Partyflock

Forumonderwerp · 907053
Waarschuw beheerder
vraagje????????

vangt jullie hond weleens een konijn?

en dan bedoel ik niet van die zieke he............
voordat iedereen begint over hoe zielig dat is ...ik weet het dat vind ik ook maar ik kan er niks aan doen hij vindt ze overal. p.s. waar wij lopen lopen ook jagers die ze i.v.m. de dijken proberen uit te roeien. das vindt ik pas zielig. nu in 1 week tijd maar liefst 3 x toe op het moment dat onze auto open ging had hij er al.
normaal gesproken vindt hij ze en vangt ze dan als ie erachter aan rent. vreemde is dat alle andere honden die ik ken er weinig bij zijn die ooooit een konijn gevangen hebben.
moet wel zeggen hazen zijn meestal veeel te snel.

maar vroeg me toch es af.............. vertel ie heeft nog meer zn wolliewobbel zoeker

Waarschuw beheerder
Mijn hond holt wel eens achter een haas aan :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zaterdag 28 oktober 2006 om 20:03:
Mijn hond holt wel eens achter een haas aan

laat hem vriendjes worden met die andere,........dan weet hij gelijk dat het niet aan hem ligt,..:roflol:

Waarschuw beheerder
whehe :p

Waarschuw beheerder
donateur
*zucht*

Waarschuw beheerder
nee ik heb geen hond. maar de hond van me over buren wel:P ik vind niet zielig hoor. kep namelijk een kat die elke week wel met wat nieuws thuis komt. zo gaat het leven.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb geen hond. Heb wel een politieke afkeur.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AMMORES PERROS op donderdag 26 oktober 2006 om 00:07:
met mijn hond durf ik de wereld aan en je moet met n verdomd goeie hond komen wil je hem verslaan!!!! oh sorry ben ik nu weer opaantscheppen?

whahaaaa :roflol:
wat een triest figuur ben jij zeg :aai:
nou ik weet wel een leuke hond om tegen jou hond te zetten (y)
en daarbij draai ik jou hond zn nek om met mn blote handen (y)
Uitspraak van AMMORES PERROS op donderdag 26 oktober 2006 om 11:00:
dat betekend dat ik zeker niet bang hoef te zijn met mijn honb bij me (inbreker, op straat of wat dan poook ), maar zonder hond ben ik ook niet bang.

jaja verdraai je woorden maar :gaap:
Waarschuw beheerder
Nee onze hond niet ik zie ook geen konijnen gelukkig maar voor die konijnen want de fretten willen konijnen wel vangen
Waarschuw beheerder
Ik heb een Duitse dog.. Veel mensen hier in de wijk zijn angstig voor hem...ER lopen mensen genoeg een blokje om...en kleine hondjes worden gedragen zodra wij eraan komen.

Mijn kleine bulletje is voor de duvel niet bang en zo ook niet voor onze dog. Ze stoeien, slapen, spelen en eten samen.

Het is best wel eens lullig voor die grote om te zien dat andere omlopen of hun hond dragen.
Maar aan de andere kant is hij gewoon niet vriendelijk tegen (dominante) reuen.
Dat is een gegeven... maar in de bijna 7 jaar dat ik hem nu heb heeft hij nog nooit gevochten.

Als ik dan denk aan mijn goudhamstertje.. (was echt een klein beestje.. net zo groot als een kiwi)...
Ik kon deze gewoon door de kamer laten wandelen.. en was ik haar kwijt dan lag ze STANDAARD bij die grote op bed.. En het liefst nog achter zijn oren..

Nou nou wat is hij dan gevaarlijk ;) (okeej ..daag hem niet uit want dan is het andere koek)...

het was wel zo dat wanneer iemand de hamster weg wilde halen hij het niet leuk vond en tussen de hamster en bijvoorbeeld mij ging staan.. (erg grappig gezicht... innieminnie en de reus ;) )

Hij stond ook als eerste in mijn slaapkamer zodra hij de kooi open hoorde gaan..
Echte liefde ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 20:53:
whahaaaa
wat een triest figuur ben jij zeg
nou ik weet wel een leuke hond om tegen jou hond te zetten
en daarbij draai ik jou hond zn nek om met mn blote handen

with pleasure
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WENDY26J op vrijdag 3 november 2006 om 23:35:
Als ik dan denk aan mijn goudhamstertje.. (was echt een klein beestje.. net zo groot als een kiwi)...
Ik kon deze gewoon door de kamer laten wandelen.. en was ik haar kwijt dan lag ze STANDAARD bij die grote op bed.. En het liefst nog achter zijn oren..

echte dieren liefde :)
Waarschuw beheerder
daarbij draai ik jou hond zn nek om met mn blote handen

vooral dat wil ik wel heeeeeeeeel graag zien.
is wel knap als dat kon dan heb jij grote handen, zal wel van t afrukken komen dan of niet?

oeps sorry
Waarschuw beheerder
Gisteren bijna wel. helaas was het wel het konijntje van mijn zoontje.....
Hij had zelf de hond uit de gang gelaten. Gelukkig was ik eerder bij het konijn......

Waarschuw beheerder
donateur
Hij probeerd het wel maar lukt m nooit:)
Waarschuw beheerder
whahaaaa :roflol:
wat een triest figuur ben jij zeg :aai:
nou ik weet wel een leuke hond om tegen jou hond te zetten (y)
en daarbij draai ik jou hond zn nek om met mn blote handen (y)

:/ Wat is dat nou weer voor een opmerking?:vaag:
Waarschuw beheerder
whahaaaa
wat een triest figuur ben jij zeg
nou ik weet wel een leuke hond om tegen jou hond te zetten
en daarbij draai ik jou hond zn nek om met mn blote handen

Uitspraak van :bounce: metal cooler :bounce: op zondag 5 november 2006 om 20:56:
Wat is dat nou weer voor een opmerking

go metal cooler go go :)
Waarschuw beheerder
Mijn hondje.. zo'n klein wit Malteser kutje vangt zkers wel es konijnen.. Laatst zag ie er een, rende hij erop af en had hem gevangen. Hij hield hem vast met zijn pootjes en begon het konijntje af te likken :O haha Zieke Geest..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van .×.Lausje.×. op maandag 6 november 2006 om 16:37:
Mijn hondje.. zo'n klein wit Malteser kutje vangt zkers wel es konijnen.. Laatst zag ie er een, rende hij erop af en had hem gevangen. Hij hield hem vast met zijn pootjes en begon het konijntje af te likken haha Zieke Geest..

hahah das echte liefde .
of je maltezer dacht mischien dat die konijn ook n maltezer was :)
Waarschuw beheerder
donateur
yep, en muizen, mollen, enz...

het makkellijke is dat mijn honden gewoon in het konijnenhol kunnen binnenkruipen en ze vangen..

ja ok, dat is zielig, maar soms winnen mijn honden, soms kan het konijn of dergelijke ontsnappen..tis de wet van de natuur..

Waarschuw beheerder
Mijn hondje ving alles..konijnen vossen fazanten alles...en dan bedoel ik ook echt alles...tot ze door had dat ze geen bokken kon vangen bhield ze t maar bij konijntjes enzo...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AMMORES PERROS op zondag 15 oktober 2006 om 17:25:

nee maar mn konijn soms wel n hond
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bijouke (k) op dinsdag 7 november 2006 om 14:28:
muizen

die vangt die van ons met onze kat samen hij slaat erop met zn poot en dan is boefje haantje de voortse, en die muis pak je hem niet meer af. dan gromt ie bijna net als de hond:)

Uitspraak van Bijouke (k) op dinsdag 7 november 2006 om 14:28:
het makkellijke is dat mijn honden gewoon in het konijnenhol kunnen binnenkruipen en ze vangen

ja dat lukt die van ons niet die wil ze wel uitgraven maar dan halen we hem weg als zn staart te hard zwiept de jonge konijnen zitten gek genoeg niet diep, en t moet wel eerlijk blijven he
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 november 2006 om 15:27:
Mijn hondje ving alles..konijnen vossen fazanten alles...en dan bedoel ik ook echt alles...tot ze door had dat ze geen bokken kon vangen bhield ze t maar bij konijntjes enzo...

so wat was dat voor hond?

vossen waar kom je die tegen dan? in ons bos hebben we alleen ooit een hert zien staan en die was zoefff weg.
Waarschuw beheerder
waar blijft die paashaas nou????????????
Waarschuw beheerder
Mijn opa had 2 boere foxen en die ginge altijd het land in en die kwamen ook met vanalles terug zoals konijnen fazanten hazen en soms ook muizen of ratten. :vaag:

Mijn eigen hond die vangt kikkers en vogels :vaag: :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nicole, mama van Daan op maandag 13 november 2006 om 15:14:
vogels

ja dat vindt ik nou ook zo raar daar geeft die van ons nou niks om. alleen ganzen of zwanen maar die zijn erg aggressief.

Waarschuw beheerder
mn katten wel :x

Waarschuw beheerder
hij probeerd het wel alleen is ie niet zo stil als ie zelf denkt haha en zijn ze weg voor ie er bij is:P hahaha

Waarschuw beheerder
donateur
mijn hond vangt geen konijnen,....maar het liefst andere honden,..:(:(

het was weer een drama met Macho op de maasvlakte,..:( Heel dat teringeind (83 km heen) gereden,..zodat meneer los kan lopen.

We lopen de duinen af en komen als eerste 2 labradors tegen,..waarvan 1 een reu. Helemaal strak aan die lijn grommen naar dat beestje. Wij dachten 3 minuten later,..labradors ver uit het zicht,.nu kan hij wel los.

Drama,..:S om te huilen. Hij rende die duinen op,..gewoon op zoek op jacht naar die andere reu. Ik ben nu wel overtuigd dat je hond beter een konijntje kan vangen,..

Stel dat hij dat andere beestje te grazen had genomen,..was Macho nu votooid verleden tijd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oh nee dat meen je niet.
ja das ons grote probleem ook altijd. daarom gaan we naar de maas. das voor ons echt de beste plek.

83 kilometer pfff das echt n eind ja.
maar kwam hij wel terug toen je hem riep?
en dominga rende die niet mee?

ja en macho tegenover een labradortje das niet mis.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AMMORES PERROS op dinsdag 14 november 2006 om 20:51:
das voor ons echt de beste plek

dat is voor ons de maasvlakte,.....maar ik begrijp dat je niet weet waar dat is en hoe dat eruitziet..:D

dat is een strand in een hoek,.vorbij de botlek. Omdat het in een hoek is kan je meters overzien. Normaal komt daar sochtends vroeg geen mens.
maar kwam hij wel terug toen je hem riep?

nee,..die luistert dan echt niet meer,..die gaat maar voor een ding,....:S voor dat harige konijntje van 40 kilo.
dominga rende die niet mee?

die blijft netjes bij on,...gelukkig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 20:57:
nee,..die luistert dan echt niet meer,..die gaat maar voor een ding,.... voor dat harige konijntje van 40 kilo.

hahah sorry eigenlijk is het niet grappig.
en ja bella heeft dat ook als ie t in zn kop heeft dan helpt niks meer. ja hem blijven roepen, rustig erheen lopen om panmiek bij d edieren te verkomen en als je dichtbij genoeg bent dan luiterd ie wel.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 20:57:
die blijft netjes bij on,...gelukkig.

ja daar mag je heel blij mee zijn. ken veel honden die met 2 zijn die echt met zn 2tjes op pad gaan.

maar die honden heeft ie dus niet meer geroken ??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AMMORES PERROS op zondag 15 oktober 2006 om 17:25:

Mijn hond is net zo groot als een konijn.

[img width=614 height=460]http://webzoom.freewebs.com/galerielafemme/Gin_moes3.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 21:32:
Mijn hond is net zo groot als een konijn.

kijk nou wat schattig.

ben je niet bang dat je erop gaat staan?
is toch nog n puppy of niet??????????
naam?

chikachicitochiquala of zoiets.

Waarschuw beheerder
Hier is ze 12 weken...maar ze is niet heel veel groter geworden. Zo groot is ze nu (rechts). Ik denk dat ze anderhalve kilo weegt.

Het is een chihuahua ;)

[img width=423 height=322 cacheid=000055450025cf9fb3a8eb911a01a7a5b3]http://www.freewebs.com/galerielafemme/DSC01213.JPG[/img]

Uitspraak van AMMORES PERROS op dinsdag 14 november 2006 om 21:37:
ben je niet bang dat je erop gaat staan?

Daar wen je aan...soms ga ik wel bijna op haar zitten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 21:51:
anderhalve kilo weegt.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 21:51:
Daar wen je aan...soms ga ik wel bijna op haar zitten.

piep piep vrouwtje niet op me gaan zitten!!!!!!!

hahaha kan je wel makkelijk in je handtas doen. dat deed ik altijd met onze malthezer vroeger in de bommber en op de brommer vond ze ook nog leuk hihihi

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AMMORES PERROS op dinsdag 14 november 2006 om 22:00:
vroeger in de bommber

Gin zit ook altijd in mijn jas. Handig zo kan ik mijn andere chi ook meenemen en dan heb ik nog een hand vrij. Creatief met chihuahua's ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AMMORES PERROS op dinsdag 14 november 2006 om 21:10:
rustig erheen lopen

dat voel niet mee,..meneer rende de duinen op, de duinen af en weer op,...en wij maar met onze 2 pootjes erachter aan rennen,....dat is niet bij te houden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 22:14:
dat voel niet mee,..meneer rende de duinen op, de duinen af en weer op,...en wij maar met onze 2 pootjes erachter aan rennen,....dat is niet bij te houden.

hahahha sorry voel echt met je mee maar je verteld te wel grappig.

doet ie t wel vaker eigenlijk, echt zo zoeken of was t de eerste x.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 22:06:
Creatief met chihuahua's

kijk das nog es leuk om met de dames avond te doen. week erop creatief met sint bernards hihihihih:)
lig dubbel

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AMMORES PERROS op dinsdag 14 november 2006 om 22:18:
doet ie t wel vaker eigenlijk

zoals afgelopen zondag gelukkig niet. We zijn ook aardig geschrokken. Besef je eens,...stel dat die kerel boven aan de duin nog met zijn honden had gestaan,......

:( :( eer dat wij er waren geweest,.....was er weing van die labrador over gebleven en hadden we Macho een enkeltje kunnen geven. We zijn er beiden over eens,....hij gaat nooit :no: meer los.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 22:23:
hij gaat nooit meer los.

ja en dat is erg jammer. en hoe heb je gereageert toen ie terug kwam?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 22:23:
eer dat wij er waren geweest

en t is niet dom bedoelt of zo maar durf je hem zelf ook tussen een gevecht uit te trekken. er wordt altijd gezecht dat je er niet tussen mag maar dan is het zo weg labje?
ken genoeg vrienden die dat niet durven?
Waarschuw beheerder
p.s. de maasvlakte is dat waar die vis nu is aan gespoelt?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AMMORES PERROS op dinsdag 14 november 2006 om 22:35:
en hoe heb je gereageert toen ie terug kwam?

hij kwam dus niet. Mijn vriend heeft hem uiteindelijk te pakken gekregen,.omdat hij twijfelde door de wind. Hij was ff de geur kwijt.
maar durf je hem zelf ook tussen een gevecht uit te trekken

niet ertussen,..maar ik ga wel met mijn volle gewicht aan zijn staart hangen,..:D en mijn vriend tilt hem dan bij zijn achterkant (heupen) op hierdoor verliest hij zijn evenwicht en laat dan ff los,..waardoor de tegenstander die op de grond (meestel) ligt maakt dat die weg komt.
er wordt altijd gezecht dat je er niet tussen mag

eer wordt wel meer gezegt,..maar als wij er niet tussen komen gaat hij voor moord.

en geloof me,..daar flip ik echt van. Het is met hem nooit leuk wandelen,..je bent altijd op je hoede.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 22:41:
achterkant (heupen) op hierdoor verliest hij zijn evenwicht en laat dan ff los

dat kun je bij bella dus vergeten daar werkt alleen wachten bij tot ie zelf los laat om op nieuw te pakken.

maar als wij er niet tussen komen gaat hij voor moord.

en geloof me,..daar flip ik echt van. Het is met hem nooit leuk wandelen,..je bent altijd op je hoede.

ja precies bella. als je zo karakter bekijkt kon t net n presa zijn hahahah.
omdat hij twijfelde door de wind. Hij was ff de geur kwijt.

en daar heb je veel geluk mee wandt n sprintje is niks he.

ik voel echt met je mee.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AMMORES PERROS op dinsdag 14 november 2006 om 22:46:
dat kun je bij bella dus vergeten daar werkt alleen wachten bij tot ie zelf los laat om op nieuw te pakken.

er bestaan stokjes die worden bij staffords gebruikt,..om tussen die kaken te stoppen, hierdoor laten ze ook los.

Die worden ook door de fokkers gebruikt als ze met elkaar op de vuist gaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 22:53:
er bestaan stokjes die worden bij staffords gebruikt,..om tussen die kaken te stoppen, hierdoor laten ze ook los.

kijk daar heb ik nou nog nooit van gehoord. weer wat geleerd.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AMMORES PERROS op dinsdag 14 november 2006 om 22:56:
kijk daar heb ik nou nog nooit van gehoord

:D,.....dat zou eigenlijk iedere eigenaar van een hond met die kaken moeten weten en moeten hebben.

Niet lullig bedoelt,..maar daar kan wel heel wat leed mee worden verholpen...:)