Partyflock

Forumonderwerp · 906383
Waarschuw beheerder
donateur
WATERLOO - Een hongerige Belg keek zondagavond vreemd op bij de McDrive in het Belgische Waterloo. In de papieren zak met zijn bestelling vond hij tussen de hamburgers een envelop met 15.000 euro.

"Even heb ik getwijfeld of ik het geld zou houden. Geef toe, wie zou dat niet doen? Maar mijn ouders hebben me geleerd om altijd eerlijk te zijn", zei Marco Parra-Martinez (23) donderdag in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws.

Marco heeft de envelop terugbezorgd. Het geld was de omzet van enkele dagen, die per ongeluk tussen de bestellingen was beland. McDonalds heeft de eerlijke klant een mooi geschenk beloofd.

www.nu.nl

waarom heb ik nou nooit zo'n meevaller :(
Waarschuw beheerder
Wat een slimme mensen daar bij de Mac.. Een envelop met 15.000euro tussen de bestellingen..
Getuigt inderdaad van hoge intelligentie :x

Waarschuw beheerder
zo daar kan je veel cheeseburgers voor halen ;)
Waarschuw beheerder
Haha :loser: Niet echt slimme mensen bij de Mac daar, 15.000 euro zo even tussen de bestellingen :S. Ik had iig een deel gehouden denk ik O:) Moeten ze maar niet zo dom zijn :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 23:27:
Als die mcDonalds medewerker dat ook had gedaan dan was dit allemaal nooit gebeurd

Nou idd, als ik die zak had gekregen zat ik nu al lekker in het buitenland b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 23:27:
Als die mcDonalds medewerker dat ook had gedaan dan was dit allemaal nooit gebeurd

Dus moet de manager er maar voor boeten dat zijn medewerkers geen PhD's zijn. Goed joh, als jij daar beter door slaapt. Mag hopen dat jij ooit eens iets duurs kwijt raakt...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 42 op vrijdag 3 november 2006 om 17:30:
Dus moet de manager er maar voor boeten dat zijn medewerkers geen PhD's zijn. Goed joh, als jij daar beter door slaapt. Mag hopen dat jij ooit eens iets duurs kwijt raakt...

Waarom de manager? Denk dat die idioot die het geld meegaf meer de lul is hoor:)

Mag hopen dat jij ooit eens iets duurs kwijt raakt...

En dat jij het vindt en houdt zeker?:P

Waarschuw beheerder
Altijd handig, als zoiets bij je eten zit, haha, vond ik dat maar tussen me etenO:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lievelien op donderdag 12 oktober 2006 om 10:28:
"Even heb ik getwijfeld of ik het geld zou houden

twijfel ???

Uitspraak van Lievelien op donderdag 12 oktober 2006 om 10:28:
Marco heeft de envelop terugbezorgd.

:looser:
Waarschuw beheerder
Dan ben je ook een belg ook haha
Waarschuw beheerder
mag ook wel n keer

ik krijg altijd verlepte hamburgers en kouwe friet
Waarschuw beheerder
donateur
ik had het 100% gehouden:yes:
laat hun maar bewijzen wie ze die zak hebben gegegevn 8)
waarom heb ik nu nooit es n meevaller :x

Waarschuw beheerder
En ik geloof er niks van...broodje aap! Haha, dat jullie er in trappen.

Waarschuw beheerder
donateur
12 oktober 2006

Waarom antwoorden mensen hier nog op:X
oud nieuws en niet meer actueel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 17:53:
Waarom de manager? Denk dat die idioot die het geld meegaf meer de lul is hoor:)

Die wordt ontslagen. De manager is verantwoordelijk en mag het dus terugbetalen. En ook ontslagen. Leuk zo'n gezin met ineens een enorme schuld en geen werk. Ik zou zelf niet voor 15.000 een gezin verwoesten en ik vind het triest dat merendeel van de mensen hier dat wel zou doen...

Waarschuw beheerder
damnnn wat een stomhoofd zeg

Waarschuw beheerder
Nooit terug gegeven ! Lekkere vakantie van geboekt en huis weer ietsie meer afbetaald

:rot: Mc Donalds :rot:
laatste aanpassing