Partyflock

Forumonderwerp · 907701
47 volgers · 478798x bekeken
Betreft: organisatie: ID&T
artiest: Justice
artiest: Da Mouth of Madness
artiest: DaY-már
artiest: Radical Madness

Waarschuw beheerder
donateur
Thunderdome Radio

Lachen, gieren, brullen en luisteren naar de meest dikke Hardcore tracks van het moment. Dit waren ooit de ingrediënten die er voor hebben gezorgd dat Thunderdome radio, die elke woensdag uit de ether knalde, het best beluisterde radioprogramma was op ID&T radio.

Dit zullen wederom de ingrediënten zijn waar Thunderdome Radio zijn comeback maakt. Met grote trots kunnen wij namelijk melden dat Thunderdome Radio vanaf nu weer elke woensdagavond te beluisteren is via de livestream op www.thunderdome.com.

Natuurlijk zal er ook weer elke week een vette artiest uit de Hardcore scene langskomen, die na het beantwoorden van de meest uiteenlopende vragen, plaats neemt achter de draaitafels om zijn of haar skills ten gehore te brengen!!

Nieuwsgierig geworden? Tune dan a.s. woensdagavond om 20:00 in via de livestream op www.thunderdome.com.

Thunderdome Radio Flock

Thunderdome radio
laatste aanpassing door een beheerder
Artiest Reload
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Weapon X op maandag 16 februari 2009 om 10:17:
Mij zul niet gauw een mash-up horen draaien, maar het hoeft zeker niet altijd slecht te zijn. Je moet het alleen niet overdrijven

En dat is dus gebeurd de laatste tijd. Artiesten die er 3-4 (en soms zelfs meer) in één set draaien.. er is gewoon zo'n overkill gekomen omdat het aansloeg

Waarschuw beheerder
zóveel mash-ups zijn er toch helemaal niet..? :S ..toffe track trouwens (y) alhoewel 't statement niet had gehoeven...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee dat niet, maar ze worden/zijn wel helemaal kapotgedraaid
Waarschuw beheerder
Er is een groot verschil tussen een mash-up van 2 platen zo gebruiken, dat een classic weer draaibaar wordt door er een passende kick onder te zetten, en een mash-up waarin 7 hitjes verwerkt zitten. Ik word echt al tijden kotsmisselijk van die dingen, voor je collega-dj's is het ook echt niet relaxed, want je kunt soms zo vijftien tot twintig platen niet meer draaien omdat iemand zo nodig alleen maar goedkoop wil scoren.

Afijn, iedereen kent mijn mening over die dingen al hier :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [MOH-Radio] Mercenary op maandag 16 februari 2009 om 12:07:
Er is een groot verschil tussen een mash-up van 2 platen zo gebruiken, dat een classic weer draaibaar wordt door er een passende kick onder te zetten, en een mash-up waarin 7 hitjes verwerkt zitten.

Helemaal mee eens :) Ik was een keer begonnen om een mashup te maken van Atmos-fear met N-Vitral - Filokrank, klonk best tof moet ik zeggen. Heb 'm alleen nooit afgemaakt...

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 februari 2009 om 12:20:
Heb 'm alleen nooit afgemaakt...

daar bedanken we je nog steeds iedere dag voor :9

Waarschuw beheerder
:lol: slet.
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
[MOH-Radio] Mercenary £ ¥ 16 februari 2009 12:07
want je kunt soms zo vijftien tot twintig platen niet meer draaien omdat iemand zo nodig alleen maar goedkoop wil scoren.

Oh, daar heb ik gelukkig geen problemen mee. Zelden dat iemand een plaat draait die in onze koffers en tassen zit. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op maandag 16 februari 2009 om 12:35:
Zelden dat iemand een plaat draait die in onze koffers en tassen zit.

Daar kon je je nog wel es in vergissu... B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op maandag 16 februari 2009 om 12:35:
Oh, daar heb ik gelukkig geen problemen mee. Zelden dat iemand een plaat draait die in onze koffers en tassen zit.

Tjah, ik kom nog wel eens op die feestjes waar ze die platen nu eenmaal verwachten, die luxe heb jij wel iets meer dan ik ja :P
Waarschuw beheerder
Wappie-E 16 februari 2009 12:54

Daar kon je je nog wel es in vergissu...

Ik hoor ze niet of nauwelijks, dus denk het toch vast te mogen stellen. :D
[MOH-Radio] Mercenary 16 februari 2009 12:55

Tjah, ik kom nog wel eens op die feestjes waar ze die platen nu eenmaal verwachten, die luxe heb jij wel iets meer dan ik ja

Oh, heb bij de meeste boekingen hetzelfde hoor. Maar ik zou er niet aan moeten denken elke keer dezelfde koffer weer in de auto te gooien en/of om dezelfde geëikte dingen te moeten draaien. Natuurlijk kom je wel eens een situatie tegen waarbij een hitje de sfeer/dansvloer goed kunnen doen, maar ik wil wel de uitdaging houden tijdens het draaien. Die uitdaging ligt bij mij niet in het neerzetten van als standaard beschouwde sets. Afwisseling is the key. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op maandag 16 februari 2009 om 13:20:
ik wil wel de uitdaging houden tijdens het draaien

Wie niet, maar soms heb je nu eenmaal te maken met publiek waarbij je toch moet inspelen op de hits. Draai zelf ook liever platen die afwijken van de standaard, maar soms ontkom je er niet aan om mensen een leuke avond te bezorgen dmv platen die ze al kennen. Vaak genoeg gehad dat het publiek het simpelweg niet waardeert als ze hun favoriete plaatjes niet horen. En in mijn ogen is dat ook de taak van een DJ, mensen vermaken. Als dat soms alleen maar op die manier kan, jammer maar dan is het zo ;)

Uitspraak van DJ Sequence op maandag 16 februari 2009 om 13:20:
Afwisseling is the key.

Eens, daarom ook niet altijd dezelfde tracks draaien :P
Artiest {SHOWLIST artist 335, 160267, 41326, 47276}
Waarschuw beheerder
bij sommige stylen heb je tegenwoordig mash ups nodig om je te onderscheiden en daardoor onstaat zo'n mash up rage.

ieder zijn ding toch... en met CDJ's heb je je track snel gelijk dus meer tijd over om te mashen.

jij mash ik mash wij mashen....ik mash nog niet !!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van www.hongkongviolence.com op dinsdag 17 februari 2009 om 17:49:
en met CDJ's heb je je track snel gelijk dus meer tijd over om te mashen.

?

Dat hangt gewoon af van de beatmatch kunsten van de DJ. Tenzij je alles natuurlijk vantevoren op één snelheid brandt, maar goed, wat voor DJ ben je dan..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tja.... een simpele mischien of slimme;)

maaruh kunnen we morgen avond verwachten dan op de radio?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ferry Romijn op dinsdag 17 februari 2009 om 19:28:
een simpele mischien of slimme

Dan ben je een hele zielige... ik heb het onlangs al in iemand zijn map gespot...
Noem geen namen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [MOH-Radio] Mercenary op dinsdag 17 februari 2009 om 19:53:
Dan ben je een hele zielige... ik heb het onlangs al in iemand zijn map gespot...
Noem geen namen

Diep, diep triest
Waarschuw beheerder
Noem geen namen

je maakt me natuurlijk gelijk nieuwsgierig.
Wel een grotere naam of niet?

Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369, 75631}
Waarschuw beheerder
ik heb het onlangs al in iemand zijn map gespot...

Had hij/zij niet gewoon tracks van dezelfde BPM bij elkaar gestopt? Daar is toch niks mis mee? Dan un je sneller mixen en beter tracks bij elkaar zoeken. Dat gebeurt al sinds de begin dagen van het dj-en man. Nooit labels met BPM op hele oude platenhoezen gezien?
Uiteindelijk zal je toch echt moeten pitchen, tenzij je 1 uur lang op het exact zelfde aantal BPM wilt draaien. Dat wordt al vrij lastig denk ik en het lijkt me ook niet dat die persoon alles van te voren gepitched en opgenomen heeft. Anders ben je niet helemaal goed bij je paas-ei en heb je tijd teveel. :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Noem geen namen

:honger: :honger: :honger: :honger:
Waarschuw beheerder
donateur
Noem geen namen

ik weet zo 3 a 4 grote namen die het doen .. maar die hebben het ook bijna op alle platen zitten ..
Waarschuw beheerder
Laat ik het zo stellen: als iemand twee cd's heeft waar zijn hele set uit bestaat omdat hij gewoon track voor track afspeelt... Dan ben je niet goed snik en bovendien een enorm luie flikker. Dat heeft echt niets meer met liefde voor het draaien te maken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [MOH-Radio] Mercenary op woensdag 18 februari 2009 om 13:31:
Dat heeft echt niets meer met liefde voor het draaien te maken.

inderdaad, en dat is misschien een groter probleem aan het worden.

volgens mij heeft de oude garde er niet zo veel zin meer in
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Judas of Junnes op woensdag 18 februari 2009 om 14:40:
volgens mij heeft de oude garde er niet zo veel zin meer in

Nou, het is dus niet eens gespot bij de oude garde... Nogmaals ik noem geen namen, maar er is minimaal één jongen die twee cd's gebruikt voor een hele set waarbij hij naadloos weet op hoeveel % hij de pitch van de CDJ moet zetten...
Waarschuw beheerder
donateur
Je moet er maar de tijd voor over hebben om dat uit je hoofd te leren.....

Maarrre dit is TDR en niet de Algeme thread toch? ;)
Waarschuw beheerder
is er alweer bekend welke setjes van thunderdome er komen vanavond???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Weapon X op woensdag 18 februari 2009 om 17:12:
Je moet er maar de tijd voor over hebben om dat uit je hoofd te leren.....

Je moet er maar tijd voor hebben om je verzameling vinyl even digitaal op te nemen. :( Ik heb die tijd nog niet gevonden. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op woensdag 18 februari 2009 om 19:35:
Je moet er maar tijd voor hebben om je verzameling vinyl even digitaal op te nemen. Ik heb die tijd nog niet gevonden.

huur mij in dan..........

(digitaliseerd een berg, kost een beetje)

of je kopieerd het gewoon vanaf mijn HD :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Judas of Junnes op woensdag 18 februari 2009 om 19:38:
huur mij in dan..........

(digitaliseerd een berg, kost een beetje)

Ik heb het uitgerekend. Het kost ongeveer 2 jaar aaneengelosten, zonder slaap, zonder wisselen van plaat, zonder verloren tijd met stoppen/straten opnamen en het bewerken ervan. 24/7 alleen maar de plaatjes draaien. ;P

Uitspraak van Judas of Junnes op woensdag 18 februari 2009 om 19:38:
of je kopieerd het gewoon vanaf mijn HD

Wanneer ik de originele track op een eigen geluiddrager heb is dat geen probleem (wat dus eigenlijk altijd wel het geval is:)). Alles in 320kb/s mogelijk wel. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simonhaha op woensdag 18 februari 2009 om 20:01:
The Playah - Bounce Back

Nope;) Nexes - The Sign
Waarschuw beheerder
Heer, paas mij die tekeng!
Waarschuw beheerder
neuk die mashups
Artiest BeeVee
Waarschuw beheerder
wat een dikke track die 'Fuck that mash-up' :respect:
Waarschuw beheerder
zonder samples? :o
Waarschuw beheerder
Angerfist - In A Million Years
Waarschuw beheerder
volgens mij zaten er geen jingles oid doorheen.

Dit klinkt als een Angerfist track
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reload op woensdag 18 februari 2009 om 20:12:
volgens mij zaten er geen jingles oid doorheen.

oh door 'Fuck that mash-up'. nee heb ze niet gehoord.
hij stond volgensmij ook al zonder jingles of iets erdoorheen op joetjoeb.
Waarschuw beheerder
nee daar zit gepraat doorheen volgens mij
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [MOH-Radio] Mercenary op woensdag 18 februari 2009 om 13:31:
Laat ik het zo stellen: als iemand twee cd's heeft waar zijn hele set uit bestaat omdat hij gewoon track voor track afspeelt... Dan ben je niet goed snik en bovendien een enorm luie flikker. Dat heeft echt niets meer met liefde voor het draaien te maken.

Dit vind ik wel een beetje erg kort door de bocht..

Toevallig onlangs ook gedaan toen ik een mix ging opnemen, gewoon alles wat ik zou gaan draaien op 2 cd's gebrand.. (uiteraard niet op hetzelfde tempo).

Ben ik dan lui? Ja zeker wel,maar dat ik daardoor geen liefde voor het draaien heb is echt totale onzin mijns inziens..
Waarschuw beheerder
blijft een leuke track dit. zaterdag er maar mee openen denk ik B)
Waarschuw beheerder
http://www.megaupload.com/?d=MCTYJR5D

Promo - Fuck That Mashup
Waarschuw beheerder
dit klinkt heel erg Enzymerig..ben de titel kwijt...
Waarschuw beheerder
back to life dit
Waarschuw beheerder
vorige was zeker Methods Of Mayhem?