Partyflock

Forumonderwerp · 906457
3149x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Ik had eerst altijd een blauwe oogpotlood van Miss Sporty Dit merk is alleen nergens meer te koop, merkte ik laatst. Ik zoek nu een nieuwe blauwe oogpotlood. Eentje waar je dat gladde lijntje onder je oog makkelijk mee blauw krijgt, zonder er 100 keer met dat potlood overheen te gaan.

Help me please!!

Waarschuw beheerder
Bij de Hema hebben ze alle kleuren eyeleyner...(vloeibaar)
Maar persoonlijk vind ik hem in potloodvorm veel mooier, maar die van potloden van de hema vind ik niet zo best, moet je vaak overheen gaan wil je een goed lijntje krijgen! Probeer anders wat van Bourjois, heb je ook goeie oogpotlood in het zwart van: diepzwart en je hoeft er maar één keer overheen te gaan!

Waarschuw beheerder
eyeleyner vink ni echt prettig, loopt vaak uit in me ooghoeken..
ik doe meestal oogpotlood van de DA, best goedkoop en nog goed ook!(Y) je moet alleen de eerste keer dat potloodpunt minder scherp maken dan doettie het beter!

En als je 's ochtends je ogen nog nat hebt en het lukt niet, doe ik meestal gewoon met zo'n schoonmaakwatje er over heen en dan doetti het wel!
Waarschuw beheerder
donateur
Max Factor! (y) vrij zachte punt die niet snel breekt..
Waarschuw beheerder
Ik ga gewoon voor de eyeliner :D !

( nee,, niet vloeibaar,, wat ik gebruik is een soort van oogpotlood alleen dan draaibaar en je hoeft 'm niet te slijpen ! :) )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb eyeliner ook een tijd geprobeerd.
je krijgt t r alleen zo moeilijk af als je perongeluk uitschiet.. :\
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 27 december 2006 om 12:30:
Uitspraak van Bad Brandy op dinsdag 17 oktober 2006 om 21:41:
Die van Miss Sporty!! Maar die is bijna nergens meer te koop! (ook niet bij etos)

Ik ga er wel een proberen met een stiftje erin, dat lijkt me wel wat.

ja vett irri dat sporty nergens meer te vinden is
maar ik heb idd zoon stiftje van miss helen werkt super
blijft heel goed zitten

Miss Sporty zit volgens mij weer in de DA in Hardenberg !

Waarschuw beheerder
die van Max Factor is goed
Waarschuw beheerder
donateur
Etos en Max Factor :Yes: blijven alle 2 goed zitten

Waarschuw beheerder
Ik heb de allerbeste ontdekt..

[img width=400 height=400]http://www.hashmisurma.com/hashmiweb/data/images/pro06.gif[/img]

Ge-wel-dig.. blijft heel de dag zitten.. is pikzwart en loopt niet uit!

Oja hij is ook maar 1 of 2 euro..!

Waarschuw beheerder
Ik gebruik een witte van Gosh voor dat randje, prima!
Waarschuw beheerder
bourjois & max factor (L)