Partyflock

Forumonderwerp · 907893
8 volgers · 274360x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-3
Hey! Dit topic bestond eigenlijk zo ong. al, maar dat was alweer lang geleden... Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar hairextensions, het is alleen heel erg duur :(, maar ik vind het er bij sommige mensen heel natuurlijk en mooi uitzien.

Heeft er iemand ervaring met hairextensions..Hoe bevalt dat? En weet iemand toevallig een kapper die het goed kan en waar het minder dan +/-600 euro zal kosten :|

Ik zou het graag wat langer willen hebben, niet per se heel veel meer volume... ik heb geen geduld om het te laten groeien :S
Waarschuw beheerder
Nee, het is niet schadelijk voor je hairextensions. Wel goed uitspoelen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van H & B op maandag 22 april 2013 om 03:04:
Dan moet ik weer terugkomen op real hair... Die hebben dus wel de originele structuur zonder een kunstmatige permanent toe te voegen.

Is dat het enige haar wat je kent, waardoor je daar voor kiest.. ? Ik heb haar wat betere kwaliteit is als realhair, plus de punten zijn veel voller, en heb ik ze ook in double drawn matten.. dubbel zoveel haar op 1 mat dan real hair verkoopt.. die heeft alleen handweave, en die matten vallen ontzettend uit! Machinale weave is veel sterker en valt veel minder uit. Maar een ieder moet zelf weten met wat hij/zij werkt.. Ik prefereer het brasilian hair wat ik heb ... Voor mensen met dun/ziek haar is indian gold te zwaar... en ik ga voor de veiligheid van het haar van de klant, en niet met de gedachten of de drie matten makkelijk onzichtbaar ingezet kunnen worden.. 75 gram haar op drie vlechten is behoorlijk zwaar! En niet te adviseren voor mensen met dun zwakke haren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat voor haar is dat dan? Als ik vragen mag. En aangezien mijn eigen haar door het blonderen en mijn medicijnen erg dun is vind ik het toch echt wel heel erg belangrijk dat het goed zit zonder dat je het ziet! Real hair is voor mij perfect aangezien ik ook dun haar heb met dunne punten en hun lichte kleur precies mijn geverfde haar kleur is :)
Waarschuw beheerder
Machine weft hoeft per definitie niet beter geweven te zijn. Machine weft, zeker de dubbel gestikte zijn de randen zeer dik. Double drawn is niets meer of minder dan op lengte geselecteerd haar. Dus geen korte lengtes ertussen waardoor de wefts van begin tot eind dezelfde lengte hebben. Dit kan machinaal of handgeweven zijn.
Meestal is dit veel duurder, maar je hebt hierdoor wel minder haar nodig om het gewenste resultaat te behalen. Vaak zijn de punten wel recht afgeknipt waardoor je door meer lagen onder elkaar te plaatsen lelijke botte randen krijgt, die je weer dunner moet gaan snijden.
Zeer geschikt als je deze wefts als opvulling gebruikt en slechts 1 baan plaatst. Double drawn wefts gebruik ik het meest van het merk beautyworks.

Ik ben wel zeer benieuwd wel haar je gebruikt. Natuurlijk ligt de markt niet stil en kan er wellicht betere merken of nonmerken ook zeer goed van kwaliteit zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sjonge wordt hier kei moe van.. Waar praat je toch over joh!! Hoe lang doe jij dit werk al?je praat zulke onzin.. niet te geloven..Double drawn is niet per definitie met dikke randen gestikt.. Hangt ervan af waar jij je matten koopt.. Dat jij je bezig houdt met slechte kwaliteit matten wil niet zeggen dat er geen double drawn bestaat met mooie punten en geen dikke randen.. Machine wefts zijn zeker wel beter dan handweave.. handweave staat er om bekend dat deze snel uitvallen.. met machinaal gebeurd dit weinig tot niet!! En double drawn is ook niet veel duurder dan handweave, alleen moet je je adressen weten... Ik heb je al vaker gewezen op je onwetendheid omdat je mensen hier gewoon verkeerd inlicht. Ik zet volledige weaves in met double drawn... en zet er wel vier a vijf onder elkaar zonder lelijke botte randen.. Ik zou maar geen advies meer geven, je brengt mensen hier gewoon op verkeerd spoor met "jouw" kennis!! echt om gek van te worden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sansil op donderdag 25 april 2013 om 00:16:
Sjonge wordt hier kei moe van.. Waar praat je toch over joh!! Hoe lang doe jij dit werk al?je praat zulke onzin.. niet te geloven..Double drawn is niet per definitie met dikke randen gestikt.. Hangt ervan af waar jij je matten koopt.. Dat jij je bezig houdt met slechte kwaliteit matten wil niet zeggen dat er geen double drawn bestaat met mooie punten en geen dikke randen.. Machine wefts zijn zeker wel beter dan handweave.. handweave staat er om bekend dat deze snel uitvallen.. met machinaal gebeurd dit weinig tot niet!! En double drawn is ook niet veel duurder dan handweave, alleen moet je je adressen weten... Ik heb je al vaker gewezen op je onwetendheid omdat je mensen hier gewoon verkeerd inlicht. Ik zet volledige weaves in met double drawn... en zet er wel vier a vijf onder elkaar zonder lelijke botte randen.. Ik zou maar geen advies meer geven, je brengt mensen hier gewoon op verkeerd spoor met "jouw" kennis!! echt om gek van te worden.

Google maar eens op single drawn en double drawn. Double drawn is op lengte geselecteerd. single drawn is inclusief de korte lengte. Dus zijn de punten dunner. Ik zeg dat double drawn duurder is, niet dat double handgeweven duurder is. Leer eens lezen.
Mijn klanten kunnen ook 2 jaar met handgeweven doen. De aanzet is gewoon veel dunner, en dus veel beter geschikt voor mensen met dun haar.
Ik zet niet meer dan 3 banen. Want hoe minder bevestigingsbanen, hoe minder schade je kan creeeren. Draagt ook prettiger dan overal banen of bondjes. Ik houd me alleen bezig met tophaar. En prefereer meer haar in gewicht dan gewicht in de stiksels.
Maar kom maar eens eerlijk vooruit met welk merk jij werkt, alvorens loopt te bleren, en zelf geen boekje open doet. Ik zal ze graag testen.
Trouwens weef ik mijn eigen haar ook zelf van ponytails. Afgeknipte paardestaarten. Haar wat goed geweven is, valt niet uit hoor.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van H & B op donderdag 25 april 2013 om 00:47:
Ik zeg dat double drawn duurder is, niet dat double handgeweven duurder is. Leer eens lezen.

Ik zeg dat double drawn juist niet duur hoeft te zijn.. ik heb ook niet gezegd dat je ongelijk hebt over de lengte.. en ik heb het hier niet over handgeweven banen.. en ik moet leren lezen? Zolang mijn klanten blijven terug komen en tevreden zijn met mijn kwaliteit, ben ik dat ook.. Maar jou hoef ik niks te bewijzen. Ik hoef ook niet hier te pronken met het haar wat ik heb.. daar hou ik niet van.. een ieder moet werken met wat hij/zij prefereert.. Het is aan de klant waar die voor kiest.. Ieder moet dat voor zich weten..
Ik reageer er niet meer op...wordt hier moe van...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van H & B op donderdag 25 april 2013 om 00:47:
Maar kom maar eens eerlijk vooruit met welk merk jij werkt, alvorens loopt te bleren, en zelf geen boekje open doet. Ik zal ze graag testen.

Nou h&b en sansila aangezien jullie beiden zoveel weten, wil ik nou eindelijk ook wel eens horen welke wefts jullie prefereren en waar ze vandaan komen.

Bovendien is deze discussie overigens hetzelfde als of wit of bruin brood lekkerder is. Respecteer ieders voorkeur en wees blij dat jullie beiden een tevreden klantenkring hebben ipv elkaar te proberen overschreeuwen....
Waarschuw beheerder
Ik word een beetje moe van haar. Ik werk met vele haarsoorten. Handgeweven, machinegeweven. Single drawn, double drawn, Indian hair, Moldavisch haar, Vietnamese haar en Braziliaans haar. Ik heb mijn voorkeuren, maar het is aan de klant welk budget ze ervoor over hebben. En hoe lange levensduur ze verwachten van hun aangekochte product. Ik kan enkel adviseren welke structuur haarsoort het beste past aan de wensen van de klant.
Wij werken dus niet met 1 merk of 1 haarsoort.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kim456 op donderdag 25 april 2013 om 20:31:
Bovendien is deze discussie overigens hetzelfde als of wit of bruin brood lekkerder is. Respecteer ieders voorkeur en wees blij dat jullie beiden een tevreden klantenkring hebben ipv elkaar te proberen overschreeuwen....

ik wordt er ook een keer gek van al die discussie's hier wat beter is en wat niet. :) nja ieders geeft meningen en ervaringen en sommigen geven informatie over technieken maar op elkaar inspelen heeft helemaal geen nut :) beter speel je niet op elkaar in en hou je het gewoon bij je eigen voorkeur ( techniek ) je mag best je mening uiten maar maak er geen discussie's van.

Hartelijk dank :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Meningen delen is goed. Maar dan moeten ze wel respecteren dat iemand anders een andere mening heeft. Zoals

Uitspraak van Sansil op dinsdag 23 april 2013 om 23:44:
dat het enige haar wat je kent, waardoor je daar voor kiest.. ? Ik heb haar wat betere kwaliteit is als realhair, plus de punten zijn veel voller, en heb ik ze ook in double drawn matten.. dubbel zoveel haar op 1 mat dan real hair verkoopt.. die heeft alleen handweave

Ik kan immers niet vergelijken met real hair omdat ik niet weet wat ze gebruikt.
Voor mij is real hair de beste kwaliteit brazilian hair.
Handgeweven moet je wat voorzichtiger mee zijn en je klant de juiste borstel meegeven. Anders kan je inderdaad de weftjes kapot trekken. Dit hoort ook bij advies. Bij dun haar is handgeweven haar het meest wenselijk.
Punten hoeven niet altijd vol te zijn. Dit geeft niet altijd een natuurlijk effect. Echter zijn de blonde weftjes veel te dun de laatste tijd, en schaf deze ook niet meer aan.
Maar ook kan het een wens zijn van de klant en dan kom je snel op double drawn uit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kim456 op donderdag 25 april 2013 om 20:31:

Zoals je in al mijn berichten kan lezen.. heb ik niet één keer in mijn adviezen mijn haarnaam gegeven of uberhaupt er klanten mee proberen te krijgen. Ik ben degene die hier puur op techniek gericht is.. En de manieren van veiligheid. probeer aan te geven. Dat H&B er steeds commentaar op heeft zegt meer over haar dan over mij. Dus jouw beschuldiging trek ik mij niet persoonlijk aan. Dan moet je bij de andere partij zijn. Ik respecteer iedereen zijn techniek of haar.. maar als ik zie dat zij weer klanten naar real hair lokt terwijl ze achteruit gaan kan ik het niet laten er iets van te zeggen. Dan moet ze geen reclame maken punt!
Waarschuw beheerder
Dame, ik probeer slechts een bijdrage te leveren aan dit forum. Nu ook weer blijf je me persoonlijk aanvallen. Voor jouw komst is het nog nooit geëscaleerd. Ik zeg niet dat het door jou komt. Echter ben ik zo stom geweest in die emoties mee te gaan.
Maar goed, je weigert antwoord te geven op onze vragen welk haar je zelf gebruikt dus zie ik je posten als " heeft niets bijgedragen". Je komt hier enkel ruzie zoeken en ondertussen jezelf promoten. Jij was klaar met mij, dus reageer dan ook niet meer op mij. Lijkt me voor alle partijen het beste.
Waarschuw beheerder
+1-2
Voordat ik hier actief was, was er allang het een en ander gebeurd tussen jou en de meiden op dit forum. En jou persoonlijk aanvallen komt door je eigen uitspraken naar derden. Iedereen kan lezen dat ik mijn kennis deel en ik weiger reclame te maken voor mijn haar zeker weten! Dit forum is niet voor reclame maar voor het geven van adviezen. Zo heb ik ook indian gold aangeprezen.. Maar prijs jou zeker niet na alles wat je al geroepen hebt naar mensen. Zou niet weten waarom.. En mezelf promoten?? waar zie je dat? Dat bedoel ik maar.. je roept van alles maar kloppen doet het van geen kanten. Ik verkoop het niet, gebruik het alleen voor mijn klanten. Dus zie niet de toegevoegde waarde om mijn haar hier te benoemen. Dat ik voor jou niets bijdraag is een ander verhaal. En daar gaat mijn interesse totaal niet naar uit.. Hou je bezig met jouw ding, en laat mij het mijne doen... maak geen reclame en het is opgelost!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik denk dat het probleem bij Real Hair zit. Je hebt voorgenomen hun producten in diskrediet te brengen.

Uitspraak van Sansil op vrijdag 26 april 2013 om 01:04:
maar als ik zie dat zij weer klanten naar real hair lokt terwijl ze achteruit gaan kan ik het niet laten er iets van te zeggen. Dan moet ze geen reclame maken punt!

En dat maak ik op van de bovenste citaat.

Ik heb er geen belang bij of er meer of minder klanten daar kopen. Ik koop daar wel omdat mijn klanten tevreden zijn over de kwaliteit. Mijn belang is echter dat klanten terugkomen om te herplaatsen. Dus koop ook daar in, daar waar de kwaliteit maar ook de service het beste is. Want ze lopen nooit weg voor eventuele klachten.

Waarschuw beheerder
Iemand die weet welke clip ins goed zijn?
Waarschuw beheerder
Geen beste is zelf banen kopen en de clips eraan bevestigen. Brazilian of indian Hair, dat gaat makkelijk een jaar mee.
Waarschuw beheerder
Ik lees nu al een tijdje mee om toch te zien hoe en wat nu het beste is qua haarverlenging..

Ook mij is de hele discussie opgevallen en zie ook dat H&B veelvuldig word aangevallen. Misschien dat ze niet altijd de leukste opmerking plaatst maar wat zou je zelf doen als je je kennis probeert te delen om een goede manier en je iedere keer word onderuit getrapt door onbekenden op een forum.

Sansil,
Jij zegt dat je geen reclame maakt naar indirect doe jij dit wel. Je loopt andere mensen de grond in te trappen en probeert professioneel over te komen.. en volgens mij mrt t idee dat je de intresse wekt van een ander dat deze je prive gaat berichten over je systeem.. waar je niks over kwijt wil tegen anderen hier op t forum. Wie zegt dat jij niet hetzelfde systeem hanteert als H&B en dit soort praatjes de wereld in brengt om haar markt in te pikken??

Het is gewoon erg triest dat er volwassen vrouwen zijn die elkaar iets misgunnen om een forum.. waar we elkaar allemaal niet kennen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Farah op zondag 28 april 2013 om 07:53:
Geen beste is zelf banen kopen en de clips eraan bevestigen. Brazilian of indian Hair, dat gaat makkelijk een jaar mee.

Hoeveel gram heb je nodig voor vrij dik haar?
Waarschuw beheerder
Poeh daar vraag je me wat. Voor zover ik weet gaat het echt per baan. Ik heb ontzettend dik haar en genoeg aan 7 banen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stampend wijffie :bounce: op zondag 28 april 2013 om 18:42:
Ook mij is de hele discussie opgevallen en zie ook dat H&B veelvuldig word aangevallen. Misschien dat ze niet altijd de leukste opmerking plaatst maar wat zou je zelf doen als je je kennis probeert te delen om een goede manier en je iedere keer word onderuit getrapt door onbekenden op een forum.

Sansil,
Jij zegt dat je geen reclame maakt naar indirect doe jij dit wel. Je loopt andere mensen de grond in te trappen en probeert professioneel over te komen.. en volgens mij mrt t idee dat je de intresse wekt van een ander dat deze je prive gaat berichten over je systeem.. waar je niks over kwijt wil tegen anderen hier op t forum. Wie zegt dat jij niet hetzelfde systeem hanteert als H&B en dit soort praatjes de wereld in brengt om haar markt in te pikken??

Het is gewoon erg triest dat er volwassen vrouwen zijn die elkaar iets misgunnen om een forum.. waar we elkaar allemaal niet kennen..

Misschien ben jij wel een vriendin van H&B? Weten we ook niet... En maak je niet druk hoor.. Haar systeem ken ik .. En weet ook wie er in Nederland mee begonnen is. En daar ben ik al helemaal niet in geïnteresseerd .. Ga al wat jaartjes mee hoor.. dus ken genoeg.. Ben heel gelukkig met mijn eigen ding! En vraag anders even na bij de mensen die mij hebben benaderd of ik ze naar me toe heb gelokt.. Totaal geen behoefte om hier klanten te maken. Wel om goede tips en kennis te delen.. Voor de rest ga ik me nu richten tot mensen die echt advies nodig hebben.. en reageer ook niet meer op haar of haar aanhang!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 april 2013 om 19:04:
Hoeveel gram heb je nodig voor vrij dik haar?

Nadysx voor dik haar zou ik je adviseren te gaan vanaf de 200 gram.
Waarschuw beheerder
Ik las het nu ook ff en uhmm ik verdedig niemand maar ik had sansil in pb benadert en kreeg antwoord terug maar het kwam van mij :) verder heeft stampend wijffie ook gelijk maar ook zy maakte reclame hoor zelfs in 2011 2010 dacht ik
Maar doet niet ter zake dit is een forum voor ervaringen meningen en informatie en die wordt het laatste weken echt niet meer gegeven. Op een paar dingen na dan .
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dus omdat ik jouw op je nummer zet word er door jou gelijk gesuggereerd dat ik misschien een vriendin van haar ben? Ik ken deze hele dame niet. Ook ik wil graag een haarverlening en was me dus aan het orienteren. Maar ik zie de hele discussie dus voorbij komen zodra ik alleen op google zoek naar ervaringen qua haarextensions. En daar zie ik dus dat er nu de onschuld word gespeeld vanaf jouw kant. En dan wel aan het adres van H&B gaan lopen klagen over dat ze bepaalde dingen doet, die je zelf dus ook indirect aan het toepassen ben.
Misschien moet je eens lering trekken uit de opmerking: Als je met 1 vinger naar een ander wijs, wijs je met 3 vingers naar een ander.

Bovendien hoop ik dat de mensen dus hun haar laten zetten bij mensen die elkaar wel wat licht in de ogen gunnen en dat kan ik bij deze 2(H&B en Sansil) dames niet zeggen.

Iemand ervaring met de micro rings van realexclusive? Mijn vriendin zet matjes bij mij in van Balmain maar de mirco rings die ik had gekocht bij real zijn 1 en al drama. Neem nog met siliconen er in en nog zakt het snel uit. Heb ze er nu 3 dagen er in zitten en rechts kan ik er zo uit trekken. Iemand een tip welke wel goed zijn?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stampend wijffie :bounce: op maandag 29 april 2013 om 12:06:
Dus omdat ik jouw op je nummer zet word er door jou gelijk gesuggereerd dat ik misschien een vriendin van haar ben?

Jij mij op mijn nummer zet?? Je deelt hier alleen jouw mening. Dus voel me totaal niet op mijn nummer gezet!! En ik suggereer inderdaad, net zoals jij suggereert en ik Quote "Wie zegt dat jij niet hetzelfde systeem hanteert als H&B en dit soort praatjes de wereld in brengt om haar markt in te pikken??" Dus lees eerst je eigen verwijten.. en kom dan pas terug met een goed verhaal ;)

En even voor de duidelijkheid.. siliconen is niet zodat ze beter blijven zitten.. Maar voor de bescherming van je haar. Als ze er na 3 dagen al uit zijn.. kan het ook te maken hebben met hoe het erin gezet wordt.. Microringen met siliconen zakken altijd sneller uit dan de microringen zonder siliconen.
Waarschuw beheerder
Sansil..

Ik vind t zeer jammer dat jij je eigen naam nietbloot geeft, want je zet jezelf erg te kijk hiermee. Daar moet ik H&B krediet voor geven. Die zet haar publiekelijk te kijk. Maar dat geeft mijn beeld alleen maar meer vorm.

En nu wil ik deze hele discussie stoppen.

Niemand die het weet over de mircro rings? Jammer..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik hoef me naam niet te zeggen.. jij heet ook stampend wijffie of is dat ook je echte naam? Je uitingen doen me niks hoor. Je mag je mening hebben. En je beeldvorming daarop aanpassen. Daar ben ik niet geïnteresseerd in ;) En de discussie was voor mij allang gestopt als je dan ook ophoudt met mijn naam te noemen of je tot mij te richten zijn we eindelijk klaar!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stampend wijffie :bounce: op maandag 29 april 2013 om 12:06:
Iemand ervaring met de micro rings van realexclusive? Mijn vriendin zet matjes bij mij in van Balmain maar de mirco rings die ik had gekocht bij real zijn 1 en al drama. Neem nog met siliconen er in en nog zakt het snel uit. Heb ze er nu 3 dagen er in zitten en rechts kan ik er zo uit trekken. Iemand een tip welke wel goed zijn?

ik heb ze met en zonder siliconen gehad, met siliconen bleven iets beter zitten dan de andere, bij mij waren ze goed gezet, maar omdat ik dun en weinig haar heb gleden ze er bij mij ook zo uit..vind het persoonlijk geen fijn systeem! ik hou het fijn bij mn weaves, voor mij nog steeds de beste manier
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stampend wijffie :bounce: op maandag 29 april 2013 om 20:24:
Niemand die het weet over de mircro rings? Jammer..

ik heb alleen ervaring :P dat micro rings gewoon kut is :P
Eczeem op hoofdhuid en 100000 plukjes op je haar met rings is wel heeeel vertiefd... xD maar uhmm ik las dat jij matten micro rings ging doen? Ik wil wel keer weave proberen ik was gisteren nog ff opzoek naar een salon in duitsland :) hier op de grens
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stampend wijffie :bounce: op zondag 28 april 2013 om 18:42:
Ik lees nu al een tijdje mee om toch te zien hoe en wat nu het beste is qua haarverlenging..

Sansil,

Ik wil hier even kort en krachtig op reageren. Ten eerste ben ik wel blij met een objectieve lezer haar bevindingen deelt, gewoon op basis van de quotes. Ik ben aangevallen en bijgestaan door terugkomende posters op dit topic. Ik ben inderdaad er kritisch en schroom me niet dit te uiten. Het komt niet altijd even prettig aan, maar zo ben ik nou eenmaal.
Soms had ik betere formuleringen kunnen gebruiken, maar ik ben nogal op de man af. Dat is niet altijd even goed. En landt soms anders bij de tegenpartij dan ik bedoeld heb.
Ik heb me daar enkele keren voor verontschuldigd.
Neemt niet weg dat ik niet meen, wat ik zeg. Ik zie zoveel misbruik op bestaande vrouwelijke problemen als dun, futloos of kwetsbaar haar.
Sansil heeft eigenlijk dezelfde boodschap. Eigenlijk moeten we elkaar als collega's kunnen zien. Ik zie haar althans niet als concurrent. Wel jammer dat het enkele keren geëscaleerd is doordat er bewust of onbewust een strijd woedt, terwijl er 100 km tussen ons in zit.
Waarschuw beheerder
Iemand ervaring met: http://www.beautybyroos.nl/
Ziet er nl fantastisch uit, maar omdat het nogal een eind rijden is (vanuit) Groningen vroeg ik me af of er mensen zijn die hier eerder zijn geweest :)
Andere aanraders in de buurt van Groningen, of provincie Groningen/Drenthe zijn ook welkom! Xx
Waarschuw beheerder
ik geloof dat bovenstaande site al een keer eerder hier in dit topic voorbiji is gekomen..maar ik weet niet meer of het een goede beoordeling had..even terug zoeken meid of even googelen
Waarschuw beheerder
Beauty by Roos is een zeer goede zaak. Dat zegt een vriendin van mij. Die komt hier al 3 jaar en heeft een jaarabbonement afgesloten zodat ze per maand maar een bepaald bedrag kwijt is. Hier mag ze dan 4 keer per jaar nieuwe extensions laten zetten en uiteraard verwijderen.
En mijn vriendin is erg moeilijk met haar haar. Heeft al meerdere salons/beunhazen gehad en dit is de eerste waar ze blijvend mooi resultaat blijft houden.
Jammer dat zo iets niet hier in de buurt zit... Ik wil ook wel abboo beter voor mij dan een groot bedrag neer te flappen..in een keer
Waarschuw beheerder
Ik ben niet zo gecharmeerd van deze salons. Al sowieso geen voorstander van extensions. Ik heb enkele klanten de extensions uitgehaald, maar gaat echt met moeite. Gevolg veel schade. Net of ze een te hete tang gebruiken en de wax niet om het haar bevestigt, maar het mengt door het haar. Stuur dus de klanten terug naar haar.
Heb wel bewondering voor haar groei op de markt. In korte tijd veel vestigingen door heel het land. Neemt haar vak en onderneming zeer serieus.
aan wax extensions wil ik sowieso niet beginnen !! bang dat mijn hele haar straks kapot is en met de tondeuse apparaat langs mag ;p
Waarschuw beheerder
inderdaad, ik begin ook nooit meer aan waxjes!
Waarschuw beheerder
Ruim 1000 euro voor 4 x 100 socap extensions 30 cm is toch wel erg prijzig. Er van uitgaande dat een veel betere kwaliteit weave met langere lengte en meer volume rond de 700 euro op jaarbasis kost..
Dit met veel minder beschadiging van je eigen haar door minimum bevestigingsgebruik van je eigen haar.
Ik ben benieuwd of je er zin in moet hebben wanbetalers die hun betalingen niet kunnen voldoen ook gaat vermoeien met deurwaarders.
Ik heb toch liever klanten die boter bij de vis kunnen leveren.
Dit commerciële gedoe moet je toch niet willen met je klantenkring?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van H & B op zaterdag 4 mei 2013 om 02:05:
Ruim 1000 euro voor 4 x 100 socap extensions 30 cm is toch wel erg prijzig. Er van uitgaande dat een veel betere kwaliteit weave met langere lengte en meer volume rond de 700 euro op jaarbasis kost..
Dit met veel minder beschadiging van je eigen haar door minimum bevestigingsgebruik van je eigen haar.
Ik ben benieuwd of je er zin in moet hebben wanbetalers die hun betalingen niet kunnen voldoen ook gaat vermoeien met deurwaarders.
Ik heb toch liever klanten die boter bij de vis kunnen leveren.
Dit commerciële gedoe moet je toch niet willen met je klantenkring?

Hier moet ik je ttoch echt gelijk in geven, ik betaalde voor mijn volume behandeling met so cap 75 stuks 110 euro, met snijden enz erbij..dus reken maar uit wat je bij 100 stuks kwijt bent en hoeveel je kwijt bent in 4x!! Maar goed wat betreft betalen zal ze wel een regeltje hebben, maar dan nog, ik zou er als bedrijf ook niet op staan te wachten op wanbetalers! ik hou het bij mijn weaves, gisteren eruit gehaald en dinsdag er weer in.

Trouwens even terug te komen op de gliss kur shampoo, ik gebruik hem nu 2 a 3 weken ongeveer en ik vind hem echt super, ik moest er even aan wennen dat mn haar wat stugger voelde maar ik merk 100% verschil, mijn haar voelt echt voller en ziet er gezond uit, zelf mijn punten zien er voller uit! Ik slik tegenwoordig ook biergist supplementen vorr haar, huid en nagels
Mooi he gina :) en hb klopt ook want op termijnen is sowieso veeel duurder maar ik kijk eerst en veel informatie voordat ik ergens mew begin
Waarschuw beheerder
Ik ben vanmiddag even bij een vriendin geweest die bij een haarwinkel werkt hier in venlo, ik vertelde haar over die gliss kur shmapoo en zei was zelf bezig met een andere shampoo die ook erg goed schijnt te zijn, iets met hoofdhuid en na 3 mnd voelen je haren voller en ziet het ook voller, ze is nu 1 mnd bezig en was positief ik wacht die 3 mnd even af anders wil ik hem ook weleens proberen
Waarschuw beheerder
bij de kapperszaken weet ook niet hoe die heet..
ze zei ook dat die nieuwe lijn van loreal erg goed moest zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ginaa :cheer: op zaterdag 4 mei 2013 om 10:41:
Trouwens even terug te komen op de gliss kur shampoo, ik gebruik hem nu 2 a 3 weken ongeveer en ik vind hem echt super, ik moest er even aan wennen dat mn haar wat stugger voelde maar ik merk 100% verschil, mijn haar voelt echt voller en ziet er gezond uit, zelf mijn punten zien er voller uit! Ik slik tegenwoordig ook biergist supplementen vorr haar, huid en nagels

Zolang je tevreden bent, gewoon doorgaan. Andere merken zullen hetzelfde resultaat geven. Let wel van buitenaf. Wat je met je preparaten slikt, zal van binnenuit je haar voeden. Alleen zal je dit na maanden pas merken. Eigenlijk breekt haar na enkele maanden tot enkele jaren makkelijk af.
Dit heeft ook te maken met de maximale levensduur van je haar.
Dit is echter wel erfelijk bepaald. Je haar wordt dan zwakker naar mate ze ouder wordt. Meestal over de schouderlengte. Je haar slijt dan sneller dan je haar groeit. Dus om je haar sterker te voeden, zal je haar minder snel aan slijtage gevoelig zijn.
Gewoon doorzetten met de preparaten en een shampoo en conditioner gebruiken waar je haar baat bij heeft.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce:Sharmaiinee:bounce: op vrijdag 10 mei 2013 om 13:49:
Gina de weave expert hoeveel matten moet je gemiddeld in voor een weft.

Als ik zo brutaal mag zijn hierop te reageren ;) Dat hangt af van wat je wilt en hoe lang je eigen haar is hoe dik of dun... Bij dun haar en heb je kort haar dan zou ik 6 tot 8 matten adviseren voor een volledige verlenging. Wanneer je al lang haar hebt en je wilt verlenging dan is 3 matjes meestal wel voldoende.. Als je volume en verlenging wilt bij lang haar .. zou ik voor vijf matjes gaan.
Waarschuw beheerder
Ja nou ik heb al vry dik haar nou tegenwoordig sinds > dat ik doe keratine spul gebruik haha maar ik heb nu wel vry lang haar.. Ik hb nu al wel denk ik 40 cm ik wil iets langer omdat ik zelf altyd heel lang heb gehad maar heeeel lang voor heb gespaard. Maar byna niet meer kryg van alle blonderen. Nou weet ik dat ook maar je bent niet brutaal hoor was grapje met zij als expert zy heeft gewoom veel weft dus vroeg wel antwoord van haar maar van een ander kan geen kwaad :p
Waarschuw beheerder
Ik heb 5 wefts in..verdeelt over 3 banen..idd wat sansil zegt zou ik aanhouden..vriendin van me heeft 6 wefts verdeelte over 4 banen..er moet niet teveel haar aan een vlecht hangen dan breekt het haar af..
ik heb 2 banen op elkaar genaait met de naaimachine ( word het platter ) als ik opstap ga heb ik nog extra zijkanten die ik kan inklippen maar nu ik alles weer heb geweaved is het eigenlijk niet nodig want er zit overal haar..