Partyflock

Forumonderwerp · 907612
Waarschuw beheerder
http://www.rtl.nl/(/actueel/editienl/)/components/actueel/editienl/2006/42/jeugdbende_crooswijk.xml

voor wie het gisteren niet op Editie NL heeft gezien.

kijk het en geef hier je mening

Waarschuw beheerder
:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marcel-o B) op woensdag 18 oktober 2006 om 14:24:
wat n stel mafkezen op de achtergrond

ze bewijzen t zelf maar weer

idd zeg wat een stelletje lui.. :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 16:08:
ja van die wannabee nep gangsters zul je bedoelen haha!

tuulek zijn het wannabie nep gangsters :jaja:

maar de teringzooi eromheen is niet bepaald nep,berovingen,vechtpartijen,mishandeling,groepsverkrachting

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nick op donderdag 19 oktober 2006 om 09:21:
maar de teringzooi eromheen is niet bepaald nep,berovingen,vechtpartijen,mishandeling,groepsverkrachting

dat ben ik zeker met je eens ja maar dat komt volgens mij omdat ze voornamelijk in groepjes zijn, als ze alleen zijn dan zijn ze lang zo stoer niet..........
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 20:08:
dat ben ik zeker met je eens ja maar dat komt volgens mij omdat ze voornamelijk in groepjes zijn, als ze alleen zijn dan zijn ze lang zo stoer niet..........

de ellende is alleen dat wij nederlanders niet het nationalisme hebben zoals zij dat wel hebben. wij zijn allemaal ego's die hun eigen hachje het belangrijkst vinden. (ikzelf ook hoor) zij hebben veel meer een groepsgevoel, waar ze dan ook vanuit opereren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mani di Mani op donderdag 19 oktober 2006 om 20:15:
) zij hebben veel meer een groepsgevoel

ja vaak ook nog familie van elkaar.......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 20:08:
maar dat komt volgens mij omdat ze voornamelijk in groepjes zijn, als ze alleen zijn dan zijn ze lang zo stoer niet..........

dat is het hem nou juist :jaja:

groepsvorming onstaat dmv veel buitenlanders in 1 wijk te stampen,zo krijg je isolatie van deze groep..en als je daar dan als nlder in de minderheid ben .. (meer als 75% ) dan merk je het behoolek
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mani di Mani op donderdag 19 oktober 2006 om 20:15:
zij hebben veel meer een groepsgevoel, waar ze dan ook vanuit opereren

terroriseren cker
Waarschuw beheerder
Wat een kansloze figuren zeg daar op de achtergrond!

Waarschuw beheerder
ik heb daar ook gewoond en al dat gezeik daar was voor mij een reden om te verhuizen. Zelfs overdag kon je niet normaal over straat zonder lastig gevallen te worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joost op woensdag 18 oktober 2006 om 16:05:
Uitspraak van Spanje in de :smoke: op woensdag 18 oktober 2006 om 15:46:
idd ,die mensen worden allemaal in een wijk gepropt en zo onstaat er tyfus zooi

ik vind dat die wat meer verdeeld moeten worden over bijna blanken gemeente´s of dorpen,dat die mensen ook automatisch sneller intergreren (kutwoord)

helemaal mee eens

Die mensen worden echt niet bij elkaar gestopt hoor. Die kiezen ervoor om bij elkaar te gaan wonen.

We moeten niet gaan doen of ze zo zielig zijn zeg.

Die mensen willen helemaal niet integreren maar alleen maar met hun eigen volk omgaan.
Niet voor niks dat het grootste gedeelte geen woord nederlands kent.
Waarschuw beheerder
waar is vip?

Waarschuw beheerder
ik wil zeker ff mijn mening kwijt. wat je ziet in het filmpje speelt zich allemaal in 1 straat af. dat wil niet zeggen dat heel crooswijk daar last van heeft. ik woon zelf al heel mijn leven in crooswijk en ik heb zeker niet het gevoel dat ik daar niet veilig woon. ik weet bijna wel zeker dat je in elke wijk tuig en hang jongeren heb of nie!!
Waarschuw beheerder
donateur
wat een loosers zeg :gaap:
ik schaam me eigen dat ik er vandaan komt.(nog steeds)
maar ik zou niet om hun gaan verhuizen.de tering voor ze.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van miranda010:D op donderdag 26 oktober 2006 om 09:43:
de tering voor ze.

Hahahahha miran goed zo moet je ook zeker nier doen laat ze inderdaad maar de tering krijgen.

Waarschuw beheerder
Kvin het fok op voor ze,... maarja als je ze niet kent kan je er ook geen mening over vormen
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha wat een zielig hoopje gasten zeg! :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Crooswijk de GEKSTE!!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 22:55:
ik weet bijna wel zeker dat je in elke wijk tuig en hang jongeren heb of nie

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[quote element=message id=27119253]{element is niet toegankelijk}Ze pakken de mensen zogenaamd goed aan [/
]
wanneer je ze zacht aan pakt, lachen ze de maatschappij uit, pakt dezelfde maatschappij ze hard aan, zeggen ze dat hun gedrag komt omdat ze in de hoek gedrukt worden. hoe lang houd de nederlandse bevolking nog vol dat deze probleemjongeren zichzelf en hun groep niet schier onmogelijk maakt, en hoe lang duurt het voordat de nederlandse overheid ze aan durft te pakken zonder zich zorgen te maken over begrippen als discriminatie. moet het zover komen als in parijs?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 18:34:
Crooswijk de GEKSTE!!

Nee het is Overschie de gekste haha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Boefes op vrijdag 27 oktober 2006 om 10:48:
Nee het is Overschie de gekste haha

woon je daar???