Partyflock

Forumonderwerp · 906493

zijn er mensen hier die da wel eens spelen ?:)
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 oktober 2006 om 20:36:
USA met die supercanons

Was dat niet laser general??

Uitspraak van Mr FCU Unknown op dinsdag 17 oktober 2006 om 09:14:
Was dat niet laser general??

ja zoiets, maar die vond ik iig 10x beter

ey jongens deze topic gaat over ra2 :P ;)

een hele tijd terug speelde ik wel eens C&C..
kweet niet maar Tiberian Sun vind ik nog steeds een toppertje (y)

ja die heb ik dus nie maar heb er wel van gehoord ja gewoon de gameplay is gewoon geweldig van c&c tot en met ra2 daarna is het downhill gegaan
speelde het vroeger best wel veel ben alleen mn schijfje kwijt :(

je kan het wel op 1 of andere manier doen ik zal is navragen voor je als je intresse heb? en graag online wil spelen ik hoor het wel van je

Red alert 2,

Was zo SMERIG hard aan het bouwen, iedereen voerde oorlog tegen elkaar behalve tegen mij, naja.. ik mooi geld verdiene bouwen, smerig veel lucht afweer, en grond afweer, aan het einde waren er nog 2 andere over..

die zeiden dat ze me niet ana wouden vallen.. ik bombadeer er 1 plat, en de andere vroeg of k vriendjes bleef als hij weg ging.. naja hij ging offline, en zo had ik gewonne;) (ik speelde online)

ich rock :) sta nu 3de

Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 oktober 2006 om 18:27:
neej man red alert 2 > generals maareh btw als 1 van jullie beter wille worden je kan me pagen ben vrij veel online en me nick is rawrhino page me en ik leg het spel uit hoe je echt echt beter word

jij bent wel echt vet goed in gamen he johnny jij bent echt vet bruut.... hahaha

Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 02:30:
Red alert 2,

Was zo SMERIG hard aan het bouwen, iedereen voerde oorlog tegen elkaar behalve tegen mij, naja.. ik mooi geld verdiene bouwen, smerig veel lucht afweer, en grond afweer, aan het einde waren er nog 2 andere over..

die zeiden dat ze me niet ana wouden vallen.. ik bombadeer er 1 plat, en de andere vroeg of k vriendjes bleef als hij weg ging.. naja hij ging offline, en zo had ik gewonne (ik speelde online)

Rushen online is veel leuker.
En dan wel met Rusland.

rusland is het sterkst?:)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 15:24:
rusland is het sterkst?

Afhankelijk hoe je speelt.
Denk dat de geallieerde in het voordeel zijn als er langer gespeeld word.
Een berg Prisma/Mirage tanks zijn niet te stoppen.
Als je wilt rushen zou ik de soviet nemen.

voor een rush is idd soviet sterker.
maar langer spel kan je zeker weten beter de geallieerden nemen.
ben je alleen al in het voordeel met geld binnen halen over langere afstand

mijn computer is te goed voor red alert2 als ik hem installeer geeftie aan dat mijn pc te snel enzo is ^^
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 22:06:
mijn computer is te goed voor red alert2 als ik hem installeer geeftie aan dat mijn pc te snel enzo is ^^

Moet je de compactibiliteit even op windows 98 zetten.

speel ra2 alleen op school :P
binnenkort kom C&C 3 Tiberium Wars uit :D

Uitspraak van Denskie ® :cheer: op donderdag 23 november 2006 om 12:01:
Uitspraak van MaikelNiks op woensdag 22 november 2006 om 22:06:

Moet je de compactibiliteit even op windows 98 zetten.

idd had ik toen ook,
hoe stel je dat ook alweer in?
rechtermuisknop op het icoontje -> eigenschappen -> compactibilitiet -> eerte vakje aanvinken -> windows 98 selecteren.

ik was altijd blij dat ie ut weer deed, ik had um namelijk van "twilight" gehaald, alleen online fuctie en de muziek was weg :'(

ik heb em van internet gehaald,
maar dan werkt de multiplayer niet;)

toch even zoeken of de orginele hier ergens ligt.
bij het internet connecten word je van de server gegooid, en op de achtergrond staat dat de serial niet goed is.
ik heb ook niet de originele.

Ik heb de code van een vriend als er staat dat de serie code in gebruik is kan degene die die melding krijgt gewoon niet spelen.

Hij speelt het spel bijna nooit meer, dus ik kan spelen wanneer ik wel :P

rusland is het sterkst?

Afhankelijk hoe je speelt.
Denk dat de geallieerde in het voordeel zijn als er langer gespeeld word.
Een berg Prisma/Mirage tanks zijn niet te stoppen.
Als je wilt rushen zou ik de soviet nemen.

als je de aftermath en overkill mod hebt meot je Great Brittain (engeland) zijn, met hun chrnotank legers.. als je 2 met rank 3 hebt, ben je bijna onverslaanbaar..
alleen cuba kan terroristen parajumps uitvoere ^^
:jeej: ik heb de orginele weergevonden, maar ik kan um niet installeren want me pc is te goed, hoe zet ik um om in win98?
nog voordat ik de cd opstart?!
laatste aanpassing
Red alert 2:D Heb het echt jaren gespeeld:P Binnenkort maar weer eens opzoeken uit den ouden doosch:P :D

Hij doet het weer ^^
heb net met de Sovjet Union campaign de president "ge-mind controlled"

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 22:46:
k heb de orginele weergevonden, maar ik kan um niet installeren want me pc is te goed, hoe zet ik um om in win98?
nog voordat ik de cd opstart?!

staat een paar reacties hierboven

http://www.break.com/index/jet_powered_fire_extinguisher.html
Aan welke tank laat jullie dit denken ?

iraq is het beste over het algemeen komt door desolator en rushen ? ik daag ieder 1 uit om tegen mij te proberen rushen als je eenmaal weet hoe je da kan stoppen is het makkeijk en baxilla ???? :P FU :)

hoe hou jij iedereen tegen da?

je moet altijd 1 miner meer maken (max 2 miner uit je war behalve op cs dan kan je 3 doen) daarna gewoon tanks en een centry maken en die moet je wel dan op het juiste moment plaatsen(wanneer hij dus aanvalt en 1 van je tanks wil aanvalluh) want als je da nie goe doe dan ben je de lul en als je allie ben dan is het ff moeilijker ik ben sov plyr met allie hangt het allemaal af van je map en spot,wat je ook kan doen is als je ziet da hij dus gaat rushen stuur gewoon je miner een x terug wanneer hij nog nie helemaal vol is zodat je eco (y) blijft en tanks kan blijven bouwe
laatste aanpassing

heb vandaag mijn eerste online game gespeeld (we hadden eerst niet goed i-net en ik heb de serial teruggevonden :D)
ik ben dikke online n00b :P

^^ :P online is zo gaaf dit spel enuh als iemand er btr van geworden van mijn tips laat het ff weten :)

ONline is idd echt vetjes!!

Jeej!! mijn nieuwste RA2 mod is bijna klaar!!
RA2: Civilian Army, Great Brtitain en Cuba zijn nu burgerlijk.. en ze hebben lollige gastjes, zoals de
Advanced Civilian GI
Civilian Spy
Mirage Trooper
Civilian Flak Trooper
etc. etc.