Sjonge wordt hier kei moe van.. Waar praat je toch over joh!! Hoe lang doe jij dit werk al?je praat zulke onzin.. niet te geloven..Double drawn is niet per definitie met dikke randen gestikt.. Hangt ervan af waar jij je matten koopt.. Dat jij je bezig houdt met slechte kwaliteit matten wil niet zeggen dat er geen double drawn bestaat met mooie punten en geen dikke randen.. Machine wefts zijn zeker wel beter dan handweave.. handweave staat er om bekend dat deze snel uitvallen.. met machinaal gebeurd dit weinig tot niet!! En double drawn is ook niet veel duurder dan handweave, alleen moet je je adressen weten... Ik heb je al vaker gewezen op je onwetendheid omdat je mensen hier gewoon verkeerd inlicht. Ik zet volledige weaves in met double drawn... en zet er wel vier a vijf onder elkaar zonder lelijke botte randen.. Ik zou maar geen advies meer geven, je brengt mensen hier gewoon op verkeerd spoor met "jouw" kennis!! echt om gek van te worden.
Google maar eens op single drawn en double drawn. Double drawn is op lengte geselecteerd. single drawn is inclusief de korte lengte. Dus zijn de punten dunner. Ik zeg dat double drawn duurder is, niet dat double handgeweven duurder is. Leer eens lezen.
Mijn klanten kunnen ook 2 jaar met handgeweven doen. De aanzet is gewoon veel dunner, en dus veel beter geschikt voor mensen met dun haar.
Ik zet niet meer dan 3 banen. Want hoe minder bevestigingsbanen, hoe minder schade je kan creeeren. Draagt ook prettiger dan overal banen of bondjes. Ik houd me alleen bezig met tophaar. En prefereer meer haar in gewicht dan gewicht in de stiksels.
Maar kom maar eens eerlijk vooruit met welk merk jij werkt, alvorens loopt te bleren, en zelf geen boekje open doet. Ik zal ze graag testen.
Trouwens weef ik mijn eigen haar ook zelf van ponytails. Afgeknipte paardestaarten. Haar wat goed geweven is, valt niet uit hoor.