Partyflock

Forumonderwerp · 906895
593x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Aangezien ik al mijn hele leven kluizenaar ben en mezelf elke avond in slaap huil, mijn diepste geheimen moet delen met mijn 12 katten dacht ik, ik plaats een oproep

verwacht jij niks uit een vriendschap terwijl je er zelf wel energie in moet steken en koop je graag dingen voor je vrienden? Reageer dan nu!
Waarschuw beheerder
donateur
ik begrijp precies hoe je je voelt [img width=40 height=15 cacheid=0000054b0025769f2a3d169c1a019cd559]http://www.spiritueleforum.nl/forum/images/smiles/022.gif[/img]

Mensen willen mij ook niet kennen omdat ik anders ben [img width=61 height=20 cacheid=000004e4002576a62cb865921a019cd559]http://www.spiritueleforum.nl/forum/images/smiles/KA_noshare.gif[/img].
Vaak als ik naar de supermarkt ga dan wordt ik weg gejaagd en bekogeld met tomaten en ander rottend fruit .

Ik vind dat zo triest he , want ik ben eigenlijk een hele aardige jongen , en ik houd toch zo van poezen ....

[img width=40 height=16 cacheid=000ce82a002576aaa563b9601a019cd559]http://www.spiritueleforum.nl/forum/images/smiles/brushteeth.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van IndiGo Donderjager op zondag 15 oktober 2006 om 20:13:
ik begrijp precies hoe je je voelt

Mensen willen mij ook niet kennen omdat ik anders ben .
Vaak als ik naar de supermarkt ga dan wordt ik weg gejaagd en bekogeld met tomaten en ander rottend fruit .

Ik vind dat zo triest he , want ik ben eigenlijk een hele aardige jongen , en ik houd toch zo van poezen ....

ik voel nu al een band (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook :lief:

Zullen we eerst pennen met elkaar ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Return of the Zwork :-|

:bye:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 oktober 2006 om 19:08:
Return of the Zwork

is die ooit weggeweest dan? ;p

Waarschuw beheerder
Je zal vast wel ergens in een donker hoekje van de server je gal hebben gespuwd.

Wel jammer :(

Net nou het rustig begint te worden omtrent de 3 eenheid (lees zwork, pascalle en stoeipoes) begin ik het weer leuk te vinden.

Maar ook dit moet je me weer ontnemen :[

:@

Waarschuw beheerder
8-)

Gaan je nu weer ellendig doen als anders? (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 oktober 2006 om 19:37:
Gaan je nu weer ellendig doen als anders?

ok ik open wel een topic speciaal voor jou (L)

Waarschuw beheerder
Trut (L)
Waarschuw beheerder
donateur
eikel (L)

Waarschuw beheerder
Slet :honger:
Waarschuw beheerder
donateur
eeuwige maagd :cheer:

Waarschuw beheerder
Heb je trouwens nog veel aanmeldingen gehad tijdens je vrijwilligerswerk bij de naar house bus?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 oktober 2006 om 20:29:
Heb je trouwens nog veel aanmeldingen gehad tijdens je vrijwilligerswerk bij de naar house bus?

nee, maar wel een hoop telefoonnummers :kwijl:

Waarschuw beheerder
Voor verslavingshulp en zo?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 oktober 2006 om 20:42:
Voor verslavingshulp en zo?

ja, maar ik kan niet iedereen helpen

Waarschuw beheerder
hahah lache topic:P
en heb je al veel vriendjes gevonde??