Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 09:07:
Echt.
Jullie zouden voor de gein eens op het VIVA forum moeten kijken, huwelijken zijn gestrand, vrouwen overspannen en mannen gillend weggelopen omdat de gemiddelde Nederlandse het blijkbaar erg bedreigend vind; plaatjes van blote vrouwen, filmpjes van vrouwen in actie.
Zelfs over aftrekken worden hele discussies gevoerd omdat dat de zekerheid van de betreffende vrouw ondermijnd.
je zou maar zo'n vrouw in huis hebben, ik heb er al een heel beeld van, als ik de man was zou ik ook blij zijn in zo'n boekje te kijken als ik zo'n preutse feeks thuis heb zitten die mij even wil zeggen hoe ik wel en niet moet en mag leven.
het is toch een bepaald type soort vrouw wat daar moeite mee heeft hoor. die een heel drama vaak kunnen maken omdat de wc bril omhoog staat ipv omlaag.
breek me de bek niet open, ik pik ze je er zo wel uit.
en de mannen die dat pikken? daar vraag ik me van af? ben je nu echt zo'n watje dat je niet met de vuist op tafel durft te slaan??
iedereen is baas over zijn eigen leven, en als je er zo'n probleem van maakt dat je vriend eens wat bloot bekijket dat niet zijn eigen vriendin is, dan ligt het probleem bij de vrouw niet bij de man.
als ik een naakte man zie kijk ik ook niet weg. maar ik denk ook niet dat ik met hem in bed wil belanden. ik kan echter denken dat hij een lekker lijf heeft.
en daar is verder niks bij. mijn vent blijft op 1