Partyflock

Forumonderwerp · 907893
8 volgers · 278519x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-3
Hey! Dit topic bestond eigenlijk zo ong. al, maar dat was alweer lang geleden... Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar hairextensions, het is alleen heel erg duur :(, maar ik vind het er bij sommige mensen heel natuurlijk en mooi uitzien.

Heeft er iemand ervaring met hairextensions..Hoe bevalt dat? En weet iemand toevallig een kapper die het goed kan en waar het minder dan +/-600 euro zal kosten :|

Ik zou het graag wat langer willen hebben, niet per se heel veel meer volume... ik heb geen geduld om het te laten groeien :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ginaa :cheer: op dinsdag 7 juli 2009 om 18:33:
Ik heb misschien een domme vraag he..
Maar ik ben blond nu, er zit ook blondering in..vrijdag ga ik lekker 2 weken naar ibiza dus als de zon er flink op schijnt worden mn haren door de blondering nog blonder..
Worden de extensions dat misschien ook omdat ze behandelt zijn?

Bij mij werden de extensions ook lichter van de zon hoor!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beauty4life.nl op dinsdag 7 juli 2009 om 21:25:
oeps dacht slim te zijn hahaha!!
het begin en het eind moet alleen goed vast zitten,anders valt het zo uit elkaar moeten we ook niet hebben

Nee, iemand anders was je al voor! ;) Maar het is inderdaad een leuk idee, jammer genoeg heb ik de mijne al niet meer :no:
Maar goed, die had ik ook bruin geverfd, en m'n haar is nu weer blond :P

Uitspraak van Beauty4life.nl op dinsdag 7 juli 2009 om 21:27:
Bij mij werden de extensions ook lichter van de zon hoor!!

Wel dus, ik merk het nooit zo erg haha ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beauty4life.nl op dinsdag 7 juli 2009 om 21:25:
oeps dacht slim te zijn hahaha!!
het begin en het eind moet alleen goed vast zitten,anders valt het zo uit elkaar moeten we ook niet hebben

Helaas ik was je voor..:)
Waarmee zet je ze vast dan? Daarover heb ik me nog niet laten gaan hahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ginaa :cheer: op dinsdag 7 juli 2009 om 22:26:

Als je gewoon aan beiden uiteinden een speldjes neemt, kun je 'm toch zo in je haar schuiven?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Chiquita op dinsdag 7 juli 2009 om 22:35:
Uitspraak van Ginaa :cheer: op dinsdag 7 juli 2009 om 22:26:

Als je gewoon aan beiden uiteinden een speldjes neemt, kun je 'm toch zo in je haar schuiven?

ik ga het eens proberen op vakantie..
of met elastiekjes en dan met een speldje..kan het ook niet eruit gaan ofzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ginaa :cheer: op dinsdag 7 juli 2009 om 22:49:
ik ga het eens proberen op vakantie..
of met elastiekjes en dan met een speldje..kan het ook niet eruit gaan ofzo

Kun je ook doen idd! :yes: Ik had vroeger altijd van die elastiekjes voor m'n beugel, had ik later nog een heel zakje vol van, die waren echt super handig voor dat soort dingen! Anders krijg je meteen zo'n grote bobbel op je hoofd :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[quote element=message id=42430487]{element is niet toegankelijk}Kun je ook doen idd! Ik had vroeger altijd van die elastiekjes voor m'n beugel, had ik later nog een heel zakje vol van, die waren echt super handig voor dat soort dingen! Anders krijg je meteen zo'n grote bobbel op je hoofd

Ja die had ik ook in mijn gedachten,bij de etos kan je die ook halen van die hele kleintjes..
Of van die cilliconenkit het laatste aan elkaar wrijven,kan het ook niet meer los gaan.
Waarschuw beheerder
Die elastiekjes kun je ook bij de dierenwinkel kopen. Die worden ook gebruikt bij paarden geloof ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Diana op woensdag 8 juli 2009 om 07:36:
Die elastiekjes kun je ook bij de dierenwinkel kopen. Die worden ook gebruikt bij paarden geloof ik.

nee die zijn heel stug..
Waarschuw beheerder
Mijn extentions werden weer niet lichter, van indian gold.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van #.. Drama Queen ..# op woensdag 8 juli 2009 om 15:12:
Mijn extentions werden weer niet lichter, van indian gold.

De mijne zijn van original socap,misschien dat die alleen lichter worden...
Waarschuw beheerder
Had gisteren iemand met great hair extensions,nou die was blij dat ze er uit gingen!!!
Wat een droge troep is dat zeg....
Met uithalen werden het oppeens 2 plukjes,en ging verdomd moeilijk er uit wat een rotzooi.
Heeft iemand wel goede ervaringen met dit haar?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beauty4life.nl op zaterdag 11 juli 2009 om 08:33:
Heeft iemand wel goede ervaringen met dit haar?

Jup! Met mij wel meerdere, de meeste meiden die ik ken laten haar van great hair zetten..heb 1 keer socap gehad en vond dat juist droge troep..vooral blond..elke dag kokoswax in de puntjes moeten smeren anders zag t er gewoon niet uit..heb ik met great hair geen last van! Laat ze binnenkort weer zetten..
Waarschuw beheerder
vergeet niet dat er 2 socaps zijn.. euro & org.
ik heb ze laatst er ook uitgehaald bij mn schoonzusje
WAT EEN DRAMA .. overal wax, en indd heel droog !

Waarschuw beheerder
Socap Eclectica is kut (N) Dwz met wat werk eraan ziet het er wel prima uit hoor, maar Indian Gold is veeeeel beter. Dat kan ik gewoon fohnen met wat serum erin en dan zit het goed, dit móet door de stijltang anders ziet het er niet uit. En het gaat heel snel klitten. Eigenlijk kan ik het alleen maar los dragen na een carmen setje, dan raakt het niet in de klit als het strak in de grove krullen zit.

Volgende keer weer gewoon IG dus.

Uitspraak van Ginaa :cheer: op dinsdag 7 juli 2009 om 18:33:
ibiza dus als de zon er flink op schijnt worden mn haren door de blondering nog blonder..
Worden de extensions dat misschien ook omdat ze behandelt zijn?

Ik heb vorig jaar gehad dat m'n extensions (destijds original socap) niet lichter werden door de zon en mijn eigen haar wel. Je kon zelfs duidelijk verschil zien :

foto

Jammer dus, kon ze eruit halen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juli 2009 om 22:30:
Ik heb vorig jaar gehad dat m'n extensions (destijds original socap) niet lichter werden door de zon en mijn eigen haar wel. Je kon zelfs duidelijk verschil zien :

foto

Jammer dus, kon ze eruit halen...

Een lichte spoeling over je gehele haar was dat geen oplossing?

Tuurlijk wordt je haar lichter. Vooral de punten want die heeft immers enkele zomers meegemaakt. Je verlenging meestal zwart haar dat 1 maal is ontkleurt en daarna is ingekleurd wordt ook wel wat lichter maar niet zo extreem als je eigen haar.

Je punten vallen op de verlenging en zal dus meer oplichten dan de verlenging, tenzij het onbehandeld haar is. Voor blond haar zal dat russisch haar zijn.
Er is niks vervelender dan kleurverschil. Zo ziet iedereen dat je een verlenging draagt. Een simpele kleurspoeling kan dit probleem weer verhelpen. Slechts enkele minuten is nodig om de door de zon gebleekte haren weer te vullen met je huidige kleur.

Het uithalen door kleurverschil was niet nodig geweest.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PatriCiaaa!! op zaterdag 11 juli 2009 om 16:00:
Jup! Met mij wel meerdere, de meeste meiden die ik ken laten haar van great hair zetten..heb 1 keer socap gehad en vond dat juist droge troep..vooral blond..elke dag kokoswax in de puntjes moeten smeren anders zag t er gewoon niet uit..heb ik met great hair geen last van! Laat ze binnenkort weer zetten..

Great Hair, Socap, great Lenghts is allemaal indiaas haar. Indiaas haar is niet te vergelijken met europees haar. Het haar is van nature droger en je kan het niet behandelen als ons europees haar. Iemand die van nature droog en snel pluizig haar is het zeer geschikt omdat het haar dezelfde structuur heeft.
Iemand met glad stijl haar is Eurosocap een optie, omdat deze structuur ook wat gladder is. Anders kom je op Europees of Braziliaans haar, In sommige gevallen chinees haar. Balmain is Chinees haar wat ontdaan is van de schubben.
Bij iemand met snel pluizig haar kan Balmain leiden tot een ware suikerspin.

Laat je goed voorlichten welk haartype bij je past. Niet elk haarstructuur past bij iedereen.

Geen enkel haaraanvulling kan zonder extra verzorging. Vooral tijdens je vakantie in warme landen dien je je haar extra goed te beschermen tegen zon, zee, en windinvloeden.
Probeer alleen je hoofdhuid te wassen en niet de lengtes van je haar dagelijks te wassen met shampoo. Is niet nodig. Wel dagelijks behandelen met cremespoeling.

Niet droog borstelen maar licht vochtig. spuitflacon vullen met water en een 1/20 deel cremespoeling erdoor en dan doorborstelen van de punten rustig naar boven. Tot alle klitjes verwijderd zijn. Gewoon laten drogen. Dure middeltjes zijn overbodig. (geldt voor elk merk extensions/ weaves)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van H & B op donderdag 16 juli 2009 om 02:52:
Een lichte spoeling over je gehele haar was dat geen oplossing?

De extensions pakken geen lichtere kleur.....En als je lichter wilt moet je waterstofperoxide gaan gebruiken,en die tasten de waxjes aan,waardoor het er uit halen naderhand zeer moeilijk word!!
Waarschuw beheerder
Ik heb ze!!!!

[img width=150]http://94.100.113.152/645400001-645450000/645423801-645423900/645423829_5_UamY.jpeg[/img]

Ben der heel blij mee. Zijn helaas geen IG geworden want die hadden ze niet op voorraad. Heb nu Socap maar zijn idd wel een beetje droog. Mis wel wat glans in de haren, heeft iemand daar tips voor? Heb al biosilk oil
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beauty4life.nl op donderdag 16 juli 2009 om 08:35:
De extensions pakken geen lichtere kleur.....En als je lichter wilt moet je waterstofperoxide gaan gebruiken,en die tasten de waxjes aan,waardoor het er uit halen naderhand zeer moeilijk word!!

Je moet ze ook niet nog lichter maken maar een spoeling erovereen naar je originele kleur zonder de zonverbleking. (in je eigen haar).
Extensions verven zou ik niet aanraden, daar je ze meer beschadigt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Diana op donderdag 16 juli 2009 om 20:26:
Ben der heel blij mee. Zijn helaas geen IG geworden want die hadden ze niet op voorraad. Heb nu Socap maar zijn idd wel een beetje droog. Mis wel wat glans in de haren, heeft iemand daar tips voor? Heb al biosilk oil

Blond is altijd een moeilijke kleur. Zien er altijd droger uit. Perfecte krul van Andrelon werkt wel goed. Kan ik nat haar en droog haar. Verder niet droog borstelen. Is ook slecht voor je eigen haar.
Toch heeft Socap een vreemde eigenschap na een aantal weken steeds zachter te worden. Je moet alleen een manier vinden hoe je het moet verzorgen.
Ik heb klanten die ik na 4 maanden uithaal en het haar is nog zijdezacht. Een ander is een bos stro.

Ligt echter ook aan de gezondheid van het haar van de donor. En de verzorging.
Iemand met snel pluizend en droog haar, kan hier beter mee overweg, omdat ze het probleem kennen.
Het haar van Socap is daarentegen niet "slecht" wat er gezegd wordt, maar "anders".
Waarschuw beheerder
Uitspraak van H & B op vrijdag 17 juli 2009 om 01:18:
Het haar van Socap is daarentegen niet "slecht" wat er gezegd wordt, maar "anders".

He he eindelijk die er ook zo ever denkt:-)
Je moet er mee om leren gaan,ik vind ze nog steeds super en heb ook een blonde kleur wat snel droog schijnt te worden...
Zwart daarin tegen blijft helemaal super zacht,omdat ze niet gebleekt zijn.
Ik vind IG wat nepperig lijken,omdat ze te zacht en te veel glanzen.
Ig is mooi bij dames met hele gezonde glanzende haren,dan komt het niet nepperig over.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van H & B op vrijdag 17 juli 2009 om 01:07:
Extensions verven zou ik niet aanraden, daar je ze meer beschadigt.

Nou, ik heb vorige week mijn Org. So Cap geverfd en die zijn er alleen maar mooier op geworden! Ze glanzen nu wat meer en het klitten is een stuk minder geworden ;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juli 2009 om 22:30:
Eigenlijk kan ik het alleen maar los dragen na een carmen setje, dan raakt het niet in de klit als het strak in de grove krullen zit.

Mee eens, al doe ik het anders: Ik smeer 's avonds voor ik ga slapen, hair repair in mn haar, draai er vervolgens van die schuimrubber slaap-krulspelden in. 1 aan iedere kant. 's morgens haal ik ze eruit en heb dan een hele mooie zachte groffe krul er in zitten. En zo klit het ook niet meer ;)
Uitspraak van Beauty4life.nl op vrijdag 17 juli 2009 om 10:30:
Ik vind IG wat nepperig lijken,omdat ze te zacht en te veel glanzen.
Ig is mooi bij dames met hele gezonde glanzende haren,dan komt het niet nepperig over.

Dan heb ik blijkbaar hele gezonde glanzende haren, want bij mij staat IG juist veel natuurlijker en vroegen verschillende mensen aan mij, met mn So Cap, of ik een matje had laten weaven :/ Dit zal dan idd aan de structuur van SC liggen, die minder goed bij mijn haar past dan. ( maar mn krulspeld actie 'trekt' het verschil weer zo goed al gelijk, dus valt mee ;))
Waarschuw beheerder
ben nu 2 weken in ibiza en mn haren zijn niet kapot te krijgen..heb ermee gezwommen in zee en chloor en ik merk er niks van ze zijn nog steeds zijdezacht..
I love IG
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha!! Idd Ginaa ;) Had ik in turkije precies t zelfde :CHEER:

Fijne vakantie nog ;)
Waarschuw beheerder
vriendin van mij heeft 3 matjes van balmain gehaald van 50cm meidje da we kenne gaat het er in vlechte ofzo?? wa vinde jullie doen of ni doen want wil ut zelf misch ook
Waarschuw beheerder
vriendin van mij heeft 3 matjes van balmain gehaald van 50cm meidje da we kenne gaat het er in vlechte ofzo?? wa vinde jullie doen of ni doen want wil ut zelf misch ook

Ik heb ook een keer vlechtextensions gehad, maar ik vond toen de vlechtje te groot, je zag ze zitten.
en persoonlijk vind ik het haar van Balamin niet zo...
Ik vind gewone wax extensions beter, en dan van indian gold.
gr miranda
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 14:32:
hoi mensen

ik heb het al geprobeerd afgelopen weekend!

zoals miranda al zegt kwaliteit ziet er goed uit!

heb bij mijn zus 25 donkere extension gezet van dit merk!

ziet er goed uit!

ik ga nu zelf 100 extensions 55 cm blond zetten ik hou jullie op de hoogte!

Marieke

Hey Marieke :D

Weet je inmiddels al wat meer over dat zSanSa-Hair? Mijn extensions moeten er binnenkort uit en was nieuwsgierig of je al ervaring had ?

(F)
Waarschuw beheerder
hoi

Ik ga ze as donderdag bij marieke zetten, ik ben ook heel benieuwd!

Gr Miranda
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --JinXx-- op dinsdag 28 juli 2009 om 09:42:
Weet je inmiddels al wat meer over dat zSanSa-Hair

Ik vind het enorm prijzig hoor. Tenminste de wefts. Als ik ze vergelijk met Socap weave zijn ze 2x zo duur voor dezelfde volume. Waarschijnlijk komt er nog BTW overheen. De gebruikstijd is hier ook maximaal 6 maanden. Wel positief dat er 4 texturen te verkrijgen is. Dus ook krullend.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van miranneke78 op maandag 27 juli 2009 om 09:39:

Ik heb ook een keer vlechtextensions gehad, maar ik vond toen de vlechtje te groot, je zag ze zitten

Vlechtjes is slecht voor je haar. Het is ook vaak te dik, al zijn er bedrijven die wel een heel mooi dun vlechtje kunnen maken met minimaal aan eigen haar.
Er zijn ook andere methodes om ze te bevestigen, wat niet schadelijk is en zeker 10 weken blijft zitten.
Wellicht kan ik je helpen ;)
Waarschuw beheerder
Maandag gaan ze bij mij weer uithalen, ontklitten en weer opnieuw erin zetten... word weer lekker een halve dag zitten :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
www.studiosiesoo.nl Kijk daar maar eens die is niet zo duur :)

Waarschuw beheerder
Hallo, ik heb nu 4 banen haar extansions alleen er zit nog geen wax bij enzo.. ik wil het gewoon met clipjes of iets.. iemand die dat voor mij kan doen'?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van --JinXx-- op dinsdag 28 juli 2009 om 09:42:
Weet je inmiddels al wat meer over dat zSanSa-Hair? Mijn extensions moeten er binnenkort uit en was nieuwsgierig of je al ervaring had ?

donderdag krijg ik ze er weer in.

weet niet of het de moeite waard is extensions zien er goed uit zijn heel lang.

maar prijs verschil met indian gold vind ik minimaal dus moeten ze wel heel erg goed zijn.

maar ben benieuwd misschien zijn ze wel helemaal geweldig!

ik hou jullie op de hoogte
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Diana op donderdag 16 juli 2009 om 20:26:
Ik heb ze!!!!

Staat je erg mooi! :yes:

Biosilk en gewoon goed stijlen met de stijltang hielp altijd goed bij mij. :)
Waarschuw beheerder
Ik krijg zaterdag nieuw merk extensions binnen,ze staan nog niet op de site maar ik mag het uit proberen...
Schijnt nog mooier te zijn dan IG,mag ze nu nog voor de prijs van originail socap hebben,maar ze worden iets duurder maar net nog goedkoper dan IG.
Dus dames zaterdag meer hier over,ben heel benieuwd!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 29 juli 2009 om 13:31:
www.studiosiesoo.nl Kijk daar maar eens die is niet zo duur

Nou vind 2 euro voor een extension wel erg veel geld,of het moet minimaal 80 cm lang zijn:-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Beauty4life.nl op donderdag 30 juli 2009 om 09:16:
Ik krijg zaterdag nieuw merk extensions binnen,ze staan nog niet op de site maar ik mag het uit proberen...
Schijnt nog mooier te zijn dan IG,mag ze nu nog voor de prijs van originail socap hebben,maar ze worden iets duurder maar net nog goedkoper dan IG.

Klinkt als dat nieuwe merk: zSanSahair, wat Marieke er vandaag in krijgt :D
Of is het wéér een nieuw merk?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --JinXx-- op donderdag 30 juli 2009 om 09:41:
Klinkt als dat nieuwe merk: zSanSahair, wat Marieke er vandaag in krijgt
Of is het wéér een nieuw merk?

Ja heel nieuw merk!!!
Maar wil er helemaal zeker van zijn als ik ze binnen hebt,de groothandel zegt dat het top kwaliteit is!!
Ze hebben er maanden over gedaan om het op de markt te krijgen,dus even afwachten...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Beauty4life.nl op donderdag 30 juli 2009 om 09:53:
Ja heel nieuw merk!!!
Maar wil er helemaal zeker van zijn als ik ze binnen hebt,de groothandel zegt dat het top kwaliteit is!!
Ze hebben er maanden over gedaan om het op de markt te krijgen,dus even afwachten...

Okeeeee spannend!! :D
Waarschuw beheerder
Hou je op de hoogte hoor,en ik probeer ook met dit haar de goedkoopste te zijn van internet met de beste service!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beauty4life.nl op donderdag 30 juli 2009 om 09:16:

Die krijgt dat vrouwtje van mij ook! 8) Ben wel benieuwd hoe ze eruit zien :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van H & B op woensdag 29 juli 2009 om 03:09:
Vlechtjes is slecht voor je haar. Het is ook vaak te dik, al zijn er bedrijven die wel een heel mooi dun vlechtje kunnen maken met minimaal aan eigen haar.
Er zijn ook andere methodes om ze te bevestigen, wat niet schadelijk is en zeker 10 weken blijft zitten.
Wellicht kan ik je helpen

hoe kun je ze dan beter vastmaken? een pakket met haar van balmain kost ma 150euro en kun je vaker gebruiken dus dat is nie duur tog?

Waarschuw beheerder
nou ze zitten er in hoor.

ben er tevreden over kwaliteit is goed nu nog.

maar persoonlijk zou ik voor die paar euro meer voor indian gold gaan.

maar dat is persoonlijk

zal binnenkort effe een foto maken
Waarschuw beheerder
Ja heel nieuw merk!!!

Oh nou ik ben ook heel benieuwd!
Waarschuw beheerder
Nou als jullie geinteresseerd zijn in goede extensions van zeer goede kwaliteit maar voor een betaalbare prijs ga dan eens naar www.haarvoorhaar.nl daar verkopen ze echt hele goede extensions. Ook matjes verkopen ze daar, deze zijn het zelfde als de balmain double hair :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van G-Nome op maandag 3 augustus 2009 om 14:44:
Nou als jullie geinteresseerd zijn in goede extensions van zeer goede kwaliteit maar voor een betaalbare prijs ga dan eens naar www.haarvoorhaar.nl daar verkopen ze echt hele goede extensions. Ook matjes verkopen ze daar, deze zijn het zelfde als de balmain double hair

okee ja heb al gekeke ma snap er niks van :$ is die Double weft set ut zelfde as matjes hoeveel moet je daar dan van pakke?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van G-Nome op maandag 3 augustus 2009 om 14:44:
Nou als jullie geinteresseerd zijn in goede extensions van zeer goede kwaliteit maar voor een betaalbare prijs ga dan eens naar www.haarvoorhaar.nl daar verkopen ze echt hele goede extensions

:/ Het is wel chinees haar en wat ik begrepen heb, is dat 9 vd 10x niet geschikt voor europese vrouwen. Het haar schijnt veel stugger te zijn, dan indiaans haar. Mss is het wel goede kwaliteit, maar als het niet echt mixt met je eigen haar, omdat er een te groot structuurverschil in zit, is het zonde van je geld