Partyflock

Forumonderwerp · 909727
Zijn er hier mensen die nieuwsgroepen gebruiken om dingen te downloaden..? Ikzelf gebruikte ze heel vaak toen ik planet als mijn internetprovider had..maar nu ik Wannadoo heb gebruik ik het niet (vanwege de stomme snelheidslimiet van 50kb/s :[)
Kennen jullie misschien gratis nieuwsservers waar je veel 'artikels' kan vinden en waar je gewoon snel kan downloaden (minstens 150kb/s) :O?

Uitspraak van narotic op woensdag 1 november 2006 om 01:19:
Maakt niet uit, werkt gewoon publiekelijk zolang je authenticeert met je service account.

Thx, dan ligt het waarschijnlijk aan mn service account. Bij controle account op luchthaven.tudelft.nl pakte die em namelijk ook niet. Maandag maar ff die mensen lastig vallen daar :)

[edit] Nu werkt het wel. Moest nog apart geactiveerd worden door EWI.
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 02:14:
Met zo'n kleuter als jou weet je maar nooit.

haha, ga jij maar moeder worden, dom wijf
laatste aanpassing
Uitspraak van HardstyleJos op maandag 30 oktober 2006 om 17:21:
Ik heb een abonnement met nog 2 andere gasten op eweka.
Dus ik betaal 1x in de 3 maanden 7,50

Per account heb je 4 lijnen, dus je zou het zelfs met zn 4en kunnen doen en alle 4 tegelijk downloaden.

Als 7,50 per 4 maanden je al te veel is....dan ehhh tjaaaa
dan ben je wel op en top leecher!

toch haal je dan van je leven niet altijd je maximale snelheid als je maar 1 lijn tot je beschikking hebt, tenminste niet als je een snelle verbinding hebt!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 20:47:
haha, ga jij maar moeder worden, dom wijf

Ach heb je het bericht toch nog even aangepast :aai:

Achja ik zal iig niet zo'n asociaal achterlijk figuur als jou uitbaren.

Tevens hoe triest ben je wel niet om daarover te beginnen, zegt al genoeg over jou (Y)
Leer jij ze eerst maar maken, met je rode dakduivel. :aai:

Hoef je je frustraties niet om mij te uiten :lol:

:looser: Internetheld, meer ben je niet.
laatste aanpassing
Orange 20mbit adsl + eweka 20mbit usenet toegang. Goedkoper kan niet en lekker met 20mbit onbeperkt leechen.