Wou ik ff snel laten weten 
Net als wat ik al eerder schreef: het is maar hoe je het opvat.
Zoiezo komt het bij niet over als jullie zo oud en wijs als mij waren. Het komt eerder bij mij over als: waar maken jullie je druk om ? Het ging daar helemaal niet over....het gaat erom dat mensen het leuk vinden om Poekie op die voorpagina te zien....niet of ze nog maagd is dat doet er helemaal niet toe.
Je doet net alsof SHE eén of ander onmenselijk persoon is.....waarom hou jij je niet bezig met je eigen zaken ?
Zoiezo komt het bij niet over als jullie zo oud en wijs als mij waren. Het komt eerder bij mij over als: waar maken jullie je druk om ? Het ging daar helemaal niet over....het gaat erom dat mensen het leuk vinden om Poekie op die voorpagina te zien....niet of ze nog maagd is dat doet er helemaal niet toe.
Je doet net alsof SHE eén of ander onmenselijk persoon is.....waarom hou jij je niet bezig met je eigen zaken ?
Preedje;
Ben je nou zo dom?? Jij geeft een waardeoordeel over mensen die graag in mooie zinnen antwoord wensen te geven. En dat waardeoordeel van jou is je eigen domme bekrompen mening die anderen niet aan hoeven te hangen.
Snappie?
Ben je nou zo dom?? Jij geeft een waardeoordeel over mensen die graag in mooie zinnen antwoord wensen te geven. En dat waardeoordeel van jou is je eigen domme bekrompen mening die anderen niet aan hoeven te hangen.
Snappie?
luister ben jij nou zo dom ? ik zal het langzaam voor je uitleggen okee ? kan je me volgen ?
we hebben stijl nmr 1 :
wat doet het er injezusnaam toe of ze nog maagd is?
als dat zo is: thumbs up
als dat niet zo is: neuk ze
waar mensen zich al niet in interesseren....wat een niveau
en stijl nmr 2 :
Wat maakt het nou eigenlijk uit of ze nog maagd is ? dat is toch haar eigen keuze ? beetje triest dat jullie je daar druk om gaan lopen maken.
zie je het verschil ? snap je het nu ? damn.
zowiezo grappig dat sommige mensen niet schijnen te snappen dat mensen zich druk of dat maagd gingen maken wel of niet, is omdat pokie er niet uitziet als een meisje dat nou nog nooit met een jongen/meisje naar bed is geweest, terwijl het blad dat wel suggereerd.
we hebben stijl nmr 1 :
wat doet het er injezusnaam toe of ze nog maagd is?
als dat zo is: thumbs up
als dat niet zo is: neuk ze
waar mensen zich al niet in interesseren....wat een niveau
en stijl nmr 2 :
Wat maakt het nou eigenlijk uit of ze nog maagd is ? dat is toch haar eigen keuze ? beetje triest dat jullie je daar druk om gaan lopen maken.
zie je het verschil ? snap je het nu ? damn.
zowiezo grappig dat sommige mensen niet schijnen te snappen dat mensen zich druk of dat maagd gingen maken wel of niet, is omdat pokie er niet uitziet als een meisje dat nou nog nooit met een jongen/meisje naar bed is geweest, terwijl het blad dat wel suggereerd.
daar GAAT het toch helemaal niet om !
er staat boven sexy en maagd, met andere woorden een Sexy maagdelijk christen meisje
ga mij nou niet zeggen dat Pokie een devoot meisje is, en ga mij nou ook niet wijsmaken dat poekie iemand is die ALS ze nu nog maagd zou zijn, dat blijft totaan het huwelijk, WANT DAT is wat de kop suggereert.
er staat boven sexy en maagd, met andere woorden een Sexy maagdelijk christen meisje
ga mij nou niet zeggen dat Pokie een devoot meisje is, en ga mij nou ook niet wijsmaken dat poekie iemand is die ALS ze nu nog maagd zou zijn, dat blijft totaan het huwelijk, WANT DAT is wat de kop suggereert.
clown Preedje,
Het is weldegelijk relevant aangezien er over wordt geschreven in het betreffende stukjein de Aktueel. Daarbij worden er insinuaties gedaan die de werkelijkheid wellicht geen eer aan doen. Kan mij verder niet bommen, maar dat het weldegelijk relevant is in deze lijkt me duidelijk.
Je hoeft de zaken niet langzaam voor me uiteen te zetten, snel kwam je toch al niet op me over.
Het is weldegelijk relevant aangezien er over wordt geschreven in het betreffende stukjein de Aktueel. Daarbij worden er insinuaties gedaan die de werkelijkheid wellicht geen eer aan doen. Kan mij verder niet bommen, maar dat het weldegelijk relevant is in deze lijkt me duidelijk.
Je hoeft de zaken niet langzaam voor me uiteen te zetten, snel kwam je toch al niet op me over.
haha, teneerste ging het hier er helemaal niet om of Poekie danwel maagd of niet was, waar het omging en waar IK me aan irriteerde is de uitstraling die te teksten van SHEbyte weergeven. Overigens, valt het je niet op je steeds moeilijke woorden moet gaan gebruiken om overtuigend over te komen Meastro ? of moet ik me vocabulaire ook maar eens opentrekken, en hier een kinderachtig "ik weet moeilijkere woordjes dan jouw" spelletje van maken, zodat we de hoofdlijnen waar het hier om ging vergeten ? (want nu lijkt het wel alsof dat is waar je opdoelt..) maar goed, scheldend/beledigend je betoog beginnen, kondigt eigenlijk alleen al je eigen verslagenheid aan. (evenals afsluiten, grote jongen)
Ik wilde eigenlijk een terrasje gaan pikken maar denk da'k toch maar ga vissen...ze bijten goed vandaag!!!

Ik vertel helemaal niet dat Poekie een devoot meisje is....jij voelt echt te snel aangevallen dat is me allang duidelijk ! Ik ken Poekie persoonlijk niet eens....maar je kunt ook niet uitgaan van iemand zijn uiterlijk.
Dat ik het over Poekie had was maar een voorbeeld. Ik bedoelde dus in het algemeen dat je niet percé aan iemand zijn/haar uiterlijk ziet hoe degene daadwerkelijk is.
Sinds wanneer praten ze in de Aktueel over Sexy, Maagdelijk, Christen, Meisje ?
De kop suggereert dat totaal niet....want dan zou het er wel letterlijk staan.
Dat ik het over Poekie had was maar een voorbeeld. Ik bedoelde dus in het algemeen dat je niet percé aan iemand zijn/haar uiterlijk ziet hoe degene daadwerkelijk is.
Sinds wanneer praten ze in de Aktueel over Sexy, Maagdelijk, Christen, Meisje ?
De kop suggereert dat totaal niet....want dan zou het er wel letterlijk staan.
en ik citeer : "De 28e editie van de EO-Jongerendag in het Arnhemse Gelredôme is een volslagen verrassing. Want waar al decennia lang de noodklok over het christendom wordt geluid, blijkt het geloof op dit door 40.000 jongeren bezochte evenement springlevend. Volgens de organisatie kijkt de christelijke jeugd zelfs het hele jaar naar het evenement uit. Voor ons reden om de standvastigheid van de reli-jongeren eens te testen. Zijn ze trouw? Zijn ze maagd? Het lacherige gevoel waarmee we naar Arnhem afreisden maakt snel plaats voor verbazing."
nou weet ik niet of jij begrijpend lezen op school destijds heb gehad. Maar ik kan me conclusies over de inhoud van het artikel wel trekken, en vandaaruit ook de kop : sexy & maagd.
nou weet ik niet of jij begrijpend lezen op school destijds heb gehad. Maar ik kan me conclusies over de inhoud van het artikel wel trekken, en vandaaruit ook de kop : sexy & maagd.
Preedje sukkel,
Woorden die voor jou moeilijk zijn kunnen voor mij dagelijkse kost zijn. Misschien dat mijn vocabulaire wat uitgebreider is dan jouw beperkte taaltje. Het is dus maar hoe je het bekijkt.
Ik probeer er geen moeilijke woordjes show van te maken, dat predikaat druk jij me op.
Moeilijk toch he,
al die woordjes.....
ZUCHT
Woorden die voor jou moeilijk zijn kunnen voor mij dagelijkse kost zijn. Misschien dat mijn vocabulaire wat uitgebreider is dan jouw beperkte taaltje. Het is dus maar hoe je het bekijkt.
Ik probeer er geen moeilijke woordjes show van te maken, dat predikaat druk jij me op.
Moeilijk toch he,
al die woordjes.....
ZUCHT
Randommaestro, sorry dat ik deze legendarische woorden moet gebruiken, maar bij jou is het echt kat in het bakkie.
Ben je nou zo dom ? of doe je alleen maar alsof ?
want als je nou nog steeds niet doorheb dat het helemaal niet om het taalgebruik ging, maar om HET S I G N A A L dat het uitstraalt bij haar manier van neerzetten, dan is het toch wel erg triest gestelt met je, ik weet geen andere manieren om het je duidelijk te maken. Moet ik het spellen ? in stukjes haken ? voorlezen ?
en heb je nou nog steeds niet door dat schreeuwen/schelden/beledigen alleen maar een vorm van zwakte is ?
Ben je nou zo dom ? of doe je alleen maar alsof ?
want als je nou nog steeds niet doorheb dat het helemaal niet om het taalgebruik ging, maar om HET S I G N A A L dat het uitstraalt bij haar manier van neerzetten, dan is het toch wel erg triest gestelt met je, ik weet geen andere manieren om het je duidelijk te maken. Moet ik het spellen ? in stukjes haken ? voorlezen ?
en heb je nou nog steeds niet door dat schreeuwen/schelden/beledigen alleen maar een vorm van zwakte is ?
Perce met een accent-aigu.....
Dat woord ken ik nog niet. Wellicht dat je mijn vocabulaire wat kan opschaven, hehehehehhee.
Dat woord ken ik nog niet. Wellicht dat je mijn vocabulaire wat kan opschaven, hehehehehhee.
Dan gaat het je weer hierom, dan staaf je dat weer met voorbeelden daarom, dan ging het weer ergens anders om om het af te maken met een lesje vocabulaire
Het is nogal 1 groot onduidelijk geheel bij jou he, moeilijk te volgen allemaal. Wat bedoel je nu precies? Je gaat een beetje te snel voor me heb ik zo het idee.
Het is nogal 1 groot onduidelijk geheel bij jou he, moeilijk te volgen allemaal. Wat bedoel je nu precies? Je gaat een beetje te snel voor me heb ik zo het idee.
Woordgebruik als 'doorheb'...
Auw wat een pijn zal dat je Nederlandse leraar aan zijn ogen doen. Zo ook mij.
Auw wat een pijn zal dat je Nederlandse leraar aan zijn ogen doen. Zo ook mij.
Het is natuurlijk wel zo dat er maar weinig of geen christelijke-EO-meisjes zijn die op de voorkant van de Aktueel haar tieten laat zien....en dat wordt nu wel gesuggereerd!! Ik denk dat menig Christen daar aardige problemen mee heeft hoor! En daar kan ik ook wel inkomen!!Niet dat het mij wat uitmaakt maar ik kan er wel inkomen!!!
Tuurlijk niet, die koelie clown.
Die is als enige een veeg uit de pan waard.
Die is als enige een veeg uit de pan waard.
OMFG
lig dubbel hiero
pred waar haal je die woorden vandaan
EN IEDEREEN STFU GEWOON EN LAAT MENSEN IN HUN EIGENWAARDE
tfu
lig dubbel hiero
pred waar haal je die woorden vandaan
EN IEDEREEN STFU GEWOON EN LAAT MENSEN IN HUN EIGENWAARDE
tfu
Lieve mensen,
Weet niet of het gaat lukken even de aandacht te krijgen want jullie zijn zo druk bezig allemaal je eigen mening door te drukken...
Da's allemaal best hoor, maar dit topic heeft iemand geopend omdat hij Poekie een toppertje vind. En dat was al geopend voordat dat gedoe over de Aktueel bekend was. Dus gebruik dit topic dan ook raadvoor, en niet om ongezouten jullie mening te gaan geven over Christenen, uiterlijk en wat nog allemaal meer. Open dan gezellig een nieuw topicje en ga daar verder lopen rellen!
Dan nog even een opmerkinkje die WEL binnen dit topic past: Poek, je bent een toppertje, en heb nu al zin in zaterdag!
Enne Rando, jij moet niet zo lullen gozerm, ga liever sushi's maken!!!
Weet niet of het gaat lukken even de aandacht te krijgen want jullie zijn zo druk bezig allemaal je eigen mening door te drukken...
Da's allemaal best hoor, maar dit topic heeft iemand geopend omdat hij Poekie een toppertje vind. En dat was al geopend voordat dat gedoe over de Aktueel bekend was. Dus gebruik dit topic dan ook raadvoor, en niet om ongezouten jullie mening te gaan geven over Christenen, uiterlijk en wat nog allemaal meer. Open dan gezellig een nieuw topicje en ga daar verder lopen rellen!
Dan nog even een opmerkinkje die WEL binnen dit topic past: Poek, je bent een toppertje, en heb nu al zin in zaterdag!
Enne Rando, jij moet niet zo lullen gozerm, ga liever sushi's maken!!!
De vouten:
Ik
heeft
Plato
gezegd
.
hoofdletter
daarbij:
Een stukje zeggen---> die uitdrukking bestaat helaas niet.
Wat bedoelde Plato nu precies??
Ik
heeft
Plato
gezegd
.
hoofdletter
daarbij:
Een stukje zeggen---> die uitdrukking bestaat helaas niet.
Wat bedoelde Plato nu precies??
Wackiejacky . 
Random meastro je lijkt op een marrokaan
nu uitgesproken?
Random meastro je lijkt op een marrokaan
nu uitgesproken?
2 WJ
Die vis is al zwaar aan het rotten vanwege dat continue uitstel van jouw kant.
hehehe
Die vis is al zwaar aan het rotten vanwege dat continue uitstel van jouw kant.
hehehe
hahahah,
Al lijk ik op een Marokaan. Het zal me aan mijn ballen jeuken. Vanwaar dat jij daar zoveel waarde aan hecht?
Al lijk ik op een Marokaan. Het zal me aan mijn ballen jeuken. Vanwaar dat jij daar zoveel waarde aan hecht?
en als jij zo door blijft intrepeteren dan lig jij straks ook te rotten aan de kant

Koelieboy,
Het cynisme van mijn tekst is je dus duidelijk ook al ontgaan.
Geeft niet hoor, had niet anders van je verwacht.
zoek jij het maar fijn op in je Plato boekje.
Het cynisme van mijn tekst is je dus duidelijk ook al ontgaan.
Geeft niet hoor, had niet anders van je verwacht.
zoek jij het maar fijn op in je Plato boekje.
hahaha cyco,
En welke van de volgende van je stoere vriendjes van je ga je daarvoor meebrengen?

En welke van de volgende van je stoere vriendjes van je ga je daarvoor meebrengen?

Ga met je ballen spelen ofzo
en hou je bek gewoon is want je begint me te irriteren met je kut lappen tekst waarvan je zelf volgens mij geen ene snars van snapt .
en hou je bek gewoon is want je begint me te irriteren met je kut lappen tekst waarvan je zelf volgens mij geen ene snars van snapt .
Oordeel nooit voordat ik voor je sta vriendelijke vriend...
Rando verdomme, in je mand!!!!
Je mag best vervelend doen van me hoor, en discussieren tot je een ons weegt (of een Marokkaan bent???), maar niet in Poek dr topicje.
Da's niet liev!
Zo haal je iig geen wit voetje (of bruin armpje) bij dr. Dus donder die rotte vis effe in een pan en zet niet steeds je status op MSN op "busy" want God weet wat je zit uit te vreten daar!!!
Zo, Jackie heeft gesproken, laat dit een waarschuwing voor u zijn! En nou opzouten hier!!!!!!!

Je mag best vervelend doen van me hoor, en discussieren tot je een ons weegt (of een Marokkaan bent???), maar niet in Poek dr topicje.
Da's niet liev!
Zo haal je iig geen wit voetje (of bruin armpje) bij dr. Dus donder die rotte vis effe in een pan en zet niet steeds je status op MSN op "busy" want God weet wat je zit uit te vreten daar!!!
Zo, Jackie heeft gesproken, laat dit een waarschuwing voor u zijn! En nou opzouten hier!!!!!!!
Inderdaad, daarom neem ik het je ook niet kwalijk koelieboy.
2 syco,
BRRR, ik sidder en ik beef. Ik ga dan ook snel mijn Marokaanse vrienden bellen!
2 syco,
BRRR, ik sidder en ik beef. Ik ga dan ook snel mijn Marokaanse vrienden bellen!
ahahahaahaha
heb ik gevraagd of je wil beven ?
nee tog
mooi dan zijn we uitgeluld
tot ooit
heb ik gevraagd of je wil beven ?
nee tog
mooi dan zijn we uitgeluld
tot ooit
Jackie,
Liever dat je je tirade richt aan het pf rellenfront.
Liever dat je je tirade richt aan het pf rellenfront.
Bovendien zorgen jullie dr op deze manier strax echt voor dat dit topic gesloten wordt en da's al helemaal niet liev!
Ik gun Poek dr topicje wel, heeft ze verdiend, leg die meid maar eens lekker in de watten en rellen doe je maar ergens anders!!!
op je snuitje Poek!
Ik gun Poek dr topicje wel, heeft ze verdiend, leg die meid maar eens lekker in de watten en rellen doe je maar ergens anders!!!