Partyflock

Forumonderwerp · 907893
8 volgers · 276816x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-3
Hey! Dit topic bestond eigenlijk zo ong. al, maar dat was alweer lang geleden... Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar hairextensions, het is alleen heel erg duur :(, maar ik vind het er bij sommige mensen heel natuurlijk en mooi uitzien.

Heeft er iemand ervaring met hairextensions..Hoe bevalt dat? En weet iemand toevallig een kapper die het goed kan en waar het minder dan +/-600 euro zal kosten :|

Ik zou het graag wat langer willen hebben, niet per se heel veel meer volume... ik heb geen geduld om het te laten groeien :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Celluos op maandag 24 september 2012 om 18:30:
Ik ben van plan om volgend weekend naar rotterdam te gaan met een vriendin, nu las ik dat er veel toko's zijn met clip-in extensions rond de 50,-
Ik wil er niet te veel geld aan besteden want ik wil ze alleen dragen wanneer er iets speciaals is, zijn er mensen met ervaringen ?

toko's ( bedoel ik dan die chinees winkeltjes ) is vaak<< syntetisch haar dus niet echt..
Maar daarom zeg ik vaak hoor :P want kan natuurlijk daar niet zo zijn plus vaak ook als je bijv stijlt of krult of kamt dat je al 1 groot knup hebt en dat je mag gaan knippen!.

maar je vraagt om ervaringen meer zeg ik niet hihi!:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
idd meestal nep zooi..ziet er int begin mooi uit..maar zodra je \e uit de verpakking haalt is het al 1 drama
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ginaa :cheer: op maandag 24 september 2012 om 22:22:
ik hoop het hahaha

hihi :p ik hoop het ook.. zoniet heb ik altijd nog een goed adresje voor je met 100% echt haar...

Voor nu zeg ik enjoy your weave :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aisha75 op dinsdag 25 september 2012 om 23:23:
hihi ik hoop het ook.. zoniet heb ik altijd nog een goed adresje voor je met 100% echt haar...

zal wel goed komen..half venlo laat bij haar weaven en ze is echt goed dus ik heb er vertrouwen in.
Waarschuw beheerder
Nou NOOIT meer extentions voo rmij!!!

al die plastic stukken aan je kop..
je kan niet lekker met je handen door je haar gaan zonder t te voelen :no:
drama!!
Eens maar nooit weer 8)
Werkzaam bij Partyflock
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Geen reclame maken hier. Dat is tegen het beleid!

Mensen, als er wat is wat niet mag hier. Graag op een oranje uitroepteken bij desbetreffende posting klikken voor me (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bikermise op donderdag 18 oktober 2012 om 17:45:
Nou NOOIT meer extentions voo rmij!!!

al die plastic stukken aan je kop..
je kan niet lekker met je handen door je haar gaan zonder t te voelen :no:
drama!!
Eens maar nooit weer 8)

je had toch altijd extensions?? maar da klopt wel!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marii!! op donderdag 18 oktober 2012 om 17:55:
Geen reclame maken hier. Dat is tegen het beleid!

Mensen, als er wat is wat niet mag hier. Graag op een oranje uitroepteken bij desbetreffende posting klikken voor me (F)

ty had ik niet geweten!!
Waarschuw beheerder
neeee :lol:
Ik heb 1x extentions gehad!!

:) enne ja.. ik ga dus graag met mn handen door mn haar... maarja om dan allemaal plastic stukkies te voelen vond ik dus niks!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bikermise op donderdag 18 oktober 2012 om 20:13:
:) enne ja.. ik ga dus graag met mn handen door mn haar... maarja om dan allemaal plastic stukkies te voelen vond ik dus niks!!

klopt heb ik met micro rings gehad:P
Ik bn iemand die echt veeeel in/aan mijn haar zit!!:P dus ja dat wordt vervelend :P heb soms gehad da was ik zo lekker aan ut friemelen in me haar en had ineens plukjes in de hand :P
Waarschuw beheerder
nou, mijn weaves hebben er ong 6 weken ingezeten ( lees royaaaaaal uitgezakt )
vandaag of morgen haalt een vriendin ze eruit en volgende week donderdag worden ze er weer in geweaved.
ben benieuwd hoe mijn eigen haren eruit zien.
ga mijn weaves wel een stuk af laten knippen want ik word gek dat het zo lang is, ik vind het niet meer fijn.
wilde eigenlijk eerst het sylvie kapsel laten knippen zo lekker kort, maar heb daar echt te dunne haren voor helaas.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ginaa :cheer: op vrijdag 19 oktober 2012 om 08:57:
wilde eigenlijk eerst het sylvie kapsel laten knippen zo lekker kort, maar heb daar echt te dunne haren voor helaas.

hoe bedoel je?? hoe sylvie meis had ?:P
Waarschuw beheerder
ja dat korte met dat achter over gekamde..
ja sylvie meis ja..ze had dat achter over gekamd of met een haarband..vind dat echt mooi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ginaa :cheer: op vrijdag 19 oktober 2012 om 22:47:
ja dat korte met dat achter over gekamde..
ja sylvie meis ja..ze had dat achter over gekamd of met een haarband..vind dat echt mooi

ooh jaa klopt is wel mooi ja!!
Waarschuw beheerder
Hallo allemaal,
Wie o wie kan mij helpen met het vinden van de juiste hairstylist om hairextensions te laten zetten in de buurt van Rotterdam? Ik ben er nu zeker van dat ik me haar wil verlengen dmv hairextensions, alleen ik vind het zo moeilijk om een goede kapperszaak te vinden je gaat tenslotte wel veel geld aan uitgeven! Heeft iemand trouwens ervaring mee want ik draag nu 2 maanden clips en ik wordt er ziek van om elke keer clipjes in en clipjes uit, weave is ook geen optie voor mij dus het laatste is hairextensions!

Alvast bedankt voor jullie serieuze reacties! Groetjes.
Waarschuw beheerder
nou ik heb andere kleurtje in mijn haar!! kastanje bruin!! en nu maar is keer gaan kijken voor kastanje bruin extensions hihih! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 90ES op dinsdag 23 oktober 2012 om 02:04:
Hallo allemaal,
Wie o wie kan mij helpen met het vinden van de juiste hairstylist om hairextensions te laten zetten in de buurt van Rotterdam? Ik ben er nu zeker van dat ik me haar wil verlengen dmv hairextensions, alleen ik vind het zo moeilijk om een goede kapperszaak te vinden je gaat tenslotte wel veel geld aan uitgeven! Heeft iemand trouwens ervaring mee want ik draag nu 2 maanden clips en ik wordt er ziek van om elke keer clipjes in en clipjes uit, weave is ook geen optie voor mij dus het laatste is hairextensions!

Alvast bedankt voor jullie serieuze reacties! Groetjes.

icatherz is een goede, is wel bij jou in de buurt geloof ik. in rotterdam zelf zou ik zo even niet weten.

morgen mijn weaves weer in..word gek zonder ze

nog een vraagje. heeft er iemand ervaring met kapsules of tabletten waardoor je haren sterker worden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ginaa :cheer: op woensdag 24 oktober 2012 om 10:48:
nog een vraagje. heeft er iemand ervaring met kapsules of tabletten waardoor je haren sterker worden?

woow !! bedoel jij die dat je haar dikker van word? wat je soms op tv ziet? :P of youtube haha!:p
Waarschuw beheerder
ja ik heb gehoord dat er van kerastase kapsules zijn waar je haar uitval minder van word..
Waarschuw beheerder
keratine behandeling schijnt wel goed voor je haar te zijn!!
Ik gebruik zelf biosilk olie bijna dagelijks voor mn haar..
en soms verzorgende olie van collistar (erg duur, maar supergoed!)
Waarschuw beheerder
Ik zag ut 1x op teleshoppingofzo op youtube mja da zyn altyd vn die mooie praatjes haha
Waarschuw beheerder
ik heb 4 pakken besteld.2 per persoon maar is dit wel genoeg? denk toch dat ik er 3 nodig heb. eerst de matten en haren apart verven of verven als ik de matten erin heb?

wie o wie weet dit?
Waarschuw beheerder
-1
Hangt ten eerste vn je haar dikte af is je haar dik of is het erg dun verder ken k iemand die 3 matten erin heeft maar meestal koop je een pak er itten er 8 matten in waaronder zy kleine matjes voor de zijkant en achter etc.
Waarschuw beheerder
-1
ik heb Indian gold gekocht. er zitten 3 matten van 30cm breed. Zal dat niet genoeg zijn? heb dunner haar.. En wat betreft het verven... Matten en haar verven voordat ze erin gaan of daarna alles verven?
Waarschuw beheerder
-1
Indian gold sgynt erg goed te zyn :) ; denk dat matten vn 30 cm wel kan die wa ik bedoel met die zijkant zijn elke keer paar cm. Verven heb k nooit gedaan met extensions dus kan ik niks over zeggen
Waarschuw beheerder
-1
dit zijn luxy's van ondertussen 1,5 jaar oud. En intensief gebruikt als clip in. Heb ze veranderd naar double weft zodat ze met micro ringetjes bevestigd konden worden in het haar. Haar is geverft door een kapsalon, en extensions waren mee. Dat er wat kleur verschil lijkt is lichtval.
Hoe vinden jullie ze geworden?

http://img805.imageshack.us/img805/6337/naamloos2j.jpg
Waarschuw beheerder
@Natilicious: ligt aan wat je wil of het genoeg is. Alleen volume of ook verlenging? Indian gold is goed merk, maar vind het wat duur. Verven is het makkelijkst om te doen voordat het haar erin gaat.

Ik heb tegenwoordig tape extensions. Heb al van alles gehad, van losse plukjes tot banen vastgezet met microrings. Ook al alle merken en heb er nu een die goed bevalt! Ik moet zeggen dat de tape extensions me het best bevallen. Heb zelf heel fijn haar en heb dus volume en verlenging nodig. Met wat ik nu heb, valt het haar heel mooi in een geheel. Ook is de bonding heel plat en voel 'm nauwelijks. Wilde ik nog even meegeven ;)
Waarschuw beheerder
dames zoek op youtube eens U wig op.
ik en een vriendin gaan er binnekort een maken.
Waarschuw beheerder
denk dat t net als flip in.. irriteren gaat..
maar wie weet :P
Waarschuw beheerder
dit zit wel 10x beter vast dan een flip in
Waarschuw beheerder
Bedoel op je hoofd zelf..
Waarschuw beheerder
ja int filmpje laten ze toch zien hoe het vast gemaakt word..
Waarschuw beheerder
ja, dat zie ik wel...
maar nogmaals.. ik denk dat t toch gaat irriteren op je hoofd (Ik heb zelf flip-in) ma vind t vreselijk...
Waarschuw beheerder
flip in is idd minder fijn dat clipjes..dat touwtje zit of te los of te strak
ik draag zelf nu clip in maar heb er geen last van
Waarschuw beheerder
tis een flipin, maar dan met een soort mutsje eronder... en veeeeel hoger!!
niks meer niks minder ;)
Waarschuw beheerder
nee tis geen flip in..als je goed kijkt zie je dat er weaves op een soort van mutsje worden genaaid en deze met pruik klemmen word vast gezet boven op je kop..vervolgens kam je je laatste stukje haar over de rand en klaar is kees
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ginaa :cheer: op zondag 9 december 2012 om 22:51:
nee tis geen flip in..als je goed kijkt zie je dat er weaves op een soort van mutsje worden genaaid

Uitspraak van Bikermise op zondag 9 december 2012 om 10:58:
is een flipin, maar dan met een soort mutsje eronder...

:/
Waarschuw beheerder
het word toch met clips vast gezet niet met een draadje.
Waarschuw beheerder
even doorzoeken, het word echt makkelijk uitgelegt vind ik..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ginaa :cheer: op maandag 10 december 2012 om 19:11:
even doorzoeken, het word echt makkelijk uitgelegt vind ik..

Waarom ga je niet gewoon voor een pruik? Dit is een bijna pruik. Gina, je gaat de plank niet alleen mis slaan maar mist ook nog eens de essentie van het missen van haarvolume.
Koop gewoon een pruik. Ik heb je verschillende aanbiedingen gedaan waar je niet op hebt gereageerd. Er zijn genoeg mensen met 25 gram haar die blij zijn met een verdubbeling naar 50 gram. Denk je dat het plukje er overheen nog enig verschil maakt tot niets?
Je moet je schamen t.o.v. veel vrouwen die niets hebben door ziekte of erfelijkheid en blij zijn met 25% extra volume!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van H & B op woensdag 2 januari 2013 om 04:35:
Ik heb je verschillende aanbiedingen gedaan waar je niet op hebt gereageerd. Er zijn genoeg mensen met 25 gram haar die blij zijn met een verdubbeling naar 50 gram. Denk je dat het plukje er overheen nog enig verschil maakt tot niets?
Je moet je schamen t.o.v. veel vrouwen die niets hebben door ziekte of erfelijkheid en blij zijn met 25% extra volume!!!!

Ten eerste dit is geen reclame topic dus aanbiedingen gedaan tegen anderen mag überhaupt niet :)

en ten tweede het is jou mening MAAR ik vind dat je het niet zo grof moet zeggen want als gina dat wilt dan wilt zij dat toch!?
Als ik meer haar kan krijgen is het alleen maar beter dan 25 % ;) en daar hoef ik me niet voor te schamen.

Plus!! zij geeft tips over extensions kwa wat voor soort je hebt wat nieuw is wat je kan proberen en ervaringen en daar is dit topic voor en niet voor aanbiedingen aan te smeren en dit heb ik al eerder gezegd tegen jou ;) en toen werd het verwijderd door de donateur omdat jij aanbiedingen aansmeerde.