Partyflock

Forumonderwerp · 907893
8 volgers · 274814x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-3
Hey! Dit topic bestond eigenlijk zo ong. al, maar dat was alweer lang geleden... Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar hairextensions, het is alleen heel erg duur :(, maar ik vind het er bij sommige mensen heel natuurlijk en mooi uitzien.

Heeft er iemand ervaring met hairextensions..Hoe bevalt dat? En weet iemand toevallig een kapper die het goed kan en waar het minder dan +/-600 euro zal kosten :|

Ik zou het graag wat langer willen hebben, niet per se heel veel meer volume... ik heb geen geduld om het te laten groeien :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Holly op maandag 15 oktober 2007 om 21:57:
Je moet er ook even een "bouw" tangetje bij kopen (zo 1 met een platte bek, ook verkrijgbaar bij de Gamma)
Je kunt dan dat spul op die wax druppelen en dan met dat tangetje er een paar keer flink in knijpen. Daarna trek je met 1 hand zachtjes aan het uiteinde van de extensions en met je andere hand hou je je eigen haar bovenaan vast, dan glijd hij er zo uit.
(als hij er niet makkelijk uit glijd moet je deze handeling nog een keertje herhalen)

Ik doe zelf ook altijd zo, het bespaart me het geld van de kapper en zelf doe ik het toch iets voorzichter dan dat m'n kapster het doet.

Succes!

Kan dit echt niet veel kwaad voor je eigen haar??
Wil namelijk ook mijn extensions eruit hebben en kan diegene die ze heb gezet niet meer bereiken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Holly op maandag 15 oktober 2007 om 21:57:
Je moet er ook even een "bouw" tangetje bij kopen (zo 1 met een platte bek, ook verkrijgbaar bij de Gamma)
Je kunt dan dat spul op die wax druppelen en dan met dat tangetje er een paar keer flink in knijpen. Daarna trek je met 1 hand zachtjes aan het uiteinde van de extensions en met je andere hand hou je je eigen haar bovenaan vast, dan glijd hij er zo uit.
(als hij er niet makkelijk uit glijd moet je deze handeling nog een keertje herhalen)

Ik doe zelf ook altijd zo, het bespaart me het geld van de kapper en zelf doe ik het toch iets voorzichter dan dat m'n kapster het doet.

Succes!

Kan dit echt niet veel kwaad voor je eigen haar??
Wil namelijk ook mijn extensions eruit hebben en kan diegene die ze heb gezet niet meer bereiken.

Waarschuw beheerder
Hoi je kan ze er zelf uit halen, kijk anders even op me site daar staan de tangetjes en vloeistof. Ben je ongeveer 30 euro kwijt incl verzenden en je kan het vaker gebruiken als je extensions neemt.
Als het waxje niet loslaat.. dan nog een keertje bovenstaandje handeling herhalen tot hij er wel makkelijk uit gaat. Ga vooral niet te hard trekken als hij nog niet los wil. Als je het voorzichtig doet dan gaat het heel goed en beschadig je je eigen haar niet
succes!
Waarschuw beheerder
Ik heb nu extensions met micro ringen en dat kan ik iedereen aanraden, tenminste geen waxtjes die loslaten!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 oktober 2007 om 19:58:
Hoi je kan ze er zelf uit halen, kijk anders even op me site daar staan de tangetjes en vloeistof. Ben je ongeveer 30 euro kwijt incl verzenden en je kan het vaker gebruiken als je extensions neemt.
Als het waxje niet loslaat.. dan nog een keertje bovenstaandje handeling herhalen tot hij er wel makkelijk uit gaat. Ga vooral niet te hard trekken als hij nog niet los wil. Als je het voorzichtig doet dan gaat het heel goed en beschadig je je eigen haar niet
succes!

Oke Heel Erg Bedankt..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 oktober 2007 om 07:34:
Je kan je haar beter eerst verven in de kleur die je wilt en daarna de extensions kleur erbij uit zoeken,dit werkt vind ik altijd het beste

Dat werkte bij mij ook altijd het beste (Y)

Ik had altijd een meisje die het bij mij deed maar zij is er mee gestopt dus ik moet op zoek naar een nieuw adresje! Ik heb tot 2x toe een totale verlenging gehad maar nu wil ik alleen nog extra volume.
Ik vind het echt een topuitvinding!!

Waarschuw beheerder
donateur
Elize bedankt hè :cheer:

(L)(L)(L) ya :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 17:38:
Elize bedankt hè

Je vergeet NTG BFL! :lol:

Veel plezier ermee wijffie! :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JaapieB12 op vrijdag 2 november 2007 om 19:36:
Je vergeet NTG BFL!

:lol:

Uitspraak van JaapieB12 op vrijdag 2 november 2007 om 19:36:
Veel plezier ermee wijffie!

Thanx meid!!

Wjnnnk! :x
Waarschuw beheerder
Ik heb ook hairextensions, heb zelf zo'n apparaat en vriendin heeft het erin gezet. Heb het nu ong. 4 maand en van So cap. Maar ze beginnen nu pas echt droog te worden. Het ligt ook aan hoe goed je het verzorgt. Maar ik was voor 100 extensions 65 euro kwijt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van E.ster* op vrijdag 2 november 2007 om 20:45:
heb zelf zo'n apparaat en vriendin heeft het erin gezet.

heeft ze er wel een cursus voor gevolgd, bedoel als het niet goed ingezet is (merk je niet direct na het zetten) kan het gaan aan elkaar gaan plakken en gaan vilten dan kan je alles gaan afknippen.

dat is dus ook het probleem iedereen met "zo'n apparaatje" zal wel ff extensions gaan zetten en als het dan niet goed gaat zijn extensions ineens slecht voor je haar.

Waarschuw beheerder
pff volgende week zaterdag gaan mijn extensions eruit na bijna 5 maanden.. :nocheer:
aan de ene kant wel jammer..
maar ben ook wel weer benieuwd hoe me eigen haar er uit ziet..
als dat gezond is,, wil ik hierna indian gold proberen.

:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 november 2007 om 13:38:
kennelijk gaan er nog steeds mensen heen die het nog niet weten.. en erin trappen.

heb wel iets over gehoord,,
maar wat was er precies dan?
zij zijn toch ook van de gouden kooi?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 november 2007 om 14:54:
zij zijn toch ook van de gouden kooi?

ja en heb je dat haar van amanda gezien ik plaats daar dus geen extensions in!

kijk je kan zeggen geld is geld, maar iemand met dusdanig beschadigd haar mag van mij terug komen als het haar weer opgeknapt is dit ter bescherming van hunzelf en mijn goede naam.
Je kan bij iedereen wel hairextensions gaan zetten maar als het haar daarna in dezelfde slechte staat is heb jij het gedaan snap je!

dat wijf spoort echt niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 november 2007 om 12:55:
dat wijf spoort echt niet

is dat zo? ik heb ook extensions late zette n daar een keer en ik was er erg tevreden over :yes: ze bleven goed (Y)

twee vriendinnen van mij die kome daar regelmatig om hun haar te laten doen door haar..
Waarschuw beheerder
ik wil een haarverlening van ongeveer 50 cm en dan rond de 100 stuks anders worden het er te veel denk ik.

heb nog geen ervaring ermee!

hoeveel ben ik dan kwijt! en ik wil goeie kwaliteit

want goedkoop word duurkoop ;)

Waarschuw beheerder
check www.nicolenailsandhair.nl

Waarschuw beheerder
ik wil verlening
maar echt haar
wie weet wat dat ong. mag kosten :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 november 2007 om 14:39:
www.nicolenailsandhair.nl

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 november 2007 om 21:14:
maar echt haar

zie prijslijst

Waarschuw beheerder
Wil ze ook graag! Maar nu ik het een en ander gelezen heb over clip in extensions zou ik deze wel willen kopen of bestellen! Maar ben dus echt bang er niets van te bakken! :/

Waarschuw beheerder
o gaaf ben benieuwd hoor!
ja als ze nog steeds mensen oplicht.. dan kan je verwachten dat het weer in het nieuws komt hahah
Misschien nog peter r de vries bellen....
met als thema het mysterie van de kalen plekken op vele mensen hun hoofd hahah
Wat zijn we toch weer gemeen

Waarschuw beheerder
ik heb nog steeds niet die vorige uitzending gezien helaas, ik weet het verhaal wel maar wil het graag zien misschien plaats ik wel een link naar die uitzending op mijn site bij hoe moet het niet...
Waarschuw beheerder
Ik wil mijn extensions er nu graag weer uithebben. Vriendin van mij is kapster en zij zei dat het ook met nagellakremover er uit gehaald kan worden... Iemand hier ervaring mee

Waarschuw beheerder
jeetje koop gewoon een flesje extension verwijderaar zo duur is dat niet.

Waarschuw beheerder
nee precies 4 euro excl. btw

nagellak remover is misschien 2 euro?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 november 2007 om 10:48:
nagellak remover is misschien 2 euro?

snap dus niets van die mensen die maar iets gehoord hebben.....
gebruik gewoon de juiste spullen voor de juiste dingen dan weet je zeker dat het goed werkt...
Misschien kost het wat meer, maar anders kost het misschien je haar en dan zijn extensions in eens slecht voor je haar krijg je dat gelul weer.

Waarschuw beheerder
IEK nephaar lijkt me vreselijk!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 november 2007 om 11:53:
snap dus niets van die mensen die maar iets gehoord hebben.....
gebruik gewoon de juiste spullen voor de juiste dingen dan weet je zeker dat het goed werkt...
Misschien kost het wat meer, maar anders kost het misschien je haar en dan zijn extensions in eens slecht voor je haar krijg je dat gelul weer.

Dat is dus waarom ik het vraag. Reden nagellak remover heb ik in huis en extension verwijderaar (nog) niet... :)
Het maakt mij niet uit hoe duur dat het is, wil wel het beste.
Maar kan ik het alleen online kopen en bij kappersgroothandelaren?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 november 2007 om 12:59:
IEK nephaar lijkt me vreselijk

tis geen NEPHAAR maar 100% human hair.
Uitspraak van **KARIN** op dinsdag 13 november 2007 om 13:01:
Maar kan ik het alleen online kopen en bij kappersgroothandelaren

www.originalsocap.nl, www.hairextensioncenter.nl, www.valkhair.nl www. worldhair.nl.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 november 2007 om 13:28:
Uitspraak van **KARIN** op dinsdag 13 november 2007 om 13:01:
Maar kan ik het alleen online kopen en bij kappersgroothandelaren

www.originalsocap.nl, www.hairextensioncenter.nl, www.valkhair.nl www. worldhair.nl.

ja dus alleen online.
Waarschuw beheerder
-1
hey
je kunt de extensions ook met olie verwijderen maak niet uit wat voor olie
je zet het aan de wax (niet zuinig) 2 uur laten intrekken ze glijden er daarna zo uit
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou vriendin van me had extension verwijderaar gekocht voor haar extensions. Geprobeerd, maar met geen enkele mogelijkeheid gaan ze eruit..... Word ff helemaal gek hier....

Waarschuw beheerder
naast de verwijdervloeistof heb je ook een tangetje nodig, met alleen vloeistof gaan ze er inderdaad niet uit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 november 2007 om 17:09:
naast de verwijdervloeistof heb je ook een tangetje nodig, met alleen vloeistof gaan ze er inderdaad niet uit

Die heb ik er ook bij..........
als kind droomde ik al van haar tot aan mijn knieën, maar dat is er nooit van gekomen. heb het er vroeger thuis menige keer over gehad, de eerste keer zelfs toen ik nog naar de kleuterklas ging. er was daar een meisje die al in de 'grote school' zat, en die had twee vlechten tot net onder heur poep. dus als die ging zitten, en ze lette niet op, dan zat zij op heur haar. ik zei tegen mam toen zij mij kwam halen, mama, ik wil ook zulk lang haar, ik vind dat mooi. maar mam zei toen:"nee, dat gaat niet, want jij bent geen meisje, jij bent een jongen". en zo ging dat dan geregeld.
echter toen ik een jaar of 12 was, dan stond ik eens aan een bak met pruiken en losse vlechten en ik had al een vlecht vast, toen vroeg mam:"wilde zo'n vlechten"? ik zei toen nee, maar achteraf kwam ik teweten dat ik die toen wel zou gekregen hebben als ik ja had geantwoord. nu ben ik aan het uitzien naar kappers en lange haren, want ik zou nu toch nog, kort voordat, of nadat ik op brugpensioen ga, toch mijn haardos eens extra lang willen laten maken.
als ik meer teweten kom over prijzen, dan lezen jullie het hier wel
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb clip-in extensions, gemaakt door Elize's Rough Club! Ze zijn prachtig (L).

Zonder:
[albumphoto id=21571720]{element is niet toegankelijk}

Met:
[albumphoto id=24626103]{element is niet toegankelijk}

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TLN op dinsdag 13 november 2007 om 18:13:
Ik heb clip-in extensions, gemaakt door Elize's Rough Club! Ze zijn prachtig .

vet cool!

en makkelijk ipv die harsextension 8-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 november 2007 om 13:28:
Uitspraak van .Mar op dinsdag 13 november 2007 om 12:59:
IEK nephaar lijkt me vreselijk

tis geen NEPHAAR maar 100% human hair.

Nou ja haar wat niet van jezelf is dan! Dat lijkt me echt niet fijn zitten en met kammen enzo!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 november 2007 om 19:20:
Dat lijkt me echt niet fijn zitten en met kammen enzo

voorzichtigheid is idd geboden.
Ja kan niet ff lekker met ja handen in je haar wroeten maar goed het is voor heel veel mensen echt een uitkomst

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 november 2007 om 19:36:
voorzichtigheid is idd geboden.
Ja kan niet ff lekker met ja handen in je haar wroeten maar goed het is voor heel veel mensen echt een uitkomst

Ja ik kan het me wel voorstellen, ik zou het iig nooit doen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TLN op dinsdag 13 november 2007 om 18:13:
Ik heb clip-in extensions, gemaakt door Elize's Rough Club

Fantastisch!! Maakt ze die gewoon in opdracht?

Ik heb een keer na een shoot heel veel extensions mogen houden, waren heel mooi en die doe ik er dan wel eens voor een avondje uitgaan in met wimperlijm!!! blijft echt goed zitten en kun je weer makkelijk verwijderen :)

met extensions:

[img width=284 height=379]https://album.partyflock.nl/19750370.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Am:D op dinsdag 13 november 2007 om 20:17:
Fantastisch!! Maakt ze die gewoon in opdracht?

Yup, je kan 'r gewoon PBen of mailen en dan kun je een afspraak maken!!
JaapieB12

Uitspraak van Am:D op dinsdag 13 november 2007 om 20:17:
met extensions:

Heb je die verrekte rottas weer :[ Kan je ze niet ff bellen dat ze zo'n tas opsturen?! :P

Haha mooi zo je haar :yes:.
laatste aanpassing