1492x bekeken
maar de teringzooi eromheen is niet bepaald nep,berovingen,vechtpartijen,mishandeling,groepsverkrachting
dat ben ik zeker met je eens ja maar dat komt volgens mij omdat ze voornamelijk in groepjes zijn, als ze alleen zijn dan zijn ze lang zo stoer niet..........
dat ben ik zeker met je eens ja maar dat komt volgens mij omdat ze voornamelijk in groepjes zijn, als ze alleen zijn dan zijn ze lang zo stoer niet..........
de ellende is alleen dat wij nederlanders niet het nationalisme hebben zoals zij dat wel hebben. wij zijn allemaal ego's die hun eigen hachje het belangrijkst vinden. (ikzelf ook hoor) zij hebben veel meer een groepsgevoel, waar ze dan ook vanuit opereren.
) zij hebben veel meer een groepsgevoel
ja vaak ook nog familie van elkaar.......
maar dat komt volgens mij omdat ze voornamelijk in groepjes zijn, als ze alleen zijn dan zijn ze lang zo stoer niet..........
dat is het hem nou juist
groepsvorming onstaat dmv veel buitenlanders in 1 wijk te stampen,zo krijg je isolatie van deze groep..en als je daar dan als nlder in de minderheid ben .. (meer als 75% ) dan merk je het behoolek
laatste aanpassing
zij hebben veel meer een groepsgevoel, waar ze dan ook vanuit opereren
terroriseren cker
Uitspraak van Spanje in deop woensdag 18 oktober 2006 om 15:46:
idd ,die mensen worden allemaal in een wijk gepropt en zo onstaat er tyfus zooi
ik vind dat die wat meer verdeeld moeten worden over bijna blanken gemeente´s of dorpen,dat die mensen ook automatisch sneller intergreren (kutwoord)
helemaal mee eens
Die mensen worden echt niet bij elkaar gestopt hoor. Die kiezen ervoor om bij elkaar te gaan wonen.
We moeten niet gaan doen of ze zo zielig zijn zeg.
Die mensen willen helemaal niet integreren maar alleen maar met hun eigen volk omgaan.
Niet voor niks dat het grootste gedeelte geen woord nederlands kent.
ik wil zeker ff mijn mening kwijt. wat je ziet in het filmpje speelt zich allemaal in 1 straat af. dat wil niet zeggen dat heel crooswijk daar last van heeft. ik woon zelf al heel mijn leven in crooswijk en ik heb zeker niet het gevoel dat ik daar niet veilig woon. ik weet bijna wel zeker dat je in elke wijk tuig en hang jongeren heb of nie!!
de tering voor ze.
Hahahahha miran goed zo moet je ook zeker nier doen laat ze inderdaad maar de tering krijgen.
[quote element=message id=27119253]{element is niet toegankelijk}Ze pakken de mensen zogenaamd goed aan [/
]
wanneer je ze zacht aan pakt, lachen ze de maatschappij uit, pakt dezelfde maatschappij ze hard aan, zeggen ze dat hun gedrag komt omdat ze in de hoek gedrukt worden. hoe lang houd de nederlandse bevolking nog vol dat deze probleemjongeren zichzelf en hun groep niet schier onmogelijk maakt, en hoe lang duurt het voordat de nederlandse overheid ze aan durft te pakken zonder zich zorgen te maken over begrippen als discriminatie. moet het zover komen als in parijs?
]
wanneer je ze zacht aan pakt, lachen ze de maatschappij uit, pakt dezelfde maatschappij ze hard aan, zeggen ze dat hun gedrag komt omdat ze in de hoek gedrukt worden. hoe lang houd de nederlandse bevolking nog vol dat deze probleemjongeren zichzelf en hun groep niet schier onmogelijk maakt, en hoe lang duurt het voordat de nederlandse overheid ze aan durft te pakken zonder zich zorgen te maken over begrippen als discriminatie. moet het zover komen als in parijs?