21307x bekeken
| Betreft: | evenement: Awakenings, zondag 31 december 2006 om 21:00 |
Born Slippy om 12 uur was zo vet!!!!!!!!!!!!!!
zkrs kippevel momentje daar
wat betreft remus als afsluiter... doe maar pet duo dan, ff alles eruit in het laatste uurtje.
Rachmad zal ook wel weer van de party zijn, als ie zo draait als op Rockit heb ik daar geen problemen mee
laatste aanpassing
Rachmad zal ook wel weer van de party zijn, als ie zo draait als op Rockit heb ik daar geen problemen mee
Maar zoals ie op afgelpen awake draaide wel!! vond het toen niet zo denderend!
Doe mij maar Preach of DJ Murphy om 12 uur
laatste aanpassing
Doe mij maar Preach of DJ Murphy om 12 uur
als ie die preach maar niet zo draait als in de poema laatst
wij willen rollende pompende techno van de beste man!
doe maar pet duo dan, ff alles eruit in het laatste uurtje
mmm, ik heb dan weer liever miss djax met een stevige oldskool techno set met veel acid invloeden
maar goed, smaken verschillen!
Ik was eerst niet van te plan te gaan i.v.m andere plannen. Maar begin het toch wel erg leuk te vinden, om eens lekker knallend het nieuwe jaar in te gaan. Zou de eerste keer zijn, heb eigenlijk altijd nog een feest in de buurt opgezocht
miss djax met een stevige oldskool techno set met veel acid invloeden
miss djax met een odlschool techno is best, maar dan geen acid erbij wat mij betreft. op A.S.S. had ze zoon acid set, vond het helemaal niks.
Q-base was ze geweldig, zonder acid!
Bart Skils
Steve Rachmad
Gayle San
Oscar Mulero
Christian Varela
Miss Djax LIVE
Pet Duo
heel best
beetje teveel djs denk je ook niet...? heb je sets van een uur ofzo
doe je mulero en varela b2b
Denk eigenlijk niet dat Pet Duo en Djax op Awake komen aangezien ze ook al op Innerctiy staan of zal dat niks uitmaken.
daar heb je zeker een punt!
doe je mulero en varela b2b
gebeurd tog nooit. vind hun stijlen sowieso niet echt bij elkaar passen
Aha! Ok cool, dat wist ik eigenlijk nog niet... (schaam) Maar dat vind ik wel een goeie van em!
Prima!
Prima!
mmm, ik heb dan weer liever miss djax met een stevige oldskool techno set met veel acid invloeden
maar goed, smaken verschillen!
Oké, dat is nog beter.
nou omdat als er een artiest op awake draait, draait ie nergens anders die maand..
Waar? In Nederland? Op grote feesten? In dezelfde stad als Awakenings?
The Attack People heb ik op Awakefest gehoord en de week erna in Waterfront.
Steve Rachmad, Wouter de Moor, Bart Skils zelfde verhaal: draaiden ook nog op andere feesten in dezelfde maand als Awakenings...
nou omdat als er een artiest op awake draait, draait ie nergens anders die maand..soort eis/regel van rocco/monumental d8 ik
hmm als dat echt zo zou zijn zou ik t toch aardig arrogant vinden
wie the fuck is rocco om een artiest ergens anders in t land verbied te optreden
wie the fuck is rocco om een artiest ergens anders in t land verbied te optreden
Gaat ook niet over verbieden, hij wil alleen geen dj hebben die al een x in die maand in nederland is geweest...
Tenminste, dat is wat ik er van begrijp. Daar heeft ie zichzelf dan toch alleen maar mee???
wij willen rollende pompende techno van de beste man!
ja dat is echt het allerbeste wat er is
ja die laatste keer in 2005 in de ndsm damn wat was dat vuig
Bart Skils
Steve Rachmad
Gayle San
Oscar Mulero
Christian Varela
Miss Djax LIVE
Pet Duo
opzich een hele vette lineup zou hem alleen wat anders doen
Christian Varela
Bart Skils
Steve Rachmad
Gayle San
Oscar Mulero
Pet Duo
Miss Djax(Acidset)
Gaat ook niet over verbieden, hij wil alleen geen dj hebben die al een x in die maand in nederland is geweest...
als dat echt zo zou zijn
Zie ook boven: is echt onzin.
Steve Rachmad, Wouter de Moor, Bart Skils zelfde verhaal: draaiden ook nog op andere feesten in dezelfde maand als Awakenings...
tsja die zijn van nederlandse bodem..ik heb het over buitenlandse artietsen natuurlijk
tja monumental heeft natuurlijk heel veel artietsen voor de eerste x naar nederland gehaald en daar is ie natuurlijk trots op.
kan het opzich wel begrijpen dat hij een naam boekt en die staat de week ervoor ergens int land dat er misschien minder mensen op hun awakenings afkomt. tsja tis misschien arrogant, maar als belangrijkste techno event van nederland heb je daar misschien af en toe wel recht op
Christian Varela
Bart Skils
Steve Rachmad
Gayle San
Oscar Mulero
Pet Duo
Miss Djax(Acidset)
varela VOOR skils?
ja die laatste keer in 2005 in de ndsm damn wat was dat vuig
pff, dat was dus echt geen oldskool met acid invloeden, dat was lompe schranz/jump/gabber/boeren/terror was zij draaide.
:kotssmiley:
varela VOOR skils?
ik weet dat je het niet op skils hebt milos
heb een set van varela live @ L.O.V.E.
daar begint hij heel erg minimal achtig en bouwt het op naar dikke tribal
daar kan skils vast wel een link leggen tussen hem en rachmad
en wat pet duo betreft als ze niet alle remmen los gooien kan er ook een heel vette set ontstaan
en dan maakt miss djax het af
of heb ik nu iets heel fouts gezegd
varela VOOR skils?
echt...pet duo voor miss djax
zou m ook anders indelen. Maar ja, zou sowieso die namen niet heel nodig hoeven zien (alhoewel, als varela zn avond heeft...)
Pet duo te hard
tis nooit te hard
laatste aanpassing
of heb ik nu iets heel fouts gezegd
ik zou toch miss djax en pet duo omdraaien, met miss djax idd een lekkere rauwe acidset en pet duo mag dan de laatste energie eruit rammen
ik zou toch miss djax en pet duo omdraaien, met miss djax idd een lekkere rauwe acidset en pet duo mag dan de laatste energie eruit rammen
Ik zou sowieso geen Djax voor Pet Duo willen hebben. Met alle respect voor haar maar vorige maand in Zoetermeer vond ik het een hele vage overgang van snelle beukende acid naar schranz. Misschien een Steve Bicknell wel??
laatste aanpassing
Laat Ben Sims maar komen!!!
Ja Keurtje, Ben Sims is een hele goeie die al een tijd niet echt aktief is geweest in Nederland!!!! En Technasia zou ook wel knallen zijn...
miss djax met een odlschool techno is best, maar dan geen acid erbij wat mij betreft. op A.S.S. had ze zoon acid set, vond het helemaal niks.
Als die Djax nou eens ging draaien zoals vroeger, dan mag ze afsluiten maar is de laatste paar jaren alleen maar bagger wat ze draait dus lekker thuis laten... Als er dan toch gebeukt moet worden doe me dan maar Pet Duo...
mulero en djaxx weg
sims en preach voor in de plaats
mulero toch al as zat op HOT en djaxx draait te wisselvallig
word ie zo:
Bart Skils
Ben Sims
Preach
Gayle San
Steve Rachmad
Christian Varela
Pet Duo
Rachmad een beetje achteraan, anders gaat ie weer van die laffe handel draaien. Terwijl ie met een stevige set veel beter tot zn recht komt vinik!
worde veel mense weggejaagd met pet duo, maar goed komt er iig genoeg ruimte over om ff dik los te gaan

sims en preach voor in de plaats
mulero toch al as zat op HOT en djaxx draait te wisselvallig
word ie zo:
Bart Skils
Ben Sims
Preach
Gayle San
Steve Rachmad
Christian Varela
Pet Duo
Rachmad een beetje achteraan, anders gaat ie weer van die laffe handel draaien. Terwijl ie met een stevige set veel beter tot zn recht komt vinik!
worde veel mense weggejaagd met pet duo, maar goed komt er iig genoeg ruimte over om ff dik los te gaan
laatste aanpassing
josh wink staat op awakenings O&N
bron: http://www.elitemm.co.uk/events.php
JOSH WINK
Sun 31 AWAKENINGS - www.awakenings.nl, MDSM WAREHOUSE, AMSTERDAM, HOLLAND
Sun 31 THE OLD PHILIPS FACTORY, EINDHOVEN, HOLLAND
bron: http://www.elitemm.co.uk/events.php
JOSH WINK
Sun 31 THE OLD PHILIPS FACTORY, EINDHOVEN, HOLLAND
laatste aanpassing
Volgens onderstaand bericht van Partyscene komt er inderdaad een O&N editie maar niet in de NDSM! Er schijnt een nieuwe locatie te zijn? Nou ik ben benieuwd!
Mensen in je omgeving beginnen nu al aan je kop te zeuren over oudjaar, de avond welke bijna verplicht ‘het feest van het jaar’ moet zijn. De druk ligt dan ook hoog om de juiste keuze te maken, helemaal aangezien de entreeprijzen altijd een stuk hoger liggen dan normaal.
De komende tijd worden alle line ups en feesten bekend gemaakt. Partyscene scoorde al twee scoops omtrent 31 december. Zo zal Extrema haar line up volgende week bekend maken, maar zeker is dat Housequake en Josh Wink het Klokgebouw in Eindhoven zullen rocken in respectievelijk de Industry en Sneakerz zaal. De twee andere zalen zijn minimal/techhouse (Extrema Music) en disco in de 100& Disco Shit area.
Ook Monumental zal een oudejaarseditie van Awakenings organiseren, en wel op een andere locatie dan normaal. Dus niet in de Gashouder in Amsterdam of de Maassilo in Rotterdam. Rocco Veenboer wil verder helaas nog niets verklappen, dus we moeten helaas nog even wachten. Verder meldt Marnix van Loveland ons vandaag dat ze met grootse plannen bezig zijn, welke Partyscene volgende week als eerste zal onthullen.
Mensen in je omgeving beginnen nu al aan je kop te zeuren over oudjaar, de avond welke bijna verplicht ‘het feest van het jaar’ moet zijn. De druk ligt dan ook hoog om de juiste keuze te maken, helemaal aangezien de entreeprijzen altijd een stuk hoger liggen dan normaal.
De komende tijd worden alle line ups en feesten bekend gemaakt. Partyscene scoorde al twee scoops omtrent 31 december. Zo zal Extrema haar line up volgende week bekend maken, maar zeker is dat Housequake en Josh Wink het Klokgebouw in Eindhoven zullen rocken in respectievelijk de Industry en Sneakerz zaal. De twee andere zalen zijn minimal/techhouse (Extrema Music) en disco in de 100& Disco Shit area.
Ook Monumental zal een oudejaarseditie van Awakenings organiseren, en wel op een andere locatie dan normaal. Dus niet in de Gashouder in Amsterdam of de Maassilo in Rotterdam. Rocco Veenboer wil verder helaas nog niets verklappen, dus we moeten helaas nog even wachten. Verder meldt Marnix van Loveland ons vandaag dat ze met grootse plannen bezig zijn, welke Partyscene volgende week als eerste zal onthullen.
ik weet dat je het niet op skils hebt milos
ey! niks mis met bartje skils hoor
allen na em 50x gezien te hebben ga ik niet speciaal voor hem naar een feest
JOSH WINK
osh wink is zeker niet verkeerd!
maar in ndsm dus?
mmm ben daar echt TE vaak geweest en die 2 oud en nieuw edities kan ik em echt NIKS van herrinneren...
nee...te groot, te massaal......O&N beter in kleinschaligere kring vieren

![[Mark]](/images/user/111656_2377280.jpg)