Partyflock

Forumonderwerp · 909415
Wat een geregel! maar denk dat we ook voor deze miss een bus regelen... ligt natuurlijk wel aan het aantal aanmeldingen..

Omdat het zo kort bij mekaar ligt met innercity weet ik niet of we deze bus vol krijgen maar we gaan het wederom proberen!

Extrema NYE 2006/2007

Op zondag 31 december is het vertrouwde Klokgebouw te Eindhoven het toneel voor de spannendste Extrema NYE ooit.
D’r zijn meerdere zalen. Er is Techno, maar ook een samenwerking met Housequake en Sneakerz, er is 100% Disco Shit, er is… zoveel.

Volgende week vertellen we meer. Stay tuned!

Dat wordt dus weer dikke Funky Disco Hieppiej Shit met oud op nieuw!

Meer info volgt..

Je handen op mijn buik,
Je handen op mijn nek,
Je lippen op de mijne,
Oh, wat is het toch fijn,
Om een bierflesje te zijn

Quasimodo komt na een dag klokken luiden, beneden bij zijn moeder in de keuken, hij ziet dat zin moeder een Wok op het fornuis heeft staan, met een blij gezicht vraagt Quasimodo aan zijn moeder, eten wij vanavond lekker Nasi mam, nee Quasimodo ik ga zo meteen je overhemde strijken.....!

Een wereldkampioen boksen gaat op de fiets naar de bioscoop.Omdat daar nogal wat fietsen worden gestolen doet hij er voor de zekerheid een briefje op:niet stelen,want anders..... wereldkampioen boksen.
Als de film afgelopen is is zijn fiets toch gestolen.waar zijn fiets heeft gestaan ligt een kaarteje:achtervolgen is zinloos......... wereldkampioen wielrennen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een vampier vindt dat het tijd is dat zijn kinderen eens op jacht gaan en roept de kinderen bij zich
hij zegt: ik wil dat jullie eens op jacht gaan en achteraf moeten jullie vertellen hoe het is geweest
en de kinderen vertrekken
even later komt de eesrste terug, en zijn vader vraagt; en, hoe is het gegaan

wel, zegt het kind, zie je die schuur daar, daarachter ligt een grote weide, daar stonden wat schapen die ik gebeten heb
even later komt de 2e thuis en vertelt: zie je die schuur daar, daarlangs is een school en daar heb ik wat kinderen gebeten
en uren gingen voorbij, na zo'n 6uur komt uiteindelijk de 3e thuis, helemaal onder het bloed, zijn vader vraagt: WAT is er gebeurd met jou?!

wel, zegt het kind, zie je die schuur daar, jaja zegt de vader,
kind: wel, ik zag hem niet
laatste aanpassing

Er zit een oude man op straat te huilen. een voorbij ganger vraagt:'Waarom huilt u' en de oude man antwoord:'Ik heb een goed pensioen een groot huis een blonde stoot van 25 en zij kookt elke avond iets heel lekkers voor me en ik heb elke nacht een hete geile en lekkere nacht met haar'Dan vraagt de voorbij ganger;'dus wat is dan je probleem' dan zegt de oude man ;'Ik ben vergeten waar ik woon!'

Een nederlander en een belg en een fransman worden ter dood veroordeeld.

de fransman eerst hij mag kiezen tussen het vuurpeleton de aidsprik en opgehangen worden hij kiest voor het opgehangen worden en dan de nederlander hij kiest voor het vuur peleton

en dan de belg hij kiest voor de aids prik dus de volgende dag komt er een man met een aids prik en hij moet heel hard lachen en die man zegt

wat lach je nou je gaat dood sukkel zecht de belg ik heb toch een condoom om
laatste aanpassing
tuuuuup hou op met het posten van die kutpics en teksten!!! irritant!!!
eerste x dat ik dit forum zie :S

Bohja staak die zeik!
er is ergens vast wel een humorforum met moppen en sjit..
verkeerd zijn ze niet trouwens:P

trip trip... hahaha... wie gaan er vanavond naar bozzini
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/31899140

Voor de mensen die naar Extrema gaan met Oud en Nieuw!

Uitspraak van 1Roy@everyparty=altijdgoed op maandag 4 december 2006 om 19:43:
Voor de mensen die naar Extrema gaan met Oud en Nieuw!

Is net als de AstA een club in een bioscoop/theater.. wel een cool idee, maar is het nietwat te klein... voor een bedrijf als EXTREMA

heb dit forum nu ook pas ontdekt/1 met dank aan onzo goeie internet verbinding hier :S beetje jammer..
NYE word echt weer leuk en helemaal relax dat er een bus gaat!
ma innercity gaat de meerderheid daar nou echt niet heen...??

deden we niet flocken?

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 december 2006 om 20:28:
deden we niet flocken

we doen gewoon alles, dat doen we in et echte leven toch ook:P

http://www.youtube.com/watch?v=0wCSkSunmCI

en

http://www.youtube.com/watch?v=ZMXnje4jOiw

dit moet je gebeuren als je aan het afdraaien ben...

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 december 2006 om 20:39:
we doen gewoon alles, dat doen we in et echte leven toch ook

wihi. okee jij wint

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 december 2006 om 20:39:
we doen gewoon alles, dat doen we in et echte leven toch ook

echt verwarrend zeg :$
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 december 2006 om 22:43:
echt verwarrend zeg

pcies. ik ga weer flocken.. slaap lekker babes en dudes. :roflol: tot schnell! (L)!

wat is het hier maar dood?

dood?

nja er was 4dagen niks gepost..
aangezien we gebakken zitten met hotel en alles.. kan dit forum ook wel dicht:P

NVT zullen we maar zeggen he ;)

Flex idee :P
de treinen moeten rijden stelletje flikkers ,, nu zijn ze te vuil om gewoon tot 24.00 te rijden en als we naar school moeten moet je elke dag 1 uur buiten in de kou gaan staan omdat er weer vertraging is dat ze de tijd dan maar inhalen vuile centen neukers nu moet ik zelf vervoer regelen ( 1 plus punt het is wel zeker dat ik nu op tijd kom)

tegen wie heb jij het dan?

Uitspraak van minipinda op woensdag 20 december 2006 om 22:49:
de treinen moeten rijden stelletje flikkers ,, nu zijn ze te vuil om gewoon tot 24.00 te rijden en als we naar school moeten moet je elke dag 1 uur buiten in de kou gaan staan omdat er weer vertraging is dat ze de tijd dan maar inhalen vuile centen neukers nu moet ik zelf vervoer regelen ( 1 plus punt het is wel zeker dat ik nu op tijd kom

whaha ja dat vraag ik me dus ook af.

volgens mij zit je op het verkeerde forum.. de trein rijd ook gewoon, alleen was het een idee van die bus.. of wil; je lijn zes richting klokgebouw pakken?
dan zou ikk nu maar vertrekken!