Partyflock

Forumonderwerp · 907895

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mijn vriend is bijna jarig...
hij word 20 en ja wat geef je hem nou
hij heeft bijna alles al
cd's doet ie niej een downloade gaat sneller, geurtjes heeft ie er al 188 van, armbandjes, kettingen ringen horloge's vind ie niks aan.... en un t-shirtjj vind ik so afgezaagd!... een dagjj uit met zijn 2e eidigt op dat hij alles wil *en uiteindelijk*ook zal betale...
dus de optie's rake so langzamerhand een beetjj uitgewerkt...
iemand un goed id???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 10:32:
Zo heb ik onlangs aan mn jarig jopje een mooi pokerkoffertje gegeven, met automatische kaartenschudder!!

Kijk dat zijn leuke dingen alsie daar van houdt:)

Ga mn maatje een geurtje geven waarvan ik weet dat hij die geweldig vind(altijd goed toch)
En hij mag een dagje shoppen op mijn kosten..!!:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 19 oktober 2006 om 19:27:
mijn vriend is bijna jarig...
hij word 20 en ja wat geef je hem nou
hij heeft bijna alles al
cd's doet ie niej een downloade gaat sneller, geurtjes heeft ie er al 188 van, armbandjes, kettingen ringen horloge's vind ie niks aan.... en un t-shirtjj vind ik so afgezaagd!... een dagjj uit met zijn 2e eidigt op dat hij alles wil *en uiteindelijk*ook zal betale...
dus de optie's rake so langzamerhand een beetjj uitgewerkt...
iemand un goed id???

zozo wat een verwende aap zeg...

logisch dat er weinig is wat indruk op hem zal maken waardoor ie niet eens weet om dingen te kunnen waarderen :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bounz™ op donderdag 19 oktober 2006 om 19:31:
spring uit een taart met een grote strik om je middel, vindt ie vast en zeker een leuk kado

:roflol:

En laat zijn handafdrukken op je reet zetten bij de eerste de beste tattoo-shop...

Waarschuw beheerder
een lapdance.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 12:14:
En laat zijn handafdrukken op je reet zetten bij de eerste de beste tattoo-shop...

Haha ik vind een vingerafdruk wel een vet idee trouwens.. Heb ik vanacht in een wakkere bui nog over nagedacht:9
Waarschuw beheerder
donateur
een opblaasschaap...die heb ik zelf altijd al willen hebben maar ik krijg altijd poppen :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van IROCZ op maandag 23 oktober 2006 om 12:19:
een opblaasschaap...

Haha die heb ik ook al een keer aan iemand gegeven ja;)
Zijn wel grappige cadeau`s!!
En je schrikt je rot als dat snachts in je woonkamer staat/zit :9