net een waterijsje alleen kun je daar geen 2 vingers in stoppen hahahah
2 vingers?
Je bedoeld het voorspel.
niemand meer een fijne ervaring meegemaakt ofzo
stap 20: een heerlijke klaarkomende vrouw waar jij genietend naar kan kijken , er is bijna niets mooier dan een vrouw te zien klaarkomen door jouw befbeurt
laatste tijd niet nee..........
so true.......
een vrouw die lekker egoistisch ligt te schokken en even niet weet waar ze is door jouw schuld....YAMMIE!!
to bad, ik wel maar dat hou ik mooi voor mezelf
nou laten we het erop houden dat zij en ik een super avond hebben gehad
dat zeg jij...
Uitspraak van Bossss op dinsdag 21 oktober 2008 om 22:54:
stap 20: een heerlijke klaarkomende vrouw waar jij genietend naar kan kijken , er is bijna niets mooier dan een vrouw te zien klaarkomen door jouw befbeurt
een vrouw die lekker egoistisch ligt te schokken en even niet weet waar ze is door jouw schuld....YAMMIE!!
huh? nee toch? ga je serieus NOG een keer met dr afspreken?
neem het nou van een gesettelde man aan...........doe het niet!!!!
whehehehehe........
En dan lekker proeven..Toch??
En dan lekker proeven..Toch??
denk het wel ja
Yooo...genoeg nu!!!
Ben niet van steen!!!!
je mag best een keer langskomen hoor
kan ik zelf ff testen waar je dan wel van bent
van hout??
met her en der nog een paar extra verassingen
langzaam rondjes draaien met je platte tong om dat glibberige klitje heen, afwisselend met grote lange likken over het hele kutje heen, af en toe je tong dr in laten verdwijnen..............
zachtjes happen en je tong sneller en langzamer over het hele speelveld laten gaan.........hoeii!!
en teasen goffer..........lekker teasen.......
tot je vanzelf die handjes naar je achterhoofd voelt grijpen en je gezicht vol in dr doos word gedrukt en dr schokkende onderlijf op je gezicht vastgeplakt zit.
en nog een keer steek je je tong uit, geef dat opgezwollen klitje een paar snelle likjes en voel hoe dat vrouwenlichaam begint te rillen, kippenvel staat op dr borsten en iets van een oerkreetje galmt door de lucht en je weet.........
oeoeoeoe, die is geil...........whehehehehe....YES!!!
lees maar even terug dan weet je hoe ik het hoogstwaarschijnlijk zou doen met her en der nog een paar extra verassingen
uitnodiging staat hoor
plotseling een vogelspin tussen dr tieten leggen!! whahaha, surprise!!
langzaam rondjes draaien met je platte tong om dat glibberige klitje heen, afwisselend met grote lange likken over het hele kutje heen, af en toe je tong dr in laten verdwijnen..............
zachtjes happen en je tong sneller en langzamer over het hele speelveld laten gaan.........hoeii!!
tot je vanzelf die handjes naar je achterhoofd voelt grijpen en je gezicht vol in dr doos word gedrukt en dr schokkende onderlijf op je gezicht vastgeplakt zit.
en nog een keer steek je je tong uit, geef dat opgezwollen klitje een paar snelle likjes en voel hoe dat vrouwenlichaam begint te rillen, kippenvel staat op dr borsten en iets van een oerkreetje galmt door de lucht en je weet.........
Ik weet dat nog wel hoor....had toen ook gereageerd
Alleen je zou volgens mij nogwat schrijven ..maar je had toen geen tijd meer
Waar dan??
Petsssssss**
Mijn Suprise voor jou dan
ik doe het dan zo wel
stap 1: masseer haar lekker!
stap 2: zoen haar hierna lekker in de nek en hals!
stap 3: ontdoe haar van de rest van haar kleding!
stap 4: streel haar en zoen haar over haar hele lichaam!
stap 5: ga met je hand naar het poesje van de vrouw en speel daar rustig mee!
stap 6: als je voelt dat ze nat wordt ga je met je hoofd richting haar poesje!
stap 7: spreid haar benen op een rustig manier zo ver mogelijk!
stap 8: val niet meteen haar poesje aan, maar kus eest haar bovenbenen en de binnekant van haar dijen!
stap 9: vlinder hierna 1 keer rustig maar toch snel met je tong over het poesje van de vrouw!
stap 10: zoen hierna weer haar binnekant van haar dijen!
stap 11: streel haar lichaam met jouw 2 handen zodra ze kreunt zet je heel rustig je mond op haar poesje!
stap 12: begin haar nu rustig te likken/beffen.
stap 13: blijf haar strelen over haar lichaam
stap 14: verhoog nu het tempo met je tong en wissel veel af, bijvoorbeeld naar boven en onder. probeer een aantal letters van het alfabet te schrijven met je tong!
stap 15: stop rustig 1 vinger in haar poesje en blijf haar likken terwijl je dit doet!
stap 16: verhoog het tempo van je tong en het tempo van je vinger
stap 17: als het mogelijk is voeg je nog 1 vinger bij de andere en verhoog je alle tempo's
stap 18: nu ga je op volle kracht vingeren en verhoog je het tempo aanzienlijk van je tong!
stap 19: nu is het alles of niks, als je merkt dat ze bijna komt blijf je doorgaan en stop je niet ook al krijg je kramp of iets dergelijks!
not nice........