Partyflock

Forumonderwerp · 906837

Waarschuw beheerder
Doet een tattoo op de bovenkant van je voet nu pijn of niet? Ik hoor zoveel verschillende verhalen....
Ik wil hem maandag laten zetten bij Body Art Studio in den haag, iemand daar ook ervaring mee? ben net langs geweest en zag er goed uit, hij zei zelf dat het best pijn doet...
Nou hoor graag jullie verhalen
Thanks!

Waarschuw beheerder
ghehe en huilend terug :9

Waarschuw beheerder
[img width=579 height=531]https://partyflock.nl/images/album/1870773.jpg[/img]

nu ff kijken of die het zo doet dan

Waarschuw beheerder
ja hij doet het !!! weer wat geleerd dan vandaag!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 oktober 2006 om 09:07:
ghehe en huilend terug

Dat nu ook weer niet, wel bibberend vd (zogenaande) koude koorts

Zat wel te piepen tijdens t zetten vd tattoo :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 oktober 2006 om 09:20:
weer wat geleerd dan vandaag!

(Y)(Y)

Waarschuw beheerder
ja he zo leer je iedere dag wat.
me voet doet nu wel heel erg pijn , gelukkig hoef ik alleen vanavond te werken, en alleen dan er maar 2 uurtjes echt op te staan, dat scheelt weer.
Waarschuw beheerder
hij is super mooi wijffie(Y) en gelukkig dat t mee viel:D
Waarschuw beheerder
donateur
Zo erg?
Ik had er weinig tot geen last meer van daarna.

Sterkte, beterschap en succes met je tattoo (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
nice tattoe:), jammer dat het nu kouder word, kun je geen open schoenen dragen;)

Waarschuw beheerder
nee dat is zo haha, loop nu wel op slippertjes thuis, want hij zei beter zo veel mogelijk bloot houden, zonder sokken etc..

Ja ben er erug blij mee...
Waarschuw beheerder
pijn bij tattoo zetten vind ik niet erg.. je krijgt er ook wat voor trug. en daar denk ik dan ook aan bij het zetten van de tattoo. eventjes pijn en heel je leven een tattoo dusjah wat boeit ut.

en ik vind het echt een mooie tattoo geworden op je voet (Y)

Waarschuw beheerder
Voor iedereen anders toch.. Over het algemeen is het meer gevoeliger dan doorgaanse plekken;)

Waarschuw beheerder
ik vind hem super mooi alleen had ik hem zonder roos mooier gevonden

Waarschuw beheerder
Hai ik wilde perse een roos, want mijn naam is Fleur, in het frans bloem.. dus ik wilde graag een bloem ahah.

Kan nog steeds me normale schoenen niet aan.. loop al heel de week op me schattige uggs, is dat normaal dat ie nog steeds een beetje opgezet is?

Waarschuw beheerder
bji mij was die niet opgezet heb hem op de boven kant van mijn voet en tenen

maar die op mijn enkel was wel opgezet leek wel een zwangere dame met vocht in haar voeten:lol: maar dat zakt wel weg hoor

Waarschuw beheerder
Ja gelukkig, ik hoop dat het zeker snel wegzakt...
Om nou nog een weekje met me uggs rond te lopen hahah
Waarschuw beheerder
donateur
voor de een wel en de ander niet ik heb nog nooit een klant in de stoel gehad die me vroeg te stoppen omdat ze het niet uit hielden. je vreugde achteraf is vaak zo groot dat je de pijn snel vergeten bent
Waarschuw beheerder
ik vind het echt super mooi een tattoo op je voet, ik wil er ook een maar eerst even sparen. Hoe gaat het met genezen? Doe je gewoon schoenen aan als je moet werken of dek je m af?

Waarschuw beheerder
Hai zonneschijntje
De eerste paar dagen had ik geen schoenen en sokken aan, alleen me slofjes, ik hoefde niet te werken ..
hij zei wel dat als ik wegging de eerste paar dagen dat je er dan even huishoudfolie er om heen moest doen.

Er zit nu een heel klein laagje op, wat het korstje is, dat gaat er vanzelf af, en je moet hem een paar keer per dag insmeren.
Het geneesd best wel snel.
Waarschuw beheerder
ok, ik kan natuurlijk niet voor een tattoo vrij nemen haha en in de zomer is het ook niks....eerst maar sparen nog!!! Ik heb er nu 4. En bedankt voor je advies..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heeft hij jou dat advies gegeven om geen sokken of wat aan te doen want volgens mij moet dat juist wel omdat je voet in aanraking komt met de grond kans op infectie's mij werd in ieder geval wel aangeraden om sokken aan te doen

Waarschuw beheerder
Bij mij niet, maar ik merk wel dat je overal weer andere adviezen krijgt, raar is dat he, bij de ene zeggen ze ook maar 1 weekje smeren met die zalf en bij de andere weer 3 weken? Misschien zouden er algemene regels moeten komen, zodat het voor iedereen duidelijk is en wat het beste is?

Waarschuw beheerder
Ik wil er ook nog 1 (eigenlijk 2 beide voeten) gaan halen.

Alleen dan voor aan de onderkant

Ik wil me schoenmaat laten zetten.

Vink wel apart :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 09:51:
Alleen dan voor aan de onderkant

Ik wil me schoenmaat laten zetten.

Vink wel apart

Haha tof;)
Moet je wel opzoek naar een goeie tattoo artist.. Want niet iedere artist zet onder de voet;)

Waarschuw beheerder
www.tatttoomania.nl ga daar maar is kijken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 oktober 2006 om 14:43:
Doet een tattoo op de bovenkant van je voet nu pijn of niet?

Dat kan ik je 4 november vertellen.
Maar denk dat het net zo voelt als overal op je lijf.
Doet geen pijn, alleen even een irritant gevoel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 11:26:
Haha tof
Moet je wel opzoek naar een goeie tattoo artist.. Want niet iedere artist zet onder de voet

er zit er bij ons 1 in het dorp die doet dat wel
kost geloof ik geen drol 30 tot 50 euro, kan je niet voor tobben d8 ik zo :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 11:57:
www.tatttoomania.nl ga daar maar is kijken

Wel even opletten hoor als je een link plaatst tattoo is namelijk met 2x tt anders kan men niet op de website komen.

Goeie collegas!! www.tattoomania.nl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hihihih:lol: