| Betreft: | evenement: The Eden Rave, zaterdag 28 oktober 2006 om 22:00 |
r zijn wel edities geweest dat er bijna geen hond kwam ja
Maar verder wel een leuke lokatie
Dan krijg je idd het idee dat er niet veel early nummers gemaakt zijn
In tegenstelling tot bovenstaande reacties vond ik Pavo & Darkraver de mannen van de avond: early hardcore op zijn best! Theo & Rob waren het juist het dieptepunt van de avond wat betreft mixwerk en platenkeuze...
Tering wat ging dat hard. Zag mensen hun vingers in de oren steken.
ik weet niet precies wat ik er moet van vinden... al die klote tempo verschillen de hele tijd door, dan weer snel en dan weer langzaam werd er gek van. En die gigantische hoeveelheid dubbele platen en het geluid, dan weer zacht en dan weer hard maar als ie hard was, dan was het ook echt hard
maar vanaf 10 voor half 8 met Darkraver en Pavo... de tering wat kwamen me er een stel dreunen uit de boxen... tot aan 8 uur me helemaal een malle staan te hakken!
super idd ... in eerste instantie dacht ik HUH ... kan niet ... dat ben je niet.. je zou er niet zijn
Ikke lekker wellllll
k heb maar een ruzie meegekregen verder vond k t een Top sfeertje!!
Rob had volgens mij problemen met et geluid. Tering wat ging dat hard. Zag mensen hun vingers in de oren steken.
ik stond eerste rang
voor de rest top avondje
en jij kon me niet ff op mijn schouder tikken, om me erop te wijzen dat ze bij je stond
Mooie foto's heb je gemaakt, vooral die vooral die van mij! erg apart
![[img width=800 height=192]http://img191.imageshack.us/img191/172/dsc01196nd5.jpg[/img]](http://img191.imageshack.us/img191/172/dsc01196nd5.jpg)
Tering wat ging dat hard. Zag mensen hun vingers in de oren steken.
Ik heb een top avond gehad,.. Niet te druk,..goeie lokatie vh podium,..en het geluid niks op aan te merken.
dat gezeik altijd,.....eindelijk eens een avond waar vele goeie ouwe platen werden gedraaid. Zodra er meer van deze feesten zijn,...dan is echte kritiek op zijn plaats.
Voorals nog,...
ik ben rond n uurtje of 5 gegaan,maar k weet wel bijna zeker dat sebaz en chris de honeurs meer dan waar hebben genomen
Maar ook even een compliment voor Gizmo(F)....die heeft top staan draaien in de kleine zaal,..
ik stond in de file
maar k hoor die gast al 10 jaar draaien dus kan me er wel n voorstelling bij maken
hij heeft iig een mooie inleiding van zn verjaardag gehad
Ja en die heeft ook flink lopen sletten, heb em met 2 vrouwen zien zoenen toevallig en met velen andere staan praten, wellicht dat daar ook meer gebeurd is dan hehe