelf financiel meer kan bieden.
Voordeel van als je jong aan kinderen begint is dat je lichaam jong is en een zwangerschap makkelijker 'trekt' plus dat de kids een jongere moeder hebben, wat misschien leuker kan zijn met spelen ed. Mama is ' fitter'. Voordeel is ook dat je zelf nog jong bent als je kinderen ouder en zelfstandiger worden en je dan nog van je rust kunt genieten.

Maar goed, als je nog even met kinderen wacht kun je eerder genieten. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Railey (L) op dinsdag 31 oktober 2006 om 15:58:
wij zijn goedddddddddddddddddd

weet je hoe dat kom
omdat wij jong zijn
van een uitkering leven..of ons kind naar opa & oma brenge.
omdat wij een ongelukje gemaakt hebben...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 15:59:
Nee, ze zegt dat het jong krijgen van een kind niet alleen maar nadelen kan hebben maar ook voordelen, en achteraf zeker in het geval van haar nicht.

er zijn toch ook nog een hoop slimme mensen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nance!!! op dinsdag 31 oktober 2006 om 15:54:
ppff ow ja hoeveel oudere mensen zitten dna in de schuldsanering als je niet veel verdien, kan je ook niet snel schulden maken wan krijg je ergens nog niet eens een lening

dan zit je er goed naast, je kan heel makkelijk lenen en doen, anders kom je ook niet bij schuldhulp terecht ;)

Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Railey (L) op dinsdag 31 oktober 2006 om 15:54:
dat is helaas waar...wel jammer dat op een gegeven moment iedereen dan over 1 kamp gehaald word wanr er zijn er ook weer genoeg die dit niet doen en wel een uitkering hebben.

dat doe ik niet, want dat onderwerp is niet relevant aan dit topic ;)
Uitspraak van Nance!!! op dinsdag 31 oktober 2006 om 15:59:
ik zou jou heeeeeel graag uit willen leggen waarom ik ZO JONG ben en aan kindjes begin..

Nance jij bent helemaal geen verklaring schuldig !!!
Jij wilde graag jong kinderen en waarom...daarom !!!
Wij hebben ook bewust voor Brad gekozen en waarom ??? dat is onze zaak en gaat niemand wat aan.

Je moet je niet zo verdedigen meid !!! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand wol kopen? :roflol:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:02:
dat doe ik niet, want dat onderwerp is niet relevant aan dit topic

Ik zeg ook niet dat jij dat doet :)

Maar goed als ik het goed begrijp zou jij niet jong aan kinderen beginnen en dat is jou goed recht maar iemand die wel jong aan kinderen begint laat die dan in hun waarde en stel geen domme vragen zoals was het een "ongelukje"
Respecteer elkaars keuze :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 15:59:
Voordeel is ook dat je zelf nog jong bent als je kinderen ouder en zelfstandiger worden en je dan nog van je rust kunt genieten.

Hoe eerder je begint, hoe sneller je er vanaf bent :roflol: ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Railey (L) op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:02:
Nance jij bent helemaal geen verklaring schuldig !!!
Jij wilde graag jong kinderen en waarom...daarom !!!
Wij hebben ook bewust voor Brad gekozen en waarom ??? dat is onze zaak en gaat niemand wat aan.

Je moet je niet zo verdedigen meid !!!

Juist.
(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nance!!! op dinsdag 31 oktober 2006 om 15:50:
nee, chrisje die doet dat!! als je terug lees snap je mischien wel wat ik bedoel...

En wat heb ik daar mee te maken? Ik oordeel niet, geef slechts mijn mening.

Uitspraak van Nance!!! op dinsdag 31 oktober 2006 om 15:53:
hoeveel oudere werken er niet??? dat jullie je daar zo druk over kunnen maken

Ja, das wel heel makkelijk. Bij oudere mensen zijn er veel meer redenen om niet te kunnen werken plus dat naarmate de jaren vorderen, het ook moeilijker is om aan een baan te komen.
Uitspraak van actief op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:05:
oudere mensen zijn er veel meer redenen om niet te kunnen werken

Sorry maar dat is ook bij jongeren....
Ik zal me zelf even als voorbeeld geven want ik kan namelijk door medice klachten niet werken er zal voor mij aangepast werk gezocht moeten worden dus dat komt echt niet alleen voor bij ouderen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Railey (L) op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:03:
Maar goed als ik het goed begrijp zou jij niet jong aan kinderen beginnen en dat is jou goed recht maar iemand die wel jong aan kinderen begint laat die dan in hun waarde en stel geen domme vragen zoals was het een "ongelukje"
Respecteer elkaars keuze

sorry hoor maar wel bij de les blijven dat heb ik niet gezegd. ;)

mij een zorg hoe jong mensen kinderen nemen, i dont care, ik heb mn eigen statement erover klaar !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:02:
dan zit je er goed naast, je kan heel makkelijk lenen en doen, anders kom je ook niet bij schuldhulp terecht

jeetje
ik ga het weer voor je voorkauwen ja...
als een jong iemand van een uitkering zal leven...zou degene bv geen lening krijgen om een huis te kopen... ;)
en ik bedoel juist dat oudere juist genoeg verdienen waardoor ze schuld opbouwen en dat ze bij de schuldhulp terecht komen...dat niet alleen jongeren mensen daar terecht komen..
owwwww jeetje.. ;) lees even beter...
jij zeg zelf beetje van uitkering leven schulden maken...
;)
er zijn zat mensen van de 40 die schulden hebben en bij de schuldhulp lopen en kids hebben dus aub zeg!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Railey (L) op dinsdag 31 oktober 2006 om 15:49:
ik vind het zo wie zo al raar dat het een "ongelukje" word genoemd...zeg dan ongepland

Ongelukjes bestaan niet. Het is gods wil :P

En je neemt ook geen kind :X :X

Kan ik me zo aan ergeren als mensen zeggen van "we nemen een kind" alsof het iets is wat je uit de winkel haalt :X o:)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:07:
sorry hoor maar wel bij de les blijven dat heb ik niet gezegd.

is al de 2de keer dat je niet goed leest of vind je je eigen zo belangrijk dat je je overal op aangesproken voelt :S

Ik heb nooit gezegt dat jij dat heb gezegt :)

het enige dat ik zeg over jou is dat jij niet jong aan kinderen zal beginnen ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en nance maakt zich er wel heel erg druk over zeg, je hebt echt nix te doen thuis he haha

Uitspraak van M. :') op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:03:
Hoe eerder je begint,
hoe sneller je er vanaf bent

haha zo kan je het ook bekijken :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Railey (L) op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:08:
Ik heb nooit gezegt dat jij dat heb gezegt

je zegt het onder een citaat van mij, dan moet je duidelijker in je uitspraken zijn ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:08:
Kan ik me zo aan ergeren als mensen zeggen van "we nemen een kind" alsof het iets is wat je uit de winkel haalt

Kinderen krijg je. :)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:08:
en nance maakt zich er wel heel erg druk over zeg, je hebt echt nix te doen thuis he haha

Blijkbaar heb jij ook niks te doen want je blijft anders gewoon antwoorden !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:07:
sorry hoor maar wel bij de les blijven dat heb ik niet gezegd.

doe je dat zelf dan ook ;)

Uitspraak van actief op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:05:
Ja, das wel heel makkelijk. Bij oudere mensen zijn er veel meer redenen om niet te kunnen werken plus

ja juist en heel veel jongere kunnen geen werk krijgen doordat ze te jong zijn voro het werk bv ;)
en anyway
tot wanneer is iemand jong en oud??
bij oudere heb ik het ni over 50 maar gewoon 30-35
die kunnen makkelijk ngo werken hoor ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:08:
Kan ik me zo aan ergeren als mensen zeggen van "we nemen een kind" alsof het iets is wat je uit de winkel haalt

je kan toch een kind nemen, adopteer je chineesje uit china, of eentje uit afirka, zoals jolie en brad pitt. die bestellen er gewoon een :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Railey (L) op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:06:
Ik zal me zelf even als voorbeeld geven want ik kan namelijk door medice klachten niet werken er zal voor mij aangepast werk gezocht moeten worden dus dat komt echt niet alleen voor bij ouderen

Relatief gezien komt het bij oudere mensen vaker voor, en er staat ook nergens dat het bij jongeren niet voorkomt, alleen minder vaak. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:09:
Kinderen krijg je.

Inderdaad(Y)

Ik vind kinderen krijgen een gods geschenk en ik ben blij dat ik Bradley heb mogen krijgen en ik hoop in de toekomst nog een kindje te mogen krijgen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Railey (L) op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:09:
Blijkbaar heb jij ook niks te doen want je blijft anders gewoon antwoorden

dat klopt :D ik wacht tot het half 5 is, dan ben ik klaar met werken :P heb geen zin meer, dus vandaar pf, betaald pfen dus :P haha
Waarschuw beheerder

ten eerste maak ik me niet druk hoor...vind het lach wekkend hoe slim jij denk te zijn terwijl ik je op iedere antwoord moet verbeteren en uitleggen omdat je het niet begrijp..en zo te lezen hoef ik je niet alleen uitleg te geven maar meerdere mensen ;)
ten tweede nee ik heb idd niks te doen nee.
weet je hoe dat kom
dat ik jong ben en van een uitkering leef in een koophuis en lkkr schulden aant opbouwen ben :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nance!!! op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:10:
ja juist en heel veel jongere kunnen geen werk krijgen doordat ze te jong zijn voro het werk bv

moeten ze hun school maar afmaken ;)

ach eindeloze discussie merk ik alweer, ....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:10:
je kan toch een kind nemen, adopteer je chineesje uit china, of eentje uit afirka, zoals jolie en brad pitt. die bestellen er gewoon een

Ja , stelletje aandachttrekkers o:) maar je begrijpt wat ik bedoel neemn ik aan. Dit is natuurlijk iets anders :)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:09:
Kinderen krijg je

Dat zeg ik ! Gamma ;)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:11:
dus vandaar pf, betaald pfen dus

en het zal je verbazen hoeveel jongen mensen niet werken, en eigenlijk nix doen beetje uitkering trekken, veel schulden maken, nog per ongeluk zwanger worden, hopeloos, kom er genoeg tegen via mn werk

En dan durf jij commetaar te hebben :S
Beetje krom vind je niet :/
Waarschuw beheerder
betaald pfen dus

ik dus ook, maar nog thuis ook en neeee niet van een uitkering..gewoon omdat ik lekker zwanger ben..mag ik thuis zitten ;)

ik wacht tot het half 5 is,

ik w8 tot 5 uur dan gaat deze meid lekker uit eten..tja wat je allemaal wel niet ken heh ;)
jongere mensen kunnen ook gewoon een goed salaris hebben

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:12:
Ja , stelletje aandachttrekkers maar je begrijpt wat ik bedoel neemn ik aan. Dit is natuurlijk iets anders

ofcourse, wanneer het zover is zal ik ook blij zijn :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
haha zo kan je het ook bekijken

Ja tok :D

Ik ga met een rijke vent trouwen en dan koop ik een paar kindjes die ik door mn nanny laat opvoeden

Ik bedoel kom opzeg.. ik ga toch zeker zelf niet een kind baren :rot: en opvoeden? Alsjeblieft daar heb ik mn personeel voor B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Railey (L) op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:13:
En dan durf jij commetaar te hebben
Beetje krom vind je niet

wat is daar nou krom aan, ik heb ze dagelijks aan de telefoon, ik weet er genoeg vanaf, dus hou je commentaar maar verder lekker voor je.
Uitspraak van M. :') op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:14:
Ik ga met een rijke vent trouwen en dan koop ik een paar kindjes die ik door mn nanny laat opvoeden

Ik bedoel kom opzeg.. ik ga toch zeker zelf niet een kind baren en opvoeden? Alsjeblieft daar heb ik mn personeel voor

maxima !! :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:14:
Ik bedoel kom opzeg.. ik ga toch zeker zelf niet een kind baren en opvoeden? Alsjeblieft daar heb ik mn personeel voor

haha precies, je hele figuur naar de tyfus , moet je alles weer strak trainen, doe maar eentje via ebay, haha nou goed :P
Waarschuw beheerder
donateur
Trouwens wat zeikt iedereen hier over een uitkering? :rot:

Alsof je die alleen krijgt als je je hebt laten bezwangeren :Vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:12:
moeten ze hun school maar afmaken

jezus jij ben nog dommer als een achter end van een varken..ik heb me school gewoon af gemaakt en ben een hele andere richting op gegaan...
sommige hebben hun school af gemaakt en kunnen niet vinden wat ze willen, tis namelijk ook erg belangrijk dat je het naar je zin op je werk...
en ow ja slimmerd vertel mij dat is dan hoe schilders/bouwvakkers dat moeten doen als er in de winter geen werk voor hun is??? door dat het vries???
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:15:
wat is daar nou krom aan, ik heb ze dagelijks aan de telefoon, ik weet er genoeg vanaf, dus hou je commentaar maar verder lekker voor je.

Als je dan zoveel commetaar op mensen heb die dus volgens jou een uitkering trekken moet je niet op je werk gaan zitten pfen want jij zit nu inpriciepe geld te trekken van je baas want jij voert ook geen klote uit ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nance!!! op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:13:
ik w8 tot 5 uur dan gaat deze meid lekker uit eten..tja wat je allemaal wel niet ken heh
jongere mensen kunnen ook gewoon een goed salaris hebben

nou doe je goed dan ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Railey (L) op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:15:
maxima !!

;p

haha precies, je hele figuur naar de tyfus , moet je alles weer strak trainen, doe maar eentje via ebay, haha nou goed

Mn figuur is nu al nix maar dan helemaal niet :p
Ik koop wel een mooi zweeds blond vrouwtje om om draagmoer te worden ofzo.

Waarschuw beheerder
ja juist en heel veel jongere kunnen geen werk krijgen doordat ze te jong zijn voro het werk bv

Das een nieuwe voor mij ;) heb vaak genoeg gehoord dat mensen te weinig of te veel papieren of ervaring hebben, maar leeftijd nog nooit (tenzij het 18+ beroepen zijn, maar dat zal je wel niet bedoelen)dus ik denk dat dat slechts een heel miniscul groepje is, en geen hoofdmoot.

tot wanneer is iemand jong en oud??
bij oudere heb ik het ni over 50 maar gewoon 30-35
die kunnen makkelijk ngo werken hoor

Niet zozeer relevant. Het is gewoon een feit dat naarmate je ouder wordt, de zoektocht naar werk lastiger wordt. En kunnen werken is in mijn ogen geen equivalent voor een baan kunnen krijgen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Railey (L) op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:16:
Als je dan zoveel commetaar op mensen heb die dus volgens jou een uitkering trekken moet je niet op je werk gaan zitten pfen want jij zit nu inpriciepe geld te trekken van je baas want jij voert ook geen klote uit

ik heb geen commentaar op mensen die een uitkering trekken, ik vind het erg dat die nare situaties zoveel voorkomen, veel jongeren kunnen geen kant op. dat bedoelde ik ermee. is het nu duidelijk voor je ... mijn god zeg.

en nu oordeel je over mijn werk? ik werk hard genoeg, vandaar dat ik online kan zijn ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:15:
Trouwens wat zeikt iedereen hier over een uitkering?

het zijn niet echt slimme mensen ... een ww krijg je bv doordat je genoeg gewerkt heb..een uitkering is voor mensen onder de 21 echt weinig dat zou ik niet eens willen want dat is 200 euro per maand!!

haha precies, je hele figuur naar de tyfus

nou sorry maar je krijg er ten eerste iets moois voor terug
ten tweede trainen is gezond..deed ik ook al voor me zwangerschap
ten derde heb ik een mooi zwanger buikje waar ik heeeeeel trots op ben ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nance!!! op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:18:
het zijn niet echt slimme mensen ... een ww krijg je bv doordat je genoeg gewerkt heb..een uitkering is voor mensen onder de 21 echt weinig dat zou ik niet eens willen want dat is 200 euro per maand!!

Jij hebt er duidelijk weinig verstand van ;)
Uitkering is een groot woord, uitkering kan je voor tig verschillende dingen krijgen dus snap niet wat iedereen zit te bléren over een uitkering.

Het is trouwens bijstands uitkering.
Waarschuw beheerder
net alsof je tegenwoordig zomaar een uitkering krijg, dat gaat niet meer zo makkelijk hoor ;)
en sommige meisjes in deze tijd die ik is zo bekijk..die hebben al een lichaam waarvan ik denk jeetje teveel naar de mac geweest

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nance!!! op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:16:
jezus jij ben nog dommer als een achter end van een varken..ik heb me school gewoon af gemaakt en ben een hele andere richting op gegaan...
sommige hebben hun school af gemaakt en kunnen niet vinden wat ze willen, tis namelijk ook erg belangrijk dat je het naar je zin op je werk...
en ow ja slimmerd vertel mij dat is dan hoe schilders/bouwvakkers dat moeten doen als er in de winter geen werk voor hun is??? door dat het vries???

ow dus het gaat om jou ? je geeft het algemeen aan en daarna betrek je het op jezelf heel handig. en schilders en bouwvakkers? hadden ze maar een ander vak moeten leren :lol: sjonge jonge, ga je mij vertellen dat ik dom ben, ik ben degene die wel mn school heeft afgemaakt jij niet :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:20:
Uitkering is een groot woord, uitkering kan je voor tig verschillende dingen krijgen dus snap niet wat iedereen zit te bléren over een uitkering.

daarom..ik wil er ook helemaal niks mee te maken hebben maar..weet wel dat jongere mensen echt niet veel uitkering krijgen..en daardoor ook nergens een lening ofzo kunnen krijgen waardoor ze schulden maken..dat bedoelde ik ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nance!!! op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:18:

Dat klopt volgens mij van geen kant. Er bestaat gewoon een minimum loon hier in NL, en das wel ietsjes meer dan 200 per maand.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:21:
hadden ze maar een ander vak moeten leren sjonge jonge, ga je mij vertellen dat ik dom ben, ik ben degene die wel mn school heeft afgemaakt jij niet

ik heb me school afgemaakt..
heb me papieren voor tandarts assistent.en certificaat voor mondhygieniste ;)
en ik bedoel te zeggen dat ze niet allemaal zonder werk zitten sommige, die moeten dan wel een ww uitkering aan vragen waar ze alle recht op hebben!!
en slimmerd een ander vak! mijn vriend is schilder..en als hij 1 zwart klusje heeft zo hij inprincipe een maand zomaar thuis kunnen zitten. ;)

Waarschuw beheerder
Er wordt trouwens veel ge-oordeelt valt me op. En nog wel door iemand die dat van anderen kwalijk vind.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:22:
en das wel ietsjes meer dan 200 per maand.....

aub op zeg..ik ben met een vriendin mee gweest die geen ww kreeg zij moest een bijstand aan gaan vragen
omdat zij jonger is dan 21 krijg ze 195 euro per maand!
pas wanneer ze 21 word krijg ze meer...
Waarschuw beheerder
en me nicht die een hersenbloeding heeft gehad van 32 jaar die krijg 250 euro per maand..die bij der moeder woont!!
dus zeg niet dat er minimum loon is...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nance!!! op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:23:
en als hij 1 zwart klusje heeft zo hij inprincipe een maand zomaar thuis kunnen zitten.

gefeliciteerd bak een taart.

Uitspraak van actief op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:23:
Er wordt trouwens veel ge-oordeelt valt me op. En nog wel door iemand die dat van anderen kwalijk vind.

tja helemaal mee eens.

nou genoeg gelult hier , ik ga lekker naar huis, :cheer: veel plezier met elkaar afzeiken hier, en nance miscchien moet je je schoolgeld dan gaan terug halen want zo slim kom je niet over, jij oordeelt hier het meest en neemt alles zoooo serieus, alsof pf serieus is ;)
jij maakt ervan of ik wat tegen jonge moeders heb en uitkering trekkes, laat me niet lachen.

CIAO
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:21:
sjonge jonge, ga je mij vertellen dat ik dom ben, ik ben degene die wel mn school heeft afgemaakt jij niet

wie oordeelt er hier ;)
ik ga lkkr omkleden en uiteten...
en serieus nee, ik heb al 10 x gezegd dat ik lach om mensen hoe die over jongere ouders denken ;)
en dat ik pf om me tijd vol te maken ...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nance!!! op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:20:
en sommige meisjes in deze tijd die ik is zo bekijk..die hebben al een lichaam waarvan ik denk jeetje teveel naar de mac geweest

Poeh wat ben jij kortzichtig zeg :rot: zielig eigelijk.

Uitspraak van Nance!!! op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:22:
daarom..ik wil er ook helemaal niks mee te maken hebben maar..weet wel dat jongere mensen echt niet veel uitkering krijgen..en daardoor ook nergens een lening ofzo kunnen krijgen waardoor ze schulden maken..dat bedoelde ik

Och ja wat een uitkering hebben is wel echt iets om voor te schamen he. Mens waar heb je het nou eigelijk over? :rot:
Wees blij dat je in een land leeft waar je een uitkering hebt en ze je niet weg laten rotten als je geen stuiver hebt om mee aan je reet te krabben.

Ik hoor je nog wel een x praten als er iets gebeurt waardoor je een uitkering nodig hebt.

Uitspraak van Nance!!! op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:26:
en me nicht die een hersenbloeding heeft gehad van 32 jaar die krijg 250 euro per maand..die bij der moeder woont!!
dus zeg niet dat er minimum loon is...

Whahahahaha dat is de grootste CRAP die ik ooit gehoord heb alsjeblieft hoor

Jou nicht zou dan een wao uitkering krijgen en daar bepalen ze voor hoeveel % je wordt afgekeurd en als jij nix meer kan ben je voor 100% afgekeurd en krijg je gewoon een vol salaris van wat je zou verdienen op die leeftijd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:43:
Jou nicht zou dan een wao uitkering krijgen

ja wij liegen daarom... ;)

Ik hoor je nog wel een x praten als er iets gebeurt waardoor je een uitkering nodig hebt.

jij lees niet heh...er word hier gezegd dat jongere ouders van een uitkering leven...niet door mij..dat mensen daar problemen mee hebbe!
er zijn zat mensen in mijn omgeving die van een uitkering leven, en mij boeit dat niks er is een reden voor...
Och ja wat een uitkering hebben is wel echt iets om voor te schamen he

zo wijf lees aub terug dan weet je waar het over gaat..dat andere mens zit te vertellen dat jongere mensen van een uitkering leven en beetje schulden maken ;) mensen die echt een uitkering nodig hebben horen juist meer te krijgen!!
want zoveel krijgen ze niet!
en als je denk dat het allemaal zo makkelijk gaat met een uitkering denk jij dat lekker..ik ga niet zitten liegen dat mijn nicht zo weinig geld krijg..mij doet het pijn..dat ze zo weinig krijg..maar ik ben lkkr uit eteeeeeeen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nance!!! op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:51:
ja wij liegen daarom...

Zeg ik dat dan? Ik zeg gewoon dat het gelul is.

jij lees niet heh...er word hier gezegd dat jongere ouders van een uitkering leven...niet door mij..dat mensen daar problemen mee hebbe!
er zijn zat mensen in mijn omgeving die van een uitkering leven, en mij boeit dat niks er is een reden voor...

Ik zie jou alleen maar zeiken over uitkeringen blabla ik wil er nix mee te maken hebben blabla ik ben er te goed voor ik voel me er te goed voor etc.

en als je denk dat het allemaal zo makkelijk gaat met een uitkering denk jij dat lekker..ik ga niet zitten liegen dat mijn nicht zo weinig geld krijg..mij doet het pijn..dat ze zo weinig krijg..maar ik ben lkkr uit eteeeeeeen...

Zijn jullie achterlijk ofzo? Mijn zus is voor 100% afgekeurd geweest en die kreeg anders het minimum loon van een 18 jarige toen de tijd en dat was al 400 euro ofzo dus ik weet niet waar je die 250 euro vandaan haalt, zal wel bijstand zijn ofzo.

mensen die echt een uitkering nodig hebben horen juist meer te krijgen!!
want zoveel krijgen ze niet!

Mensen moeten eens blij zijn dat ze wat krijgen, en maar klagen mijn god het is ook nooit goed.
Maar mensen die geen ene moer krijgen in andere landen waar echte armoede is hoor je niet eens hoor.

Een gegeven paard moet je niet in zn bek krijgen, je hoeft die uitkering niet aan te nemen hoor als het niet genoeg voor je is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar goed meid trek je niks van al die vooroordelen aan..
je kindje silvano is echt een mooierd...
en het zal genoeg liefde enzo krijgen..
heel veel geluk aan jullie toegewenst (Y)(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:56:
Mensen moeten eens blij zijn dat ze wat krijgen, en maar klagen mijn god het is ook nooit goed.

ten eerste mijn tante leeft van een uitkering..en heeft me nicht, en haar dochtertje in huis..weetje hoe die rond komen??? en dan heeft ze ook nog der eigen zoontje..dan heb ik zoiets ja die mensen mogen wel wat meer krijgen..

Uitspraak van M. :') op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:56:
Ik zie jou alleen maar zeiken over uitkeringen

ik zeik niet over een uitkering je lees niet!! ik heb jhuist op iemand gereageerd die neer zetten dat jongere mensen van een uitkering leven schulden maken, en baby's nemen..en ik reageerde op chrisje dan ga je paar pagina's trug ik vroeg wat er nou wel goed was..want zij was degene die zei: ja en dan thuis zitten en van mij belasting centen genieten!!
en als je wel werk ja en kind gaat cker naar oma & opa...
ik heb geen probleem met mensen met een uitkering hoor ;)
ik ken genoeg mensen die van een uitkering leven...lekker boeiend laat die mensen..net als of ik merk dat mijn geld naar hun ga..dat zijn mijn woorden niet...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nance!!! op dinsdag 31 oktober 2006 om 14:30:
Uitspraak van Nance!! op dinsdag 31 oktober 2006 om 12:49:

zoooo hoef je niet helemaal terug te lezen!!!

Waarschuw beheerder
Dat minimum wat die vriendin van jou kreeg daar geloof ik geen zak van. Dan zullen er andere relevante zaken zijn, die hier niet beschreven staan (thuiswonen, schuldsanering ed) Hoef vddr niet te weten wat, maar voor een persoon in een situatie dat hij of zij in zijn eigen levensonderhoud moet voorzien, kan 200 euro niet. Staat in de wet beschreven.

Maar dit wordt een beetje zinloze discussie, want telkens als ik het over een maatschappelijke groep heb, kom jij met een (vaak individuele)uitzondering op de regel waar het toevallig niet voor geld.

Anyway, wou je nog ff zeggen dat het me opvalt dat je je alles zo persoonlijk aantrekt. Zo is het niet bedoeld.

Waarschuw beheerder
nou breekt me klomp ben ff een tijdje weg en het gaat echt helemaal nergens meer over iedereen verwijt elkaar dingen het gaat over uitkeringen??????????????

het ging vanmiddag toch nog over het feit dat bepaalde mensen van mening zijn dat je als je jong moeder bent geen kinderen kunt opvoeden en verzorgen

ja of ik word gek kan natuurlijk ook:s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 31 oktober 2006 om 18:30:
Dat minimum wat die vriendin van jou kreeg daar geloof ik geen zak van. Dan zullen er andere relevante zaken zijn, die hier niet beschreven staan (thuiswonen, schuldsanering ed) Hoef vddr niet te weten wat, maar voor een persoon in een situatie dat hij of zij in zijn eigen levensonderhoud moet voorzien, kan 200 euro niet. Staat in de wet beschreven.

Idd eindelijk iemand die het snapt.

Uitspraak van actief op dinsdag 31 oktober 2006 om 18:30:
Anyway, wou je nog ff zeggen dat het me opvalt dat je je alles zo persoonlijk aantrekt. Zo is het niet bedoeld.

Johhh :|

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 18:34:
elkaar dingen het gaat over uitkeringen??????????????

hier ken je nog papier komen prikken niet leven op mijn belasting centen:/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nance!!! op dinsdag 31 oktober 2006 om 17:06:
ten eerste mijn tante leeft van een uitkering..en heeft me nicht, en haar dochtertje in huis..weetje hoe die rond komen??? en dan heeft ze ook nog der eigen zoontje..dan heb ik zoiets ja die mensen mogen wel wat meer krijgen

onzin ze kiest dr zelf toch voor ofniet:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 19:15:
hier ken je nog papier komen prikken niet leven op mijn belasting centen

leef ik op jouw belasting centen dan?
Artiest {SHOWLIST artist 45400, 37127, 53853, 27871}
Waarschuw beheerder
Na na na na !!!!!!!!!!
Waar gaat dit nou weer over ???
Volgens mij ging het erover dat Cilla en Roberto een kindje
hebben gekregen ??
Dus weet niet waar al dit gekanker over gaat???

Ik wil Cil en Berto in iedergeval feliciteren met hun prachtig zoontje en heel veel geluk en
sterkte toe wensen.En ik weet zeker dat het goeie ouders zullen zijn ongeacht hun situatie en dat ze samen een mooi gezin zullen vormen.

Veel liefs Bruno Anthony

(K)

P.s Vanes ook gefeliciteerd natuurlijk als Tante (K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Magic Bruno op dinsdag 31 oktober 2006 om 19:39:
Na na na na !!!!!!!!!!
Waar gaat dit nou weer over ???
Volgens mij ging het erover dat Cilla en Roberto een kindje
hebben gekregen ??
Dus weet niet waar al dit gekanker over gaat???

Ik wil Cil en Berto in iedergeval feliciteren met hun prachtig zoontje en heel veel geluk en
sterkte toe wensen.En ik weet zeker dat het goeie ouders zullen zijn ongeacht hun situatie en dat ze samen een mooi gezin zullen vormen.

Veel liefs Bruno Anthony

P.s Vanes ook gefeliciteerd natuurlijk als Tante

dankjewel brunades er zijn gelukkig nog mensen die wel het beste met je voor hebben (K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nance!!! op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:20:
net alsof je tegenwoordig zomaar een uitkering krijg, dat gaat niet meer zo makkelijk hoor

Nee iedereen moet gewoon aan het werk, wel of geen alleenstaande moeder.
hier ken je nog papier komen prikken niet leven op mijn belasting centen

:no: Slecht hoor. Er zijn genoeg moeders die niet leven van de bijstand (jouw belasting centen)

Ik wel Bedankt he (F) :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 19:45:
Ik wel Bedankt he

moet ook kunnen zijn ook zat mensen die geen kinderen hebben en ook nog eens onterecht een uitkering krijgen liever moeders met kleine kinderen dan mensen die echt misbruik maken van de overheid toch!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 19:45:
Nee iedereen moet gewoon aan het werk, wel of geen alleenstaande moeder.

ik kan me voorstellen dat er soms situaties ontstaan waardoor het even tijdelijk niet anders kan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 19:48:
moet ook kunnen zijn ook zat mensen die geen kinderen hebben en ook nog eens onterecht een uitkering krijgen liever moeders met kleine kinderen dan mensen die echt misbruik maken van de overheid toch!!!

Helemaal mee eens.
En ik heb altijd gewoon parttime gewerkt, ben gewoon op zoek naar iets anders. Ik kan ook niet voor 36 uur gaan werken want wil ook gewoon zelf voor mijn dochtertje zorgen en er voor haar zijn als ze uit school komt :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 19:49:
ik kan me voorstellen dat er soms situaties ontstaan waardoor het even tijdelijk niet anders kan

Ja idd, iedere situatie is anders. Maar ja sommige mensen oordelen nogal gauw :S Is soms wel jammer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 19:53:
Helemaal mee eens.
En ik heb altijd gewoon parttime gewerkt, ben gewoon op zoek naar iets anders. Ik kan ook niet voor 36 uur gaan werken want wil ook gewoon zelf voor mijn dochtertje zorgen en er voor haar zijn als ze uit school komt

precies dat is ook heel belangrijk en tja dat er sommigen zijn die hun kind liever 5 dagen van week op de creche doen en op de naschoolse opvang mijn voorkeur gaat er niet naar uit maar ja die mensen zullen een dikke portomonnee en een grootse carriere wel belangrijker vinden dan de kinderen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 19:54:
Ja idd, iedere situatie is anders. Maar ja sommige mensen oordelen nogal gauw Is soms wel jammer

jammer, ik vind het zwaar irritant en triest als je mensen zo in een hokje plaatst

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 19:56:
precies dat is ook heel belangrijk en tja dat er sommigen zijn die hun kind liever 5 dagen van week op de creche doen en op de naschoolse opvang mijn voorkeur gaat er niet naar uit maar ja die mensen zullen een dikke portomonnee en een grootse carriere wel belangrijker vinden dan de kinderen

Wil hier wel ff op reageren. Ik voed mijn kleine al 7 jaar alleen op en hij gaat ook 5 dagen per week naar de naschoolse opvang ja.
Maar dat is niet omdat ik een dikke portemonnee of carriere nou belangrijker vind, maar omdat ik gewoon wel fulltime moet werken om genoeg te verdienen in me eentje.
wil me kind wel kunnen geven wat ie nodig heeft en af en toe een extraatje.
Dus misschien toch zelf ook ff niet te snel oordelen? :)

Waarschuw beheerder
ja maar je snapt toch zelf ook wel (je hebt het gevolgd) dat ik het niet over jonge moeders heb die toevallig of bewust een kind hebben gekregen

dit gaat over mensen die vinden dat je maar geen kinderen moet nemen als je jong bent omdat je dan geen toekomst heb?!?!?!
dat hoeft toch ook niet altijd zo te zijn en laat jij wel oordelen da dat alle jonge moeders genieten van andermans belastingcenten dat is bij jou toch ook niet het geval
ik werk ook hard voor mijn centen, maar ik wil er ook voor mijn kinderen zijn dus werk ik partime met een goed betaalde baan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 20:22:
ja maar je snapt toch zelf ook wel (je hebt het gevolgd) dat ik het niet over jonge moeders heb die toevallig of bewust een kind hebben gekregen

jij hebt het nu toch gewoon over moeders in het algemeen die hun kind 5 dagen pw naar de naschoolse opvang brengen, omdat ze geld en carriere belangrijker vinden :/
dat gaat dan niet eens meer over jonge moeders.
ik bedoel dus dat niet al die moeders die dat doen, het doen voor geld of carriere.

Waarschuw beheerder
gefeliciteerd wijffie met je mooie zoon:D:D
en de tante natuurlijk met der neefje:D:D

enne dat gelul over leeftijd:@:@
ik was 20 toen ik men oudste kreeg netjes getrouwd en ja dat is fout gegaan GELUKKIG!!!!!
bn nu net weer 12 dagen mamma en ook super trots op men 2 de bink:D:D
leeftijd wil niet alles zeggen hoor ook en jong iemand kan een goeie moeder zijn net zoals een oudere moeder het helemaal fout ken doen..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 19:48:
moet ook kunnen zijn ook zat mensen die geen kinderen hebben en ook nog eens onterecht een uitkering krijgen

geld voor hun precies is hetzelfde:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 21:38:
geld voor hun precies is hetzelfde

ja toch maar er word hier alleen over jonge moeders gesproken dat die allemaal zouden leven op andermans belastingcenten omdat ze niet gestudeert kunnen hebben

nou heb ik nog een vraag waar worden studie financieringen van betaald dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 20:32:
jij hebt het nu toch gewoon over moeders in het algemeen die hun kind 5 dagen pw naar de naschoolse opvang brengen, omdat ze geld en carriere belangrijker vinden
dat gaat dan niet eens meer over jonge moeders.
ik bedoel dus dat niet al die moeders die dat doen, het doen voor geld of carriere.

nee is ook zo maar ook niet alle jonge moeders zijn hopeloos, verloren en leven in armoede op steun van de overheid

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 07:39:
nou heb ik nog een vraag waar worden studie financieringen van betaald dan?

belasting centen

Waarschuw beheerder
dat bedoel ik zijn we toch uitgesproken over jonge moeders die zogenaamd van een uitkering profiteren!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 07:35:
dat bedoel ik zijn we toch uitgesproken over jonge moeders die zogenaamd van een uitkering profiteren!

AMEN!!! :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 09:35:
AMEN!!!

(K)

Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd schatje je heb een prachtig kindje!!!!!! mijn peetkindjeB) hihihi laat die mensen maar lekker lulle hoor.. jij komt dr wel met je kindje en je ventje... hou van jou!! en als je me hulp nodig heb;) ben maar 1 telefoontje van je vandaan..(L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 21:13:
laat die mensen maar lekker lulle hoor..

idd geef haar helemaal gelijk
mensen zijn gewoon jaloers ofzo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 10:39:
mensen zijn gewoon jaloers ofzo

zijn jullie nou nog bezig :/

beetje kortzichtig he, alsof mensen die een andere mening hebben meteen jaloers zijn :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 10:41:
zijn jullie nou nog bezig

beetje kortzichtig he, alsof mensen die een andere mening hebben meteen jaloers zijn

sommige mense kenne dan ook gewoon hun mening voor zich houde

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 11:06:
sommige mense kenne dan ook gewoon hun mening voor zich houde

waarom? omdat ze niet dezelfde mening als jij delen? je zit hier op een openbaar forum waar iedereen zijn mening mag en zal geven.
Mensen mogen inderaad hun mening geven maar het is altijd zo jammer dat mensen ook gelijk een oordeel klaar hebben.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Railey (L) op vrijdag 3 november 2006 om 11:32:
maar het is altijd zo jammer dat mensen ook gelijk een oordeel klaar hebben.

is ook jammer, maar dat blijf je toch houden.
moet je gewoon boven staan en niet hetzelfde gaan doen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 11:11:
waarom? omdat ze niet dezelfde mening als jij delen? je zit hier op een openbaar forum waar iedereen zijn mening mag en zal geven.

nee omdat ze ook gewoon kunnen feliciteren en daar over discuseren in een forum over dat onderwerp...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 14:24:
nee omdat ze ook gewoon kunnen feliciteren

dat ben ik met je eens :yes:

Vaak kunnen mensen inderdaad niet gewoon alleen feliciteren en moeten ze ook graag even de mening erbij geven terwijl ik dat soms toch wel overbodig vind.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Railey (L) op vrijdag 3 november 2006 om 16:45:
Vaak kunnen mensen inderdaad niet gewoon alleen feliciteren en moeten ze ook graag even de mening erbij geven terwijl ik dat soms toch wel overbodig vind.

ja gewoon in een ander forum ofzo desnoods zette ze dan die link hier... ze kunne ook gewoon ontopic blijve:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 17:15:
ja gewoon in een ander forum ofzo desnoods zette ze dan die link hier... ze kunne ook gewoon ontopic blijve

lieverd je moet er niet eens meer op in gaan 90% van deze hele topic gaat erover terwijl het idd bedoeld was als felicitatie moet je het voor de gein ff terug lezen je lacht je rot hoe zielig mensen zijn
Trouwens helemaal vergeten....
Gefeliciteerd meid :cheer:
Prachtig kindje heb je :yes:

Ja verder gaat het topic nergens over eigenlijk :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 17:15:
ja gewoon in een ander forum ofzo desnoods zette ze dan die link hier... ze kunne ook gewoon ontopic blijve

welkom op pf ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 17:26:
lieverd je moet er niet eens meer op in gaan 90% van deze hele topic gaat erover terwijl het idd bedoeld was als felicitatie moet je het voor de gein ff terug lezen je lacht je rot hoe zielig mensen zijn

nee joh geen eens zin in:D pris heb een prachtig kindje en daar gaat het om:D ken mij de mening van hun nou schelen zolang zij gelukkig is ben ik het ook:D

Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Railey (L) op vrijdag 3 november 2006 om 17:32:
Ja verder gaat het topic nergens over eigenlijk

nee he vond ik ook al...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 17:51:
welkom op pf

hihi echt he..

Waarschuw beheerder
voor al dat stomme commentaar van sommige mensen :Z
egt om moe van te worden :S
het gaat om die kleine van bert en cil

ik wil jullie van harte feliciteren
en alle geluk van de wereld toe wensen :yes:
ik kom snel bij jullie langs
en ben er altijd voor jullie
(L) hou heel veel van jullie (L)

(K) en :knuffel: voor jullie alle 3

en Vanes jij ook gefeliciteerd met je neefje !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
even ON topic dan maar!

Gefeliciteerd met de kleine, geniet er lekker van. En wat betreft OFF topoic. Heb lekker schijt aan de mensen die hun oordeel klaar hebben liggen. Geniet van je kindje!!!! :flower:

Waarschuw beheerder
ahh dat kindje is zooooooo een schatje(L) ben vandaag geweest tis echt een prachtig kindje:$ prisje en berto hebbe jullie goed gedaan (L)

Waarschuw beheerder
Cilla en Berto gefeliciteerd met die kleine (L)
maarja dat had ik al gedaan :D hoop dat julie blij zijn
met de kadotjes!!

kom snel naar jullie huisje kijken :yes:
en kijken of die kleine al gegroeid is :D

Dikke kussss (K)
Waarschuw beheerder
ik vind dit echt nergens op slaan vanessa is trots op der kleine neefie en wil um aan iedereen laten zien en dan kunnen mensen een felicitatie achterlaten ...!!maar waarom gaan mensen zoals crisje dan meteen negatief doen..is het dan wel goed om een kindje weg te laten halen dat mag zeker wel..maar jong moeder worden niet ..pff word je moe van

gefeliciteerd priscilla en ook roberto en jij ook tante:) haha ik ken pris van westhage en vind het echt leuk voor der!! huisie boompie beesie is het fijnste wat er is tog:d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gefeliciteerd met je mooie neefje :lief:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat een gezeik zeg pf niks beters te doen zeker?
vindt het leuk hoor voor julie mooi kindjuh hoor (K)

Waarschuw beheerder
Cilla tis echt een mooi mannetje k zie je vrijdag kom ik hem even bewonderen en natuurlijk knuffelen en jeremy wil ook even knuffelen hahahahaha (K) (L)
Cilla tot gauw wijfiejjjj
dikke kussss Kim Marinus en Jeremy
en een poot van Romy en Knixie
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(K)doen we het zo
doe jij dat ook?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Waar gaat dit allemaal over??????

Ik wil in ieder geval Berto en Priscilla feliciteren met de geboorte van hun prachtige zoontje Silvano...:cheer:

Van harte gefeliciteerd!!! :flower: