Partyflock

Forumonderwerp · 906243

Aangezien er nog geen topic is wat specifiek over PES 6 gaat.... Hierbij dus alsnog :)

PRO EVOLUTION SOCCER 6
Release: 27-10-2006

Enkele PS2 screens:
http://www.gamez.nl/upload_mm/c/7/d/pes6_nld_1.jpg
http://www.gamez.nl/upload_mm/e/2/b/pes6_new_trick_4.jpg

Komt uit voor PS2, PSP, Xbox360 & Nintendo DS (toch?)

Wat vinden/denken jullie van deze game?

Ik denk dat het wederom een toppertje gaat worden!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 124130, 84489}
Vind zelf PES6 of PES5 beter .... dit lijkt wel flipperkasten :S
hehe, daar gaan we weer :lol:

mensen moeten eerst weer het spelletje onder controle krijgen voordat ze de nieuwe versie leuk gaan vinden :p

en ajb, haal pes5 weg, dat is een drama :roflol:
Heb zelf elk jaar hetzelfde... De vorige was veel beter.
Tot ik een week gespeeld heb, dan is het ineens toch wel beter :D

Is de nieuwe PES al uit dan? Ook op de PS3?
Uitspraak van opie | optjenkere op dinsdag 23 oktober 2007 om 11:17:
en ajb, haal pes5 weg, dat is een drama

Nee die vond ik juist erg tof ... lekker slome gameplay, vwaarschijnlijk ga ik hem wel voor de 360 halen ... op de pc loopt hij voor geen meter bij mij :s ik vind de gameplay gewoon te snel maar dat is mijn mening...
Kijk dat is mijn mening... heb liever een tactisch schaakspel met voetbal dan flipperkast voetbal...
voetbal hoort met een snelle gameplay.. ajax gaat toch ook niet langzaam de bal rondspelen?

als jij met normaal of snelle gameplay flipperkast voetbal krijgt, dan kan je het gewoon niet zo goed :bah:

Uitspraak van opie | optjenkere op dinsdag 23 oktober 2007 om 14:35:
Uitspraak van Errie op dinsdag 23 oktober 2007 om 12:03:
Ook op de PS3?
:no:

Jawel hoor, gistermorgen heb ik 'm gekocht :)
vaag, gewoon eerder te koop dan staat aangegeven?

doen ze goed dan

E-Plaza had 'm afgelopen zaterdag al. Maar doordat ze zo vroeg voor de release zaten, hebben ze ook gisteren al weer een brief gekregen dat ze het spel uit de schappen moesten halen en niet eerder dan donderdag weer mogen verkopen. Maar ik was gisteren nog net op tijd om'm wél te halen :)
pfff schokkend beel niet normaal man

het is lelijk het speel wel weer vertrouwd maar dat schokkende beeld kan echt niet meer tegenwoordig kut ps3

moet je eens op www.pesfan.com kijken, daar staan een aantal manieren om het te minimaliseren.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 19:23:
moet je eens op www.pesfan.com kijken, daar staan een aantal manieren om het te minimaliseren.

wel treurig dat dat al moet he.