Uitspraak van hestertechno op zondag 31 december 2006 om 17:08:Hoe erg kan het zijn.
Heeel errug want het was zoals belooft weer is niet in 1 woord uit te drukken.Probeer het toch-->Watergate=Ubergansstgeilsupertoll-->Als techno-liefhebber moet je deze trip 1 x in je leven hebben meegemaakt!!
Zal misschien
Weet het wel cker,zulke feestjes kom je hier in nederland niet meer tegen...
grrrr, nAJA ik heb me eroverheen gezet. Kan gebeuren..
Maar dut is al de tweede keer.
Last year for example. Ik had al een vliegticket geboekt. We zouden gaan vliegen... Toen kreeg ik geen vrij van mijn baas. Ik heb hem duizend keer vervloekt.. Toen kon ik dus ook al niet heen.
En nu weer niet. En voor beide keren heb ik betaald. Dit keer ook het hotel EN het kaartje voor de Ostgut En een treinticket
Ach, je kan niet altijd zes goooien..
Maar dut is al de tweede keer.
Last year for example. Ik had al een vliegticket geboekt. We zouden gaan vliegen... Toen kreeg ik geen vrij van mijn baas. Ik heb hem duizend keer vervloekt.. Toen kon ik dus ook al niet heen.
En nu weer niet. En voor beide keren heb ik betaald. Dit keer ook het hotel EN het kaartje voor de Ostgut En een treinticket
Ach, je kan niet altijd zes goooien..
Grrr weet je wat ook zwaar kut was: bij de Ostgut aankomen en in een rij van ik weet niet hoeveel mensen terechtkomen.
Iedereen liep te duwen en te trekken. Het was totale chaos.
Na ruim 1,5 uur in de regen in de rij te hebben gestaan, hebben wij het voor gezien gehouden en zijn in een oerduits kroegje beland.
Tja, niet echt wat ik voor ogen had, maar wel gelachen gelukkig.
Wellicht ook onze eigen schuld: we hebben tot half twee 's nachts bij de Brandenburger Tor gestaan en toen moesten we nog naar de Ostgut. veel te laat natuurlijk
Iedereen liep te duwen en te trekken. Het was totale chaos.
Na ruim 1,5 uur in de regen in de rij te hebben gestaan, hebben wij het voor gezien gehouden en zijn in een oerduits kroegje beland.
Tja, niet echt wat ik voor ogen had, maar wel gelachen gelukkig.
Wellicht ook onze eigen schuld: we hebben tot half twee 's nachts bij de Brandenburger Tor gestaan en toen moesten we nog naar de Ostgut. veel te laat natuurlijk
Uitspraak van hestertechno op zondag 31 december 2006 om 17:08:AAARRRGGGHHHH, nou ben ik effe ziek.... KUT!
Hm, dat is wellicht nog kutter dan wat wij hadden.
Aankomend jaar (weer) in de herkansing!
Uitspraak van De ideale vrouw op dinsdag 2 januari 2007 om 10:01:Na ruim 1,5 uur in de regen in de rij te hebben gestaan
Jah dat probleem hadden we bij watergate ook,alleen wij stonden om 14.15 dan ook gelukkig al binnen.
Amen
De situatie voor de ingang als je al een kaartje had, was minstens net zo erg. Er waren diverse mensen mét kaartje die ook zijn weggelopen. Dat lijkt me dus helemaal klote.
Zijn jouw vrienden wel gewoon op tijd binnengekomen?
Achteraf denk ik ook: had ik maar wat langer gewacht. Maar de sfeer in de rij was ook niet echt om over naar huis te schrijven (huilende mensen)
Volgend jaar dan maar voor 01:00 uur er naar toe vrees ik.
Zijn jouw vrienden wel gewoon op tijd binnengekomen?
Achteraf denk ik ook: had ik maar wat langer gewacht. Maar de sfeer in de rij was ook niet echt om over naar huis te schrijven (huilende mensen)
Volgend jaar dan maar voor 01:00 uur er naar toe vrees ik.