Jup! Met mij wel meerdere, de meeste meiden die ik ken laten haar van great hair zetten..heb 1 keer socap gehad en vond dat juist droge troep..vooral blond..elke dag kokoswax in de puntjes moeten smeren anders zag t er gewoon niet uit..heb ik met great hair geen last van! Laat ze binnenkort weer zetten..
Great Hair, Socap, great Lenghts is allemaal indiaas haar. Indiaas haar is niet te vergelijken met europees haar. Het haar is van nature droger en je kan het niet behandelen als ons europees haar. Iemand die van nature droog en snel pluizig haar is het zeer geschikt omdat het haar dezelfde structuur heeft.
Iemand met glad stijl haar is Eurosocap een optie, omdat deze structuur ook wat gladder is. Anders kom je op Europees of Braziliaans haar, In sommige gevallen chinees haar. Balmain is Chinees haar wat ontdaan is van de schubben.
Bij iemand met snel pluizig haar kan Balmain leiden tot een ware suikerspin.
Laat je goed voorlichten welk haartype bij je past. Niet elk haarstructuur past bij iedereen.
Geen enkel haaraanvulling kan zonder extra verzorging. Vooral tijdens je vakantie in warme landen dien je je haar extra goed te beschermen tegen zon, zee, en windinvloeden.
Probeer alleen je hoofdhuid te wassen en niet de lengtes van je haar dagelijks te wassen met shampoo. Is niet nodig. Wel dagelijks behandelen met cremespoeling.
Niet droog borstelen maar licht vochtig. spuitflacon vullen met water en een 1/20 deel cremespoeling erdoor en dan doorborstelen van de punten rustig naar boven. Tot alle klitjes verwijderd zijn. Gewoon laten drogen. Dure middeltjes zijn overbodig. (geldt voor elk merk extensions/ weaves)