Partyflock

Forumonderwerp · 907893
8 volgers · 275180x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-3
Hey! Dit topic bestond eigenlijk zo ong. al, maar dat was alweer lang geleden... Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar hairextensions, het is alleen heel erg duur :(, maar ik vind het er bij sommige mensen heel natuurlijk en mooi uitzien.

Heeft er iemand ervaring met hairextensions..Hoe bevalt dat? En weet iemand toevallig een kapper die het goed kan en waar het minder dan +/-600 euro zal kosten :|

Ik zou het graag wat langer willen hebben, niet per se heel veel meer volume... ik heb geen geduld om het te laten groeien :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ginaa :cheer: op zaterdag 3 april 2010 om 20:15:
jaaaaa..foto's
ik ben heel benieuwd..ook naar de kwalitit enz

Even wachten hoor! Ik wil het namelijk nog in laagjes laten knippen ;)
Maar misschien dat ik vanaaf nog wel ff een fotootje plaats! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Chiquita op dinsdag 6 april 2010 om 17:06:
Even wachten hoor! Ik wil het namelijk nog in laagjes laten knippen
Maar misschien dat ik vanaaf nog wel ff een fotootje plaats!

Ik hoop niet dat ze teveel laagjes geknipt hebben..:P
Waarschuw beheerder
Nou mijn weaves zijn eruit!

Mijn haar is er wat droog onderuit gekomen, dus ik laat het even lekker bijkomen..
Of het dunner is geworden durf ik niet te zeggen, je bent die volle bos kwijt dus dan lijkt het ook al meteen dunner ofcourse...

Heeft er iemand een tip voor een mega boost power maskertje??
Waarschuw beheerder
Ja heb ze 6 weken laten zitten.. Wilde ze niet te lang laten zitten..
Wilde even aankijken wat het met mijn haren zou doen, en wilde het weer bijknippen en uitgroei verven etc, dus het er maar weer uitgehaald!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van H & B op woensdag 7 april 2010 om 23:58:
Ik hoop niet dat ze teveel laagjes geknipt hebben..

Heb het er de vorige ook in laagjes laten knippen met dezelfde extensions,en het zag er prima uit!
Vanavond gaat de schaar erin ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dana op donderdag 8 april 2010 om 10:54:

nu al? :O
't lijkt wel gisteren dat je zei dat je weaves erin had zitten
Waarschuw beheerder
Klaar! Foto staat in m'n album, je ziet het alleen niet zo goed, maar kon geen foto van de achterkant maken :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ginaa :cheer: op maandag 5 april 2010 om 18:50:
ik heb micro rings

kun je die gewoon trug omhoog zetten als je uitgroei teveel is?want die worden 1cm van je huid geplaatst he..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *PrInCeSsPeAcH* op donderdag 8 april 2010 om 21:14:
ik kan je album niet bekijken

Oeps! Handig om een foto zichtbaar te maken maar het album niet 8) :roflol:

*edit* Profiel+Forumplaatje :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ziet er goed uit (y)
nu nog een foto van de achterkant :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Chiquita op vrijdag 9 april 2010 om 00:10:
*edit* Profiel+Forumplaatje

Is erg mooi geworden! Ook mooie kleur blond met dat kleurverschil. Staat mooi natuurlijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *PrInCeSsPeAcH* op vrijdag 9 april 2010 om 19:08:
ziet er goed uit

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 april 2010 om 19:13:
Is erg mooi geworden! Ook mooie kleur blond met dat kleurverschil. Staat mooi natuurlijk.

Thanks meiden! Ben er zelf ook erg tevreden mee :yes:

Uitspraak van *PrInCeSsPeAcH* op vrijdag 9 april 2010 om 19:08:
nu nog een foto van de achterkant

Haha, I'll try!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van - Chiquita op donderdag 8 april 2010 om 20:33:
Klaar! Foto staat in m'n album, je ziet het alleen niet zo goed, maar kon geen foto van de achterkant maken

Mooi!! :yes:

Uitspraak van Dana op donderdag 8 april 2010 om 14:35:
Ja heb ze 6 weken laten zitten.. Wilde ze niet te lang laten zitten..

ik die van mij 5 weken 8)
maar het zat ook al niet meer mooi :(

ik laat ze er voorlopig ook ff uit :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
vraagje voor de experts onder ons:
de vorige keer toen ik extensions heb laten zetten moesten er 200 plukjes in omdat ik extreem dik haar heb
dit wordt me eigenlijk weer te duur, dus zou ik mijn haar kunnen laten uitdunnen zodat ik minder plukjes nodig heb of zullen de extensions dan niet mooi vallen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *PrInCeSsPeAcH* op zondag 11 april 2010 om 18:09:
eigenlijk weer te duur, dus zou ik mijn haar kunnen laten uitdunnen zodat ik minder

je moet even een foto plaatsen van je haar
maar ik zou het niet uitdunnen hoor,

maar je kan ook matten kopen en die inzetten met micro rings
die matten gaan echt wel een tijdje mee hoor
Waarschuw beheerder
donateur
deze foto heb ik gisteren gemaakt want toen zat mijn haar heel goed :P:
http://i39.tinypic.com/2d6k3mw.jpg
normaal heb ik wijd, golvend haar, maar stijl het meestal:
http://i42.tinypic.com/29dfq61.jpg
ik stuur ze even in een link, want ze hebben een beetje hoog breezahgehalte :)

maar ik ken niemand in de buurt die ze dmv microrings zet,dus dat wordt een beetje lastig :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de vorige keer toen ik extensions heb laten zetten moesten er 200 plukjes in omdat ik extreem dik haar heb
dit wordt me eigenlijk weer te duur, dus zou ik mijn haar kunnen laten uitdunnen zodat ik minder plukjes nodig heb of zullen de extensions dan niet mooi vallen?

Ik vind niet dat je extreem dik haar hebt. Je hebt wel veel krullen, en best fijne krullen. Het mooiste bij jou is braziliaans haar met dezelfde structuur als je eigen haar. Dan kom je bijna op wefts uit. Het voordeel is, dat deze wefts lang te gebruiken zijn. Zeker met jouw haarkleur, kan het haar wel 2 jaar meegaan.
Zo als ik kan zien heb je aan 5 tot 6 wefts voldoende voor een verlenging naar 22 inch. 55cm.
Waarschuw beheerder
Hallo Dames

Ik ben nieuw hier maar heb jullie extensionkennis met veel interesse gelezen.
Al sinds 1986 draag ik extensions omdat ik door medicijngebruik zeer dun en weinig haar had.
Eigenlijk altijd tot grote tevredenheid. Vele merken heb ik gehad. Waaronder So Cap, Indian Gold, Haar van Dreams of Beauty :-(, Great hair.
Helaas heeft mijn haar onder de laatste enorm veel te lijden gehad.
Droog, dor en heel veel breuk.
Kunnen jullie me advies geven?
Ik stel het zeer op prijs.

Alvast bedankt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bepje op maandag 12 april 2010 om 15:37:

laat het als het echt heeft geleden goed tot rust komen hou het bij met een knipbeurt
en verzorg het goed,

als je haar weer bekomen is dan kan je weer extensions nemen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van H & B op maandag 12 april 2010 om 14:51:
Ik vind niet dat je extreem dik haar hebt. Je hebt wel veel krullen, en best fijne krullen. Het mooiste bij jou is braziliaans haar met dezelfde structuur als je eigen haar. Dan kom je bijna op wefts uit. Het voordeel is, dat deze wefts lang te gebruiken zijn. Zeker met jouw haarkleur, kan het haar wel 2 jaar meegaan.
Zo als ik kan zien heb je aan 5 tot 6 wefts voldoende voor een verlenging naar 22 inch. 55cm.

die krullen heb ik zo gemaakt he...dat is niet mijn eigen haarstructuur...heb ff een foto voor je gemaakt om te laten zien hoe mijn haar eruit ziet zonder iets erin en als ik het natuurlijk laat opdrogen:
http://i39.tinypic.com/10za49g.jpg
maar idd...de keren dat ik wefts heb gehad had ik 5 banen nodig of bedoel je dat niet?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:no: word steeds meer teleurgestelder in de extensions van virgin lenghts..
Wat een droge zooi word het..
Heb ze nu vanaf januarie en wilde er eigenlijk nog 1x mee doen..( on 1,5 maandje ) maar ik denk dat ik ze eind april weg kan gooien :(
Beetje jammer..ik blijf toch echt zweren bij Indian gold..
Maar me vriendin had ook hele mooie van real hair exclusive, en helemaal niet duur..dus ga denk ik daar ook eens kijken
Waarschuw beheerder
donateur
Ik blijf ook aan de twijfel... Wil zo graag mn haar langer, maar ben zo bang dat ik het ermee verkloot!
Ik ga toch ook maar eens bij Real Hair Exclusive voor matten kijken binnenkort..
Kan het een keer proberen, merk ik dat mn haar er niet tegen kan kan ik er altijd nog clipjes aan maken..
Waarschuw beheerder
Marieke, bedankt voor je advies.
Helaas is wachten tot mijn haar "beter" wordt geen optie voor me. Ik heb niet veel haar en het is ook nog heel weinig.
Om die reden heb ik al jaren extensions. Mijn dilemma is welk merk. Ik vind de kwaliteit van Indian Gold heel mooi maar ik weet niet welke kleur ik nemen moet.
Mijn haar is in de loop der jaren wat donkerder geworden. Ik nam altijd kleur DB 4 van So Cap maar dat is nu te licht.
Ik zou graag een paar tinten donkerder willen maar niet bruin. Dat is snel te donker en warm voor mijn wat vale kleurtje.
Ook twijfel ik aan de structuur. Ik had de vorige keer de stijle versie maar in tegenstelling tot alle andere merken die ik heb geprobeerd is de Indian Gold ook echt stijl. Ik wil graag een beetje slag. Twijfel tussen de slight wavy of de body wavy.
Zijn er andere merken van vergelijkbare kwaliteit die jullie aanraden?
Ik kijk uit naar jullie reacties,
Alvast bedankt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bepje op dinsdag 13 april 2010 om 14:23:
Helaas is wachten tot mijn haar "beter" wordt geen optie voor me. Ik heb niet veel haar en het is ook nog heel weinig.
Om die reden heb ik al jaren extensions. Mijn dilemma is welk merk. Ik vind de kwaliteit van Indian Gold heel mooi maar ik weet niet welke kleur ik nemen moet.
Mijn haar is in de loop der jaren wat donkerder geworden. Ik nam altijd kleur DB 4 van So Cap maar dat is nu te licht.
Ik zou graag een paar tinten donkerder willen maar niet bruin. Dat is snel te donker en warm voor mijn wat vale kleurtje.
Ook twijfel ik aan de structuur. Ik had de vorige keer de stijle versie maar in tegenstelling tot alle andere merken die ik heb geprobeerd is de Indian Gold ook echt stijl. Ik wil graag een beetje slag. Twijfel tussen de slight wavy of de body wavy.
Zijn er andere merken van vergelijkbare kwaliteit die jullie aanraden?
Ik kijk uit naar jullie reacties,

op dit moment geen betere kwaliteit gevonden dan Indian GOld.
ik zou iemand zoeken die Indian gold zet en dan even een afspraak maken en bij die persoon advies inwinnen,
helaas is het moeilijk om vanachter de PC goed informatie te geven.
Waarschuw beheerder
Dank je Marieke,
Ik ben wel overtuigd van Indian Gold nu.
Was al bij iemand geweest maar die wilde geen Indian Gold plaatsen. Werkte alleen met So Cap.
Weet iemand een betaalbare kapster in de buurt van Heemskerk NH (tussen Haarlem en Alkmaar)?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bepje op maandag 12 april 2010 om 15:37:

Het dragen van extensions is niet geschikt om dit jaren achtereen te doen. Hoe je het went of keert, het belast je haren wel. Ik zou het dragen van extensions achterwege laten en eventueel kiezen voor een clip-in systeem om het op te vullen. Eventueel vastzetten met enkele microrings.
Het opnieuw extensions zetten is echt vragen om nog meer moeilijkheden.
Waarschuw beheerder
Hallo hair & beauty,

Bedankt voor je wijze woorden.
Ik heb een aantal jaren geleden mijn extensions verwijderd om de clip-ins te gebruiken.
Als mijn haar ergens onder te lijden heeft gehad was het dat wel.
De metalen clips braken mijn haar in no time af. Mijn eigen haar klitte enorm onder te trensen.
Bovendien kon ik mijn haar niet dragen zoals ik het wilde.
Waarschijnlijk een heel goed systeem voor veel mensen maar helaas niet voor mij.
Ik gebruik de waxextensions nu ongeveer 10 jaar en helaas pas deze keer heb ik last van breuk.
Ik ben onlangs drastisch afgevallen en vermoed dat mijn haarbreuk daar deels aan te wijten is.
De afgebroken haren zitten met name in mijn contour lijnen dus niet op de plekken waar de meeste extensions zitten.
Mocht ik tegen jullie wijze advies ingaan en toch weer extensions nemen welke extensions raden jullie aan?
IG, Pretty hair, Hairaisers etc?
Wederom alvast bedankt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bepje op dinsdag 13 april 2010 om 16:28:
Ik ben wel overtuigd van Indian Gold nu.
Was al bij iemand geweest maar die wilde geen Indian Gold plaatsen. Werkte alleen met So Cap.

Wat vreemd. Ze kunnen die toch wel voor je bestellen? En anders kan ze eclectica van Socap voor je bestellen. Is kwalitatief net zo goed als Indian Gold.
(eclectica is grijs haar wat is ingekleurd, dus geen zwart ontkleurd haar wat geverfd is)
Waarschuw beheerder
ze wilde ze niet zetten, ook niet als ik ze zelf meebracht.
Bovendien maakte ze uitsluiten platte waxjes.
Dit is voor mij niet fijn omdat ik mijn haar bijna altijd in twee staarten draag.
De platte waxjes draaien niet prettig mee en staan dan erg uit. Bovendien irriteren de scherpe randjes.
Ik heb zojuist een kapster gevonden die Indian Gold wil zetten, moet het wel zelf bestellen.
Maar twijfel nog aan de kleur. Al jaren heb ik kleur DB4 van So Cap/ Great Hair. Ik ben echter wat donkerder geworden.
Ik zou graag naar donkerblond gaan. Op de kleurenkaart van IG lijkt deze meer koperkleurig.
Ik heb bijna geen rood in mijn haar en wil gezien de conditie niet verven.
Is de lichte bruintint een optie of anders een menging van kleuren 7, 8, 8.34 en 26 of wordt dat kermis.
Wederom bedankt voor jullie advies.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bepje op dinsdag 13 april 2010 om 16:28:
Weet iemand een betaalbare kapster in de buurt van Heemskerk NH (tussen Haarlem en Alkmaar)?

Pure Hairextensions in Alkmaar zet IG :)

www.pure-hairextensions.nl
Waarschuw beheerder
Bedankt voor jullie reakties.
Ik heb inmiddels de extensions van IG besteld. Wat een aardige mensen zijn dat daar.
Petje af.
Gelukkig heb ik een ervaren kapster gevonden die ze er volgende week donderdag in gaat zetten
Ik ben byzonder benieuwd naar de kwaliteit, structuur en kleuren. Ik heb gekozen bodywave in de kleuren 8, 834 en 26.
Gelukkig is mijn eigen haar na een maskertje al helemaal niet droog meer.
Ben vitamine b en ijzer gaan slikken om het haar een boost te geven.
Ik wil jullie graag bedanken dat jullie de tijd hebben genomen me van advies te voorzien.
Ik heb veel geleerd door dit forum te lezen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van H & B op dinsdag 13 april 2010 om 19:15:
En anders kan ze eclectica van Socap voor je bestellen. Is kwalitatief net zo goed als Indian Gold.

Ik heb een keer eclectica gehad en vond de kwaliteit vele malen slechter dan van orginal socap en indian gold, verschrikkelijk haar, na 1.5 maand leek het net het haar wat je op oude poppen tegenkomt. Helemaal droog en in elkaar geklit...
Waarschuw beheerder
Morgen gaan mijn weaves er weer in :), joehoeeee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 april 2010 om 23:19:
Ik heb een keer eclectica gehad en vond de kwaliteit vele malen slechter dan van orginal socap en indian gold, verschrikkelijk haar, na 1.5 maand leek het net het haar wat je op oude poppen tegenkomt. Helemaal droog en in elkaar geklit...

Ja had ik ook!!! dat was echt niks!!!
Indian gold vind ik nog het beste.
Waarschuw beheerder

Heb ik nog nooit meegemaakt. Maar helaas lees je die verhalen ook over indian gold.
Maar in elkaar klitten of omhoog kruipen is een kwestie van een verkeerde schubrichting. Dat kan wijzen op een fabrikagefout. Er kan altijd een verkeerd pakje tussen zitten uiteraard, wat je hele kapsel meetrekt, maar dat zou zeker onder de garantie moeten vallen.

Waarschuw beheerder
He Miran
Heb je al de nieuwe Virginlengths hairextensions gezien? Deze zijn ook echt heel erg mooi,superzacht en fijn haar!
Als je meer info wilt weten stuur me even een mailtje goed?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van H & B op donderdag 15 april 2010 om 19:13:
Heb ik nog nooit meegemaakt. Maar helaas lees je die verhalen ook over indian gold

nou ik probeer echt alle extensions uit omdat ik ten eerste vind dat extensions voor iedereen betaalbaar moet zijn,

en echt tot op heden vind ik echt alleen Indian Gold goed ik heb er echt nog nooit negative verhalen over gehoord.

ik heb sinds 3 dagen een weave met micro rings in van een winkel uit breda,
gister voor het eerst gewassen en het ziet er echt super goed uit,
maar ik kom over 8 weken nog eens terug want bij Indian gold vond ik het altijd zonde om naar 4 maanden de extensions er uit te halen omdat ze nog zo mooi zijn ,
bij alle andere merken wilde ik ze er al uit tussen de 1 en de 2 demaand.

maar we gaan vrolijk door met het zoeken van goede extensions
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 april 2010 om 08:05:
He Miran
Heb je al de nieuwe Virginlengths hairextensions gezien? Deze zijn ook echt heel erg mooi,superzacht en fijn haar!
Als je meer info wilt weten stuur me even een mailtje goed?

heyy nee heb ze nog niet in t echt gezien, maar wel al van gehoord en gelezen.
Misschioen de volgende keer eens proberen.
Vind nu tot op heden de indian gold nog het beste bij mij passen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kimmilicious op zondag 4 april 2010 om 20:58:
heeft iemand ervaring met platte waxjes??????????

en klopt het dat de haartjes die uit je opgerolde haar komen gespleten haarpunten zijn,je die gewoon weg moet knippen?

Hela, ik ben zelfstandige in hairextensions. En ik plaats altijd hairextensions op de platte manier, van al mijn klanten die ervoor bij iemand anders gingen was het altijd gedraaid gezet,dus ze hadden wel wat schrik voor die platte manier, maar nu willen ze niets anders meer !
Het is vele aangenamer voor te slapen , als je over je haren aait voel je ze praktisch niet ! Bij gedraaide , heb je zo een bulterig effect ..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dana op donderdag 8 april 2010 om 10:54:

Mijn haar is er wat droog onderuit gekomen, dus ik laat het even lekker bijkomen..
Of het dunner is geworden durf ik niet te zeggen, je bent die volle bos kwijt dus dan lijkt het ook al meteen dunner ofcourse...

Heeft er iemand een tip voor een mega boost power maskertje??

Wat ik doe als mijn hairextensions eruit zijn is een hele nacht met masker op mijn haar slapen , en draai ik er een handdoek rond.
Wat ik persoonlijk een heel goei masker vind is van L'oréal Serie Expert Absulut Repair, deze vind je niet in de gewone supermarkt..
Je haar is zo zacht nadien! Echt een aanradertje!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Chiquita op donderdag 8 april 2010 om 16:13:
Heb het er de vorige ook in laagjes laten knippen met dezelfde extensions,en het zag er prima uit!
Vanavond gaat de schaar erin

Ik vind dat heel mooi als het in laagjes is geknipt de 1ste 2 maanden ..
Nadien vind ik ze superdun! Aléé mijn ervaringen erover .. :)

Waarschuw beheerder
vraagje voor de experts onder ons:

Kzou het jammer vinden voor zo een mooi vol haarbos uit te dunnen , hoe dikker & voller je eige haar is hoe mooier met extensions vindt ik !
Maar ik zie dan ook graag een dikke haardos! :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ginaa :cheer: op maandag 12 april 2010 om 19:57:
word steeds meer teleurgestelder in de extensions van virgin lenghts..
Wat een droge zooi word het..
Heb ze nu vanaf januarie en wilde er eigenlijk nog 1x mee doen..( on 1,5 maandje ) maar ik denk dat ik ze eind april weg kan gooien
Beetje jammer..ik blijf toch echt zweren bij Indian gold..
Maar me vriendin had ook hele mooie van real hair exclusive, en helemaal niet duur..dus ga denk ik daar ook eens kijken

Zo raar , want Virgin Lenghts is nu wel duur genoeg hé .. Gebuikte je aangepaste shampoo's voor je hairextensions?
Ik draag hairextensions van euro socap by Strings & Things en na 4 maanden zijn ze nog steeds top , wel gebruik ik de aangepaste shampoo's voor dit merk van hairextensions. Ik draag wel geen micro rings, omdat ik een raar gevoel bij heb met die banden zo in mijn haar vindt het een heel ongenaam gevoel!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van H & B op dinsdag 13 april 2010 om 16:31:
Het dragen van extensions is niet geschikt om dit jaren achtereen te doen. Hoe je het went of keert, het belast je haren wel. Ik zou het dragen van extensions achterwege laten en eventueel kiezen voor een clip-in systeem om het op te vullen. Eventueel vastzetten met enkele microrings.
Het opnieuw extensions zetten is echt vragen om nog meer moeilijkheden.

Ik draag al van mijn 15 jaar hairextensions die ik zeker 5 maanden in mijn haar laat , ben er nu momenteel 20 en draag er nog steeds.
Mijn haar is nog steeds in topvorm ! Heb dan ook wel goed haar , en sterk haar & veel :)

Waarschuw beheerder

Is dat niet gewoon het zelfde haar als original socap dat van electra? Maar dan gewoon dikkere plukken? Kvind de gewone socap en de original niet goed , enkel de euro socap.. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op woensdag 14 februari 2007 om 09:27:
wow die prijzen wat duur..
je kan ze beter goedkoper bestellen en dan zelf iemand zoeken die ze dr in zet

Er zijn ondertussen al zoveel mensen met begonnen met hairextensions die ergens rap een cursus ervoor hebben gevolgd waar je altijd een diploma bij meekrijgt en denken dat ze alle knepen van het vak kennen , terwijl ze meestal nog geen kapper zijn van opleiding.
Bovendien werken ze 9 op de 10 in het zwart !!! Allemaal gemakkelijk ..

Hoeveel klanten dat ik al over de vloer heb gekregen die van zo iemand komen en die erna niets meer van hun laten horen omdat er iets mee scheelt, ontelbaar! Heb echt al lelijke dingen gezien !

Wil je hairextensions laat ze dan plaatsen door iemand die er verstand van heeft , dus vind het een goed idee dat ze ze laat plaatsen in een kapsalon !